Vandaag hadden we echt iets enorms stoms! We wilden even wat spullen wegbrengen naar de kringloop, en moesten daarna nog even boodschappen doen. Ik zou mijn moeder ophalen met de nieuwe auto en dan zouden we naar de aldi gaan. Om half drie moesten we alweer bij de vlos zijn, dus we hadden een beetje een strakke planning. Dus Jeroen zegt tegen mij: ga jij vast even de auto halen, dan sjouw ik vast de spullen naar beneden voor de kringloop. Dus ik op weg naar de auto. Kom ik daar, staan er twee auto's dubbel geparkeerd voor mijn auto! Kon ik er dus niet uit. Eén van de auto's was van de makelaar ernaast, dus die zette haar auto heel vriendelijk opzij, maar de andere was niet van een van hen. Misschien van iemand van Endemol. Dus ik daarheen. Kenteken om laten roepen, maar niemand reageerde. Dus ik weer naar buiten. Loopt Jeroen daar al die was al richting de auto aan het lopen van waar blijft ze nou. En ik leg de boel even uit. Nu was er nog een auto die voor onze auto stond en als die aan de kant kon, konden we toch nog weg. Dus wij weer naar Endemol en weer die andere auto laten omroepen, maar niemand reageerde. Bleek dat de omroepinstallatie uitstond. Dus de receptioniste heeft die aangezet en roept beide auto's nog eens om, maar je raad het al, nog niets. Dus wij weer naar huis (inmiddels bijna een uur later!) en bellen de politie maar op, wellicht kan hij worden weggesleept? Krijg ik eerst een miep aan de telefoon die om het kenteken vraagt, die wist ik inmiddels niet meer, dus jeroen kijken wat het kenteken ook al weer was en ze wilde niet dat ik bleef hangen, dus ik maar opgehangen en later weer bellen toen jeroen weer terug was met het kenteken. De volgende miep die ik aan de foon kreeg die vroeg niet eens naar het kenteken, dus ik uitleggen dat we net het kenteken moesten geven, zegt ze doodleuk: ja dat is het oude systeem, daar werken we niet meer mee vanaf 1 september. (sorry? is het al 1 september dan?) Maar goed, ze ging proberen te achterhalen van wie de auto was en ander een kraan laten komen. Ondertussen gingen we maar naar het gemeentehuis om een ontheffing te krijgen voor de auto, want we wonen in een blauwe zone gebied. Maar we mogen er dus maar 1 hebben en krijgen we dus geen vergunning, tenzij we de vergunning voor de Mini inleveren. AAAHHH! Ja, hallo, zonder vergunning worden we dus steeds klemgeparkeerd! Natuurlijk kon miep van de gemeente er niets aan doen. Wij weer naar huis, komen er net twee politieagentjes op scooter kijken naar de auto, dus wij weer naar de auto en ze konden eigenlijk niet veel doen, niet weg laten slepen, omdat het geen duidelijke parkeervakken zijn (?) maar één van die agenten was het wel zat en ga de auto wel een bekeuring. Hebben we iig nog iets berijkt. Nu hoop ik dat ik zo de auto eruit kan rijden, want het is nu na werktijd, maar ik weet nu niets meer zeker... Bah!
Ik zeg net tegen Rob; zal ik mn haar knippen. Nee zegt ie. Ik zeg, ja leuk, schouderlengte, zoals Rachel. Zegt ie: nee, want dan lijk je op commander keen. Nou zeg ik je....commander keen?/
Pfffffffff ik ben kapot ga zo lekker bankhangen en House kijken kom morgen wel weer bijlezen en kletsen! Maria succes vanavond met het gesprek met je schoonmoeder en nog gefeliciteerd met Rob zijn nieuwe baan trouwens! Ik las trouwens net dat Juffie van de december mama's is bevallen met 26 wkn en 3 dgn van een dochter.....pfffffffffff laten we hopen dat het een vechtertje is en dat de december mama's niet te maken krijgen met het derde vlindertje..... xxx Roelie
Ik weet verder niks van prematuur maar ze is in ieder geval voorbij de 26 weken. Dat lijkt me wel positief toch? Vanaf 26 hebben babies toch een grotere overlevingskans?
Oei, das wel weinig gram.. hoop dat ze inderdaad sterk genoeg is, want dat wens je natuurlijk niemand toe!
hey meiden Wat is het stilletjes vanavond Heb het idd net ook gelezen van Juffie, hopelijk is het een vechtertje!