November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hee goedemorgen meiden!

Hier redelijk geslapen, werd alleen door hubbie uit mijn slaap gehaald toen hij om 01.30 uur naar bed kwam....Grrrr

Hij was in slaap gevallen op de bank :( Gelukkig kon ik vrij snel de slaap weer vatten en om 09.00 uur ben ik er maar eens uitgerold.

Ga zometeen lekker aan de poets, mannetje ligt nog op 1 oor...
    Maar die gaat zometeen de was en de strijk doen (althans dat heb ik even voor hem op de planning gezet ;) )

Wil dit weekend echt ff als een wervelwind door mijn huis en alle overbodige zooi meteen weggooien.

Nou, ik ga aan de gang, allemaal een hele fijne zonnige zaterdag ! Ik kom tussendoor nog wel even meespieken..

2. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    Ladies, ben helemaal zenuwachtig.. vannacht geen oog dicht gedaan.. kan vandaag alsnog terecht voor een pretecho. Normaal hadden ze geen afspraken staan vandaag, maar volgende week zat helemaal vol.. kon nergens terecht.. dus mag nu bij wijze van uitzondering zo langskomen.. vind het zó lief! Kon alleen vannacht hierdoor niet slapen.. kreeg continue van die deja vu momenten.. vorige week ook de avond van tevoren gebeld en toen werden we 's ochtends gebeld met het vreselijke bericht.. maar nu gaan we ons kleine wondertje alsnog bewonderen.. spannend!

3. Niet meer actief

Ooooh Gwen, wat spannend! EN wat ongelooflijk superlief dat je vandaag mag komen !

Heel veel plezier en geniet er met volle teugen van meid!

Hoe laat mag je komen?

4. Niet meer actief

He Muriel; zie toevallig dat je weer online bent, hoe is je vakantie geweest? Lekker van kunnen genieten?

5. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    Om 11:00 uur :D Dus ik ga nú zo weg :whistle:

6. Niet meer actief

Oh, kan me voorstellen dat je er een beetje de zenuwen van hebt...
    Ik mag maandag en kan nu al niet meer wachten ! :D

7. Ruby, ik hoop dat je weer gauw lekker kan slapen. Want dit is nix he?
    Ik heb ook van die rare dromen gehad over de beeb, kreeg ik inene een tweeling die gehaald moest worden, maar hebben ze er één uitgehaald, lieten ze de andere zitten, die moest er op de 'normale' manier uitkomen. Nou vraag ik je! haha

Gwen veel plezier bij je pretecho, geniet ervan!

Linda, wat fijn dat het allemaal goed gaat. Gelukkig kun je nu lekker genieten van je meisje in je buik dat lekker rondspartelt.

Ilse, oke, nu snap ik het.

Ikke, die muggen das echt nix he? Kun je niet een klamboe ophangen ofzo? Wij hebben ook een klamboe hangen, en het werkt perfect! Tis alleen lastig om uit bed te komen, maar dat is het wel even waard vind ik.

Stasia, ik snap dat je alles dan goed in de gaten moet houden! Gelukkig gaat het goed, maar wat een gedoe idd. Succes ermee!

8. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    ben zoooo moe. wil terug naar bed maar dat gaat niet.
    anwar is naar buiten om te fietsen,en fabian komt zo terug van het voetballen.

heb alles alweer aan kant hier beneden en de was draait ook al weer volop.

9. Whahaha, mijn buik is net een alien. hij beweegt alle kanten op! Het ziet er niet uit, maar wat grappig om te zien haha! :)

10. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Hahaha! Big sister is watching you! :)

Ja, was een poging aan het wagen om bij te lezen, maar dat duurde toch een beetje te lang ....

Dus heb net de hoofdlijnen van Linda mogen horen via MSN gelukkig!

11. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    dafje ik weet dat die dromen erbij horen,en zeker de laatste weken.
    maar dit is echt niet leuk zo.

haha ineens een tweeling,zou geloof ik wel schrikken als ik in het ziekenhuis ben en ze zeggen "ooh mevrouw er komt er nog 1".

sta je daar met je maxicosi en 1 pakje.

12. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    hey muriel,hoe wa de vakantie?

echt veel heb je niet gemist geloof ik,het was extreem rustig op het forum.

13. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ik kan helaas niet overal meteen even leuk op reageren, want moet zo al weer de deur uit voor mn nichtjes verjaardag in Amersfoort. In Vathorst, dus ik zal zo naar jullie zwaaien, Ilse en Linda, haha! Misschien zie ik jullie straks wel bij de Gardo, haha.

Vakantie was superrelaxed en super NAT. We hadden eerlijk waar iedere dag ontzettend veel regen, niet normaal meer. Op een gegeven moment stond echt bijna de hele camping (inculsief onze tent), onder water.... Was een avontuur hoor, hihi.

Alleen de eerste (aankomst) en de laatste dag (vertrek) was er nog een waterig zonnetje te zien...
    Maarja, lekker veel geslapen, wat slaap je toch heerlijk in de buitenlucht (tent), lekker veel gelezen en heerlijk veel gegeten (2 kilootjes er bij gewonnen, hoera, hihi). We hebben wel echt genoten van de heerlijke rust. En daar ging het uiteindelijk om!

14. Ja, whahaha, lijkt me erg raar! Mijn moeder is een tweeling en die gedachte die spookt dus al heel lang door mijn hoofd. Maar de vlos zei dat ze dat echt al eerder hadden gezien. En ik denk nu ook niet meer dat het er twee zijn, want aan alles wat ik voel, is het er toch wel één denk ik zo.

Ik heb ook een keer gedroomd, maar ik weet niet meer waarover, het enige wat ik daarvan onthouden heb is dat het een meisje was :) Ik weet niet wat het wordt, maar wie weet wordt het dus een meisje haha.

15. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @Ilse: ´gelukkig´ zeg, dat het een blaasontsteking was! Dan hebben ze je daar lekker lang voor niks mee rond laten lopen. Maar wel slechte timing dat het natuurlijk net na je val ontstond :(

@Gwen: Hoe gaat het nu met je, meid? Wat zal jij een ROTweek achter de rug hebben. Ik kan me het niet eens beginnen voor te stellen hoe jullie je moeten voelen, BAH. Ik wil je nogmaals ontzettend veel sterkte wensen met alle nare gevoelens en al het verdriet die je blijheid rond dat kleintje zo moeilijk zullen maken. Dikke zoen x

@Hope: wat grappig dat jij ook bij drs. Papa bent geweest. Woon je ook in Amsterdam?

@alle anderen: ik lees vanaf nu weer mee en post weer als een bezetene, beloofd! :)

Allemaal een heeeel fijn weekend gewenst en tot later!

16. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Goedemorgen,

Heer heerlijk geslapen en een uur geleden mijn bed uitgerold omdat de katten bij de deur stonden te miauwen. Net met mijn hubbie onder de douche gesprongen. Tja hij moet me nu helpen om dat oerwoud daar benee een beetje te fatsoeneren. Ik kan er zelf echt niet meer bij :oops: . Heeft ie daarna nog heerlijk mijn ruggetje en buik gemasseerd. Dus ik kan er weer helemaal tegenaan. Heb er al een was inzitten en die ga ik dadelijk lekker buiten ophangen. Het is hier heerlijk weer.

Murmel, leuk dat je een fijne vakantie hebt gehad en welkom terug.

Gwen, ik denk dat jij nu ligt te genieten wat die kleine in je buik allemaal aan het doen is. Veel plezier en we horen het wel hoe het is geweest.

Ik ga even aan mijn hubbie vragen of tie een foto kan maken van mijn buik. Kan ik hem eindelijk in mijn album zetten.

17. Zo wij gaan ff shoppen. Fijn weekend vast dames!

18. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    melientje.......ben je ook terug?

19. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    ik ben vandaag ook alweer 30 weken jippieeeee.

over de namen,had een lijstje van 10 namen gemaakt die ik mooi vond en voor zijn neus gelegd.
    hij streepte er 8 weg,en nou mag ik zelf uit de andere 2 kiezen.

20. Niet meer actief

Hey meiden

Nou alsof het zo heeft moeten zijn, Willem is een weekendje weg en mn pc doet t niet! Hij gaat niet eens aan! En de laptop wilde net ook al geen verbinding maken, maar dat heb ik gelukkig opgelost. Anders zou t een wel een heel lang weekend worden hoor.

Alle babykleertjes hangen intussen aan de lijn, mn handen zijn helemaal verrimpeld haha.

Muriel, welkom terug. Jammer dat het zo nat was, maar fijn dat je uitgerust bent.

Gwen, hoe was je echo? Lekker genoten van jullie kleintje? Lijkt me heel moeilijk zo, nu leven en dood zo dichtbij elkaar liggen.

Ruby, ik droom ook vaak heel heftig en levendig, altijd al. Dan moet ik smorgens echt even bijkomen en me realiseren dat het een droom was, is soms heel verwarrend. Ik droomde laatst dat mn kindje geboren werd en al kon lopen praten enzo. En mij vertelde dat ie me niet lief vond...vaaag!

Dees, ik ben ook een gewillige prooi voor muggen, ik had van de week even geteld, ik had 14 muggenbeten op mn lijf. En dan niet van die kleine bultjes, nee echt grote joekels. En jeuken..brr!

Dafje, dat lijkt me heel raar, om je buik te zien bewegen. Nog nooit meegemaakt, ik moet t nog doen met plopjes en spasmes ;)

Ik ga even buiten zitten, ben nu al doodmoe en t is pas 1 uur..dat belooft wat voor de rest van de dag..

Liefs
    Ilse

Deel Deze Pagina