Welkom terug Carola leuk dat je er weer bent. Ik heb al een heleboel echo's gehad. Ik krijg telkens als ik op controle moet bij de gyn. een echo. Wel net zoals ruby een vlugge.
volgens mij is dat standaard bij de gynacoloog,dat ze telkens een echo maken. melanie hij sprak het uit als jaasir en het zou dan yesser jesser met een korte e moeten zijn.
Ja is ook standaard bij de gyn. Hij heeft de apparatuur toch al in de kamer staan dus kleine moeite. Maar het is echt een vlugge, hij zoekt het hartje op en kijkt en luistert of dat goed is en bij mij meet hij ook altijd zijn hoofdje en buikje op zodat hij kan zien of de baby nog goed op schema ligt.
Oke, ik ging ervanuit dat iedereen bij de verloskundige op controle is, maar dat is natuurlijk helemaal niet zo, sorry
Moet wel beter opletten met wat ik eet maar over het algemeen gaat het met mijn bloedsuikers ontzettend goed. Ik hoor ook wel eens andere verhalen van zwangere vrouwen waarbij dat dus totaal niet lukt. Je lichaam reageert nl. wel anders op de insuline nu je zwanger bent. In het begin heb je minder insuline nodig en naarmate de zwangerschap vordert weer meer. Dus om de 4 weken bloed prikken om mijn suikers te bepalen. Ja het is allemaal geen pretje maar het is voor een goed doel.
Nou, ik ga lekker m'n bedje in. Hubbie is erg nog erg moe van de reis dus gaan we saampjes lekker tv kijken in bed. Weltrusten.
Wij hebben ook geen 20wkn echo gedaan Dafje, om precies dezelfde redenen als die jij noemde. Ik krijg groei-echo's omdat ik erg dik ben en ze dus met de normale controle niet genoeg kunnen voelen zeg maar.
heey meiden goede nachtrust voor jullie.... bij mij begint de zaterdagochtend gewoon om 7 uur met de wekker.fabian moet om 8 uur op het voetbalveld staan.zijn eerste echte uit wedstrijd. ga nu mijn bedje maar weer eens opzoeken....truste !
$%^&*@#$#@^% klotezooi ! word ik weer wakker door van die rare dromen. nu droomde ik weer dat mijn beeb geboren werd,en ik hem geen naam kon geven omdat papa er nog niet uit was. ik liep ook meteen na de bevalling in water met allemaal enge beesten die me wilde bijten.daarna ging ik op de brommer rijden met anwar achterop en beeb in mijn armen terwijl hij 1 dag oud was hoezo slechte nachtrust,pfff hoop echt niet dat dit zo nog 10 weken doorgaat.dan krijg ik mijn ventje er helemaal niet meer uit omdat mijn energie dan op is.
Goedemorgen damens, Hier een nacht weer heerlijk geslapen. Ik ben blij dat dat nog wel goed gaat. Gisterenavond hebben we de uitvergrotingen van onze trouwfoto's gehaald en opgehangen, het is echt mooi geworden. Verder gaat het met mijn geestelijke en lichamelijke gezondheid goed en ons kleine meisje is nog lekker aan het spelen in mijn buik. Eshter, jij vroeg volgens mij waarom ik een intake had bij de VK. Ik loop al sinds dag 1 van mijn zwangershap in het ziekenhuis. Maar als ik straks bevallen ben, moet ik wel in de gaten gehouden worden qua de normale controles en eventueel hechtingen. Daarvoor heb ik een verloskundige nodig hier in de buurt en dat heb ik dus gisteren gehad. Het hele verhaal verteld. Maar hun wisten het gelukkig al van mijn huisarts, en hun hebben mij ook begeleid na mijn bevalling van Milan. En eveneens zijn zij ook om andere dingen in de gate te houden, want ik heb geen kraamzorg. Wel komt mijn moeder de hele dag, maar die kan bepaalde dingen niet die wel moeten gebeuren. Zo en dan eerst even bij lezen en dan lekker reageren.
morgen meiden Hier ook wel weer lekker geslapen, stond alleen iets te snel op en zonder nadenken auwtss ruggetje ja was waar ook. Maar ben weer op de bank geland dus kan weer verder wakker worden. Ruby balen dat zo je rot hebt geslapen zeg en dan ook nog zo'n rare droom, hoe bizar kan een mens dromen he. Hopelijk komt er voor jou ook een periode aan meis dat je ook weer goed kan slapen. Dikke knuf
Roelie hoe is het gisteren gegaan met alle drukte? Kom je al een beetje bij? En geniet maar van je ongezonde peuk hoor. Stasia fijn dat je man weer thuis is. Over meloen gesproken, ik eet het al mijn hele zwangerschap heerlijk gewoon. 8) Soms haal ik gewoon bij de AH een bakje meloen salade. Heb je alle soorte lekker bij elkaar. Het is wel prijzig maar oh zo lekker. Dees lief van jullie dat jullie de grootste kamer aan jullie lieverd geven, en zelf genoeg nemen met iets kleiners. Ik geef je helemaal gelijk, maar toch ontzettend lief. Dafje en ikke succes met de verbouwing en fijn dat zoveel mensen julllie willen helpen. Ilse welke babykamer ga je bij ikea halen als ik vragen mag? En ik vind het een heel lief gebaar dat van die doos. Sommige dingen die ze in Amerika doen, daar kunnen wij nog een hoop van leren. Voor alle meiden die bezig zijn met de babykamer, leuk he als het vorm gaat krijgen. En dan de eerste wasjes, want alles moet wel schoon in de kast liggen. Ik weet nog goed hoe het voelde toen ik daar vorig jaar mee bezig was. Wel ga ik van de week een aantal dingen wassen, want ik heb geen zin dat de kamer en de spulletjes vies gaan ruiken. Maar dat is allemaal wel heel moeilijk.
nou hier alweer een uur wakker. fabian is al naar het voetballen,en anwar ligt op de bank een tekenfilm te kijken. ff kijken of ik hem over kan halen nog een uurtje mee te gaan liggen met mij.
Melanie, sorry dat ik zij heb geschreven, maar ik wist van de meeting al dat het een jongen was. En ja dat slapen dat is heeeeeeeeeeeeeeeeerlijk Over jeuk, soms jeukt de huid van mijn buik wel. Wist niet dat het een kwaaltje was. En trouwens kan ik mij aansluiten bij de club met KUITKRAMP. Ik word er gek van, ik het alleen als ik ga lopen en dan straalt het uit naar mijn boven been en dat doet echt zeer. Ilse maak je maar niet druk hoor over het burgelijke. Ik vind dat trouwens geweldig als dat zo is in een huwlijk. Wij zijn eigenlijk ook altijd samen. Alleen als ik naar koor ga of als hij gaat vissen zijn we allen. En ik vind het heerlijk om samen te zijn. Laatst was hij een hele week in Duitsland en daar kan ik echt niet tegen. Kon ook amper slapen omdat ik alleen in bed lag. Carola welcome back. zo volgens mij heb ik nu wel op alles en iedereen gereageerd. En als dat niet zo is. Sorry daarvoor