Ik lig nu ook lekker op de bank met de laptop en tv aan. Maar t helpt niet echt dat ontspannen. Ukkie beweegt hyperactief en ik zou ervan moeten genieten, maar blijkbaar zit dat er op dit moment ff niet in. Ik hoop trouwens dat het goed gaat met Linda op dit moment. Is er nog geen nieuws?
Lieve allemaal, ik kwam net even langswaaien om verslag te doen van gisteravond, mijn eerste les van de cursus Samen bevallen. Maar ik ben geschrokken van de berichtjes over Linda en kan nu even de juiste woorden niet vinden om mijn verhaal te doen. Komt later wel... Lieve Linda, ik wil je heel veel moed en sterkte toewensen. Ik hoop dat het naar omstandigheden goed met je gaat en dat jullie meisje na de bevalling nog enige tijd in leven blijft, zodat jullie zo lang mogelijk van haar kunnen genieten. Ik denk aan je en leef met je mee (net als de rest van het forum), al blijft het onvoorstelbaar wat jullie moeten doormaken.
nieuws van Linda: Ze is vanmorgen bevallen van een dochter. Ze heet Isa, is 1940 gram en 44 cm...helaas is ze na 15 minuten overleden. Linda is nu op weg naar huis maar heeft nog wel veel pijn heb even geen woorden meer...
Ow Linda, ik hoop zo dat jullie dit met zijn tweeen een plekje kunnen geven. Wat een leed moeten jullie dragen! Wat verschrikkelijk!
Isa, leuke naam! Sterkte met de pijn en met het geven van een plekje! Mijn gedachten zijn bij jullie!
Ik heb Ruby, Carola, Dees en Lenthe ge-sms't zou ik weet niet of er meer ge-sms't moeten worden? xxx Roelie
ik breek even in... lievelieve linda... heeeel veel sterkte en ik denk aan jullie.. Ik hoop dat jullie dit samen een plekje kunnen geven.. Liefs Sizzel
ow wat vreselijk zeg.. ben er echt helemaal stil van.. bah.. Wil Linda en Patrick uiteraard wel heel veel sterkte wensen!
lees net het berichtje. Vreselijk. wat zal ze een leegte voelen. Lieve Linda en Patrick Wat een mooie naam voor jullie meisje en wat hebben jullie dapper voor haar gevochten. Helaas mag ze niet bij jullie blijven. Zo veel liefde te geven. Meid heb er verder geen woorden voor. Maar we huilen met jullie mee. Een hele dikke knuffel, Liefs Melanie
stond bij de slager toen ik het smsje kreeg...... pfff geen woorden te vinden,onmogelijk om je voor te stellen hoe linda zich voelt. sterkte meis.
Oooohhh zo verschrikkelijk ale: Lieve Linda en Patrick, ik wil jullie heel erg veel sterkte wensen met dit zo oneerlijke verlies. Ik heb er op dit moment echt geen woorden voor....tranen blijven stromen....STERKTE! Liefs, Natasja
Bij deze wil ik linda en haar man heel veel sterkte toewensen. Verder heb ik even geen woorden en geen zin om te reageren. Dit komt toch wel even koud op mijn dak vallen. Oh ja, Roelie ik pm je mijn gegevens ook ff voor op de lijst.
Wat een verschrikkelijk nieuws Ik heb het er helemaal ijskoud van gekregen, zit met de bibbers.... Weet ook niet goed wat te zeggen, wat ik er mee aan moet of kan.... Ik ben blij dat Linda en Patrick nog een kwartiertje met hun lieve meisje hebben mogen hebben. Hoe onvoorstelbaar wreed en tragisch ook, slechts een kwartier Ik durf me niet eens voor te stellen hoe zij zich nu moeten voelen, wat een enorme emotionele klap. Mijn kaarsje brandt nog steeds, ik ga er nu ook eentje aansteken voor Isa.... Lieve Linda, ik weet gewoon niet wat te zeggen, er is volgens mij ook niets te zeggen. Ik leef (en huil) met jullie mee. Ik hoop dat de liefde van en voor jullie prachtige dochter Isa jullie de kracht geeft dit onmenselijk groot verdriet te dragen. Heel veel sterkte voor jou en je man! Liefs, Indigo
Ach. wat vreselijk. Linda en man heel veel sterkte. Isa is inderdaad een hele mooie naam Moeten wij nu (nog) iets doen namens de novembermama's?
Lieve Linda en Patrick, Jullie hebben een prachtige naam gekozen voor jullie meisje! Gelukkig hebben jullie nog 15 minuutjes van Isa mogen genieten... Ik wil jullie heel veel sterkte en kracht toewensen de komende tijd! Heb er verder geen woorden voor... Liefs Jennie