November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Gelukkig Melanie, dat je je meisje weer goed hebt gevoeld, heel fijn!

@ Stasia: Wat suf dat ze zich hadden vergist in de locatie van ke placenta?! Slordig hoor. Maar gelukkig voor jou!

2. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Zij besteld hem bij de fabriek en ik heb dan sowieso een jaar garantie...

3. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Tja, dan is het toch een kwestie van je eigen gevoel volgen!

4. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    ja ik heb de wagen alleen op internet gezien, ik ga zo even bellen of hij in de winkel in lelystad te koop is dat ik hem dan eerst even bekijk en morgen bestel...

5. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    verdorie ze hebben hem nie........

6. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Kleding:
    Ik heb vorige week ook nog wat kleding gekocht. Was het inderdaad spuugzat. wel voornamelijk bovenkleding gekocht (en ook nog eens leuke aanbiedingen). Lekker jezelf kietelen zo af en toe ;)

Stoppen met werk:
    Vorige week besloten om 3 a 4 weken van te voren te stoppen met werken. (heel misschien hooguit nog iets van huis uit doen). Maar als ik me eerder niet lekker voel, dan stop ik eerder.

Beweging in de buik:
    Mijn kereltje is best rustig in het algemeen. Ik voel hem goed en regelmatig, maar hij houdt het op ongeveer 3 sessies van kwartier achtereen per dag en dan nog een paar losse friemeltjes tussendoor. Melanie, ik duim dat je meisje je weer wat geruster gaat stellen, hoor! Oh, ik lees dat ze weer een drumsessie gedaan heeft. Gelukkig maar.

Missym, 2 vriendenstellen van me hebben een EasyWalker en zij zijn enorm tevreden. Sprak mij ook wel aan, maar ik wilde perse een 4 wieler ;) Hij voelt robuust en stevig, de wagen. Geen "dinky-toy", zeg maar.

Hier gelukkig weer een redelijk normale dag. Heb weer bijna 11 uur geslapen (oke, tuurlijk wel een paar slaapdronken pitstops). Hoofdpijn is zo goed als weg. Nog wel een beetje een "wattenhoofd", maar ik ben weer gewoon lekker aan de slag. Vandaar dat ik zo stil was hier ;) Ben weer bij met de klusjes die waren blijven liggen, dus ik kom zo nog wel een keertje gluren!

xxx

7. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    ik zou hem gewoon in de winkel open melina.
    wat is het prijverschil?want bij babydump krijg je ook meteen 79 euro korting op je maxicosi

8. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Ook maar een nieuwe banner geregeld....De vorige vond ik leuker met die tekstjes, dus ik hoop dat die site het wl weer gaat doen :(

9. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    ik wil eigenlijk ook nog kleren voor mezelf kopen maar vind 9 weken echt sonde.

heb net bij de hans textiel wel 3 leuke boxpakjes gekocht voor de baby voor 5 euro per stuk.echt geen geld vind ik.

10. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    vind het ook nog zonde om kleding te kopen.
    Rubt, zeker geen geld die boxpakjes.

Melina zou hem ook gewoon via de winkel kopen.
    Weet ook niet wat de wagen normaal gesproken kost, maar de helft al aanbetalen heb ik het niet zo op. Vooral niet via internet.

Eshter, vond die andere banner ook leuker, nu is het net of je een ijsbeertje in je buik heb zitten, tja je weet het natuurlijk nooit, haha.

11. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Zo meiden ik heb mijn dosis spanning voor vandaag weer gehad. Ik maakte me toch druk om het slijm wat ik verloor, maar ook omdat ik me al een paar dagen niet lekker voel. Ik heb toen even de huisarts gebeld of dat kon komen door mijn blaasontsteking. De assistente had net de uitslag van de kweek binnen en mijn urine was helemaal schoon. Dus daar kon het niet aan liggen en ook de druk op mijn blaas komt dus niet van een blaasontsteking af. Ik moets even mijn gyn bellen, dus dat heb ik gedaan en ik moest langs komen :( :( Ik natuurlijk helemaal op van de zenuwen omdat ik dacht dat ik wel kon blijven. Ik ben bij de gyn geweest en die zij toen ik op de tafel moets gaan liggen dat hij al wist wat er aan de hand was. Ik schrok heel erg en dacht dat hij ging zeggen dat de bevalling zich aandiende. Maar gelukkig zij hij dat niet. Het komt omdat mijn buik zo ontzettend groot is en dat zorgt er voor de enorme druk op mijn blaas. Hij heeft mij baarmoeder opgementen. Dat is het aantal weken +4 cm maar dat is bij mij dus niet. Schrik niet. Mijn baarmoeder cm is 44 + 4 = 48. Ik heb dus een buik voor 48 weken zwangerschap. Vandaar dus dat ik me niet lekker voel en dat mijn buik zo groot is. Dit komt allemaal door het vele vruchtwater. normaal is dat ongeveer 800cc. Maar mijn vruchtwater wordt geschat op 3 a 4 liter. Vruchtwater aftappen doen ze nog niet omdt mijn klachten nog niet heel extreem zijn als dat wel zo wordt gaan ze dat wel doen. Maar een groot nadeel van het aftappen is wel dat mijn weeen kunnen beginnen. Dus gewoon mijzelf in acht nemen en rustig aan doen en goed op mijn gezondheid letten. Ik ben nu gelukkig thuis, moet maandag wel gewoon voor controle.
    Ik wilde jullie dit toch even komen vertellen omdat jullie ook allemaal heel erg meeleven wat ik heel erg wardeer.

Liefs Linda

12. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Jemig meid, dat zal zeker wel zwaar en vermoeiend voor je zijn, een buik van 48 wkn. Pff....
    Wel fijn dat je dan ook meteen bij de gyn terecht kan, kan me voorstellen dat het wel heftig en onzeker is.

Kan dat extra vruchtwater er voor zorgen dat je eerder moet bevallen dan?

13. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Auw auw auw......heb echt heerlijk geshopt maar ik ben nu zó gebroken :(
    Heb net wel alles bijgelezen maar om het maar met de woorden van Geer te zeggen: ik heb er de kracht niet voor (om op iedereen te reageren dan he!)
    Wel hele snoepige pooh slofjes gekocht bij de C&A heb nu eigenlijk spijt dat ik toch niet die leuke kledingsetjes heb meegenomen, ze hadden er echt geweldige stoere joggingpakjes maar toch even 25 euro voor een pakje...en aangezien het de derde is wil ik eigenlijk niet zoveel spenderen maar aan de andere kant zou ik nu zo terug willen rijden om tóch dat scheetige pakje te halen......oeh moeilijk....
    Misschien morgen nog maar ff kijken met René ;)

Linda: onvoorstelbaar wat een buik en vruchtwater :confused:
    Ik kan me idd goed voorstellen dat je je daardoor niet zo lekker voelt!
    Dat vele vruchtwater had te maken met de genetische afwijking/ noonansyndroom toch?
    Rustig houden moet wel lukken maar zou dat effectief zijn dan?
    Jee meis wat een toestand, je wilt je meisje natuurlijk zo lang mogelijk bij je hebben maar je meot er zelf natuurlijk ook niet aan onderdoor gaan...
    In ieder geval rust rust rust tot maandag en hopelijk blijft het nu even stabiel!

Ik ga nu ook ff relaxen, zo nog eten maken en zo dus nu even uitpuffen anders trek ik het vanavond niet meer...
    xxx Roelie

14. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Tjeee Linda! Dat is echt een enorme buik dan zeg!
    Hij was al erg groot toen we je zagen, maar dat gaat dus echt hard!
    Maar 3 a 4 liter is ook echt wel megaveel. En dat draag je allemaal mee, je huid moet het allemaal maar torsen, pfoe, ik vind mn eigen buik al zo vreselijk zwaar worden...
    Pas goed op jezelf hoor, dat je niet je eigen gezondheid schaadt door deze zwangerschap, want daar ben je veel te belangrijk voor!
    Maar wel goed dat je actie hebt ondernomen nav je onzekerheid mbt dat slijmverlies.
    Het blijft allemaal ook maar spannend voor jou zeg, ik gun je nu wel eens een rustig 'normaal' weekje zonder ontstekingen en extra stress.

15. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Jeetje, meid, een buik voor 48 weken! Bizar idee zeg. Neem jezelf maar goed in acht en hopelijk kan het aftappen dan nog een tijd wachten **digihug**

Ik ga nog maar verder zoeken naar een andere banner...

16. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @Esther: die beer is toch schattig?!

Maarre... ik moet ook erg wennen aan mijn konijn, hoor!

17. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Poee linda heb je weer een hoop voor je kiezen gehad zeg, en een buik voor 48 weken is niet niks! Ik voel me nu al ontzettend groot en vermoeid.

Gelukkig toch een "goeie" afloop vandaag! Sterkte.

18. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Hmmmm wat vinden we van deze blauwe fles? Ik geloof dat ik het beertje dan toch leuker vond?

19. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ik ben voor de BEER!

20. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Beer-beer-beer-beer-beer-beer-beer-beer!

Deel Deze Pagina