November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    yep heb haar aan de lijn gehad en gewoon gezegd dat ik een vriendin van linda(sweetangel) ben.en dat we ons afvroegen hoe het met haar ging.toen zei ze dat het wel ging en dat ze gister en vandaag geen ween meer had.

2. Goede morgen allemaal, hier weer een keertje lekker geslapen. Ik heb zelfs de wekker van mijn mannetje niet gehoord, ik lag denk ik dus zowat in coma haha.

Typisch verhaal blijft het we, weet nog steeds niet echt wat ik moet geloven. Net als Maria zegt, het kan ook om een andere reden zijn. Maar goed, om van de goedheid van 'de mensheid uit te gaan...

3. Nou ik ga naar mijn werk, ik spreek jullie vanmiddag weer!

4. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Goedemorgen meiden
    Ohwww heb me rot geslapen, eerst kon ik niet in slaap komen, heb half3 nog voorbij zien komen, en toen te vaak wakker. blehhh
    Ook er weer vroeg uit, en meiden het is de actie van HEma vandaag 15% korting op online bestellen!
    Ik heb de bestelling al gedaan, en flink ook hahaha 91 euries whha nou ja heb het nodig zal ik maar denken.

Straks komt schoonmoeders natuurlijk weer, en vanmiddag behang afhalen

Gister was ik echt te moe om te reageren meiden, sorry daarvoor. Heb het wel allemaal gelezen maar is me niet bij gebleven.

Aan de koffie en wakker worden

5. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    BEVALLINGSLIJST NOVEMBER

LindaPOOH (Linda)~uitgerekend op 1 november~2de kindje~dochter
    Didi1988~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~dochter
    Dafje~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~verrassing
    Jen25(Jennie)~uitgerekend op 2 november~1ste kindje~dochter
    Tari (Melanie)~uitgerekend op 3 november~3e kindje~dochter
    Ruby~uitgerekend op 3 november~3e kindje~zoon
    Kyra75~uitgerekend op 3 november~1ste kindje~verrassing
    Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon
    Natasja1402~uitgerekend op 6 november~2e kindje~dochter
    Carola82~uitgerekend op 6 november~1e 2 kindjes (tweeling!)~verrassing
    Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing
    ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~verrassing
    Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~dochter
    Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~zoon
    Jolger(Jolanda)~uitgerekend op 11 november~1e kindje~verrassing
    Gwendolyne~uitgerekend op 12 november~1e kindje~verrassing
    Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~zoon
    Stasia~uitgerekend op 14 november~1e kindje~zoon
    Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~dochter
    Rachel ~uitgerekend op 16 november~1e kindje~dochter
    MissyM ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon
    Joldeg(Ilse)~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing
    Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~zoon
    Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~dochter

9 MEIDEN
    7 JOCHIES
    9 VERRASSINGSPAKKETJES

In totaal dus 25 kleintjes op komst

AGENDA

Serafijntje~ 29 augustus VK 11:00 uur
    Maria~29 augsutsus VK 14.15 uur
    MissyM~ 29 augustus VK controle 18:00
    Carola82~29 augustus 17.00 uur echo 30 wkn ligging van de kleintjes
    Carola82~29 augustus 18.00 uur gynaecoloog
    Kyra75~ 29 augustus eerste Yogales
    Stasia~30 augustus 13.45 uur gynaecoloog
    Dafje~30 augustus VK controle 14:30
    Serafijntje~ 30 augustus start cursus Samen Bevallen
    MissyM~ 31 augustus jarig -20-! :D
    Sammie2~ 31 augustus 10:10 uur VK
    Murmel~ 31 augustus 13:30 uur VK
    MissyM~ 31 augustus pretecho 3D 14:30
    Barbabintje (Esther)~ 31 augustus 15.30 pretecho
    Sammie2~ 31 augustus 16.45 uur 30 wkn echo ivm nierbekkentjes
    Roelie~3 september 9.00 vk
    Ruby ~ 3 september controle gyn
    Maria~ 3 september gynaecoloog terugkomdag 16.20 uur
    Barbabintje (Esther)~ 4 september 9.45 vk
    Gwendolyne ~ 5 september 09:50 VK
    Indigo~ 5 september 14.00 uur 28 wkn echo ivm plexus choroideus cyste
    Joldeg(Ilse)~ 5 september start 'samen bevallen'
    Tari (Melanie) ~ 5 september 19.45 uur VK
    LindaPOOH~ 8 september word ik 24!
    Lenthe~ 8 september Sofia 1 jaar!
    Gwendolyne ~ 10 september 08:45 controle groeiecho (hoofdje & baarmoeder)
    Joldeg~10 september 8.20 vk
    Serafijntje ~ 12 september mini vakantie (naar Parijs)
    Roelie~ 14 september word ik 30!
    Sammie2~ 14 september weekendje Denemarken met vriendinnen van middelbare school!
    Barbabintje (Esther)~ 18 september eerste yogales met vriendin
    Tari (melanie) 21 september jarig. 29 jaar!
    Tari (melanie) 30 sept. Zefanja 2 jaar!
    Murmel~24 september 19:30 Voorlichtingsavond 'Bevallen in het zh'
    Carola82~24 september met verlof
    jolger (jolanda) ~29 september met verlof
    Murmel~ 3 oktober met verlof
    Stasia~ 3 oktober met verlof
    Dafje~4 oktober met verlof
    Jen25~ 4 oktober met verlof
    Rachel~ 5 oktober met verlof
    Gwendolyne~ 8 oktober met verlof
    Roelie~9 oktober Lars word vandaag 9!
    MissyM~ 10 oktober met verlof
    Sammie2~ 12 oktober met verlof
    Maria~13 oktober met verlof
    Indigo~ 22 oktober met verlof

6. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    pffffffff zucht kreun,....
    goedenmorgen,.....
    normaal heb ik al moeite met het bijlezen, maar nu was het wel erg veel en zwaar :cry:
    heb dus helemaal bijgelezen bij de dec mama's en de lounche over juffie..
    pfffffffff wat een verhaal,.....

gelukkig had ik daar niets van meegekregen,....
    want dan zou ik heel de dag achter de pc hebben gezeten denk ik,......

nou ik ben nu al gaar haha dus ik kom laters nog wel ff gluren,...
    ff nog snel de topics door en dan aan de slag

fijne dag allemaal :D

7. kyra75

kyra75 Actief lid

14 aug 2006
    391
    0
    0
    Indigo

ik hoop ook dat de yoga wat is voor me de vk heeft me doorgesrt naar hun

VERSLAG van rondleiding ziekenhuis
    :cry: :cry: :cry: het was veel te druk voor de rondleiding er was meer als 70 personen aanwezig.
    de zaal was ook te klein de hoog zwangere dames zatten zelf op de trap terwel de heren heerlijk onderuit gezakt zatten de vk heeft dus wel gezegd dat de heren plaats konden mk voor de dames maar er was er maar 1 die op stond om zijn plekje af te staan :evil:
    wij zelf althans ik zat helemaal boven in precies achter een brede paal zag dus geen bal en me vriend stond tegen de muur aan
    we zijn toen er pauze was maar naar huis gegaan, voelde me knap k*t zat op een kl*te plek en door dat ik niet lekker zat geen de kleine ook nog eens even heel hard trappelen dat was wel leuk maar geen pretje omdat ik een rot houding zat ,het geluid was ook niet juf en het, er waren wel wat kraampjes waar ze tasje uitdeelde, nou je moest er als de kippen bij zijn ik was natuurlijk weer eens te laat. de zaal ging om 7 uur open om 7.15 waren wij er en alles was al weg boehoe boehoe

nu maar hopen dat de yoga les me vanavond op vrolijk, en dan gelukkig vrijdag even een paar dg weg lekker uitwaaien

groetjes

8. Niet meer actief

@ Kyra, succes vandaag bij je yogales

@ Serafijntje, Maria en MissyM succes bij de vk.

9. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Goedemorgen allemaal maar weer! :)

Vanmorgen even mn plasje afgeleverd bij de HA. Dat zag er schoon uit, niks aan het handje. Dus blaasontsteking is iig uitgesloten.
    Gelukkig is de pijn al veeeel minder sinds gisteren, dus waarschijnlijk is het toch een groeispurt geweest de afgelopen dagen. Ik zal het vrijdag wel zien bij de VK, of ze nu wel weer naar tevredenheid is gegroeid.

Ik zelf in ieder geval wel. Heb echt het gevoel dat mn buik op knappen staat. En ik was gisteren zwaar in paniek, omdat mn n*v*l nu toch ook echt naar buiten neigt. Ver-schrik-ke-lijk.
    Maar ik kan er helemaal niks aan doen, dus moet proberen het over me heen te laten komen :(

Drukke agenda vandaag! Succes iedereen bij de VK'en en de gyn.

10. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Hmmz, hij laat mn banner niet meer zien!

11. Niet meer actief

Misschien iets met de site waar je hem vandaan hebt? Ik las ergens anders op het forum dat er meer waren met dat 'probleem'.

12. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    hoi meiden,

Heb echt een KL*te nacht gehad, was om 00.30 uur al wakker en heb wakker gelegen tot 5.00 uur. Toen ging om 6.00 uur de wekker van Adriaan en om 7.15 werd ik al gewekt door zoonlief, mama wakker worden.
    Als klap op de vuurpijl heeft de hond verd*&&e ook nog in de keuken gepoept. Tja en dan heb ik echt een mega ochtendhumeur.

O sorry, hoor voor dit geklaag, maar zit er vandaag echt mega doorheen en ben het helemaal zat. Tuurlijk merken de kids dit en maken het niet makkerlijk vandaag.

Kan op dit moment wel :cry: .

Even geen zin om te reageren. Sorry meiden. zal jullie vandaag er niet te veel mee lastig vallen.
    Maar moest het even kwijt.

Verder allemaal een fijne dag, zonnetje schijnt in ieder geval.

13. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    He bah, Melanie, wat een waardeloze nacht!
    For what it's worth.... we hadden elkaar vannacht kunnen bellen, want ik heb ook af en aan wakker gelegen :(

Kan je vanmiddag nog lekker even een extra dutje doen?
    Kop op en inderdaad, vandaag zou een zonnig dagje moeten worden! x

14. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Esther, is je hoofdpijn vandaag eindelijk weer weg? Ik hoop het!

15. Sammie2

Sammie2 Bekend lid

7 mrt 2007
    668
    0
    0
    Even heel kort: de baby-dump is net geweest, heeft de commode en het ledikant en nog veeeel meeeer dingen gebracht, de woonkamer is tijdelijk onleefbaar! Kan niet wachten om het in elkaar te gaan zetten...

Ook de loodgieter is geweest (was even nodig) en heb ik net een mega bestelling gesplaatst op Hema-online. Nu snel naar mijn werk...

Oja, bij de Hema, ging nog best gek, ik wilde iets wijzigen en toen ik erop klikte, was iets anders weg uit mijn bestellijst en ineens niet meer op voorraad. Vreemd... Maar goed, we hebben nu best veel "gekocht", voor de hydrofielluiers ga ik nog wel naar de winkel (hoe ouderwets...) ;)

16. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Goedemorgen ;)

Pfff was al om half 6 wakker vanmorgen heb zó naar gedroomd :(
    Hmm laat de details maar achterwege, het was in ieder geval erg realistisch mijn hele kussen was nat van de tranen ben er nog steeds beroerd van zeg...gelukkig lijkt het erop dat René vannacht thuis komt slapen kan ik tenminste lekker tegen hem aankruipen ipv tegen het voedingskussen ;)

Mijn banner is stuk :(

Muriel: ik zal zo eens ff kijken waar en wanneer de London Knights weer optreden ;)
    Gelukkig geen blaasonsteking...en nou ff diep ademhalen, ontspannen...adem in...adem uit.....en plop daar ging je navel ;)

Rustig: tsja het is idd erg rustig maar ik denk idd dat het komt doordat een aantal weer aan het werk zijn...ik merk het ook aan mezelf dat ik razend druk ben, ik heb de drang alles af te hebben en besteed minder tijd aan het forum nu...
    Maar als we straks verlof hebben moet je eens opletten ;)

Ilse: blij dat je buikpijn weg is! En geniet gewoon lekker van het feit dat je even niks meer 'hoeft' je krijgt het straks echt druk genoeg joh!

Serafijntje: succes morgen bij je cursus! Handige tips voor mannen mag je posten hoor kan ik ook lekker mijn voordeel mee doen ;)

Kyra: oeh lekker center parcs! Naar welk park ga je?
    Jammer dat het zo tegenviel in het ziekenhuis! Ik heb destijds met Lars vanuit de zwangerschapsgym ook een rondleiding gehad maar dat was met iets van 10 vrouwen + partners ofzo...
    Misschien kun je via de verloskundige nog een rondleiding krijgen?
    Ach en anders moet je maar zo denken, op het moment dat je daar ligt te bevallen interesseert het je helemaal niks hoe het eruit ziet en wat ze doen ;)

Esther: hoe is het met je hoofdpijn meis?

Gwen: fijn je weer te zien! Succes met het inwerken van je vervangster!

Stasia: las ik nou mac? Ooooooh meiden kunnen we dat woord in de ban doen ik word wakker met trek in een portie frietjes en kipnuggets :(
    Oh ik moet vanmiddag nog naar Lemmer naar de tandarts met Lars en daar zit een Mac heeeeeeeeel dichtbij.......*kwijl* ;)

Lees net dat hele gedoe rond Jufffie.....phoe de dec.mama's krijgen het flink voor hun kiezen hoor...
    Ben 'blij' dat het allemaal toch waar blijkt te zijn, al is blij niet helemaal het goede woord maar jullie snappen me wel...
    Ik kan me soms de twijfels wel voorstellen hoor, ik heb ze toen met dat 'tampon' verhaal ook wel gehad en er zijn wel meerdere mensen/dingen waar ik soms twijfels bij heb...
    Ik denk dat we na de enorme schok met dat destijds met die mamavjanelle allemaal bewuster zijn geworden van het feit dat internet dé plek is voor fantasten/psychoten/leugenaars...jammer genoeg :(

Indigo: fijn dat het met beebje goed gaat! En lekker dat je nu in ieder geval halve dagen gaat werken, misschien is het toch verstandiger dat je na je gesprek van vrijdag met de bedrijfsarts stopt met werken?
    Niet verkeerd bedoeld, maar je krijgt nog wel wat voor je kiezen, een bevalling straks en de kraamtijd...probeer daar toch fysiek wat beter aan te beginnen meis anders trek je het straks misschien niet...

Dees: succes vandaag met het behang afhalen!

Melanie: hoe herkenbaar zo'n dag had ik gisteren!
    Mijn honden zijn sinds deze week ook continue onzindelijk ik word er helemaal gestoord van!
    Vandaag lekker kalm aan doen, ga anders wat leuks doen met de jongens, kruip lekker met ze op de bank, dvd'tje erbij, snoepies (reep chocloade voor mama) erbij en relaxen!

Zo ben weer bij, ik duik mijn boeken weer in!
    Latersssssssssssssssssssssssssss
    xxx Roelie

17. kyra75

kyra75 Actief lid

14 aug 2006
    391
    0
    0

18. kyra75

kyra75 Actief lid

14 aug 2006
    391
    0
    0
    hoi
    port zeelanden, zeeland dus echt uitwaaien.

ja jammer he
    maar ik zal inderdaad eens aan haar vragen om een kijkje te kunnen nemen

;)
    Kyra: oeh lekker center parcs! Naar welk park ga je?
    Jammer dat het zo tegenviel in het ziekenhuis! Ik heb destijds met Lars vanuit de zwangerschapsgym ook een rondleiding gehad maar dat was met iets van 10 vrouwen + partners ofzo...
    Misschien kun je via de verloskundige nog een rondleiding krijgen?
    Ach en anders moet je maar zo denken, op het moment dat je daar ligt te bevallen interesseert het je helemaal niks hoe het eruit ziet en wat ze doen ;)

19. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Morguh dames,

Ben ff een paar dagen nie geweest, lag met griep thuis! Ben nu weer aan het werk, maar het wil niet echt...

Gister verjaardag van me ventje gehad, 29 alweer! Was wel erg gezellig moet ik zeggen... :D

Ik ben benieuwd naar het december juffie verhaal, dus ga even lezen!

Gwen, leuk dat je er weer bent!

Groetjes

20. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Heeee Missym! Wat vervelend dat je griep had, hoop dat je eerste werkdagje een beetje meevalt. Rustig aan....

Alles goed verder, hoe voel je je qua buik enzo?! ;)

Deel Deze Pagina