November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Kreeg dit weekend trouwens mn kraampakket van de OHRA.

!TOTALE DESILLUSIE!

Alleen maar medische bagger, helemaal niks leuks.
    Ik begrijp wel dat het pakket daarvoor is, maar na de verhalen over capejes en aapjes was ik wel erg teleurgesteld. Kleine moeite om er iets knuffeligs in te doen toch?
    Alleen een luiertas die ik toch nooit zal gebruiken :(

2. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    We hebben trouwens in Frankrijk wel al het KERSTOUTFITJE voor Miepje gekocht. Zó schattig....

3. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Zo ben daarnet even naar het winkelcentrum geweest en het een en ander gekocht. Was weer 100 euries kwijt :confused: . Het kost allemaal wel veel geld hoor. Maar ja het is voor de kleine en dan heb je er toch veel voor over. Ik heb een badje, hydrofielluiers, pyjamaatjes, rompertjes, slabbetjes en een hele lieve knispergiraffe en daar ook de muziekknuffel van gekocht. Volgende week weer terug om nog wat grote dingen te halen zoals de badstandaard en een waskussen. Dat gaat me alleen niet lukken. Vond het badje al best lastig.

@murmel: was de luiertas van het kraampakket niet leuk dan? Ik had een knuffel in mijn pakket en een boek over veilig groot worden. Nou ik had liever een tas gehad i.p.v. een knuffel. Die krijgt hij waarschijnlijk toch wel genoeg.

4. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @Stasia: ruilen? :)

Tja, die tas is donkerblauw met een rood biesje en ruikt erg plasticachtig. Ik zal ´m wrschnlk wel als ´runnerup´ gaan gebruiken, want ik heb al een tas van de Bugaboo. Hij is meer gewoon mn smaak niet. En ik ben erg op de knuffels, hihi. Maar wat je zegt, die krijgen we vast nog wel genoeg! :)

5. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Nou, het is idd altijd wel makkelijk om er een als reserve te hebben.

6. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    ja was leuk muriel !

Wow volgens mij is iedereen al bijna klaar met het kamertje enzo hé! Wij dus nog nie hahaha

heb gordijntjes gekocht in Griekenland, ga ze morgen ophangen (moet ff haakjes kopen) en voor de rest staat de kast nog steeds niet in elkaar...dus chaos haha

komt allemaal wel!

Mijn kraampakket is er ook, op het postkantoor, ga ik morgen ook halen! Vorige keer zat er een luiertas, een knuffel en een knuffelmeetlat in!

7. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Nou, missym wij zijn ook nog niet klaar hoor. De commode en linnenkast staan nog in de garage bij mijn ouders. Alleen het bedje staat op dit moment in elkaar. Dinsdag gaan we gordijnroedes halen. Maar het grootste werk is al wel gebeurd. Ik wil als ik met verlof ga de kamer klaar hebben zodat ik op mijn gemak alles echt kan gaan aankleden en wassen e.d.

8. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    pff ff een break hoor, ben de kinderkamer leeg aan het halen joepieeeeeeeee, heb al helemaal nesteldrang geloof ik, ook al de kleding kast uitgezocht alleen mijn spullen dan, damnz dat was een vuilniszak vol zooi. staat ook al een vuilniszak vol met zooi uit de slaapkamer. Maar goed kamertje is bijna leeg en dan kunnen we aan het behang afsteken beginnen. Eindelijk schot in de zaak

9. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    zooo ben net wakker,heb toenstrak ff een quaterpounder van de mac naar binnen gewerkt en ben daarna ff in mijn bedje gaan liggen.

ben echt de hele tijd zo moe dat ik alle slaap probeer mee te pikken die ik kan krijgen.

mijn kraampakket was ook bagger,de knuffel die erbij hoort was niet leverbaar dus er zat nu helemaal niks in.

las laatst dat iemand de kruidvat doos had gehaald,was dat iets?heb er nog niks van gehoord.

moet dadelijk mijn mannetje ook weer terug gaan brengen.pffff nog 3 weekjes en dan slaapt hij gewoon weer thuis.dan hoeft hij zich maar 2 keer per week te melden.wel fijn want ik begin het zwanger zijn toch wel zwaarder te vinden.

10. Niet meer actief

Zo hehe, m'n computer doet het weer. Zo bizar, hij ging gewoon niet aan. 80 keer geprobeerd en vandaag bij de 81e keer (but who's counting :)) deed 'ie t ineens weer...weird :rolleyes:

Missy, welkom terug!

De rest heb ik nog niet bijgelezen, komt vanavond ofzo wel. Willem is nu bijna thuis, heel even dan, want daarna moet ie Ad nog naar huis brengen. Dus nog 2 keer een uur rijden, wat zal ie gaar zijn vanavond.

Tot laterzzz
    Ilse

11. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    volgens mij is er nog bijna niemand echt klaar met het kamertje hoor, no worries.
    Er zijn er nog genoeg die nog moeten verven, behang krabben, vloeren leggen of die zelfs nog niet eens een kamertje hebben (ondergetekende, haha). Dus je loopt keurig op schema :)

12. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ik teken ook ben ook nog lang niet klaar en onze kamertje is ook nog niet binnen

13. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Psies!

Het zielige voor mij is overigens dat ik dus ook nog geen kamertje heb, de daadwerkelijke ruimte bedoel ik.
    Volgende week maandag gaan ze als het goed is ein-de-lijk beginnen met de verbouwing!

14. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Oh maakte me al zorgen!

Sjonge duurt ook lang die verbouwing bij jouw!

Ik heb al tig geboortekaartjes op proef gehad maar aan elke mankeert wel iets, of ligt het aan mij en ben ik veel eisend haha!

Gister een hele leuke binnen gehad met foto, gaat hij op een rare manier open! Het is zeg maar een kaart van 3 pagina's en dan de linkerkant naar het midden en de rechter ook maar de linkerkant is plastic en de rechter is de foto het had dus mooier geweest als het geplakt was (zoals het lijkt) en dan aan 1 kant open ging, nu kun je het dus ook niet neerzetten.........

15. Niet meer actief

Wij zijn ook nog lang niet klaar hoor. We hebben vorige week behangen en de commode staat er, that's it. Ik heb net foto in mn album gezet, zoals je kunt zien is t kamertje verder dus nog leeg. Ledikantje komt pas over een flink aantal weken, kast willen we deze week gaan halen (ikea) en in mekaar zetten.

16. Niet meer actief

Wat gaat er allemaal gebeuren eigenlijk, qua verbouwing? Hebben jullie zo lang moeten wachten ivm bouwvak?

17. Niet meer actief

Wat ontzettend balen dat je zo moe blijft Ruby, kan me voorstellen dat het op deze manier allemaal steeds zwaarder gaat worden. Maar wat fijn dat je mannetje bijna weer thuis is, dat zal voor jou ook wel schelen he, dan sta je er in elk geval niet meer alleen voor. Nog een paar weekjes doorbijten dus en dan zijn jullie weer samen.

18. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Zo net lekker op de bank in slaap gevallen. Nu nog even bedenken wat ik ga eten. Heb eerlijk gezegd geen idee.

19. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Yep, de bouwvak gooide op het laatste moment roet in het eten... ik word nu echt wel heel erg ongeduldig moet ik zeggen. Kan nog steeds niks doen en kleertjes wassen etc. heeft ook nog geen zin, omdat alles weer stoffig gaat worden hier.
    En als de verbouwing klaar is (een a twee weken), dan kan Wim pas beginnen met de vloer leggen, het schilderwerk, het behangen etc. Een race tegen de klok, want het kamertje/de meubels worden als t goed is eind sept bezorgd.

We hebben één grote zolder van ca. 40 m2, waaruit in één hoek een kamer moet worden gecreeerd. Er moeten dus muurtjes worden geplaatst. Maar wat het meeste werk gaat kosten, is het verleggen van de electra en de verwarmingen.... ik hoop maar dat ze van goede zin zijn en alles hupsakee vlug aanpakken als ze mijn gestresste zwangere hoofd + buik zien!

20. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Jeetje lijkt me allemaal wel spannend hoor. Maar niet te veel stressen he? Dat is niet goed voor de kleine.

Deel Deze Pagina