Heb mijn mail niet meer gecheckt, vandaar.... thanks voor de pb Amaranta! Lijstje: Jen Roelie Ilse Maria Stasia Indigo
Lieve Linda en Patrick, Woorden schieten me te kort, dus ik ben weinig origineel om jullie heel veel sterkte en kracht toe te wensen in deze moeilijke periode. Isa is een mooie naam voor jullie ongetwijfeld mooie dochter. Het is fijn dat jullie samen nog een kwartier van haar hebben kunnen genieten - al is en blijft dat natuurlijk véél te kort. Ik heb veel bewondering voor de dappere manier waarop jullie voor Isa's leven hebben gevochten. Mijn gedachten zijn bij jullie. Veel liefs van serafijntje
Krijg het idee dat ik ook op het lijstje wil... heeft het met Linda te maken? Moet toch even iets kwijt: net terug van onze echo, gelukkig ziet het er goed uit mbt nierbekkentjes! Is toch wel een opluchting... Sammie2
Zou iemand mij ook een pb'tje willen sturen over het lijstje? Trouwens even over de lijst met telefoonnummers ed, ik wil graag mijn gegevens ook even doorgeven, aan wie kan ik dit mailen en wat moet er allemaal in staan? Liefs, Natasja
Lieve Linda, Ik weet niet wat ik moet zeggen...ik vind het echt heel erg voor je en ben ook blij voor je dat je toch nog een kwartier van je meisje heb kunnen genieten. Ben er stil van, melina
Kort ego berichtje... de echo was geweldig en ik heb een quinny speedi aangeschaft. me nicht is vandaag bevallen van een zoon!
Bedankt voor je berichtje! Lijstje: Jen Roelie Ilse Maria Stasia Indigo Melanie MissyM Melina Sammie Natasja
Melina, gefeliciteerd met het zoontje van je nicht. Hoe was je echo? Misschien dat je het wel verteld heb hoor. Maar ben het even kwijt. Toch een Quinny? Leuk, kon je deze nu ook meteen mee nemen? Lekker verwend zo op je verjaardag, haha. Sammie, fijn dat de echo van de nierbekkentjes goed was. Wel opgelucht denk ik. Hier ook een ontzettende hoofdpijn, maar ja ook een conflictje met manlief gehad, Zit er een beetje doorheen voor vandaag. Pff wat een dag. Heftig zo.
Ben aanbeland bij het kippenvelnieuws van Isa....De arme ziel heeft zich na 15 minuten al bij haar lieve broer Milan gevoegd. 15 minuten: te kort en tegelijk een eeuwigheid Lijstje: Jen Roelie Ilse Maria Stasia Indigo Melanie MissyM Melina Sammie Natasja Barbabintje / Esther
Dan toch nog ruimte voor de "andere, normale gang van zaken"... Indigo, mooi dat de bedrijfsarts met je meedenkt! Hoe vind je het om eerder met verlof te gaan? Enneh, welkom bij de "incrowd-november-mamma's". Grappige benaming Muriel, fijn dat je meisje gegroeid is én dat je hevige buikpijnen verklaard zijn. Jennie, leuk dat je er weer bent! Hoe was de vakantie? Sammie, 4de van onder in het linkermenu is fotoalbum, dus je hoeft niet via een berichtje ernaartoe Wat een opluchting voor jullie dat de nierbekkentjes er goed uitzien! Melina, gefeliciteerd met je achterneef! Hoe heet hij en is alles goed met de kleine en de mamma? De pret-echo was erg leuk. De oma's hebben erg genoten en met name het gezicht van mijn mamsie sprak boekdelen. Ik heb gelijk een foto van vandaag op haar kamer in het verzorgingshuis gezet. De kleine liet goed zien dat hij nog steeds een knulletje is, maar zijn gezichtje hield hij geloof ik liever nog even voor zichzelf. Met wat porren draaide hij nog redelijk naar voren, maar dan lag de navelstreng of zijn handje er weer voor. Er zaten wel wat bruikbare shots tussen, die zal ik later nog plaatsen. Nu heb ik HONGER! xxx
Eshter, leuk dat je moeder het mooi vond en wat zal ze blij zijn met die foto op haar kamer. Kan me voorstellen dat het toch wel even special is zo. Tja en die handjes he, stelletje pestkoppen, ze zijn al goed in hun geslacht laten zien, maar de rest moet toch nog een verrassing blijven, haha. Als jullie er maar heerlijk van genoten heb.
mag ik ook op het lijstje? ik hoor verder wel hoe en wat. barst van de hoofdpijn het is net teveel allemaal. de vriendin van een vriend van ons is net opgenomen met zwangerschapsvergiftiging.en over de moeder van mijn jeugdvriendin ook nog geen nieuws. vandaag is echt geen positieve dag.
Lieve Linda en Patrick ik heb geen woorden voor dit zware verlies. Maar 15 minuten zijn veel en veel te kort. Ik hoop dat jullie dit verlies een plekje kunnen geven. Isa is een hele mooie naam. Ik ben met mijn gedachten bij jullie Liefs, Carola
Kan iemand mij een pbtje sturen over het lijstje, als er iets voor Linda gedaan wordt, dan wil ik graag ook mijn steentje bijdragen. En moet ik aan Roelie mijn gegevens pb-en om op de adressen/emaillijst te komen?