Inderdaad MELINA Gefeliciteerd met je verjaardag. Leuk kado om vandaag je kleintje te mogen zien met de pretecho. Sammie, jij ook succes bij de VK en met de echo voor de nierbekken. Esther, jij ook veel plezier met jullie pretecho. Geniet er lekker van en hoplijk werkt de kleine mooi mee. Muriel jij ook succes bij de VK, hopelijk is de kleine lekker gegroeid en anders is het lekker een ukkie.
Goedenmorgen nov. mama's. Sorry dat ik zo inbreek maar ik lees altijd mee (omdat ik ook nov. mama ben), ik wilde Linda heeeeeeel veel sterkte toewensen, ik hoop dat ze toch nog even kan genieten van haar kleine meid. Hoe oneerlijk is de wereld dat een mens dit tweemaal moet meemaken . Vreselijk. Sterkte.
Ruby, die onrust is absoluut erg vervelend, heb het zelf ook, steeds ff kijken of er al nieuws is. Niet te veel paffen hoor! Hou je aan je max per dag, want dat zou zielig zijn voor jouw kleintje Zou Roelie jou sms-en als ze nieuws had?
ja roelie stuurt mij een sms zodat ik jullie op de hoogte kan houden.maar verwacht eerlijk gezegd niet dat we voor 12 uur nieuws krijgen.
Nee, da´s waar, het zal nog wel even duren, die 6 cm duurden ook al een uurtje of 6 geloof ik. Pfff dat arme kind
meiden ga ff douchen,als ik nieuws heb horen jullie het meteen. moet eigenlijk nog het een en ander doen hier in huis maar heb er nu echt ff geen puf voor.
Jemig, ik ben net uit bed en online en lees meteen het nieuws over Linda, ik schrok me rot. Eerst even een potje zitten janken dus. Weet verder niks te zeggen, ik hoop zo dat ze er een beetje doorheen komt en dr meisje zo lang mogelijk levend in dr armen mag houden. Ze had stiekum nog een kleine hoop dat t mee zou vallen, maar dan niet nu al... Ben compleet in de war, weet ff niks meer te zeggen..
Nee zeg, wat lees ik nu! Linda mag nog niet bevallen, ze was juist zo lekker op weg! Heel veel sterkte Linda, ik hoop echt dat je meisje het volhoudt en dat jullie (ook je man) lang van elkaar mogen genieten!
Hier ben ik ook weer even! Net bij de VK geweest en alles zag er goed uit! Bloeddruk prima, Hb prima (wat wil je met de ijzertabletten), smurf al redelijk met zijn hoofd in mijn bekken en trappend naar mijn ribben *AUW* Verder mocht ik kiezen of ik over 2 of 3 weken terug wilde komen, omdat ik nu precies op een grens zat. En gezien mijn eigen (werk-)agenda, heb ik maar gekozen voor over 3 weken. Zal de agenda zo even aanpassen! Ik stop 4 weken van tevoren, maar wil al wel iets eerder proberen om minder uren per dag te gaan draaien... nu is dat nog minimaal 9! Maria: ik herken veel van wat je zegt, heb er ook moeite mee om bij te lezen en te reageren naast mijn full-time baan. En natuurlijk nog alle "sociale" activiteiten die los daarvan in de avonduren plaatsvinden, waardoor ik soms maar 1x in de 3 dagen bij kan lezen. En voor reageren heb ik dan vaak de puf niet! Maar zoals de andere ook al aangeven, het zal wel beter worden als we met verlof zijn en ons misschien zelfs gaan vervelen??? Enne, gefeliciteerd met de nieuwe baan van Rob, ziet er allemaal super uit! Weet hij (jullie?) al welke auto het gaat worden? Morrighan, leuk dat je weer terug bent en dat alles zo goed gaat! MissyM: GEFELICITAART!!! En ook nog de pretecho op je verjaardag, dat is een leuk cadeau! Joldeg: lekker nog even zo'n weekendje! Ik ga ook nog even een weekendje, maar dan met vriendinnen! Heb er enorm veel zin in, hoop alleen dat ik het allemaal vol kan houden Barbabintje: fijn dat de hoofdpijn gezakt is! En ik vind je nieuwe banner ook heel schattig hoor!! LINDA! Jemig, ik schrik helemaal! We denken aan je en ik probeer vandaag online te blijven om alles te volgen. Ik duim voor zoveel mogelijk tijd met jullie kleine meid!
goedemorgen meiden! *even inbreken* Wat een verschrikkelijk nieuws zeg voor Linda.. en ook voor jullie natuurlijk .. de andere nov mama's! Ik wil Linda heeel veel sterkte wensen! Groetjes een oktober mama!
BEVALLINGSLIJST NOVEMBER LindaPOOH (Linda)~uitgerekend op 1 november~2de kindje~dochter Didi1988~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~dochter Dafje~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~verrassing Jen25(Jennie)~uitgerekend op 2 november~1ste kindje~dochter Tari (Melanie)~uitgerekend op 3 november~3e kindje~dochter Ruby~uitgerekend op 3 november~3e kindje~zoon Kyra75~uitgerekend op 3 november~1ste kindje~verrassing Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon Natasja1402~uitgerekend op 6 november~2e kindje~dochter Carola82~uitgerekend op 6 november~1e 2 kindjes (tweeling!)~verrassing Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~verrassing Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~dochter Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~zoon Jolger(Jolanda)~uitgerekend op 11 november~1e kindje~verrassing Gwendolyne~uitgerekend op 12 november~1e kindje~verrassing Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~zoon Stasia~uitgerekend op 14 november~1e kindje~zoon Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~dochter Rachel ~uitgerekend op 16 november~1e kindje~dochter MissyM ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Joldeg(Ilse)~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~zoon Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~dochter 9 MEIDEN 7 JOCHIES 9 VERRASSINGSPAKKETJES In totaal dus 25 kleintjes op komst AGENDA MissyM~ 31 augustus jarig -20-! Murmel~ 31 augustus 12:00 uur VK MissyM~ 31 augustus pretecho 3D 14:30 Barbabintje (Esther)~ 31 augustus 15.30 pretecho Sammie2~ 31 augustus 16.45 uur 30 wkn echo ivm nierbekkentjes Roelie~3 september 9.00 vk Ruby ~ 3 september controle gyn Maria~ 3 september gynaecoloog terugkomdag 16.20 uur Barbabintje (Esther)~ 4 september 9.45 vk Gwendolyne ~ 5 september 09:50 VK Indigo~ 5 september 14.00 uur 28 wkn echo ivm plexus choroideus cyste Carola82~5 september 16.00 uur gynaecoloog Joldeg(Ilse)~ 5 september start 'samen bevallen' Tari (Melanie) ~ 5 september 19.45 uur VK Joldeg(Ilse) ~ 6 september 11:30 uur groei-echo LindaPOOH~ 8 september word ik 24! Lenthe~ 8 september Sofia 1 jaar! Gwendolyne ~ 10 september 08:45 controle groeiecho (hoofdje & baarmoeder) Joldeg~10 september 8.20 vk Serafijntje ~ 12 september mini vakantie (naar Parijs) Roelie~ 14 september word ik 30! Sammie2~ 14 september weekendje Denemarken met vriendinnen van middelbare school! Barbabintje (Esther)~ 18 september eerste yogales met vriendin Sammie2~ 20 september 8:10 uur VK Tari (melanie) 21 september jarig. 29 jaar! Tari (melanie) 30 sept. Zefanja 2 jaar! Murmel~24 september 19:30 Voorlichtingsavond 'Bevallen in het zh' Carola82~24 september met verlof jolger (jolanda) ~29 september met verlof Murmel~ 3 oktober met verlof Stasia~ 3 oktober met verlof Dafje~4 oktober met verlof Jen25~ 4 oktober met verlof Rachel~ 5 oktober met verlof Gwendolyne~ 8 oktober met verlof Roelie~9 oktober Lars word vandaag 9! MissyM~ 10 oktober met verlof Sammie2~ 12 oktober met verlof Maria~13 oktober met verlof Indigo~ 22 oktober met verlof
Ik ben weer thuis...verder nog geen sms meer gehad de laatste was die ene over het vruchtwater die Ruby voor me gepost heeft. Ik blijf nu verder thuis dus kan jullie op de hoogte houden. Ruby jij ook veel sterkte vandaag je krijgt het ook flink voor je kiezen... Zijn er nog meiden die we ff moeten sms-en of is iedereen nu op de hoogte? Is er iemand die Carola op de hoogte houdt? En ook vandaag zijn er toch nog leuke dingen: MissyM~ 31 augustus jarig -20-! Murmel~ 31 augustus 12:00 uur VK MissyM~ 31 augustus pretecho 3D 14:30 Barbabintje (Esther)~ 31 augustus 15.30 pretecho Sammie2~ 31 augustus 16.45 uur 30 wkn echo ivm nierbekkentjes Melina gefeliciteerd met je verjaardag en veel plezier bij je pretecho! Muriel succes bij de vk! Esther ook veel plezier bij je pretecho Sammie succes vamiddag hopelijk is alles goed met de nierbekkentjes Ik ga even een broodje eten, heb net voor een maand ingeslagen bij de Lidl dus heb vanmiddag wel ff werk met boodschappen opruimen Dubbel hoor, heb net bij de C&A toch al die snoepige kleertjes gekocht (en stoere dingen voor de jongens) en ondertussen spookt het met Linda door mijn hoofd.... Tot later meiden en iedereen succes en sterkte vandaag, ik geloof dat we er allemaal kapot van zijn xxx Roelie
Geen Linda nieuws... Even over het gesprek gisteren. We zijn met stomheid geslagen. Ze heeft er met geen woord over gerept. We hebben daar een UUR gezeten en ze heeft het alleen over dr nieuwe auto gehad en dr opleiding en hun vakantie. Naar de baby vragen was schijnbaar ook teveel en toen we weggingen vroeg ze pas hoe het ging. Haar man hadh et overigens wel meteen gevraagd (zij was er later). Tja, wij weten het ook niet. Rob vond dat zij de gene was die er iets van moest zeggen aangezien ZIJ wilde praten, maar dat heeft ze dus niet gedaan.. Ik ga nu een bammetje eten, ik verga
jeetje 5 liter mijn god, wat veel! Ik blijf het ind egaten houden hierzo Ik word straksje opgehaald om even naar mn werk te gaan en een afscheids feestje om 2 uur, mocht er na die tijd wat gebeuren kan iemand mij dan op de hoogte houden?