November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Gewoon lekker doen als je er zin in hebt!
    Heerlijk, ik wil ook wel! Straks na het eten duik ik er ook ff in denk ik (niet dat we zo'n groot bad hebben dat ik kan duiken, hoor, haha).

2. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Hey dames...
    Ben weer thuis.

Zo even bijlezen.

3. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    @ Gwen, ik maak inderdaad niks noemenswaardig mee. Mijn zwangerschap verloopt prima, heb niks te klagen en ook niet bijster veel te melden.
    Ik overweeg ook om niet meer te komen posten hier. Ik werk de hele dag en als ik 's avonds kom is er niemand om mee te kwebbelen en kan ik niks anders doen dan 'commentaar geven' op anderen en een beetje lezen wat er overdag zoal is gepost. Beetje mosterd na de maaltijd dus.

4. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Yessssssssss zou net beginnen met typen toen de telefoon ging...joepie René komt wél thuis ik kan vanavond lekker tegen mijn mannetje aankruipen...*smile*

Esther ik ben zo benieuwd wat daar nou hoort te staan? ;)
    Enne met mijn je-weet-wel hond gaat alles goed, hij heeft eigenhandig de hechtingen er even uitgehaald hoef ik dat niet meer te doen ;)

Vandaag ook weer een leuk voorbeeld van wel/niet dikke buik....
    Zit in de wachtkamer van de tandarts zegt een oude vrouw tegen Lars: en hebben jullie de wieg al klaar?
    Lars was al zo nerveus, duikt achter me weg dus ik geef maar antwoord: Nou nee we hebben geen wieg maar de babykamer is bijna klaar
    Oud wijf: oh nou gelukkig maar je bent zo zwaar je hoeft niet zo lang meer zeker?
    Ik: mwoah nog een kleine 3 maanden...
    Oud wijf: jeeeee nou dan heb je al een flinke buik...

Stap binnen bij de tandarts (ben zelf net 2 weken terug geweest):
    Oh nou je groeit niet erg hard hoor is nog weinig aan je te zien :confused:
    Ik zal toch eens buikfoto's gaan plaatsen volgens de een heb ik een voetballetje ingeslikt en volgens de ander een skippybal :D

Ruby: hier nog iemand met zin in winterkost....oh het water loopt me al in de mond bij het idee aan stamppotten, hutspot en hachee....mmmmmm ;)
    Vraag me ineens af waarom ik dan vanavond chinese kool eet? :confused:
    Nah weet wel wat ik morgen eet :D

Zal ook ff nieuwe banner uitzoeken, doe ik strakkies wel zo eerst mijn eten opzetten heb honger :D

Linda: lekker genieten van je korte koppie en je chocolade taart (oeh nog meer honger!)

Maria: ga je ons verlaten :confused: :confused: :confused:

Ga ff mijn eten opzetten kom zo nog wel terug!
    xxx Roelie

5. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    zooo ff lekker in bad gelegen met een boekje.beeb vond het fantastisch en wa allemaal aan het bewegen.

6. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Nee ik ga jullie verlaten.
    Het is alleen zo dat ik de laatste tijd alleen 's avonds online kan komen. Tegen die tijd zijn jullie al uitgekletst en kom ik nog aankakken. In je eentje forummen is dan niet zo gezellig snappie?
    Maar ik ga niet weg hoor. Het was alleen zoiets van...wat doe ik hier dan nog?

7. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    waarom stop je met posten dan maria?

het is gewoon een beetje rustig op het forum.

8. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Iets postiefs, net bij de vk geweest en alles was oke.
    Verder maak ik dus, op zw.gebied niks bijzonders mee.

9. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Nah ben je niet de enige hoor....ik hoef zelfs nog niet eens om de 3 of 2 weken bij de vk te komen kun je nagaan wat een saai standaard gevalletje ik ben ;)

Het is idd wel rustig op het forum maar nog een paar weekjes dan beginnen de verloven en word het veel drukker en gezelliger joh!

10. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    daar heb je dan ook gelijk in...
    Ben daar nog mee bezig, met het regelen. In ieder geval het ouderschapsverlof. Heb vandaag een aanvraag ingediend voor een salarischeck, dus dat ze even uitzoeken wat ik ga verdienen. (heb nl 2 scenario's, of 2,5 dag of 3 dag)

11. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Nieuwe banner ;)
    Niet zo leuk als die andere maar goed er staat weer wat :D

12. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Hier is trouwens de kogel door de kerk.
    Rob heeft zn moeder gemaild (niet de meest ideale manier ik weet het) en heeft haar precies verteld wat hem dwarszit.
    Mijn mooie mailtje met mooie zinnen heeft hij veranderd in een ietwat botter mailtje, maar wellicht wel duidelijker.
    Tot mijn 'schrik' schrijft hij haarcook gezegd dat als ze zo blijft liegen ze er niet op hoeft te rekenen dat ze haar kleindochter vaak zal zien, want hij wil niet dat zijn dochter voorgelogen wordt.
    Zit natuurlijk opzich wel wat in, maar hard is het wel.

Ze heeft tot nu toe niet gereageerd. Dus ze is er, of kapot van, en moet nog bedenken hoe ze gaat reageren, of het kan haar geen reet schelen....
    We weten het niet.

Overigens is haar doek op canvas binnen....wij vragen ons af of ze het nu nog wel wil hebben....

13. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    haha ja nou straks wil ze die canvas idd niet meer ,..
    oeps sorry :(

schoonmoeders ook grrrrr
    ik hoop dat ik de mijne aan d'r verstand kan brengen dat ze bij mij niet iedere keer met een prul aan moeten komen zetten,...
    niet dat ik ondankbaar ben, maar als je ziet wat ze voor d'r andere kleinkids koopt,..pfffff

maar uh ik kwam ff iets leuks melden, loop ik hier net met mijn dikke pens in een korte ouwe broek
    (tennisshortje) een oud verkleurd t shirt, slippers haha met tenen, verf her en der, mijn haar alsof ik 10 uur in een storm heb gezeten,,,,,,,
    wordt er aangebeld :( ,........pakketje,.....oeps,.....
    wou ik bijna niet open doen,.. blijkt het een kraampakket te zijn,......
    dus ik ga me ff redderen, want ik kan mijn nieuwsgierigheid niet onderdrukken,......

14. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Jeetje Maria, wel gevaarlijk zeg, om dat per mail te doen. Iemand kan dingen toch ook nog weer veel erger opvatten wanneer het geschreven staat...
    Ik hoop maar dat het een eyeopener zal zijn voor je schoonmoeder en niet een wig. Want daar hebben jullie natuurlijk ook niet zo veel aan.
    Wel erg spannend zeg.
    Wel dapper van je mannetje dat hij het heeft verstuurd. Want het is en blijft natuurlijk toch zijn moeder!
    Sterkte met de afwikkeling...

Enneh.... wáág het niet om ons in de steek te laten hoor!
    Moet zeggen dat ik je nu al mis overdag, nu je weer aan het werk bent, saai hoor! Dus de avonden moet je gewoon langs blijven wippen. En wat Roelie al zegt: wacht maar tot we allemaal met verlof zijn, dan word je ons he-le-maal zat, haha!

15. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    tja murmel, mailen is niet de meest ideale manier maar in dit geval waarschijnlijk wel..
    op de 1e plaats omdat zij ook alles via de mail doet en op de 2de plaats omdat rob echt niet met haar kan praten..

Ik ben bang dat het toch een wig gaat worden, ipv een eye-opener. Rob zit ook niet te wachten op een eye-opener. Er is teveel gebeurd daarvoor.

HOpe, wat zat er zoal in je kraampakket?

16. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    tja, hier heeft schoonmoeders ook al een voorkeur voor een van dr kleinkinderen...mijn schoonzus vertelde gisteren dat ze de oudste adoreert en dat ze de jongste een beetje links laat liggen...

17. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Hope, maar jij hebt dus slippers mét tenen? Zeldzaam....

18. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    En hope wat zit er allemaal in?

19. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    zo bordje hachee ook weer weggewerkt,jammer dat fabian het niet zo'n succes vond.

moet ff de zwemles gaan bellen,heb anwar op half 4 laten zetten maar hij is pas om kwart over 3 uit ff kijken hoe we dat gaan doen.

20. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    zoo ook weer geregeld dat word woensdagmiddag half 2.

Deel Deze Pagina