November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    En inderdaad die banner van caruli maakt me een btje depri :( vooral omdat dat ook mijn angst is word je wel elke keer met je neus op de feiten gedrukt.

Gister voor het eerst na de vakantie gewerkt, 2 zwangeren met problemen! Een met een cyste die operatief verwijderd moest worden en een bbz! Word je ook nie vrolijk van hoor..voel me dan altijd een btje schuldig, schaamte zeg maar omdat het bij mij wel zo goed gaat en niemand weet van mijn nare ervaring...

2. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    iemand intresse in zo'n 2e gratis bios kaartje? ik heb er 2 en wij gaan toch niet...

3. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    @amarante nog gefeliciteerd met je vriendin!

4. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    @ Amarante, s'morgens ben ik ook vaak helemaaaaaaaaaal alleen hier hoor hahaha

maaruh niet ophouden met posten, ik lees altijd heel graag in de ochtend :D

5. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    wij zijn er laatst geweest,en vonden er geen van allen iet aan.maar mijn nichtje is er laatst geweest en die vond het wel weer leuk.het is er in ieder geval echt klein. ik persoonlijk zou dan iet verder doorrijden naar de beekse bergen in hilvarenbeek.dat is echt super.

6. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    missym,....

het verhaal van caruli heeft mij ook erg aangegrepen, heeft mij ook best wel moeilijke momenten gegeven, kun je ngaan hoe moeilijk dit alles wel niet voor haar moet zijn,..

ik zag gisteren haar banner ook, vind hem prachtig,, maar ik denk eerders dat je haar avatar bedoeld,..... ik vind het niet zo schokkend, het is enorm klein, dus heel duidelijk zie je het niet,...
    ik kan begrijpen dat anderen er wel moeite mee hebben, en dat je er een beetje bang voor bent, maar ja wij zijn die 26 weken al voorbij, helaas had caruli deze mazzel niet, daarom is dit voor haar juist zo belangrijk,.....
    tis wel haar kindje :) waar ze afstand van heeft moeten doen ,...
    maar ja misschien voor sommige anderen erg confronterend,............

7. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    ik duik mn bedje nog maar even in, kijken of ik nog wat slaap kan vatten,......

fijne dag allemaal

8. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Morge meiden
    Hier weer belabberd geslapen, op me gemak 3 uur voorbij zien gaan. blehh. Moest er er ook weer op tijd uit want moet zo bloed laten prikkken en daar wil ik op tijd zijn ivm het lange wachten.

@Ilse balen dat je zo beroerd ben meid, hopelijk ben je nog na een paar uurtjes slaap weer een beetje opgeknapt.

@Hope jij ook al zo slecht geslapen, hopelijk heb jij ook nog een paar uurtje mee kunnen pikken

9. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik ben vandaag echt moe.
    Zo naar mn werk en dan rustig aan doen.

10. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    net een heel stuk getypt,start de pc uit zichzelf opnieuw op.alles weg!

ff in het kort dan,ook beroerd geslapen,veel wakker geweest,gedroomd en gevochten met het voedingskussen.

kinderen zijn ontzettend vervelend aan de ontbijttafel.de pokemonkaarten vliegen door de keuken.

denk dat ik zo nog ff terug kruip als ze naar school zijn.moet vanmiddag om 2 uur ook naar de fysio maar mijn rug is nu lekker rustig.

11. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    grrrrrrrr pokemonkaarten
    grrrrrrrrrrrrr pokemonkaarten
    ik heb al 3 weken heibel in de klas om die kaarten

12. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Mogguh!
    Hier lekker geslapen mét man én voedingskussen :D
    Er is lekker gekletst zag ik wel, ik kom vanmiddag nog wel ff reageren ga zo de jongens naar school brengen en dan lekker shoppen met mijn vriendin!
    Fijne dag allemaal!
    xxx Roelie

(Oh ja over die avatar van Caruli...een tijdje terug was er zoiets ook met een banner van Meliske die haar dochtertje had verloren...ik weet nog dat zij heel gekwetst was dat er een topic over geopend werd (iets met enge foto's ofzo) en zoiets had van als je er moeite mee hebt lees me dan niet of stuur me een pb ofzo...
    Wat ik maar wil zeggen...als Caruli hier een keertje leest kan ze misschien heel gekwetst zijn.
    Ik heb persoonlijk geen moeite met die avatar maar voor diegenen die het wel moeilijk vinden, vermijd haar posts dan voor zover dat kan en als je er echt niet tegen kunt neem dan kontakt met haar zelf op...snappen jullie me een beetje?
    Want ondanks dat het een foto van een premature baby is vind ik het geen enge foto en het is wél haar kindje he....)

xxx Roelie

13. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    ja pokemonkaarten grrrrr die dingen zwerven hier allemaal door het huis.en die zijn ook nog eens keiduur 9 kaarten voor 4,50 pfff.

14. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    oooh lekker shoppen roelie...veel plezier !

15. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Daar heb je gelijk in! Ik vermijd dat soort topics ook maar ze had ergens in de lounge gereageerd. Confronterend, zo'n foto, maar ik snap het wel het is haar kindje natuurlijk! De banner vind ik trouwens super mooi...

16. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    veel shopplezier, ik ben wel weer gewoon aan het werk hooooor

17. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    sowww bloedprikken ook weer gehad voor vandaag. ging lekker snel, ideaal dat het bij mn ha kan zeg.

Nu wachten op schoonmoeders en hopelijk gaat ikea nog door, maar dat horen we zo wel.

ga eerst maar eens aan een bak koffie met een eierkoek jummie

18. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Goeiemorgen meiden,

Vanacht een stuk beter geslapen, lag wel laat in slaap maar het heeft wel resultaat gehad. gisteravond nog even lekker in bad gelegen.
    De kleine meid is nog steeds erg rustig, gisteravond en vanmorgen heel licht een schopje. Hoop echt dat ze zich vanavond wat drukker meld, anders moeten we morgen naar het ziekenhuis. Ga het vandaag dus ook lekker rustig aan doen.

Die avatar van Caruli vind ik ook niet erg. Iedereen is trots op zijn/haar kind(eren) en wil dit laten zien. Ook als is het kindje overleden. Misschien voor een aantal confronterend, ook begrijpelijk.

Ilse, lekker nog even een weekendje weg, zou anders ook doorrijden naar de Beekse Bergen, is erg leuk.
    Hopelijk voel je je nu al wat beterder.

Ik zou samen met 3 wkn vakantie verlof, per 1 september (zaterdag) al verlof hebben, dus dinsdag had mijn laatste werkdag geweest.

Melina, lekker hoor van 7 tot 6 slapen. Waarschijnlijk had je het ook lekker nodig.

19. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Goedemorgen damens,

Maria, ik snap dat het soms voelt als mosterd na de maaltijd, maar blijf wel bij ons. Zonder jouw is het een stuk minder gezellig hier op het forum.
    Gefeliciteerd met de baan van je man. Het klinkt allemaal heel gaaf hoor.

Morrighan: welkom back

Melanie aan de ene kant wel fijn dat de kleine gedraaid is. Ligt ze niet meer overdwars. Maar wat moet jij nu ook in spanning zitten. Ik hoop dat ze snel van zich laat horen en daarna ook niet meer rustig wordt. Ik denk aan je en wil je ons op de hoogte houden?

Roelie lekker geslapen tegen je mannetje aan? Ik lees net dat het wel het geval was. Veel plezier vandaag samen met je vriendin en we horen wel weer van je.

Carola, ik vind het fijn om positieve berichtjes van je te lezen. En wat een goed nieuws dat de kleintjes goed op gewicht zijn en goed groeien. Gefeliciteerd.

Ilse leuk een weekendje weg. Kunnen jullie nog even bij komen voordat de grote drukte begind. Ga er straks maar lekker van genieten. Meid jij voelt je ook al niet lekker. Zou het soms aan de lucht hier liggen in Amersfoort :D Doe lekker rustig aan vandaag en ik hoop dat jij snel opknapt.

Ruby, duik nog even lekker je bedje in om even bij te komen. En succes vanmiddag bij de fysio. Ik ben in ieder geval bij dat je rug nu rustig is.

De chocolade taart was inmens lekker, maar ook daar knapte ik niet van op. Ik heb vanacht wel goed geslapen, maar ook veel nachtmerries over dat de bevalling zou beginnen. Ik ben namelijk gisterenavond toen ik uit bad kwam twee kloddertjes slijm verloren, en maakte me daar wel ongerust over. Zijn de ervaren mama's dit ook wel eens verloren? Verder ga ik het vandaag gewoon rustig aan doen en lekker het forum in de gaten houden. En ja sorry Muriel, het was Ester die met de eer mag strijken. Nauw alsnog bedankt Ester ;)

En over die avatar van Caruli. Ik vind ook dat Roeli gelijk heeft. Het is haar kindje en het is geen enge foto vind ik. Ik heb er veel verschrikkelijkere gezien. Dus ga het uit de weg als je er niet tegen kan.

20. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Hoi Linda,

Moeilijk te zeggen met het slijm verlies, bij Zefanja had ik echt een hele grote prop met wat bloed en die avond begon ook mijn bevalling. Ik denk (hoop)dat het dus bij jou nog niet gaat beginnen. Sowieso kan het dan nog een hele tijd duren.
    Als je er niet gerust op ben, zou ik anders even bij je VK informeren.

Tuurlijk hou ik jullie op de hoogte, maak me inderdaad toch wel een beetje druk. Had dinsdagavond met Adriaan er nog over dat ik het gevoel had dat ze eerder komt (37wkn) maar ik hoop niet dat het nu al nodig is. Kan je me nog volgen.
    Ga vandaag denk ik ook even afleiding zoeken bij mijn ouders.

Deel Deze Pagina