November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kyra75

kyra75 Actief lid

14 aug 2006
    391
    0
    0
    zo even een update

gisteravond eerste les yoga gehad, mmmmm wat was dat lekker zeg echt even helemaal alleen de aandacht voor de baby in me buik, het werkte heel ontspannend op de terug weg zat ik gewoon te gapen in de auto mmmmmm.

zo nog even een paar uurtjes werken tot half 2 daarna kleine dingetjes nog halen voor de vak en dan morgen ochtend heerlijk een paar dg naar zeeland center parcs.

even een vraag mag je in het kruidenbad als ze dat daar hebben?

meiden veel plezier vandaag en rustig aan doe hoor

ik stop trouwens ook 6 weken van te voren anders hou ik het echt niet uit na de vakantie even met me baas babbelen. om me tijd te verkorte kwa uren.

heb overigens na de yoga toch nog wel slecht geslapen heb zo 4 uurtjes maar gehad :evil: slaap echt slecht ondanks de heerlijk kussen :cry:

2. Morrighan

Morrighan Bekend lid

21 nov 2006
    611
    0
    0
    Utrecht
    Ja ik kreeg inderdaad een zoon :D
    Tot nu toe alles goed, na een roerige eerste weken.

We hebben met 13 weken een vlokkentest gekregen omdat ik een chromosoonafwijking heb. en ons kindje nog wel eens gehandicapt kon zijn.
    Maar alles is prima in orde, alleen heeft hij ook de chromosoonafwijking :(

Verder betekend dat niet, alleen wanneer hij later zelf kinderen wil dan zal het voor hem ook extra moeilijk worden. (erg grote kans op miskraam in 1e 16 wkn)

Mijn vader heeft de chromosoonafwijking ook, dus het zit in de familie, we hebben ze niet op een rijtje.... :p

Maar voor de rest een prima zwangerschap, we lopen nu ook niet meer bij het ziekenhuis en de spuit loopt exact op schema (voor zover die schema's wat betekenen :rolleyes: )

3. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    He Melanie, wat naar dat je je zo onzeker voelt over je kleintje. Ik hoopte dat ze lekker vasn zich had laten 'horen' in de tussentijd. Maar men zegt toch dat je het beebje ten minste 10x per dag even moet voelen (turven). Kom je daar wel aan?
    Hoe dan ook is het helemaal niet leuk om uberhaupt al te moeten turven, die kleine meid zou gewoon de hele dag lekker rond moeten dartelen :(
    Ik hoop dat je ouders je even fijn kunnen afleiden. En als je je er niet gerust op voelt, gewoon meteen naar de VK gaan, zoals afgesproken!
    Sterkte meid x

4. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ja Ikea gaat door, tante van Piet is hier om kwart voor 12 en dan gaan we Ikea onveilig maken, he wat naar
    Daarna naar de fysio en dat kan ik denk ik wel gebruiken hihi

5. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Hoi Kyra, ik ga regelmatig naar de sauna en heb me daar dan ook goed laten informeren over wat wel en niet mag tijdens de zwangerschap. Er werd mij toen verteld, dat je beter NIET in het kruidenbad kunt gaan. Dit geldt ook voor een bubbelbad en een infrarood sauna. Een 'gewoon' zwembad is overigens geen probleem. Ik geloof dat het met de temperatuur van het water te maken heeft (die in een kruidenbad en bubbelbad een stuk hoger is). Van een 'gewone' sauna of stoombad kun je trouwens ook nog gebruik blijven maken. Zorg wel voor een geleidelijke overgang van warm naar koud. Dus niet ineens in het dompelbad springen. ;)

Veel plezier, geniet van jullie weekend in Zeeland!

6. kyra75

kyra75 Actief lid

14 aug 2006
    391
    0
    0
    oke dank je wel anders was ik er echt in gegaan vind het zo lekker :cry:

7. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Hela, het ligt weer lekker stil vandaag zie ik al!

Heb net via Wehkamp even wat extra kleren besteld, want ben de kleren die ik nu steeds draag toch echt zat.
    En t-shirts en wikkeltops kun je toch ook na je zwangerschap nog wel dragen, nietwaar?

Hopen dat alles morgen op tijd binnen is, want heb een bruiloft en zou graag wat nieuws aan doen.

Maar gelukkig heb ik op zaterdag ook nog een bruiloft, dus dan heb ik nog een herkansing ;)

Pfff wordt wel druk weekend zo, helemaal omdat tweede huwelijk in Dusseldorf is en we daar ook blijven logeren.

8. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Zo ben weer thuis, angelus is naar peuterschool en zefanja is nog lekker even bij mijn ouders.
    Maar eh nee de kleine is nog steeds erg rustig, misschien 3 schopjes en dan nog wat flauw. Hoop echt dat ze vanavond of straks weer lekker druk is. Maar ja hoeft niets te zeggen, ze kan het ook even nodig hebben.
    Ga zo lekker even op de bank hangen met een boek, heb ik nu eindelijk eens tijd voor.
    Nou ja om 15.15 uur angelus weer op halen van school.

9. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Melanie, zet even wat vrolijke, harde muziek op en ga even lekker dansen, dan wordt die kleine daarna vast wel actief ;). En je wordt er zelf ook nog eens vrolijk van!
    Ik merk het in de auto, als ik een leuk liedje hard zet, daar reageert ze echt op.

10. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Wel een goeie tip Muriel maar eh dat gebeurt hier ook regelmatig, maar dan is blijft ze altijd stil. Is ze lekker mee aan het wiegen of zou ze de muziek niet mooi vinden, haha.

Ze word meestal druk als ik even lekker zit of lig.

11. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Ik verlies dus ook veel afscheiding en ook wel eens slijm, mijn vk heeft gezegd dat zolang het niet vloeibaar is het ok is!

12. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Ik stop ook 6 weken van te voren!

Melanie maak je niet druk, ik heb een paar dagen gehad in de vakantie dat ik dacht hé hij beweegt niet, maakte me zo'n zorgen terwijl hij de week erna flink heeft ingehaald. Nog steeds ik denk dat we een aardig druk ventje krijgen..... :)

13. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Die kleintjes moesten eens weten later, hoe ze hun mama's af en toe in de stress hebben laten zitten :(

Wat je zegt, Melanie, inderdaad als je zelf rustig bent, is het vaak juist partytime.
    Is het normaal gesproken een druk babietje in je buik, of is ze sowieso al lekker rustig?

14. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    ik ga trouwens voor de easy walker sky (mits iemand nu met een goed argument komt dat ik het niet moet doen?!)

15. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Haha, goed dat je een beslissing hebt genomen, en welke kleur wordt ie?!

16. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    zwart of donkerbruin, wil een neutrale kleur voor evt. een 2e of om hem door te verkopen!

17. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Het ontspannen heeft geholpen hoor, ze is al een stuk beweegelijker. Dus dat zit wel goed. Normaal gesproken heeft ze van die heerlijk drukke uitspattingen, waarbij ze de binnen boel echt aan het verbouwen is.
    Maar ja moet misschien weer even wennen dat het nu anders voelt omdat ze gedraaid is.

Melina, fijn dat je eruit bent. Kan je de wagen meteen mee nemen? Welke kleur word het?

18. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Zo ben ook weer thuis. Moest naar het ziekenhuis en nu is het geen moeite meer om terug naar mijn werk te gaan. Ik plof lekker op de bank neer want ik ben kapot. Een slechte nacht gehad dus ik hoop nog wat slaap te kunnen pakken. In het ziekenhuis was alles goed. de kleine lag op schema en mijn placenta ligt niet voor de uitgang :D :D . Dat was een foutje in het computersysteem :( .Hij ligt hoog tegen de achterwand dus daar hoef ik me ook geen zorgen om te maken. Ben voor 2 weken weer apk gekeurd. Zo dit was even mijn ego berichtje. Kom strakjes wel weer even kletsen.

19. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Ik weet t nie, was dus net aan het googlen en er staan op marktplaats mensen die hem aanbieden voor 425 compleet met reiswieg maar je moet dan wel de helft aanbetalen....ik twijfel heel erg nu, we zouden hem eigenlijk morgen gaan halen in amersfoort (bij gardo) of in utrecht bij de babydump omdat je dan korting krijgt op de maxi cosi.....

Wat zouden jullie doen???

20. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @Missym: ik zou 'm gewoon lekker in de winkel kopen en dan de korting meepakken enzo. Krijg je tenminste ook geen problemen als je garantie nodig hebt enzo. Ik vind dat bij dit soort dure zaken toch altijd prettiger dan online.

Deel Deze Pagina