Gwendolyne het was gewoon een avond welke werd gegeven door de vk in het ziekenhuis, een kennismakingsronde zeg maar waarbij je alles zou zien nou ze hadden er niet op gerekend dat het zo druk zou worden. wel jammer maar zal nog wel even aan de vk vragen of in nog wel een keer kan kijken op de afdeling. groetjes
volgens mij heb ik hier al ooit eerder gepost maar ben het weer uit het oog verloren. Hier nog een mama die is uitgeteld in november 2007. en wel op 20 nov. kijken jullie ook zo uit naar je verlof?
Oké, dan komt hier nog een ego berichtje... Ben vanmorgen bij de vk geweest. Alles was goed: hartslag van de baby, grootte van de baarmoeder, mijn bloeddruk, het ijzergehalte in mijn bloed, etc. De baby ligt al mooi met het hoofdje naar beneden. Ik mag voortaan om de 2 weken komen, weer een 'bevestiging' dat de laatste loodjes steeds dichter bij komen. Ik ben vandaag precies 30 weken zwanger. Gelukkig doet mijn banner het nog wel... En ook ik heb net ongegeneerd bij de Hema online geshopt. Allemaal spulletjes die toch nog op ons lijstje stonden en die ik nu dus met 15% korting heb kunnen bestellen. Altijd leuk natuurlijk!
De korting krijg je inderdaad alleen als je vandaag online een bestelling plaatst, dus daar hoef je de deur niet voor uit. Maar de verzendkosten zijn niet verplicht, alleen als je ervoor kiest om de artikelen te laten thuisbezorgen. Wanneer je de spullen zelf ophaalt (in een vestiging naar keuze), betaaal je dus geen verzendkosten. Bij de klantenservice staat jouw pakket met bestelde spullen dan klaar, zodat je zelf niet meer in de winkel hoeft te shoppen. Is toch best handig. Ik kijk nu bijvoorbeeld al wekenlang tevergeefs bij de Hema voor een (extra) voedingskussenhoes. Iedere keer is het schap met de witte hoezen leeg. (Ik had er al eentje bij de prenatal gekocht, maar die zijn daar meer dan 2x zo duur.) Vandaag heb ik er 1 besteld via Hema online en nu heb ik dus de garantie dat ik die ook krijg - ook al zijn ze in de winkel uitverkocht...
Nou, ook maar even een nieuwe banner uitgezocht! Pffff 29 weken vandaag al weer! Op naar de 30, dan wordt het wel heel 'echt'!
pfff ff een kleine pauze hoor Ben druk bezig met behang afsteken op sta hoogte hihi Vanmorgen schoonmoeder en schoonzus met kids langs geweest toen ff wat gegeten en gelijk dus met het behang begonnen. Ben al een eind maar toch blehh energie voor nul. Net ook mn voedingskussen binnen gekregen die ik via hier had gekocht, had ze er ook nog wat cadeautjes bij gedaan zo lliefff zal vanavond op jullie reageren dus ook van mij een aso ego berichtje
hoi meiden, mijn koppie is weer kort gewiekt. Dat voelt wel lekker, maar verder zit ik niet lekker in mijn vel. Ik heb daarom ook even geen zin om te reageren. Misschien vanavond, en anders hoop ik dat jullie het kunnen begrijpen. muriel je chocolade taart staat in de oven.
ben blij dat ik m'n bestelling al heb gedaan bij de hema, ben ook erg benieuwd wanneer ik het kan ophalen
Viel me op dat het niet om alle baby-spullen ging, maar alleen om een gedeelte. Dat viel me nogal tegen. Dan ga ik er wel gewoon een keertje winkelen hoor... @Linda: lekker zo;n kort koppie! Jammer dat je je verder niet happy voelt, een kappersafspraak moet daar juist toch bij helpen?! Lekker chocoladetaart! Je doelt trouwens zeker op de taart van Esther van de dames-date?! IK mag dan helaas niet met de eer strijken
ik ben net maar ff naar de h&m gereden.wat broeken en truien voor de jongens gekocht. en een heel lief bruin pakje voor de beeb. heb nu gewoon zin om in bad te gaan liggen,ben heel erg aan het twijfelen of ik hem nou gewoon aan ga zetten. fabian is tv aan het kijken en anwar heb ik net bij opa achter gelaten.die man voelt zich echt eenzaam nu mijn schoonmoeder in marokko zit.