dag meiden, hopelijk alles goed met jullie! hier veel twijfels... had last van enorm pijnlijke borsten maar nu is dat veel minder... ze zijn wel wat gegroeid maar nie zo pijnlijk meer...de ongi krampen zijn ook verdwenen dus momenteel ben ik alleen maar moe... en zelfs dat valt goed mee! 2 april heb ik eerste echo, hopelijk is alles in orde! zal pas blij zijn als ik het hartje hoor kloppen want momenteel voel ik nie veel, precies de indruk dat ik niet zwanger ben... nog dames die zich momenteel zo voelen? groetjes
@Jente: owww.... wat erg dat jullie het allebei niet hebben verteld bij je schoonouders. Hahahahaha. Wat zal dat een grappige situatie zijn geweest. Konden jullie elkaar geen seintjes geven ofzo? @Ruby: is het fijn daar in marokko? Geniet ervan! @Julie123: kan me dat gevoel heel goed voorstellen dat het pas ' echt' is als je het hartje op de echo ziet! Spannend hoor.. We gaan op dezelfde dag voor de echo. Nog een weekje geduld... @Sammie: gelukkig was de MvMtest positief, alhoewel je zelf natuurlijk ook al lang wist dat t goed zat. Je bent niet voor niets misselijk, hoor Ik werk ook Fulltime overigens, en er zijn er vast wel meer, denk ik. Dat is inmiddels niets bijzonders meer in Nederland
@ julee, ik voel ook niks en ik maak me nergens zorgen om. Ik voel dat het geod is, en als het neit zo is dan mocht het niet zo zijn. Ik ben heel nuchter wat dat betreft. Ik ben juist blij dat ik bijna nergens last van heb. Ik vind het prima zo!
Wat lekker dat jullie nergens last van hebben. Bij mij is het wel anders gister was ik de hele dag moe. Vandaag weer de hele dag misselijk en zo gaat het door elke dag wel wat. Ik hoop dat het binnenkort beter gaat. maar ja je doet er niks aan ik zal het ermee moeten doen. Ik wens jullie allemaal een fijn weekend ! Groetjes, Jol
gaby, jemig meid, dat is echt zenuwslopend, hoop voor je dat alles goed gaat. Probeer toch een fijne vakantie te hebben. En net wat de anderen zeggen als het nog kan laat anders nog een echo maken voor dat je weg gaat. We zullen voor je duimen. Ruby alles goed in marokko, lekker aan het genieten van de omgeving en het mooie weer? Oh moet weer even gaan Zefanja is wakker.
Hallo dames! @Gaby: hopelijk gaat alles goed en is het vals alarm! @Sammie: hahahaha, je lijkt mij wel! Ik was ook al zo onzeker over de MvM test. Maar die was natuurlijk gewoon hartstikke positief! Ik heb ook bijna geen kwaaltjes. Ik ben best moe, maar dat is alles. En volgens mij begint dat ook al iets minder erg te worden. Maar het kan natuurlijk ook zijn dat ik er aan begin te wennen.... Oh ja, ik werk ook fulltime. Vind ik wel moeilijk hoor... Als ik zo zit te gapen op m'n werk kan ik niet eens eerlijk vertellen waar het door komt.... Kan niet wachten tot 24 april. Dan ben ik jarig, 11 weken en dan ga ik het vertellen! Groetjes Marije
Goede morgen Julie 123! ik kan wel zeggen dat ik me ook zo voel.... vanmorgen werd ik wakker en had opeens minder last van mn borsten. Ze voelden minder gevoelig en beurs aan. Terwijl ik gisternavond niet op mn buik in slaap kon vallen van mn zere boobs! Raar he... Aan mn borsten kon ik merken dat ik zwanger ben, is nu dus iets minder. Nou ja, dat is dan maar zo. Want verder heb ik nergens echt last van. Soms een beetje ongikrampjes, maar dat was een week geleden ook meer! Ik denk dat wij gewoon bevoorrecht zijn, dat we niet ziek ervan zijn, gelukkig maar toch? Maar ik wil het soms gewoon in een lichamelijk iets terug zien, merken dat ik zwanger ben. Ik moet het gewoon meer nuchter bekijken!Ga ik echt proberen.... Een vriendin van me kwam er pas na 3 maanden achter dat ze zwanger was, had dus niks gemerkt! Ik moet niet zo onzeker zijn en er gewoon van genieten! Jullie allemaal..geniet ze. Dit lucht alweer een heel stuk op. Bedankt hoor meiden... fijne dag geniet van het mooie weer en van alles liefs
Hallo allemaal! Zo hee ik had even heel wat bij te lezen Heb pen en blocnote bij de hand gehad en nu maar hopen dat ik niks vergeet Muisje1981, Foreverfriend, Trientje, Lotskii, Zomaar, Indigo en Marije1980 welkom en gefeliciteerd! Gaby ik hoop zo voor je dat het goed zit! Krijg je nog een echo o.i.d. voor je op vakantie gaat? Sterkte en succes hoor ik leef met je mee! wat betreft de kwaaltjes kan ik me bij de meerderheid aansluiten geloof ik, ik heb ook weinig last. Beetje moe, soms beetje misselijk maar tot nu toe valt het me allemaal erg mee en kan ik soms ook niet geloven dat ik zwanger ben...het maakt me ook wel eens onzeker maar aan de andere kant kan ik vanaf morgen wel wekenlang misselijk zijn dus ik geniet maar gewoon van elke dag dat ik me goed voel Jente ik moest vreselijk lachen om je verhaal! Hier weet inmiddels bijna iedereen wel dat ik zwanger ben, ik had dit weekend alle familie en vrienden op visite en het viel wel op dat ik thee dronk ipv koffie en niet meer rookte dus we hebben het ook maar gewoon verteld en de reakties waren na de eerste schik (he ik wist niet dat jullie voor een derde bezig ware? Euh nou wij ook niet grijnzzzzzzzz) allemaal positief! Ik ben wel benieuwd hoe jet uiteindelijk gaat vertellen Jente Tari ik ben inderdaad de mama die ook niet helemaal gepland zwanger is van nummertje 3 Ik las trouwens dat je man straks zonder werk zit, wat ontzettend vervelend! Ik hoop dat het allemaal goed komt! Nou volgens mij ben ik nu redelijk bij Groetjes Roelie (die nu lekker gaat genieten van het mooie weer!)
Hallo hier, Even snel een berichtje van mij...ben alleen maar misselijk, kotsen, misselijk bléééhh echt niet leuk! Kan niks meer eten... 24 uur per dag misselijk en dan ook nog 5 dagen werken (op een kinderdagverblijf ) Maar ja het hoort erbij, maar het is niet leuk...! Ik heb sinds gister iets gevonden waardoor ik iets minder misselijk word: Cola! wel caffeine vrij en light natuurlijk, want anders is het niet zo goed! Nou ik kruip maar weer mn bed in...zonde van de mooie dag, maar ik ben op... Alle nieuwe november-mama's gefeliciteerd en welkom! Voor de rest: als ik weer wat beter ben dan kom ik weer bijlezen... Hopelijk blijft voor jullie de misselijkheid weg, want dat is echt niet leuk, ik ben liever supermoe of super last van mn borsten of wat dan ook...dan misselijk bleeehh... xxx
ok bedankt meiden, voel me al wat geruster... gewoon genieten van het klachtenvrij zijn dan maar xxxxxxx
@Zoe: he, wat rottig voor je dat je zo vreselijk misselijk bent. Ik had het twee dagen van de week, maar nu is het weer een stuk minder, meer op de achtergrond. Als ik voldoende eet, blijft het weer weg. Ik hoop dat het zo blijft, want wat jij vertelt is inderdaad helemaal niks! Kun je wel blijven werken zo?
Hoi damens ook hier niet zo veel klachten. Ik ben alleen soms heel heel erg moe, en soms walg ik van bepaald eten. Verder heb ik nergens last van. Ik vind dit super fijn want bij mijn vorige zwangerschap heb ik 16 elke dag moeten overgeven en luister dit is echt geen pretje. Verder iedereen sterke met haar klachtjes. We weten waar we het voor doen. Groetjes Linda
Hoi dames, Ik mag van geluk spreken want ik heb tot nu toe heel weinig klachten. In het begin wel veel ongi pijn maar nu ook niet meer. Alleen s'avonds als ik die dag erg druk ben geweest. En mijn (.)(.) zijn wat gevoeliger maar alleen als ik ze aanraak. Verder pas ik alles nog qua kleding. Ben vandaag samen met mijn mannetje even naar Rijswijk geweest (hadden koopzondag) en heb wel stiekem al naar positiekleding gekeken. Er hangen toch wel ontzettende leuke dingen in de winkel. En bij de prenatal heb ik een bikini gezien. Leuk!En helemaal niet duur. Wilde eerst voor een badpak gaan maar die bikini is zo gaaf. Maar ik heb me in kunnen houden en heb niets gekocht. Ja een paar schoenen maar da's wat anders. Maar ik kan echt niet wachten! Liefs Stasia
@Zoe, dat is erg rot voor je dat je zo misselijk bent. Hier gaat ook alles goed ben nog niet echt misselijk geweest heb wel af en toe een naar gevoel in mijn maag. Maar daar blijft het bij wat ik wel heel erg heb is moe zijn. Ach ja het hoort erbij zeggen ze.
Ik heb geen kwaaltjes, ben alleen supermoe,dus ga nu gauw weer naar bed! Morgen weer aan het werk, mijn rug doet wel veel pijn maar vind dat geen goede reden om nog langer thuis te blijven. Verder heb ik ook bloedingen. Net als de vorige keer, dat was zo eng: ik heb bijna 3 maanden elke dag gebloed... Dus Gaby: het hoeft niets ernsigs te zijn, mij werd verteld dat het best vaak voorkomt en dat de ene vrouw er sneller en meer last van heeft dan de andere. Het heeft bij mij te maken met de baarmoedermond. Het ziet er dus eng uit (want het is best veel bloed steeds), maar het heeft niets met het kindje te maken. Blijft heel eng, maar toch...
@lenthe, lijkt me erg eng, maar gelukkig is het bij jouw goed gegaan, hoop dat het bij Gaby ook zo is. Het hoeft dus niet wat te zeggen. Misschien dat jouw berichtje haar toch een beetje gerust steld. @Zoe de hele dag misselijk is ERGG vervelend, ik heb het niet elke dag maar wel vaak rond het avond eten op zijn ergst. Heb dan wel erge honger maar krijg er niks in. @Roelie, mijn man zit sinds vrijdag zonder werk. Gelukkig is er wel vraag naar automonteurs, maar ja zit er niet echt op te wachten. Duimen dat zijn gesprek ma. of di. goed verlopen. Heb vandaag lekker genoten van het mooie weer.
goede morgen dames. hier begint de misselijkheid toe te nemen. verder ben ik zaterdag kleren wezen kopen. ben echt ontzettend leuk geslaagd. kon echt niks meer aan.
goedemorgen. zit half voorovergebogen, omdat mn buik/maag er echt geen zin in heeft vandaga. Kotsmisselijk! Vanmorgen een droog beschuitje met thee naar binnen geweerkt, maar schiet niet op zo. Zo kan ik het ook niet lang geheim houden hier op mn werk Pfff LindaPOOH, ik hoop niet dat ik jouw voorbeeld ga volgen van jouw vorige keer. Want zo lang zo misselijk is echt niet tof. @Ilona: wat heb je allemaal gekocht? Ik ben heel benieuwd hoe het met Gaby is afgelopen, hoop maar dat het beter gaat en dat ze de opbeurende berichtjes heeft kunnen lezen. Fijne dag allemaal!
Goedemorgen Hier vanmorgen ook redelijk misselijk, nou moest ik er ook wel errug vroeg uit ( 6 uur beuh ) maar na een ontbijtje ging het eigenlijk ook wel weer.... Soms vraag ik me serieus af of ik wel zwanger ben zo goed voel ik me en ik probeer me echt te herinneren hoe dat bij mijn vorige zwangerschappen ging maar ik geloof dat dat een groot gapend gat is Ik ben toen wel misselijk geweest maar vanaf wanneer ook alweer? Maar ik weet dus wel hoe het voelt dus Zoe veel sterkte de hele dag misselijk is vreselijk, volgens mij kun je als het echt te gek word iets krijgen van de huisarts en misschien helpt een maalox of rennie? Ben heel benieuwd hoe het met Gaby is trouwens! Vaak hoeft bloeden inderdaad niks te betekenen maar kan me voorstellen dat het zo eng is! Tari wens je man veel succes van mij! Toen ik hoogzwanger was van mijn jongste raakte binnen 1 week mijn man zijn baan kwijt en mijn vader in het ziekenhuis voor een zware hartoperatie, de baby bleef van schrik een week langer zitten Maar ik weet hoe vreselijk die onzekerheid is, zeker als je zwanger bent en je hebt al kinderen....dan wil je graag stabiliteit! Ik hoop echt voor je dat je man snel werk vind! Ilona wat voor kleding heb je gekocht? Ik ga geloof ik ook maar eens winkelen (op marktplaats haha) ik kreeg mijn favo spijkerbroek gisteren niet meer dicht Dus binnenkort toch maar aan de positiekleding... Iedereen een fijne dag toegewenst ik ga mijn aandacht verdelen tussen mijn zieke zoontje (snotverkouden), het huishouden (waar komt al die was toch vandaan?!) en mijn studie (nog 4 weekjes en dan examen bibber....) Groetjes Roelie
Hier ook weer even een berichtje van mij. Ik zie dat ik niet de enigste ben die "klachtenvrij" is, ik heb me erbij neergelegd..beter zo dan andersom toch? Ik probeer er heerlijk van te genieten. Maar toch moet ik straks onverwachts naar de gyn. Ze willen me weer controleren op zwangerschapsvergiftiging (aangezien ik alle symptonen heb, en het in mijn vorige zwangerschap ook had) dus wordt het toch nog spannend vandaag! Voor iedereen die misselijk is: ik hoop dat jullie allemaal snel de 12 weken voorbij zijn, zodat je ook echt lekker kan genieten...het is allemaal voor een goed doel! Liefs, Natasja