November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    En ik ben er ook weer, na een paar dagen te zijn weggeweest.. Ik heb nog geen tijd gehad om al jullie verhalen bij te lezen, dus er valt voor mij nu ook weinig te reageren. En eigenlijk heb ik ook maar weinig nieuwtjes te vertellen. Alles gaat hier prima. Morgen ben ik 30 weken zwanger, wat een mijlpaal! :) Ik heb 's ochtends een standaard controle bij de vk. En donderdag begin ik (samen met mijn man) met de cursus Samen bevallen. Ik ben er erg benieuwd naar, en ook naar de andere stellen die zich ervoor hebben ingeschreven. Ik hoop dat met iedereen alles goed gaat en ik zal proberen vandaag of morgen weer alles (alles?) bij te lezen...

2. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ja, Linda, het is inderdaad echt superrustig.

Denk dat dat ook wel komt doordat de zomervakanties voorbij zijn voor de meesten (Maria is bijvoorbeeld weer aan het werk, en die was goed voor een heel groot aantal posts, haha).

Maar nog een paar weekjes en dan beginnen de verloven, dus dan wordt het vast nog weer veel gezelliger!

3. Niet meer actief

Ik ben benieuwd hoe je t vindt en hoe t is enzo. Wij beginnen volgende week met de cursus, ben erg benieuwd..

4. kyra75

kyra75 Actief lid

14 aug 2006
    391
    0
    0
    hoi Roelie,

ik loop inderdaad bij de fysio voor me nek.
    ik loop er al meer als een jaar mee, dus ben wel wat pijn hebben :rolleyes:
    operatie is risico dat het terug gaat komen en das geen prettige operatie heb ik me laten vertellen door de arts
    c4c5c6c7 daar zit het tussen das onderaan waar je nek zeg maar begint naar dat kuiltje toe.

ik word regelmatig gekraakt maar op dit moment even niet omdat de houding niet echt lekker is met me buik. die zit in de weg dan

daarom moet ik ook naarhet ziekenhuis toe voor de bevalling. ze zijn bang dat ik te veel uit me nek ga persen en te veel kracht ga zetten.

en morgen eerste yogales beetje goed te leren ontspannen ;)
    als dat lukt.

het kamertjes bij ons komt volgende week donderdag binnen.

vrijdag lekker even een weekendje center parcs ;)
    en dan woensdag weer aan het werk en dat tot 21 sept en dan eindelijke verlof :) ppppffffff

succes

5. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Roelie, ultrablonT?! :D Altijd lekker gevoel zo net terug van de kapper. Ik heb jaren kort haar gehad en ik vond dat echt een heerlijk gevoel zo'n kort koppie. Ben nu ook wel blij met mijn halflange lagen-coupe, maar ik sluit niet uit dat ik ooit ook weer lekker kort ga.

Ik ben ook voor: oppas regelen van de babies straks en laat Hans met de Hoed maar komen (onbedoelde woordspeling!). Trouwens wel een suffe naam "hans met de hoed", eigenlijk.

Het interview komt als het goed is in het AD van 5 september. Maar het stukje vonden wij maar zozo. Miste eigenlijk de kern van wat Jean-Paul heeft verteld. In mijn idee is het nu meer een verzameling quotes geworden die een beetje knullig aan elkaar zijn gelijmd. Ik weet niet of Jean-Paul er nog contact over opneemt voor eventuele correcties.

Morgen een drukke afsprakendag hier op het forum. Zijn we verzekerd van een aantal posts om "verslag" te doen hier ;) Zelf ben ik even wat rustiger, omdat ik me nog steeds niet lekker voel. Heb tot 12.30 uur geslapen en me daarna nog op de bank gehesen met Ugly Betty van gister. Daarna de hond uitgelaten, maar dat valt nog tegen. Mijn hoofd is heel gevoelig en ik kan niet tegen licht (ben net Joan Collins met mijn grote zonnebril vandaag). Ben ook misselijk, maar heb gelukkig alles binnen houden.

6. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Joldeg, wat leuk dat jullie de zelfde cursus gaan doen. Ik zal je na donderdag wel verslag uitbrengen over de eerste les. Wij gaan trouwens een verkorte versie van de cursus volgen, omdat ik al begin november ben uitgerekend. Ik had me al in het voorjaar ingeschreven en hoopte eind juli of begin augustus te kunnen beginnen. Ze raden ook aan om bij 27 weken zwangerschap met de cursus te beginnen. Maar helaas hebben ze hier een zomerstop van bijna 2 maanden. Echt absurd, vrouwen die in oktober zijn uitgerekend, kunnen deze cursus dus niet doen (of ze moeten de laatste lessen missen) - terwijl er hier maar liefst 4 docenten zijn. Je zou dan toch verwachten dat ze daar rekening mee houden met het plannen van hun vakanties. Maargoed, om een lang verhaal kort te maken: hier wordt nu dus een verkorte cursus aangeboden voor stellen die eind oktober of begin november een kindje verwachten. En daar hebben we ons nu maar voor ingeschreven... Het alternatief was om met de 'gewone' cursus mee te doen, die pas in september start en doorloopt tot half of eind november (omdat er ook nog eens een week herfstvakantie tussen zit). En dat is voor ons dus (waarschijnlijk) te laat... ;)

7. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    Ladies, komt weer even "mijn gezicht laten zien" Ik wil het snel weer oppakken hier! Tis toch ook weer stukje afleiding, maar kon me er de afgelopen dagen even niet toe zetten. Ben vandaag weer begonnen met werken, nieuwe collega is begonnen. Hopelijk blijft ze langer dan de vorige haha.. Dus ben weer druk met inwerken en achterstanden van vorige week wegwerken. Op zich wel lekker.. even afleiding..
    Patrick is nog wel thuis deze week, moet nog erg veel regelen..
    Afgelopen zaterdag hebben we dus 3D echo gehad, was ook een welkome afleiding! Vanavond gaan we alsnog naar de cursus "samen bevallen" waar we vorige week mee hadden moeten beginnen. Wil dit namelijk wel doorzetten.. vooral bij zo'n eerste bevalling vind ik zo'n cursus leuk om te doen! Dus we zien wel wat het wordt ;)
    Gisteren zijn mijn ouders weer geweest en heeft mijn vader het kamertje afgemaakt. Ben er zó blij mee! Nu moeten we alleen nog een kozijn regelen voor het kamertje. Maar goed, we hebben nog een aantal weekjes, dus dat komt vast goed!
    Verder een dikke kus voor iedereen en bedankt voor jullie medeleven!

8. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Ik ben ook weer thuis. Eindelijk. Wordt toch iedere week zwaarder en ik kan niet wachten tot ik verlof heb.

Roelie: Mijn zus heeft 2 kids 1 van 4 en 1 van 2 jaar. Maar tijdens haar zwangersxhap legde ze altijd dat muziekknuffel/doosje op haar buik.

Nou, ik ga lekker met mijn hubbie eten bij de mac en daarna even naar de Ikea om gordijnroedes te halen voor de babykamer. Spreek jullie straks wel weer.

9. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Zo he, niet normaal zo stil hier!

10. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Heee Gwen, goed om weer van je te horen! Hoop inderdaad dat je aan deze nieuwe collega meer hebt, zodat je straks ook met een gerust hart weg kunt gaan op verlof.
    Heel goed dat jullie die cursus toch gaan doen, want jullie zwangerschap is en blijft natuurlijk iets heel belangrijks voor jullie allebei samen.
    Ik hoop dat je man zich er goed doorheen slaat en niet al te veel opkropt enzo.
    Wat fijn dat het kamertje zo goed als af is, ik ben echt jaloers....

11. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Nee, het is duidelijk dat de grootste kletskousen even pauze hebben genomen: Dees en Maria, waar zijijijijijijn jullie?! :)

12. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Esther, voel je je inmiddels al iets beter, of heb je je zonnebril nog steeds op?

8)

13. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Trouwens ook lekker vaag, het topic van Sweetangel over Jufffie (dec. mama) is gesloten door de mods.

Ben benieuwd wat daar nu weer het verhaal achter is...

Op een gegeven moment ga je helemaal niks meer geloven als dit verhaal ook niet echt zou zijn. Bah.

14. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik wilde dit net gaan posten.

15. Wat bedoel je murmel, welk topic is dat?
    wordt nu wel nieuwsgierig :)

16. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    In de lounge, halverwege pag 1.
    Juffie zou al een week met 9cm ontsluiting rondlopen.

17. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    lees maar ff bij de decembermama's mee.die hebben al een pb van kwebbeltje gehad.

18. ik ben ff de decembermama's aan het lezen idd.. maar ik ben nog niet bij het desbetreffende verhaal, alleen nog maar de verontwaardiging... dus ik lees nog ff verder terug...

19. Jeetje idd vaag zeg! Wat moet je daar nu mee. Arme december mama's die zijn ook helemaal van slag!

20. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    ik laat zo meer weten sweetangel en ik zijn ff op onderzoek uit.
    heb juffie net gebeld.

update volgt.

Deel Deze Pagina