Kijk, gerechtigheid voor alles... Het is jou en je beer vergeven namens mij en mijn pluizige wederhelft
Zonder gekheid, ik heb dat stukje met dat konijn gezien toen ik nog erg klein was. En ik was er echt heel erg van geschrokken toen Je hebt hier een heus jeugdtrauma te pakken, hoor
Hihi! Dat kwam mij dan extra goed uit. Het is inderdaad een gruwelijk stuk, je verwacht het ook niet! Ik ga lekker afsluiten hier, het is weekend voor mij... Joepie! Alleen jammer dat er verschrikkelijke files staan op de ring van A'dam Ik sluit maar weer lekker achteraan, boehoe...
Hallo meiden Ben gebroken van een middagje Ikea, maar heb wel wat spullen kunnen scoren. Heb in iedere geval gordijnstof voor de babykamer en een lamp en nog wat kleine spul. Heerlijk lopen neuzen natuurlijk, alleen die rijen bij de ikea, is en blijft een rampenplan, maar goed hoort erbij Met schoonmoeder en haar zus de ikea ingaan is ook niet echt een strak plan want hun kunnen niet met en zonder elkaar , en op de een of andere manier hebben die 2 altijd dikke discusies, over de meest stomme dingen. HAd spijt dat ik mn oordopjes niet had mee genomen! Had ik gehoopt naar de fysio te kunnen vanmiddag, belde ze vanmiddag braaf op dat mn behandelingen op zijn, shit. Dus morgen maar mn ha bellen voor een nieuwe verwijs brief want ook aangegeven dat ik last van mn heupen heb, en zij zei ook, daar moet je wel op tijd bij zijn anders kan je straks helemaal niks meer. Dus morgen maar bellen en hopelijk kan ik dan snel bij de fysio terecht. Baal best wel nu. Nu is er een andere oom hier bezig om voorbereiding te maken om de cv ketel te verplaatsen, die komt in de schuur te hangen. Dus zit zo in de herrie joepie. Ga zo eens op mn gemakje alles terug lezen want zag dat jullie al weer lekker aan het beppen waren geslagen.
@Tari fijn dat je je ukkie al weer wat beter hebt gevoeld, hopelijk meld ze zich straks nog beter! @Stasia fijn dat alles weer in orde was met de kleine, geeft toch altijd weer een goed gevoel he. Over kleding: ik had vorige week ook nog wat truitjes gekocht hoor, ik had voor me gevoel dat ik alleen maar in het zelfde liep en het word toch allemaal flink kort. Bij de miss Etam hadden ze leuke tuniekjes voor weinig, tja die kon ik niet laten hangen natuurlijk! @Linda jeemig zeg meis, schork wel van je bericht een buik van 48 weken, wat zal jij het zwaar hebben en logisch dat je je zo belabberd voelt! Hoe gaan ze dit nou verder aanpakken enzo? @Roelie Ja bij de C&A hebben ze hele leuke kleetjes, leuke combi's ook heb het vorige week ook gezien, en toen had ik ook zoiets van zal ik ze mee nemen, en ook niet gedaan. Hmz misschien toch van de week er maar weer heeb @Murmel hihi lief konijntje, schoot gelijk een heel irritant liedje in mn kop over een kopnijntje gggrrrr @barbabintje ik vind het een lief maar stoer beertje hoor! Ohw wat leuk 5 maanden oud, dat word veel foto's maken hoor @Missm waar is het feest hihihi
Ik ben weer thuis. Ik ben gesloopt. Heb vanmiddag de hele klas gepoetst. Ze hebben met ecoline geblazen en alles zat onder. Naaja.. Na school naar de bieb geweest en daarna nog wat aangerommeld, al met al niks gedaan. Update schoonmoeder: Ze heeft gereageerd op de mail. Ze zij 'natuurlijk is hij de opa of stiefopa niet, maar ik praat altijd over ons of wij' (ze had het over onze kleindochter). Naja, de boodschap is duidelijk. De goede man is dus geen (stief)opa. Wat betreft de rest. Ze wil een keer praten met Rob. Wat betreft canvas, we gaan hem dalijk ophalen en gelijk bij haar afgeven. Ze is er niet dus dat komt goed uit.
Vandaag weer veel lieve kinderen die vragen hoe het gaat. Ik zat met een oudleerling op een bankje en hij vroeg. Hoe gaat het nu juf? ik: hoe bedoel je? in groep 3? hij: nee met de baby ik: ow goed, wat lief dat je dat vraagt hij: 'heel verhaal over toen hij geboren werd'
Ik heb ook niks om aan te trekken. Ik vind het vreselijk om maar steeds in hetzelfde te moeten lopen, maar ik ga niks aanschaffen....
Zo net lekker in slaap gevallen op de bank. Ik kan er weer even tegenaan. Nou Linda, wat een buik zeg 48 weken . Val je dan niet bijna voorover? Moet je nagaan ik heb soms al het idee van jeetje mijn buik zit in de weg maar dat moet voor jou helemaal gelden. Nou rustig aan doen. Ik ga ff naar de supermarkt een pizzaatje halen daar heb ik echt ongelofelijk veel zin in.
Jeeeeeeeeeeeeeeeeee! Een van mijn beste vriendinnen is vanmiddag om 16.44 uur bevallen van een dochter! Ze heet Anna en ze mogen zometeen al naar huis. Ze zou zaterdag worden ingeleid als de kleine zich niet gemeld had. Ik ben zo benieuwd en sta te trappelen om langs te gaan. Maar ik wacht maar even tot ze zelf aangeven wanneer we welkom zijn.
Vandaag bij de vlos geweest. Alles was goed, kleine was weer gegroeid. En ik mag hem/haar met recht kleine noemen. De vlos noemde het 'klein maar fijn'. Uk groeit goed, maar is een ukkie dus. Ikzelf heb een laag ijzergehalte (moest voor een vingerprikje deze keer) en moet nu Roosvicee Ferro gaan drinken en veel groene groente eten. Ik ga morgen beginnen met de roosvicee, ben benieuwd hoe smerig het is haha. Maria succes met je schoonmoeder! Linda, jeminee, das wel een grote buik zeg. Ben blij dat hier een kleintje (volgende de vlos vandaag) op komst is. Barbabintje, gefeliciteerd met je vriendin! Gelukkig dat het toch zelf op gang is gekomen. Stasia, lekker is dat he, even slapen. Heb ik gisteren ook gedaan na het werk, heerlijk! Alvast eet smakelijk!
Bij mij is de frummel nu ongeveer 1400 gram. En ligt helemaal op schema met de groei. Hij had een flink koppie zei de gyn. Maar alles zat binnen de groeicurve. Ik ben zelf ook heel benieuwd hoe groot hij wordt. Nou pizaatje ligt in de oven. Ga nu lekker van een bouillon genieten hmmmmm.