November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    Lijstje:
    Jen
    Roelie
    Ilse
    Maria
    Stasia
    Indigo
    Melanie
    MissyM Melina
    Sammie
    Natasja
    Barbabintje / Esther
    Ruby
    Carola
    Dafje
    Gwen

2. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Meiden even snel nog een berichtje van mij, daarna sluit ik de pc af en ga ik even wat afleiding zoeken ben helemaal op...
    Ik heb verder nog niets van Linda gehoord, ik zal haar morgen nog een sms sturen.
    Ik ben verder zelf morgenmiddag en avond afwezig, mocht er dan een bericht van Linda komen dan sms ik Ruby om het op het forum te zetten en omgekeerd natuurlijk, ik neem aan dat een van jullie mij sms't als Linda iets van zich laat horen.

Er zijn dus 2 lijstjes: eentje voor een bloemstuk of zoiets voor Isa, wie daaraan wil meedoen kan zich voegen op het lijstje met namen hier op het forum of contact opnemen met Ilse (Joldeg).
    Het tweede lijstje is een naam/adres/mobiel nummer/email lijstje, bedoeld om elkaar straks kaartjes te kunnen sturen en/of elkaar via sms op de hoogte van ontwikkelingen te kunnen houden.
    Als je daarop wil ( Sammie, Natasja en Dafje) stuur mij dan even een pb'tje met je gegevens dan zet ik je erop, adres hoeft niet maar email en mobiel nummer is wel handig.

Meiden, ondanks alles een fijne avond toegewenst en tot morgenochtend.
    xxx Roelie

3. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Lijstje:
    Jen
    Roelie
    Ilse
    Maria
    Stasia
    Indigo
    Melanie
    MissyM Melina
    Sammie
    Natasja
    Barbabintje / Esther
    Ruby
    Carola
    Dafje
    Gwen
    Muriel

Ik kan mezelf alleen maar toevoegen, verder ben ik er toch wel even stuk van!

Lieve Linda, wat zal dit zwaar voor jullie zijn geweest. Maar wat een mooie naam voor jullie mooie dochter. Ik hoop dat julie Isa nog in jullie armen hebben kunnen houden. Liefs x

4. Niet meer actief

Hoi meiden

Wij zijn net terug van Ikea, maar met mn gedachten ben ik constant bij Linda. Wat is dit heftig zeg.

Ik ga morgen zorgen voor een mooie bos bloemen, daarna laat ik jullie weten hoe en wat qua financiën. Ze woont hier vrij dichtbij, dus ik ga t persoonlijk afgeven.

Iedereen een flinke digiknuf
    (((((((((((((((((((Knuffel))))))))))))))))

Liefs
    Ilse

5. Niet meer actief

@Ilse; Je bent een schat ! Dikke Digi knuf terug !

6. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    De echo was top! Me zoontje heeft al 1cm haar op zijn hoofd :confused:
    Toch was ik er niet helemaal bij....elk jaar weer gebeuren er nare dingen op me verjaardag..........het begon met het overlijden van prinses diana en vanaf dat jaar was het elke keer iets.

De quinny toch, we hadden eerst de buzz maar ik vond die zitting te klein, de speedi reed heel lekker en een maxi cosi erbij klaar is kees :) ze hadden hem op voorraad dus kon inladen en weg wezen :D

Me nicht, ja gaat goed geloof ik. Ze woont in griekenland, dus hoorde het via via. Het kind is naar zijn vader vernoemt, Kosta. In griekenland is dat normaal dus we wisten al hoe het zou gaan heten.

7. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Aangezien we met een heleboel zijn kunnen we misschien iets extra cadeau doen? Weet alleen nie zo goed wat....

8. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

ik word echt gek !

heb net een knallende ruzie met manlief gemaakt om niks,voel me gewoon onbegrepen en zo alleen zwanger.

tranen stromen over mijn gezicht,ben het allemaal gewoon vet beu vandaag.denk dat het me gewoon allemaal teveel wordt.

ik blijf maar janken,het stopt gewoon niet meer godverdomme !

9. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    lees net dat roef ragas ook al vandaag is overleden, wat heeft iedereen toch met mijn verjaardag :(

visite komt over een uur en heb er nie veel zin in :oops: wil het liefst me bed induiken en morgen wakker worden!

10. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Melina, dat is al aardig wat haar, mijn zoontje had een halve centimer haar toen hij geboren werd.
    Gaaf he dat ze dat al kunnen zien.

Maar eh vandaag is er toch ook wat leuks gebeurd, je hebt er een neefje bij en je hebt het allerbelangerijkste in je leven al eventjes mogen zien.

Je kinderwagen staat nu te pronken in de kamer, haha.

11. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Ik denk dat iedereen er vandaag even doorheen zit! Het is allemaal zo dichtbij wat linda meemaakt, ik ken jullie (nog) niet in real life maar ben zo aan het meeleven met het hele forum, vraag me echt af hoe t gaat met jullie en hoe ver jullie zijn en ben elke keer benieuwd naar de verhalen. Ook met Linda leefden we allemaal heel erg mee, en dit hadden we gewoon niet gehoopt. Ik had ergens toch nog de hoop dat het goed zou komen, eind goed al goed zeg maar...misschien een btje naief...maar ik kon nog steeds niet geloven dat het echt echt fout zou gaan :cry:

12. Niet meer actief

@Ruby; wat klote meid! Tja, ik ken je gevoel wel een beetje geloof ik...

Vanmorgen in het huisje op Landal was ik al mega vroeg wakker, maar gewoon lekker blijven liggen tot mannetje ook wakker werd..
    Vertel ik dat ik al een tijdje wakker ligt, zegt ie; "had je dan de vaatwasser al niet in kunnen ruimen en de koffers in kunnen pakken"

:evil: Ik was des duivels en heb me pisnijdig uit bed geworsteld...
    Hij had het maar al te goed in te gaten, zegt ie; dat was een geintje hoor... GRRRR

Dat soort geintjes zijn niet leuk als je het tegen een hormonenbom hebt!

Meid; duik lekker vroeg je bedje in en ik hoop dat morgen een zonnigere dag mag worden voor je!

13. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Is ook wel zo hoor, maar het ging vanacht al fout door een hele onrustige nacht en dan s'morgens het nieuws over Linda, het is allemaal dubbelop! Je verwacht zoiets niet, had heel erg uitgekeken naar de echo, maar dat gevoel alles zo weer kwijt te kunnen zijn is weer terug. De zekerheid die ik had na 26 weken, ben ik weer een btje kwijt zeg maar.

Ik ben heel erg bang dat me zoontje te vroeg geboren word en gister las ik dan van caruli en looky en juffie en vandaag dan weer Linda, op me werk 2 zwangeren waarvan 1 is mis gegaan en de ander geopereerd moest worden aan een cyste je word gewoon weer even met je neus op de feiten gedrukt dat het heeeel bijzonder is als het gezond ter wereld komt.

14. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Oh ruby, geef me je hand. Hier idem. Een behoorlijke ruzie gehad om niets. Moest ook alleen maar huilen.
    Zal het in de lucht zitten?

15. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    dat is waar Melina, het is ook byzonder dat als het gezond ter wereld komt. Zo veel in je omgeving is zeker heftig en om onzeker van te worden.
    Vanavond toen ik de jongens naar bed bracht en ze heerlijk hoorde lachten, besefte ik me dit ook.
    Ik heb dit al 2 keer mee mogen maken en nu is (tot nu toe) dit ons ook een 3e keer gegund. We hebben ook nog nooit complicaties gehad of een miskraam. Ben nu daarom ook wat onzekerder, want je hoort zo vaak dat het anders loopt.

16. Sammie2

Sammie2 Bekend lid

7 mrt 2007
    668
    0
    0
    Ruby, maak een lekker kopje thee voor jezelf en kruip je bedje in! Het is gewoon helemaal klaar met deze dag!

Ilse, fijn dat jij het wilt regelen en persoonlijk af wilt geven! Misschien een idee om over een aantal weekjes weer wat te doen? Gewoon nog een keer een grote bos bloemen ofzo?

17. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Nou dames, Ik ga maar naar mijn bed toe want de hoofdpijn wil niet zakken. Spreek jullie morgen wel weer.

18. Niet meer actief

Ilse, ik vind het geweldig dat je het persoonlijk wil doen. het geeft nog iets extra's mee. Super knuf

19. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Lief van je Ilse, dat je dat gaat doen! Misschien is het een idee om er ook iets bij te doen voor die kleine?
    Een mooie knuffel ofzo?

20. jolger

jolger Actief lid

8 mrt 2007
    124
    0
    0
    Linda en Patrick

Ik wil jullie heel veel sterkte met dit grote verlies. Ik denk aan jullie heb er verder geen woorden voor.

Jolanda

Deel Deze Pagina