Nee, je hebt helemaal gelijk, daarom is het ook allemaal Wim´s pakkie-an. Hij zorgt voor alles, dus ik hoef geen aannemers te bellen etc. etc.
Missym en Murmel, goed dat jullie terug zijn! Zo, het kleine ventje is weer naar huis! Dat was even heel intensief... en wij zijn natuurlijk niets gewend . Het was leuk om even te oefenen, maar hij was de deur nog niet uit of ik was op de bank in slaap gevallen. Ga nu nog even lekker badderen en dan op tijd mijn bedje in. Vanaf deze week wat meer rust op mijn werk, als het goed is gewoon 4 dagen per week werken! Fijn dat iedereen zo'n beetje terug komt van vakantie. En woensdagmorgen extra vrij, om de deur open te doen voor de babykamer... spannend! Hebben we volgend weekend weer wat te doen! Kan ik daarna ook eindelijk spulletjes gaan kopen Jen, veel plezier met je echo en natuurlijk daarna met je vakantie! Stasia, jij met de intake met de kinderarts! Alvast weltrusten allemaal en tot later deze week!
Oh oh, wat is die vent van mij toch een sukkel af en toe. Hij was al harstikke moe toen ie om half 6 hier was, heeft hier een kop koffie gedronken en moest toen nog naar Dordrecht om Ad naar huis te brengen (zijn auto had t afgelopen weekend begeven). Oke, das een uur rijden en dan weer een uur terug, dus ik verwachtte 'm tegen een uur of 9 toch wel weer thuis. Ik had al overwogen om Ad te bellen om te vragen hoe laat ie daar vertrokken was, maar toch maar niet gedaan. En nou gaat net 5 minuten geleden de telefoon, hij gaat nú weg uit Dordrecht! OMG, Ad had gevraagd of ie daar bleef eten en hij kon geen Nee zeggen. Jeminee, dus nu moet ie alsnog een uur rijden en is dus pas rond half 11 thuis. Wat zal ie moe zijn. Dat mannetje van mij is zo lief en schattig enzo, maar moet toch eens leren nee te zeggen hoor. Ik begon gewoon gelijk te huilen toen ik ophing, stom he. Niet om mezelf, maar om hem, heb zo met 'm te doen, hij zit zo van zichzelf te balen nu. Ik zal m zo maar een extra dikke knuffel geven zodra ie thuis is, heeft ie wel verdiend.
nou het blijft hier zo rustig,hoe kan dat nou? hier liggen de kids alweer op bed en manlief heb ik toenstraks weggebracht. heb net ook ff besloten dat ik morgen toch ff mijn ijzer ga laten prikken voor de zekerheid.zo helemaal geen puf hebben schiet niet echt op. ooh ilse,durfde je man wel bij die tokkie te eten dan?
he he eindelijk zitten en hangen pppfffff Maar we zijn nu echt over naar de andere slaapkamer. alles staat en hangt. Alleen de kleding kast staat nog in de andere slaapkamer, maar die past qua hoogte niet in onze nieuwe slaapkamer dus ie moet nog weg en we moeten nog een andere kledingkast aanschaffen. Maar heb echt weer teveel gedaan, heb me pijn in mn heupen echt nuet funny Ben echt stom geweest en last van zwangerschaps dementie, keek even op het kaartje van mn fysio, had ik er donderdag moeten zijn, shit. Morgen maar even bellen voor een nieuwe afspraak, gelijk aangeven dat ik echt last heb van mn heupen. Ilse fijn dat je pc het weer doet meis! Ahw arm mannetje, word idd een latertje geef hem idd maar een flinke knuff denk dat hij het wel gebruiken denk ik Ruby balen dat je zo moe blijft meis, wanneer moet je weer naar de vk? Misschien even je ijzer laten meten. Stasia en wat heb je gegeten meis?
meiden ga mijn bedje opzoeken. voor alle klussers,veel succes,ben blij dat ik hier het meeste achter de rug heb. begin van de week wel met het wassen van de kleertjes. hebben jullie trouwens een dekentje of een dekbedje in het ledikantje? ik heb nu een deken met lakentjes maar denk toch dat ik een dekbedje ga halen.
Ruby truste meis Ik ga voor een dekentje met lakentje Ik dacht dat een dekbedje nog niet mocht ivm wiegendood
Ik heb een dekbedje maar dan wel een goedgekeurde. En ikke ik heb gewoon wat pistoletjes gebakken en lekker kaas op gedaan. Ik had geen zin om echt wat te maken.
Ik had vandaag zo'n muziekdoosje gekocht bij de prenatal. Het is een pluchen giraffe in lime en aqua. Die ben ik nu aan het afspelen op mijn buik. Mijn zus had dat ook gedaan en die kleintjes van haar herkende dus echt dat geluidje na de geboorte. Ze werden er echt rustig van. Dus ga het nu ook maar proberen wie weet.
ohw dat is ook lekker Stasia Ik ben aan de kindermenu van de chinees gegaan whaha waar je al trek in kan hebben
ohw dat is wel heel leuk om dat te doen Ik wil ook nog gaan kijken voor een leuk muziek ding iets maar ben nog steeds niks leuks tegen gekomen eigelijk.
Bj de prenatal hadden ze wel leuke. Ik weet niet wat voor kleur er in jullie babykamer komt maar van die giraffe hadden ze ook een rood/oranje versie van. En ook nog andere hoor. Misschien bij de Hema ook nog wel. Nou, ik ga ook maar mijn bedje opzoeken. Moet er morgen op tijd uit om naar het ziekenhuis te gaan. Tot morgen allemaal.
ohw dat word dus naar de Prenatal, wat rot hihihi Ik zit op de laatste was te wachten, niet dat ik die op ga hangen want kan nog steeds geen kant op van de pijn in mn heupen, snik snik Maar de wasmachiene staat nog in onze slaapkamer (nieuwe) maar als het even mee zit word die snel verplaatst naar de schuur met de droger. Maar aangezien we zo druk waren vandaag en ik van alles uitgezocht had was er veel was weinig tijd hihi Stasia truste meis Ook voor de andere meiden truste en tot uhh dalijk alweer, ik ga ook zo heb net paracetamol ingenomen in de hoop dat het wil helpen. Hopelijk slaap ik ook vanacht nieuwe slaapkamer ander soort bed, we hadden een complete boxspring en nu hebben we de matrassen dus in een bed ombouw. Zal mij benieuwen allemaal Ja ik ga nu echt blijven typen Doeggggggg
druk druk druk,..... alles gaat zo langzaam ,.. heel de dag bezig en echt vorderingen zijn er nog niet,... ik vind het verschrikkelijk, dat ik niet kan, wat ik zo graag zou willen, maar ja ach we hebben nog tijd zat zo te zien ben ik trouwens niet de enige klusser @ruby, die vermoeidheid is ook vervelend he? maar ja idd laat het voor de zekerheid maar ff checken,..... mannetje is werken en ik ben maar wakker gebleven vannacht, (4uur) opdat ik zo ff verder wil klussen, maar ja tis nog niet echt licht,..dus nog ff geduld,.. haha ik zal zo wel moe zijn voordat ik ben begonnen ik heb er wel zin in ,..beetje bij beetje,......... nou nog ff een bakkie pakken, bijlezen en hoppa aan de slag,...
Ik moet zo alweer naar me werk, dus ik lees vanmiddag wel weer ff bij.. Bah, ik heb slecht geslapen zeg! En nu moet ik weer aan de slag, ik heb helemaal geen zin. Hopenlijk vrolijken de kinderen me weer een beetje op, dan kan ik er vast weer tegenaan! Gisteren zijn we dus naar die auto wezen kijken en deze keer was het eindelijk zover: we hebben hem gekocht! We mochten hem meteen meenemen en vandaag gaat Jeroen het kenteken over laten schrijven en de verzekering regelen, dan kan ik hem morgen meenemen naar mijn werk. Ik zou heel blij moeten zijn, want nu zijn we weer en stapje verder, maar ik heb zo'n unheimlich gevoel... Ik weet het niet... Ik had vanmorgen ook plotseling het gevoel van: Jeroen je mag me nooit alleen achter laten. Ik wist niet waarom, maar misschien hoort dat er wel bij, nu de kleine op komst is.. Rare hormonen ook!
Goeiemorgen allemaal, Sorry, de afgelopen dagen niet meer online geweest. De enorme bekken- en rugpijn (en daarmee gepaard gaande moeheid) eisen momenteel hun tol. Slaap niet/nauwelijks, omdat ik geen enkele houding kan vinden die geen pijn (meer) doet en kom weer amper vooruit. Ben doodmoe en voel me enigszins geradbraakt. En dan zometeen weer naar mijn werk Verlang eerlijk gezegd behoorlijk naar mijn verlof, dan kan ik tenminste overdag rechtop in mijn stoel wat suffen.... Allemaal een fijne dag! Ik hoop dat het met iedereen goed gaat hier.... Joldeg, hoe is het nu met je buik? Gwen, heb aan je gedacht donderdag...Er zal nu waarschijnlijk een moeilijker periode aanbreken nog, waarin jullie steeds meer zullen beseffen dat je schoonmoeder er echt niet meer is. Veel sterkte meid voor jou en je mannetje. Groetjes, Indigo
hier ook al weer ruim een uur wakker, werd nou weer wakker van de jeuk aan mijn voeten.pfff elke dag wat anders. toch wel redelijk fit vandaag,dus ga maar proberen wat te doen in huis. ooh indigo dat is echt vervelend als je zo'n last van je bekken hebt.wanneer begint je verlof? zo hope om 4 uur opgestaan?dan lig jij voor 12 uur waarschijnlijk alweer te slapen haha. nou ik ga weer aan de slag hier kom vanmiddag weer ff bijlezen.
nou met mijn 4uurtjes slaap, en al 4 uur wakker ben ik nog behoorlijk fit, maar ja, dat kan zo in ene veranderen he? ene moment denk ik, hup er tegenaan, ander moment zegt mijn lichaam : HO
Goedemorgen meiden Moet zeggen duurde ff voordat ik sliep,maar heb heerlijk geslapen! Pijn in mn heupen is wat minder geworden, maar is nu niet helemaal 100 Doe het vandaag maar rustig aan denk ik, beetje bij komen. @Hope sow jij bent een vroege vogel, dat je ook nog energie hebt hahah @dafje Fijn dat jullie een auto hebben gekocht. Die gevoelens kunnen best de hormonen zijn hoor meis, Niks raars aan hoor. @Indigo balen meis dat je zo'n pijn hebt zeg, is niet echt bevoordelijk voor je rust meis! Heb je al een afspraak bij de bedrijfsarts? @Ruby Hopelijk blijf je je een beetje fit voelen meis, maar waker worden van de jeuk is heel vervelend. Meiden die moeten werken werkse meiden en de rest een fijne dag gewenst.
BEVALLINGSLIJST NOVEMBER LindaPOOH (Linda)~uitgerekend op 1 november~2de kindje~dochter Didi1988~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~dochter Dafje~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~verrassing Jen25(Jennie)~uitgerekend op 2 november~1ste kindje~dochter Tari (Melanie)~uitgerekend op 3 november~3e kindje~dochter Ruby~uitgerekend op 3 november~3e kindje~zoon Kyra75~uitgerekend op 3 november~1ste kindje~verrassing Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon Natasja1402~uitgerekend op 6 november~2e kindje~dochter Carola82~uitgerekend op 6 november~1e 2 kindjes (tweeling!)~verrassing Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~verrassing Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~dochter Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~zoon Jolger(Jolanda)~uitgerekend op 11 november~1e kindje~verrassing Gwendolyne~uitgerekend op 12 november~1e kindje~verrassing Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~zoon Stasia~uitgerekend op 14 november~1e kindje~zoon Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~dochter Rachel ~uitgerekend op 16 november~1e kindje~dochter MissyM ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Joldeg(Ilse)~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~zoon Luun~uitgerekend op 27 november~1e kindje~verrassing Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~dochter 9 MEIDEN 7 JOCHIES 10 VERRASSINGSPAKKETJES In totaal dus 26 kleintjes op komst AGENDA Stasia~ 27 augustus 9.30 informatief gesprek kinderarts Jen25~ 27 augustus pretecho 10.30 uur !! Jen25~ 27 augustus op vakantie !!! Sammie2~ 27 augustus begin cursus ZwangerActief Indigo~ 28 augustus vk 20.10 uur Kyra75~ 28 augustus 's avonds rondleiding ziekenhuis Serafijntje~ 29 augustus VK 11:00 uur Maria~29 augsutsus VK 14.15 uur MissyM~ 29 augustus Vk controle 18:00 Carola82~29 augustus 17.00 uur echo 30 wkn ligging van de kleintjes Carola82~29 augustus 18.00 uur gynaecoloog Kyra75~ 29 augustus eerste Yogales Stasia~30 augustus 13.45 uur gynaecoloog Dafje~30 augustus VK controle 14:30 Serafijntje~ 30 augustus start cursus Samen Bevallen MissyM~ 31 augustus jarig -20-!! Sammie2~ 31 augustus 10:10 uur VK Murmel~ 31 augustus 13:30 uur VK MissyM~ 31 augustus pretecho 3D 14:30 Barbabintje (Esther)~ 31 augustus 15.30 pretecho Sammie2~ 31 augustus 16.45 uur 30 wkn echo ivm nierbekkentjes Roelie~3 september 9.00 vk Ruby ~ 3 september controle gyn Maria~ 3 september gynaecoloog terugkomdag 16.20 uur Barbabintje (Esther)~ 4 september 9.45 vk Gwendolyne ~ 5 september 09:50 VK Indigo~ 5 september 14.00 uur 28 wkn echo ivm plexus choroideus cyste Joldeg(Ilse)~ 5 september start 'samen bevallen' Tari (Melanie) ~ 5 september 19.45 uur VK LindaPOOH~ 8 september word ik 24!!!! Lenthe~ 8 september Sofia 1 jaar! Gwendolyne ~ 10 september 08:45 controle groeiecho (hoofdje & baarmoeder) Joldeg~10 september 8.20 vk Serafijntje ~ 12 september mini vakantie (naar Parijs) Roelie~ 14 september word ik 30! Sammie2~ 14 september weekendje Denemarken met vriendinnen van middelbare school! Barbabintje (Esther)~ 18 september eerste yogales met vriendin Tari (melanie) 21 september jarig. 29 jaar! Tari (melanie) 30 sept. Zefanja 2 jaar!!!! Murmel~24 september 19:30 Voorlichtingsavond 'Bevallen in het zh' Carola82~24 september met verlof! jolger (jolanda) ~29 september met verlof! Murmel~ 3 oktober met verlof! Stasia~ 3 oktober met verlof! Dafje~4 oktober met verlof! Jen25~ 4 oktober met verlof! Rachel~ 5 oktober met verlof! Gwendolyne~ 8 oktober met verlof! Roelie~9 oktober Lars word vandaag 9!!! MissyM~ 10 oktober met verlof! Sammie2~ 12 oktober met verlof! Maria~13 oktober met verlof!!!!! Indigo~ 22 oktober met verlof!