November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Ik had mezelf nog zo beloofd dat ik het rustiger aan zou doen....ahum... :oops:
    Gisteren tot 23.00 achter de pc gezeten maaaaaaar ik heb nu wel bijna alles af voor de ouderraad, volgende week vergadering en dan mogen ze het een tijdje zonder me doen!

Ik kom straks terug, ik ga nu eerst lekker naar de kapper ik ga me laten kortwieken ;)

xxx Roelie

2. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Ik zie het net......

||
    ||
    ||
    ||
    \/

29 weken alweer :confused:

3. kyra75

kyra75 Actief lid

14 aug 2006
    391
    0
    0
    @ Murmel

nee joh zal niet schrikken ( of toch wel )
    maar ja ben er nu voor straks wel voor op voorbereid ;)
    thuis bevallen is voor mij niet weg gelegd, ivm verhuizing die er aan staat te komen, en een nekhernia heb, dus nu word ik in de gaten gehouden :oops:

4. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Muriel, als ik het zo hoor zou ik als eerst denken aan een urineweg infectie. als je zwanger bent hoe je daar namelijk bijna niet van te merken. Dus bel de VK even op en kijk van zij er van vind. En anders breng je je urine toch voor de zekerheid even weg. Je kan er niet vroeg genoeg erbij zijn.

5. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Roeli doe je rustig aan. Goed aan jezelf denken. Ik hoop dat je je beter voelt als je haar eraf gaat. Ik mag morgen eindelijk.

Ruby gefeliciteerd dat jullie luis vrij zijn. Wat zal dat een bevreiding geven.

Verder doe ik het hier rustig aan. En vandaag gaat de pc uit. Ik zie en lees het vanavond wel weer.

Liefs

6. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ja, precies, dat ga ik inderdaad morgenochtend meteen even doen.

De VK wist het ook niet. Dus ik ga vrijdagochtend eerst even naar de HA als ik er nog steeds last van heb (en het geen blaasontsteking is). En daarna naar de VK. Maarja, gelukkig verga ik niet van de pijn ofzo, hoor. Het is meer irritant dat het er de hele tijd is.

7. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    goedenmorgen dames :D

alles goed hier?
    ik heb vandaag eens heerlijk uitgeslapen,....
    was vannacht wel om 4uur op maar ben om 6 uur eens heerlijk terug naar bed gegaan, ik had het ff nodig denk ik,...
    ik moet zo weer op pad,.....maar kom maar ff op het forum koffieleuten,...

met mij is alles oke, kreeg gisteren ook nog een goede uitslag ivm het enorm vele plassen en alles was goed,...
    het toeval wou wel, dat ik de afgelopen dagen minder moet plassen,
    dus wie weet drink ik gewoon veel te veel, dus moet ik gewoon meer plassen,....

ik voel me goed, met de babykamer begonnen, dit geeft ook een heerlijk gevoel, al komt er nogal veel bij kijken :)
    het zonnetje schijnt, dus het zal wel een mooie dag worden,....

nou de groetjes , ik ga nog ff bijlezen en dan hoppa de douche in ;)

8. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    ruby gefeliciteerd met je strijd

wat zul je blij zijn, dat ze weg zijn.....

9. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    of niet? hihi nou in het geval je ze gaat missen,.......
    :) :) :)

(haha kon het niet laten :D , je hebt mij ook zo vaak jeuk bezorgd, nu ik ff ;) )

10. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Brrrr krijg er helemaal de kriebels van!

11. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Goeiemorgen allemaal,

Mannetje was vanmorgen nog even thuis omdat hij vanmiddag weer de 2 jaarlijkse APK examen heeft. Maar ja er staat 7 km file, dus hij moest als nog op tijd vertrekken.
    Weer een zeer slechte nacht gehad, nog steeds last van mijn buik elke keer als ik omdraaide kreeg in een harde buik. Ben inmiddels gebroken en ga vanmiddag samen met de kids een tukkie doen.

Als ik nog aan het werk was geweest had vandaag officiel mijn laatste werkdag geweest van dit jaar. Ik zou per 1 sept al met verlof gaan, eerst 3 wkn vakantieverlof en dan zw.schapsverlof.

Natasja, vervelend meid dat je man nog in de medische molen zit. Blijft wel spannend zo voor jullie.

Lenthe meid hoe gaat het met jou, druk bezig in je nieuwe huis?

Eind van de middag weer naar fysio. zal maar niet vertellen dat ik zondag iets te veel gedaan hebt, kreeg dit vorige keer al te horen en toen had ik toch een stuk minder gedaan.

Indigo, hoe ik weet dat ze zo ligt, tja dat is inmiddels ook ervaring. En bij de echo zagen we dat ze in stuit lag. Maar bij de vorige 2 heeft de HA en VK laten voelen hoe het hoofdje ligt, je voelt dan een bal tussen je handen. Dit voelde ik eerst dus rechts boven in onder mijn ribben rand,de VK bevestigde dit. Nu voel ik dit niet meer daar, maar ook niet onder in. Wel aan de rechterzijkant is het hard en ze schopt daar regelmatig driftig op los, daarvoor was dit dus meer boven in. Ze ligt dan ook met haar beentjes richting hoofdje. Tevens kan ik voelen dat boven het schaambeen haar rug ligt.

12. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Haha. krijg net te horen dat de babykamer op woensdag 3 oktober wordt geleverd. Precies mijn eerste verlofdag! Dat heeft zo moeten zijn ;)

13. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Muriel dat is een oplichting, zo toch eerst eind sept. worden? Oke scheelt maar een paar dagen, maar toch.

14. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ja, ze zaten helemaal vol met bezorgen. Ach, zo heeft Wim nog iets meer tijd voor de vloer en de muren zullen we maar zeggen!

15. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Dat is nou vervelend, normaal gesproken heb je dan zoiet van GRRR, maar nu is het zeker wel gunstig. Wim ook blij, klein (heel klein) beetje druk van zijn schouders.

16. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Jeeeeeeeeejjjjjj ik ben weer helemaal kort en ultrablont :D
    Lekker hoor zo'n uurtje bij de kapper...heb mezelf net verwend met een lekker kaasbroodje en ga nu eindelijk eens rustig bijlezen hier...
    Ik zag trouwens net dat er mei 2008 mama's zijn....en de eerste september mama's zijn aan het bevallen....slik....wij zijn bijna aan de beurt :confused:

Stasia: is je zusje al bevallen? Ik las iets over een muziekdoosje wat ze tijdens de zwangerschap bij haar buik hield en wat ze nu herkenden vandaar dat ik het me afvroeg?

Jen: je leest het niet meer maar toch nog een fijne vakantie toegewenst!

Sammie: hoe was je cursus?

Gwen: hoe is het nu met jou meis?

Melina: ik had het nog niet gezegd volgens mij maar welkom terug!
    Wat zul je blij zijn dat je nu niet in Griekenland zit met al die bosbranden?!

Dees: nog steeds last van je rug en heupen? Ik zie jouw banner niet trouwens???

Ruby: gefeliciteerd met het overwinnen van de luizen! Je kunt trouwens ook preventief wassen met shampoo met een paar druppels tea tree olie erin dan blijf je misschien ook luisvrij!
    Hier gisteren op school controle gedaan, op 1 twijfelgeval na luisvrij maar toch maar weer preventief de luizencapes uitgedeeld want de school naast ons heeft al wel weer hoofdluis....
    Fijn trouwens dat je nu kan aftellen met je mannetje...slaapt hij dan gewoon elke nacht weer thuis?
    Hoe is het nou met je vermoeidheid trouwens? Heb je al ijzer laten prikken? En haal anders nou gewoon die floradix kan nooit kwaad en mijn vk was er lyrisch over (en typisch, heb het een dag niet ingenomen en had meteen weer kuitkramp terwijl ik daar al vanaf was sinds ik dat spul innam...toeval?)

Maria: ik heb niet het idee dat Lenthe boos ofzo is hoor, volgens mij ging ze verhuizen en daarna op vakantie...ik zal haar zo eens een pb'tje sturen wanneer ze terug komt ;)

Muriel: da's balen dat je Hans met de Hoed hebt gemist ;)
    Ik ben vorig jaar bij de London Knights geweest, ik stond natuurlijk weer met m'n eigenwijze snufferd vooraan wist ik veel dat ze vrouwen op het podium trokken...en wie werd er als eerste....juist ja :oops:
    Heb een mannelijke stripper mogen insmeren met massageolie was wel erg leuk hahahahahahaha :D
    Na de pauze gingen ze idd ook full monty maar vond het toen wel ver gaan hoor...was een vrouw met een rokje in het publiek, die werd op haar rug op het podium gelegd, benen wijd en toen spoten ze er slagroom tussen en dat gingen ze oplikken....die ging mij nét iets te ver. Ben niet preuts ofzo maar denk niet dat René dat had kunnen waarderen...ook spoot er eentje een soort massageolie op zijn *** en dat mocht een vrouw ook masseren....dat lijkt toch erg veel op een handmatig klusje zeg maar....nee dat zou ik niet gedaan hebben.
    Maar heb me wel kostelijk vermaakt....we kunnen ipv een babymeeting ook met z'n allen.....hahahahahahahahahaha :D

Succes met je verbouwing trouwens....fijn dat je niet alles zelf hoeft te regelen en ach je moet maar zo denken, het enige waar miepje straks écht behoefte aan heeft is eten, warmte en liefde....dat red je zelfs zonder kamertje dat af is ;)

Lees net over je zeurende pijn, klinkt toch wel als een blaasontsteking volgens mij, zou gewoon ff je urine laten testen dan weet je het zeker.

Natasja: hoe is het nu met je mannetje? Zijn er al wat uitslagen binnen???

Dafje: gefeliciteerd met je auto!

Indigo: vervelend zoveel pijn! Wanneer begint je verlof?
    Succes vanavond bij de vk en bij de fysio!
    Ik zou het gewoon aangeven bij de bedrijfsarts en idd gewoon zelf een voorstel doen, je voelt zelf tenslotte het beste wat je wel en niet aankunt.

Kyra: succes vanavond bij de rondleiding in het ziekenhuis!
    Heb je op dit moment een nekhernia? Krijg je daar ook therapie ofzo voor?

Ilse: hoe is het met jou? Nog last van buikpijn?

Esther: ook al van die maffe dromen :D
    Grappig trouwens van dat interview! Laat je ff weten wanneer het verschijnt ben wel nieuwsgierig :D
    Jee lees net over je migraine...dat is echt balen dat je daar nu niks voor kan nemen! Maar even rustig aan doen! Moet jij ook overgeven als je migraine hebt?

Rachel: lastig dat je zo geen zekerheid hebt, ik meende trouwens dat jij een andere baan had gevonden, je werkte toch eerst bij een tankstation en zou als datatypiste aan de slag toch? Of ben ik nou helemaal verkeerd???
    Hoe is het verder met je trouwens?

Linda: kan me voorstellen dat je helemaal gek word van die blaasontsteking! Kan het ook zijn dat je het erger hebt door de problemen die je meisje heeft of houdt dat geen verband met elkaar?

Melanie: hier ook een dwarsliggertje :D Hoop wel dat meneer gaat draaien heb echt geen zin in een stuitbevalling! Ik lag zondag in de tuinstoel met de buik bloot en toen ging hij weer koppeltje duikelen, dus wel ff met hoofd naar beneden nou René stond helemaal perplex, dan kan het de derde wezen maar zoiets hadden we nog nooit gezien. Ik heb steeds dat beeld dan voor me uit die film Alien, dat er ineens zo'n monster uit die buik tevoorschijnkomt :D

Hope: gelukkig geen blaasonsteking voor jou! Het zou idd gewoon kunnen komen door teveel drinken (en daarbij heeft je blaas nu minder ruimte dus moet je sowieso sneller).

Even snel:
    Kamertje: zo goed als klaar, nog wat ophangen enzo maar in principe wel klaar....
    Kaartje: ga donderdag weer terug met de proefdruk was er nog niet aan toegekomen, maar wil écht een ander lettertype en een voorgedrukt kaartje en anders mogen ze 'm lekker houden én ga ik naar een ander :D
    Kraampakket: wie wil er een lelijke luiertas ruilen? ;)
    Dekbedje: voor zover ik weet zijn échte dekbedjes niet toegestaan maar er zijn wel speciale kinderdekbedjes, daar heb ik in ieder geval een 1 persoons van, gekocht destijds toen Lars uit het ledikant ging. Het idee erachter was dat het ademde zodat hij niet zou stikken als hij onder het dekbed zou komen. Heb nu voor het ledikantje hetzelfde als met de andere twee, namelijk 2 katoenen dekens die je met klittenband aan elkaar vast kan maken en die doe ik in een dekbedhoesje zodat je neit het geklooi met lakentjes hebt.

Afspraken voor morgen:
    Serafijntje~ 29 augustus VK 11:00 uur
    Maria~29 augustus VK 14.15 uur
    MissyM~ 29 augustus VK controle 18:00
    Carola82~29 augustus 17.00 uur echo 30 wkn ligging van de kleintjes
    Carola82~29 augustus 18.00 uur gynaecoloog
    Kyra75~ 29 augustus eerste Yogales

Succes all :D

Zo ben weer helemaal bij :D
    Ga ff studeren nu, administratie doen en straks de jongens weer uit school halen, ze blijven nu voortaan op dinsdag en donderdag samen over, Lars moet ook op maandag- en vrijdagmiddag maar die kan alleen fietsen, het scheelt me dus een hele hoop heen en weer gevlieg!
    Vanavond lekker House kijken en maar eens vroeg naar bed, ben zo onderhand toch wel vermoeid aan het raken maar het voelt zo lekker he als alles wat je in de planning hebt af is ;)
    xxx Roelie

17. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Whahahahahaha, dat lijkt me een uit-ste-kend (hihi, ook letterlijk?) plan, hahahahaha! Ik ben VOOR! :thumup:

18. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

ik ben ook voor. roelie waar kan ik me inschrijven :thumup: :thumup: :thumup:

19. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Meiden wat is het hier rustig. hebben we geen zin meer in het forum of zijn we allemaal aan het einde van ons latijn. Natuurlijk moeten er ook een aantal weer aan het werk, maar ik vind het zo rustig. Of is dit stilte voor een hele grote strom.

20. Niet meer actief

Ben er nog wel hoor, maar weinig te vertellen op t moment. Buikpijn is weg, gelukkig. Verder kruipen de dagen weer gewoon voorbij, hang een beetje in huis rond en heb nergens zin in. Story of my life dus, niks bijzonders ;)

Deel Deze Pagina