Goede morgen dames ben ff druk met werken geweest het weekende. pff had drie avonden werken achter elkaar vandaag en morgen heeeeeeeerlijk vrij. Mag ik heel ego zijn en alleen even vertellen hoe het verder met mij gaat haha... Lees hier verhalen over de misselijk heid enz. Wel hier mag ik ook meedoen met misselijk zijn, niet de hele dag door maar het is wel dagelijks aanwezig. Vooral als je honger krijgt. Vanmorgen stapte ik uit bed eerste wat ik voelde bheeeeee misselijk. boobies doen ook mee lekker gevoelig allemaal. en weet je wat het mafste is...........IK vind op dit moment echt allles stinken mij reuk is zo veranderd zelfs mijn wasmiddel dash vind ik smerig dus ga maar andere kopen. leuk mijlpaaltje vandaag bereikt 6 weken en 1 dag zit dus al in de 7 de week strakkies maar ff lezen wat er allemaal gebeurd in deze week. LIEK. Niets meer van gabybaby gehoord? Hoop dat het allemaal wel goed is met haar .
ik heb twee broeken, een rok, en drie truitjes gekocht. bij mis etan in leusden. vond het echt hele leuke kleren.
Tjonge, het is weer een stille dag, zeg! Maarja, iedereen is vast aan het genieten van het zonnetje..
@Rachel: jaloers.... zit zelf nog minstens tot half zes te werken... Geniet maar lekker van het mooie weer!
Ik moet zo ook weer gaan werken. Heb gebroken dienst. Maar wat is het toch lekker weer net effe buiten bezig geweest, dat het maar zo blijft echt lekker. Fijne dag nog Groetjes, jol
Hallo Meiden, Tjeeee wat erg voor ons he dat we vandaag moeten werken?.. Wat een heerlijk weer! Ik heb nog geen last van misselijkheid alleen soms met vlagen idd als ik niet genoeg gegeten heb.. Moet geloof ik zorgen dat ik regelmatig wat eet en dan komt het vast wel goed Zeg dames hebben jullie ook al een buikje? Oh mijn broeken gaan echt nog wel dich maar zitten dan echt niet meer lekker net alsof ik dan een stenen bal in mijn buik heb! Of ben ik de enige?
nee hoor ik heb dat ook. bij mij past niks meer. ik ga lekker naar huis. even genieten van het zonnentje
Hier hetzelfde verhaal....mijn broeken kunnen op een paar na nog dicht maar zitten niet lekker....dus ik heb op marktplaats gekeken voor leuke positiebroeken en zowaar een paar gekocht Nu nog ff bij de winbra een lekkere joggingbroek ofzo kopen voor 's avonds Murmel en Ilona wat grappig dat jullie elkaar 'kennen' Zijn er hier trouwens ook meiden uit Friesland/Noordoostpolder? Groetjes Roelie
Hi ladies ik heb het nog niet hoor dat ik mn broeken niet meer pas. In de avond gaan ze strakker zitten en moet ik een knoopje losser doen! hahah vind ik wel leuk! Verder nergens last van, soms steken in mn buik en m'n boobs zijn wat gevoelig...maar ook niet zoveel meer als de eerste week? Ik ben soms wel erg dizzy, maar dat gaat ook weer vanzelf over, ik ben aan het werk, jullie allemaal een fijne avond en geniet nog maar van het mooie weer,. doei
MBT Broeken nergens last van hoor passen allemaal nog prima. Mijn darmen voelen ook nie meer zo opgeblazen dus dat scheelt. LIEK
Hi allemaal, even bijpraten.. wil mn verhaal van de eerste weken kwijt en mezelf voorstellen, had ik nog niet echt gedaan. Het gaat ook allemaal zo snel hier.. Heb nog weinig gemeld omdat we nog even van de schrik moesten bekomen.. hoewel we met de pil gestopt waren, had ik er verder weinig rekening mee gehouden dat het weleens raak zou kunnen zijn. Liegebeest! - Ik wist wel precies wanneer mn vruchtbare dag was - was het alleen vergeten omdat we de avond ervoor flink waren wezen stappen. De dag daarna voelde ik een hele kudde zaadcellen mn eitje bespringen in de meest pijnlijke ovulatie die ik ooit had gehad AU! Maar daar had ik daarna dus eigenlijk verder niet meer aan gedacht. Tot ik 6 dagen over tijd was.. Vorige week positief getest -na 3 negatieve testen waaronder bij de ha -deed ik eigenwijs nog 1 test poging bij 8 dagen overtijd omdat ik me toch wel erg 'raar'voelde - En toch was het een verrassing. Ik? Zwanger? Vriendjelief moest er zelfs even bij gaan zitten. Die dacht namelijk dat ik met mn kapotte tandenborstel stond te zwaaien en begreep al niet waarom ik daamee bij hem kwam.. Nou, dat was dus omdat er 'Zwanger' op stond! Voelde me eerst helemaal de bink. Ik, zwanger, een echte vrouw. Een moeder! Zelfs ik kan het.. Manlief moest even een paar daagjes aan het idee wennen, maar vond het toen ook wel erg cool worden. Reden genoeg om eens te gaan kijken naar een 5 serie station - in plaats van de geplande new beetle - een nieuwe auto moet er toch een keer komen. Dan wel meteen een goeie 'veilige'. Maar vrijdag heb ik dus een bloeding gekregen, na het vrijen gekomen en duurt al 3 dagen.. Niet echt heel veel, maar reden genoeg voor onzekerheid. Weg bink. Ben nu wel enigszins weer gerustgesteld na het lezen van veel verhalen op het miskraam forum en vragen aan de verloskundige en volgende week maandag krijg ik al mijn eerste echo! Wat eerder dan gepland - dan kunnen we zien of alles nog ok is. Erg spannend.. Ook raar, ik voel me pas sinds de bloeding steeds vaker misselijk en duizelig, een goed teken volgens de vk. Ik wacht dus maar af, en heb me maar even ziek gemeld op het werk. De verloskundige zei dat ik even rustig aan moet doen. Goed idee. Neem het advies graag letterlijk en 3 dagen vrij met dit weer en lekker relaxen kan helemaal geen kwaad. Van de schrik ben ik wel weer gaan roken. SLECHT. Slak. Pier. Weekdier. Ik ga zeker weer moed verzamelen om weer de stop te wagen. Het mnoet! Wie doet er mee in een stoppen met roken clubje? Roelie, Stasia en Rachel85, lotgenotes, hoe gaan we dit opzetten? En verder heb ik vandaag therapeutisch een hele reep cote d'or chocolade (was in de bonus) opgegeten. Nu nog misselijker. Lekker is dat. Morgen therapeutisch naar de kapper, woensdag therapeutisch nieuwe acrylnagels laten zetten, en dan denk ik dat ik het zwangere leven wel weer een beetje aankan. 6 weeks down. 34 to go... XX Ma2Be