Goed vanavond controle, spannend toch weer! Kijk heel erg uit naar vrijdag me pretecho. Hoe is het met jullie? Voel me echt even 'vreemd' omdat ik best veel heb gemist. Lees net dat Caruli der zoontje is verloren veel te vroeg geboren. Ik was daar zooo bang voor en als je dat dan leest is dat toch wel erg. Looky hetzelfde? En nu die juffie en hier op ons novembergedeelte Linda die natuurlijk in een nare situatie zit. Ik wist niet dat het nog zo vaak fout ging na 3 maanden....
Heb gister trouwens de kindergordijnen opgehangen en alle babykleertjes in de commode gelegd voor als de kast in elkaar staat! Ik heb gewoon 25 rompertjes in maat 50/56!
oh en ik heb echt hulp nodig wat de kinderwagen betreft, we komen er niet uit! We wouden gaan voor de quinny buzz maar ik vind dat "gewone" zitje te klein en eigenlijk lelijk in het zwart en we willen persee zwart. Ik heb nu zitten kijken naar een urban jungle ofzo....... vrijdag willen we er 1 aanschaffen en het liefste een direct mee te nemen ding maar die hoop heb ik al opgegeven
Ik ben er wel Kan mezelf niet aanzetten tot studeren dus heb het maar opgegeven Nog gefeliciteerd met je mannetje trouwens! Helemaal weer hersteld van de griep? Over de kinderwagen, ik heb de Koelstra flexxo (limegroen) vind 'm tot nu toe lekker rijden in de woonkamer Ik wou eerst ook een Quinny maar nu ik ze wat vaker zie ben ik erg blij dat ik die toch niet genomen heb, hij lijkt me minder robuust en sterk dan ik gedacht had... Mutsy hoor ik ook verschillende verhalen over, en ik had hiervoor een Teutonia liep ook zalig... Ik denk dat je gewoon moet proeflopen in een winkel kijken wat jou goed bevalt (en je mannetje ook), of je 'm gelijk kan meenemen weet ik niet, bij de grotere zaken hebben ze wel wat op voorraad denk ik? Heb je ook al eens op marktplaats gekeken daar staan tweede hands op maar ook nieuwe. xxx Roelie
ja maar ik weet gewoon totaal niet welk merk we moeten hebben! De griep is wel iets hersteld...alhoewel ik nog wel ziek klink!
Hmmz, lastig he, kiezen... Pas maar wel op, straks wordt je keuze nog bepaald door de levertijd van de wagen! Ik weet dat o.a. de Bugaboo Denim een levertijd had van heel veel weken, ik kwam toen uit op half december (geen optie dus).
Open even een topic bij de babyuitzet dan? Vraag je gewoon om meningen? Ik ga je weer verlaten sorry Tijd om de kinderen van school te halen! xxx Roelie
Zo ben ik ook weer eventjes...Vannacht 10 uurtjes geslapen en best goed. Mijn hoofdpijn is inmiddels afgezakt tot draagelijke hoogte. Nog bedankt voor al jullie lieve woordjes! Ik hoop dat het morgen echt helemaal weg is. Vanmorgen lekker wezen wandelen bij de Bernisse (natuurgebiedje hier met veel water en groen) een vriendin met haar labrador. Was wel effe lekker. Daarna nog even bij mamsie geweest. Die was lekker aan de fysio, dus even meegekeken. Vrijdag gaan we alweer voor de pret-echo en daar heeft ze erg veel zin in! Nu ga ik zo eerst even poetsen en dan komt rond 1500 uur een vriendinnetje met haar zoontje van 6 maandjes. Lekker tutten. Ze is schooljuf en ze gaat me helpen om de kinderkamer een beetje creatief te versieren. Ben benieuwd.... Wat een verhaal met Juffie zeg. Hoe naar het voor haarzelf, ik ben eigenlijk best opgelucht voor al die anderen die zo hard meeleven dat ze geen fantast blijkt te zijn. Klinkt misschien krom, maar dat had ik nog harder gevonden. Laten we maar hopen dat ze haar kleintje nog zo lang mogelijk bij zich mag houden. Muriel, gelukkig dat je geen blaasontsteking hebt. En nu maar hopen dat die ellendige buikpijn weggaat! En sterkte met je n*****. De mijne kan - in tegenstelling tot mijn eerdere berichtjes - niet kiezen. De ene keer is het normaal en de andere dag...na ja, ik zal je niet verder lastigvallen met dit onderwerp. Melanie, balen zo'n nacht! Sammie, oh leuk zeg het kamertje in elkaar gaan zetten. Have fun! Roelie, hoe gaat het met je je-weet-wel-reu? Houdt hij zijn pootjes al netjes bijelkaar met lopen? Melina, nog van harte met je mannetje! Kan me voorstellen dat je er weer even in moet komen hier. Komt vanzelf weer goed, hoor! Wij hebben trouwens gekozen voor de Mutsy 4 Rider Lightweight Next als kinderwagen. Geen ervaring nog mee, maar ik denk dat we een goede keus hebben gemaakt.
Zo, mezelf even voorgenomen om vanaf nu de draad op te pikken.. even kijken.. waar begin ik? Wat een gedoe rondom juffie zeg... zo jammer dat er altijd bij iedereen altijd wat achter gezocht wordt en dat er "controles" plaats moeten vinden.. moet er niet aan denken dat mensen daadwerkelijk gaan controleren of mijn schoonmoeder wel écht is overleden.. Maria.. ik lees van jou bijna nooit eens positieve berichtjes over je zwangerschap.. altijd maar "commentaar" of reacties op anderen, of vage gesprekken in de supermarkt die je quote haha.. beleef je zelf weinig/niets leuks? Indigo.. fijn dat je controle bij de VK weer goed was! En neem het advies van de fysio nou maar aan.. rust uit.. de laatste loodjes beginnen voor ons steeds dichterbij te komen.. Esther.. wat balen van je hoofdpijn! Ben zelf ook helaas van de migraine, maar moet zeggen sinds ik zwanger ben.. *klopt af* sterkte ermee! 8) Ikke.. ja, ik dacht ook.. jeej de 15% korting bij de HEMA.. ga ik vandaag er heen.. is het alleen als je via internet koopt.. da wist ik dus niet.. dan moet ik dus bestellen.. afhalen bij de vestiging én verzendkosten.. nou.. met reiskosten en verzendkosten kwam de korting bij mij nog uit op zo'n 4 euries.. wat een domper.. Maar goed, heb net wel ff lekker geshopt met mijn mannetje Kyra.. wat balen dat de rondleiding tegenviel. Ik heb waarschijnlijk even gemist waarom je de rondleiding had? Muriel.. gelukkig is het geen blaasontsteking! De dame eist gewoon steeds meer ruimte op daarbinnen blijkbaar.. even doorbijten dus. En hey idd.. mijn banner doet 't ook nie meer.. Tari.. heerlijk he van die brakke nachten! pff ben er ook helemaal doorheen. Heb de afgelopen weken sowieso nauwelijks geslapen.. en nu ik voor mezelf de rust probeer terug te vinden word ik iedere keer wakker om te plassen.. grumbl.. Ik ga vanmiddag proberen een tukkie te doen.. misschien ook wat voor jou? Sammie.. wat leuk dat de baby dump is geweest.. de kriebels slaan nu vast toe! Veel plezier en voorpret! Missy.. you're back! Long time no see.. balen van je griep.. misschien verandering in weer of zo? Volgens mij was het daar bloedheet of nie? En nog gefeliciteerd met je mannetje! Serafijntje, Maria en Missy.. veel plezier bij de VK Carola, succes bij de echo en gyn! Kyra, veel plezier bij je eerste yogales! We hebben gisteren onze eerste avond gehad bij de cursus "samen bevallen" We hadden dus vorige week de eerste avond gemist, maar werden gelukkig erg leuk opgenomen in het groepje. We zijn in totaal met 6 stelletjes, dus da's wel leuk! Beetje gekletst over de zwangerschap, wat er de afgelopen week is gebeurd.. wat er in de planning staat en daarna kregen we ademhalingsoefeningen. Volgende keer gaan we het hebben over pijn.. nou, ben benieuwd
ben vanmorgen maar weer terug naar bed gekropen,mijn ijzer is goed maar toch wil ik alleen maar slapen. daarna even de babykamer veranderd vond de opstelling toch echt minder.maar nu staat het bedje onder een schuine wand dus past de hemel er niet meer boven.Maar ja wel meer ruimte om bij de commode te staan enzo. hier staat al een pan hachee op het vuur,vannavond lekker met rode kool en aardappels.heb de hele tijd zin in winterkost haha. is er nog iemand gtst aan het volgen?heb me voorgenomen om het te gaan kijken maar kwam er gister niet echt aan toe met de visite die kwam. *sorry voor het egoberichtje*
Gwen, natuurlijk twijfelen we niet aan jou schoonmama verhaal, zo wat wezen. Melina, tja welke keus kinderwagen, bedenk goed waar je er het meest mee rijd, in de stad of hou je erg van wandelen. Kijk ook goed of de wagen voor allebei op een prettige hoogte is te stellen, kan de wagen makkelijk ingeklapt worden en vooral past ie in jullie auto! Zelf heb ik dus een mutsy en vind dit een prima wagen. Allemaal hebben ze voor en nadelen. In jou geval is levertijd ook nog belangerijk. Esther, fijn dat je hoofdpijn weer wat afgezakt is en wat gezellig vanmiddag lekker tutten op de babykamer. Was hier ook maar met het huishouden begonnen in de hoop dat mijn humeur beter zou worden. Niet echt. Is ook fijn dat ik heerlijk hulp krijg wat betreft huishouden (niet dus) Baal ik best wel eens van en vooral op zo'n dag als vandaag. Maar ja, wat doe je er aan. Wat vanacht betreft, was helaas niet de enige nacht waarin ik slecht slaap dit is dus al bijna 2 jaar zo, met een onderbreking van 3 mnd. Maar de laatste maanden is het gewoon droefig qua slaap. En dat begint nu echt op te breken. Zit nog te twijfelen of ik wel zal gaan slapen vanmiddag, ben zo bang dat het vanacht weer knudde is met slapen. Ga denk ik maar lekker op de bank zitten en nog wat in huis doen.
Ruby, goed idee van jouw, hachee, heb nog kant en klaar staan, hoe ik niet uitgebreid te koken, maar wel lekker. Tja en die trek in winterkost, we hebben ook niet echt een zomer gehad. De herfst is al in aantocht of is er zelf al gedeeltelijk. En ach een ego bericht moet mogen toch, heb ze vandaag ook alleen maar. (oeps)
Prima hoor, die ego-berichtjes, daar is het forum toch juist voor? Om je hart te luchten en frustraties kwijt te kunnen! We kunnen moeilijk de hele tijd alleen maar vragen hoe het met anderen gaat, dan komen we niks te weten, zonder egoberichtjes, haha!