November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @Stasia: misschien is het wel leuk om weer een keer de overzichtslijst van de novembermama's tot nu toe te posten. Kunnen we meteen kijken wie er eventueel nog ontbreken! Dankjewel alvast!

2. Jente

Jente Actief lid

18 feb 2007
    273
    0
    0
    Daar heb ik gelukkig juist weer bijna geen last van :)
    Succes ermee!

Jente (zwanger van de tweede)

3. Jente

Jente Actief lid

18 feb 2007
    273
    0
    0
    Ik ben even een dagje werken en er zijn er weer een paar bijgekomen.
    GEFELICITEERD EN WELKOM!

Vandaag heb ik heel de dag gewerkt. Mijn miskraam was vandaag precies 5 weken geleden. Toevallig werkte ik weer met dezelfde collega, toen kreeg ik ook nog eens last van ongi-krampen, etc. Raakte echt even in de stress, maar het is weer afgezakt en ongi-krampen zijn heel normaal.

@buddy en natasja: ik snap jullie spanning helemaal.

Jente

4. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Ok dames op verzoek(en ik had het zelf ook al in gedachten hihihi) even de lijst zoals ik hem nu heb. Dus vooral voor alle nieuwe mama's hier als je erop wilt pm me even met je gegevens. Verder als er iets niet klopt of je wilt wat toevoegen laat het me weten.

En natuurlijk alle nieuwe mama's van harte welkom en gefeliciteerd!

Liefs Stasia

01 nov:
    - Buddy (29)
    - LindaPOOH(linda) (23), getrouwd, Amersfoort, 2e kindje, 1e kindje overleden na 28,1 weken zwangerschap

02 nov:
    - Roos1983 (23), getrouwd, Limburg, 2e kindje
    - Wuppie26 (26), 2e kindje

03 nov:
    - LindavS (24), getrouwd, Soest, 1e kindje, fibromyalgiepatient.

04 nov:
    - Joma (25)

05 nov:
    - Elmo (23), getrouwd, Noord Groningen, 1e kindje, zwanger na 1e IVF
    - Aldonza(Eva) (33), woont samen, Betuwe, 1e kindje, zwanger na 1e IVF
    - Ruby28 (28 ), Waalre, 3e kindje

06 nov:
    - Tari(Melanie) (28 ), Noord Holland, 3e kindje
    - Jose1979 (27), Eindhoven
    - Masha (28 ), woont samen, Capelle a/d Ijssel, 1e kindje

07 nov:
    - Cindy (28 ), woont samen, Landgraaf, 1e kindje, zwanger na 1e ronde clomid
    - WendyB (27)

08 nov:
    - Relin (24), woont samen, in het midden van het land, 1e kindje
    - Natasja1402 (26), getrouwd, Nijverdal, 2e kindje

09 nov:
    - Ikke21 (21), getrouwd, Kranenburg Duitsland, 1e kindje
    - Amaranta(Maria) (27), woont samen, Eindhoven
    - Sammie2 (29), woont samen, Utrecht, 1e kindje

10 nov:
    - Bibu (27), Zuid Holland, 1e kindje
    - UsMommy (29), getrouwd, Hemdon VA USA, 1e kindje
    - Julie123 (27), woont samen, Belgie, 1e kindje

12 nov:
    - Samantha24 (24), verloofd, Eindhoven, 2e kindje

13 nov:
    - Ella (34), woont samen, Schoonhoven, 1e kindje, 2e zwangerschap (miskraam in dec ’06 bij
    10 weken

14 nov:
    - Stasia (28 ), getrouwd, Delft, 1e kindje, diabeet
    - ilona (23), woont samen, Hoogland, 1e kindje

16 nov:
    - Zoë (21), woont samen, Utrecht, 1e kindje, MK sept. ‘06
    - Rachel85 (21), getrouwd, Betuwe, 1e kindje
    - Roelie (29), woont samen, NOP bij emmeloord, 3e kindje

18 nov:

- Lieke, woont samen, Rotterdam, 1e kindje

20 nov:
    - Murmel (33), Amsterdam, 1e kindje, half jaar geleden MK (MA) na 9 weken

21 nov:
    - Gaby (33), getrouwd, Amsterdam, 1e kindje, MK juni ; 06 (10 weken)

25 nov:
    - Jente (25), getrouwd, 2e kindje, 3e zwangerschap (MK 16-02-2007)

onbekend
    - Kaatje (?), Leiden, 1e kindje

5. Rachel85

Rachel85 Niet meer actief

Alle nieuwe a.s mama's hartelijk gefeliciteerd met jullie zwangerschap. en welkom natuurlijk.

Hier ook 3 katers manlief verschoont hier de bakken.

Even over de kwaaltjes ik heb heel af en toe last van misselijkheid en zere tepels verders hier ook geen klachten. Ik voel me eigen daar ook best onzeker over.

MvM heeft eindelijk gebeld nadat ik hun gebeld had dat ik een week geleden een mailtje gestuurd had en nog niks gehoord had. Nu bleek dat mijn mail niet goed was aangekomen.

Heb nu een afspraak met MvM a.s Dinsdag

als ik iemand vergeten ben sorry ik moest 14 pagina's bijlezen

6. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Alle mama's: gefeliciteerd!
    Ik ben ook in november uitgerekend. Op 13 november om precies te zijn... Het is voor mij de eerste zwangerschap. Ik heb eigenlijk ook niet zoveel kwaaltjes. Sinds twee dagen dat ik m'n borsten/tepels echt goed begin te voelen en ik ben heel moe en hongerig. Maar dat is alles...
    En oh ja, ik ben ook gestopt met roken.... Pffff, dat is best nog wel eens zwaar....

Wij hebben 4 katten en nu hoef ik de bakken lekker 8 maanden niet meer te doen! :D

Vandaag is er iemand van MvM langs geweest. De test was gelukkig heel erg positief! Daar was ik best nog wel een beetje onzeker over... Juist omdat ik zo weinig kwaaltjes heb.... Na de eerste echo ben ik vast iets zekerder.... :D

Veel plezier allemaal!

Groetjes Marije

7. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    welkom aan alle nieuwe moeders. Het is erg druk hier.. ietsjes té voor mijn gevoel. Moet elke keer veel lezen.

ben ik de enigr met een fulltime baan?

ook ik heb bijna nergens last van en ik vind het prima zo. Ik weet toch dat het goed zit.

Ik moest gisteren zo hard niezen dat ik dacht dat ik de beebie eruit had geniest, deed nog pijn ook.

Mn buik begint al te groeien. Ik merk het niet aan mn broeken maar zie het wel, voel het wel aan mn panty. Ik hoop dat het niet hard gaat want ik moet en zal in die jurk passen over 5 weken.

Verder...ben ik mvm al helemaal zat. Vorige week waren ze me vergeten, kon ik zelf die stomme kraten gaan halen.
    Vandaag zouden ze wel komen en zouden ze opvangkannen meegeven. NOu ze zijn geweest maar ik heb geen opvangkannen gezien. En pissen in een mok is ook geen pretje.

Ik ga wat minder posten maar blijf wel regelmatig langskomen. Vind het nu iets te druk. Moet steeds heel veel lezen.

8. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    amaranta, ik heb op dit moment ook een fulltime baan hoor. Je bent niet de enige.

Liefs Stasia

9. Jente

Jente Actief lid

18 feb 2007
    273
    0
    0
    hebben wij weer hoor. We zouden vanavond aan mijn schoonouders vertellen dat ik zwanger ben. Maar ja, vergeten af te spreken wie het zou vertellen. En je raadt het misschien al, we zitten nu weer thuis zonder dat we het verteld hadden.

Mijn man dacht namelijk dat ik het zou vertellen. Ik ben namelijk zwanger. Ook was ik degene die het persé vanavond wilde gaan vertellen. Toen ik er maar niet over begon, dacht hij dat ik mij bedacht had.

En ik dacht, het zijn zijn ouders, dus mijn man vertelt het. Tot op het laatst dacht ik dat hij het nog wel zou gaan vertellen en vond het vervelend als ik hem voor zou zijn.

Daar zat ik dus vanavond met een big smile op de bank bij mijn schoonouders. En mijn schoonmoeder maar kijken ... (zij wist bij mijn eerste zwangerschap eerder dan ik dat ik zwanger was, ziet ze aan mijn gezicht ofzo).

Binnenkort nog maar een poging wagen.

Jente

10. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    :idea: volgende keer maar een cadeau of iets anders als introductie. :)
    :idea: amaranta, gaat erg snel het postten hier vooral als je fulltime werkt. Ik werk maar 20 uur, maar ja met 2 kleintjes word dat natuurlijk ook fulltime, ik had de mazzel of eigenlijk de pech dat mijn vriend thuis is vanaf vandaag, kon ik wat vaker postten. :p
    Kan me voorstellen dat je MVM wel zat ben inmiddels. Graag of traag toch?

Lukt me ook niet altijd om in te loggen heb erg veel problemen met de wachtwoorden die ik krijg of die ik zelf heb gemaakt, maakt niks uit. Heel vaak word het toch geweigerd. GRR.

Heb toch al een beetje last van zw.schpsdementie. Werd om 18.15 uur gebeld door een school waar we een afspraak mee hadden voor Angelus. :oops: :oops: :oops: Echt vreselijk lullig. Maar ja moest vandaag ontzettend veel regelen ivm het ontslag van mijn vriend.
    Zat om 17.30 uur eerder uitgeteld op de bank. :)

Maandag de herkansing.

11. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Eindelijk mijn album bijgewerkt. Test foto's en van mijn 2 lieve kleine mannetjes.

12. GabyBaby

GabyBaby Actief lid

18 jul 2006
    405
    0
    0
    Hi meiden,
    Gisteren een hele klote dag gehad. Geen andere woorden voor. Ik had bloedverlies de hele dag door. Erg bang dat het weer mis zou gaan. Is het ons nou helemaal niet gegund?
    Het is nu gelukkig gestopt maar ik stap zodirect nou niet echt lekker in het vliegtuig. Bah!
    Het enige wat we kunnen doen is afwachten... en rustig aan doen. Hmmm
    Ik spreek jullie weer na onze vakantie en hopelijk met goed nieuws. Op dit moment zit ik in een mega dipje. Duim even voor ons.
    Liefs,
    Gaby

13. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Onee lieve Gaby, wat ontzettend k*t... zo kan je toch niet lekker op vakantie? Het moet jullie nu wel gegund zijn hoor. Het kan toch niet zo zijn dat het EN niet goed gaat en dat het verdorie ook nog eens zo is 'gepland' dat jullie in jullie fijne vakantie in de stress zitten. Bah, wat ontzettend waardeloos! Ik duim echt als een bezetene voor jullie dat het een gesprongen adertje was en gewoon super VALS alarm! Je kunt niet meer even gauw voor een controle echo oid gaan?

Ontzettend veel sterkte meid, ik denk aan je x

14. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.289
    263
    83
    :idea: gaby meid hoop dat het allemaal meevalt hoor.... Wanneer vertrek je op vakantie? Kan je nie een extra controle krijgen voor je weggaat..

Verder heb ik even te weinig tijd om te vertellen en te reageren moet zo weg en vanavond weer werken...

doei LIEK.

15. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Gaby hopelijk zit het goed.

16. buddy

buddy Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.004
    12
    38
    Noord-Brabant
    @gaby heel veel sterkte en toch een fijne vakantie in zovere dat dat kan.
    en net zoals sommige anderen: kun je niet even naar het ziekenhuis of de vk dan kun je met een geruster hart op vakantie

17. julie123

julie123 Actief lid

2 okt 2006
    323
    0
    0
    @gaby: zal aan je denken meid! en hartstikke voor je duimen!

18. Rachel85

Rachel85 Niet meer actief

@Gaby, heel veel sterkte hoop voor je dat het loos alarm is.

19. Sammie2

Sammie2 Bekend lid

7 mrt 2007
    668
    0
    0
    @Gaby: sterkte! En probeer toch te genieten van de vakantie!

@nieuwe mama's: welkom hier!

Nou, MvM is eindelijk geweest en gelukkig was de test nog positief! Je gaat toch twijfelen in de loop van de tijd... Alhoewel het aan de kwaaltjes niet zal liggen. Hier ook zere (.)(.), traplopen en fietsen is niet meer leuk. Ze zijn ook echt groter. En die misselijkheid, grrr, word er letterlijk niet goed van! Gelukkig helpt eten nog steeds wel, dus ik eet vrijwel de hele dag (dat zal ook wel gaan opvallen!).

Gister aan goede vriendin vertelt, een superreactie! Morgen waarschijnlijk aan mijn schoonzus en in de loop van de week de twee beste vrienden van mijn vriend. De rest moet wachten tot na de echo! :D

Oja, hier ook een fulltime werkende...
    Moet nu weer even wat gaan eten!

Sammie2

20. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    heey meideneven een berichtje uit marokko