ik heb nu pas door dat het over lindapooh gaat... ow jee, ja dat had ik wel meegekregen, ze was hier toch ook al een zoontje aan verloren? 2 x? potverdorie hoeveel kan een mens verdragen he?
Goed van je trouwens, Ruby, dat je het topic even naar boven hebt gehaald! Ik weet eigenlijk niet zo goed hoe we dat hebben afgesproken, maar zou Roelie nou alleen naar haar sms-en of kan ik kan haar ook een berichtje sturen dat ik aan haar denk?
poeh ik ben echt even lamgeslagen, idd wat Murmel zei we wisten het, maar slaat toch weer in als een bom. Ik hoop zo dat ze nog van hun meisje kunnen genieten. Idd Hope ze heeft al een zoontje verloren, ook met de zelfde hartafwijking wat hun kleine meid ook heeft. Niet eerlijk gewoon.
Nog snel een update: ze heeft net een ruggenprik gekregen en heeft nu 6 cm ontsluiting Ik moet echt weg nu, maar hou jullie via Ruby op de hoogte Muriel ik heb al een sms naar Lin gestuurd dat we allemaal heel veel aan haar denken en sterkte wensen, ik weet niet in hoeverre ze smsjes leest in het ziekenhuis maar dat smsje heeft ze in ieder geval gelezen dus ze weet hoe we meeleven xxx Roelie
ja en ik lees net ook nog dat het zeldzaam is,.... en dan nog een keer? mijn god, ze kunnen me wegdragen als dit mij zou treffen,... hoe sterk een mens ook is, hier breek je van,......dit kan geen mens verdragen toch? pas op dit soort momenten besef ik hoe een geluk we toch hebben,...... zit nu echt een potje te grienen hiero ik hoop echt dat ze deze klap te boven zal komen,.....
ik heb haar ook ff gesmst,je kan haar altijd een smsje sturen muriel. we hebben allemaal de adressenlijst toch?
volgens mij komt deze dag niet meer goed....hoor net via msn dat de moeder van mijn jeugdvriendin vannacht is opgenomen op de ic.de dokter weigerde te komen en ze is door de politie naar het ziekenhuis gebracht. net op tijd anders was ze er nu niet meer. echt ff een klap,zat vroeger dag en nacht daar.jeetje kan wel janken nu.
pff ik voel me nu al beroerd na het lezen over linda, dus ik wou er al van doorgaan, nu jij nog eens naar nieuws ruby,.................. nou heel veel sterkte ook, hou je taai,........ ik ga er echt van tussen,,.......wil/kan nu ff niks erbij hebben,........... sterkte allemaal,...
Pfff volgens mij zijn er een aantal kletstantes terug haha.. kan weer ruim 15 pagina's bijlezen.. Carola, fijn dat hummel en frummel er nu goed voor liggen! Kom maar op met die natuurlijke bevalling (over paar weekjes uiteraard) Tari, kan me voorstellen als je een drukke meid hebt en je voelt niets dat je schrikt! Gelukkig ligt ze nu lekker rustig! We gaan er van uit dat je geen CTG hoeft vandaag! Gaat het nu wel beter? Muriel, geboortekaartjes al besteld? wow! ben ik zo laat? Wij moeten ze nog uitzoeken.. Amaranta, ik ga 5 weken van tevoren met verlof. De gulden middenweg.. Missy, ow ben jaloers.. wou dat ik zo kon slapen! Slaap de afgelopen twee weken weinig tot niet.. ben zo brak als wat! En dat bios kaartje.. is die al vergeven? Ik wil zo graag naar hairspray! (ben een echte musical addict!) Kyra, fijn dat je yoga les lekker ontspannend was! Ikke, staat de Ikea nog? Roelie, leuk he dat shoppen.. maar OH ZO vermoeiend haha Muriel & Esther.. ik moet ook nog erg wennen aan mijn nieuwe banner hoor.. vond idd die tekstjes erbij zo leuk! Dafje, die Roosvicee Ferro smaakt écht naar ijzer haha.. heb je vroeger ook ijzertekort gehad? Dan moest je vast ook levertraan drinken.. nou, die smaak zit er dus doorheen bleeeh OMG Linda aan het bevallen... keep my fingers crossed! Ik ga nu écht aan het werk.. Zal af en toe nog even komen gluren hier om te kijke hoe het met Linda gaat!
Ben gelijk wakker na het lezen van het berichtje van Linda. Mijn reactie: Nu al..... Zou iemand me op de hoogte kunnen houden? Want wij zijn vandaag de hele dag in ons nieuwe huis bezig. Thanks
Goeiemorgen, Jemig schrikken zeg. Lieve Linda, meid wil jullie heel veel sterkte wensen. Ik denk aan jullie. Dikke knuf. Hier gisteravond de kleine weer lekker beweegelijk geweest, zag eindelijk mijn buik weer bewegen. Roelie of Ruby, zou een van jullie mij de adressenlijst opnieuw willen mailen, zag namelijk dat ik deze per ongeluk verwijderd heb. Weet even niet wat ik moet schrijven, overdonderd door het nieuws van Linda.
Gelukkig Melanie, dat die kleine weer eens goed van zich heeft laten horen! Ik zal je de lijst even doorsturen.
Oh nee, Linda aan al het bevallen....Had zo gehoopt dat ze lang mochten en konden genieten van het zwanger zijn. Nu duim ik mijn duimen blauw dat ze nog lang hun meisje mogen genieten, dat er tijd is gegund.
Muriel dank je! Eshter ik hoop ook dat ze nog van hun meisje mogen genieten. Blijft toch onverwachts zo'n berichtje.
BEVALLINGSLIJST NOVEMBER LindaPOOH (Linda)~uitgerekend op 1 november~2de kindje~dochter Didi1988~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~dochter Dafje~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~verrassing Jen25(Jennie)~uitgerekend op 2 november~1ste kindje~dochter Tari (Melanie)~uitgerekend op 3 november~3e kindje~dochter Ruby~uitgerekend op 3 november~3e kindje~zoon Kyra75~uitgerekend op 3 november~1ste kindje~verrassing Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon Natasja1402~uitgerekend op 6 november~2e kindje~dochter Carola82~uitgerekend op 6 november~1e 2 kindjes (tweeling!)~verrassing Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~verrassing Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~dochter Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~zoon Jolger(Jolanda)~uitgerekend op 11 november~1e kindje~verrassing Gwendolyne~uitgerekend op 12 november~1e kindje~verrassing Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~zoon Stasia~uitgerekend op 14 november~1e kindje~zoon Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~dochter Rachel ~uitgerekend op 16 november~1e kindje~dochter MissyM ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Joldeg(Ilse)~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~zoon Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~dochter 9 MEIDEN 7 JOCHIES 9 VERRASSINGSPAKKETJES In totaal dus 25 kleintjes op komst AGENDA MissyM~ 31 augustus jarig -20-! Sammie2~ 31 augustus 10:10 uur VK Murmel~ 31 augustus 12:00 uur VK MissyM~ 31 augustus pretecho 3D 14:30 Barbabintje (Esther)~ 31 augustus 15.30 pretecho Sammie2~ 31 augustus 16.45 uur 30 wkn echo ivm nierbekkentjes Roelie~3 september 9.00 vk Ruby ~ 3 september controle gyn Maria~ 3 september gynaecoloog terugkomdag 16.20 uur Barbabintje (Esther)~ 4 september 9.45 vk Gwendolyne ~ 5 september 09:50 VK Indigo~ 5 september 14.00 uur 28 wkn echo ivm plexus choroideus cyste Carola82~5 september 16.00 uur gynaecoloog Joldeg(Ilse)~ 5 september start 'samen bevallen' Tari (Melanie) ~ 5 september 19.45 uur VK Joldeg(Ilse) ~ 6 september 11:30 uur groei-echo LindaPOOH~ 8 september word ik 24! Lenthe~ 8 september Sofia 1 jaar! Gwendolyne ~ 10 september 08:45 controle groeiecho (hoofdje & baarmoeder) Joldeg~10 september 8.20 vk Serafijntje ~ 12 september mini vakantie (naar Parijs) Roelie~ 14 september word ik 30! Sammie2~ 14 september weekendje Denemarken met vriendinnen van middelbare school! Barbabintje (Esther)~ 18 september eerste yogales met vriendin Tari (melanie) 21 september jarig. 29 jaar! Tari (melanie) 30 sept. Zefanja 2 jaar! Murmel~24 september 19:30 Voorlichtingsavond 'Bevallen in het zh' Carola82~24 september met verlof jolger (jolanda) ~29 september met verlof Murmel~ 3 oktober met verlof Stasia~ 3 oktober met verlof Dafje~4 oktober met verlof Jen25~ 4 oktober met verlof Rachel~ 5 oktober met verlof Gwendolyne~ 8 oktober met verlof Roelie~9 oktober Lars word vandaag 9! MissyM~ 10 oktober met verlof Sammie2~ 12 oktober met verlof Maria~13 oktober met verlof Indigo~ 22 oktober met verlof
poeh zit me hier boos en verdrietig te zijn. Een vriendin van mn schoonzus die is nu al 2x opgenomen ivm weeën en heeft volledige bed rust gekregen en ligt nu nog aan de weeën remmers. Maar dat mens zodra ze het ziekenhuis uit is, gaat ze verder met de dingen waar ze mee bezig was en alles behalve rust nemen. Heb dan echt zo iets van, zij loopt zoveel risico en denkt niet aan ht kindje, en dan zie je het verhaal van Linda en dan denk ik echt niet eerlijk. Blehhhhh
Beetje cru misschien, maar ik pak toch even de lijst erbij, want ik herinnerde mij dat het sowieso al een drukke dag was vandaag ... Melina is vandaag jarig! Gefeliciteerd meissie, ook al is het voor jou op het forum natuurlijk niet zo´n leuke dag, ik hoop dat je borrel gezellig wordt! En geniet van je pretecho! En Esther ook! Zelf moet ik vandaag naar de VK. Ben toch wel beetje zenuwachtig, omdat ze de vorige keer vond dat de groei achterlag Ik hoop maar dat die kleine als een razende gegroeid is en dat er nu geen vuiltje meer aan de lucht is. Ze kunnen je dan toch wel bang maken, die VK-en, hoor!
@Melina gefeliciteerd met je verjaardag meis! en veel plezier met de pret echo @Murmel hopelijk komt de vk nu met goed nieuws en is de kleine als kool gegroeit