Lieve Linda, wat straalt er enorm veel kracht uit je berichtje! Mijn gezin en ik denken constant aan jullie....15 minuten.....zo oneerlijk! Ik weet zeker dat Isa woensdag een "prachtige" uitvaart krijgt en dat haar grote broer op haar staat te wachten en zich over haar ontfermt. Wij denken aan jullie! Liefs, Natasja
net die vriendin met zwangerschapsvergiftiging gebeld.ze hebben nu een infuus ngebracht om te kijken of dat aanslaat.zo niet word het kindje dit weekend geboren.ze is nu 35 wkn. als het wel aanslaat zal ze nog een paar weken in het ziekenhuis moeten blijven.en dan proberen ze de zwangerschap te rekken. over die moeder van mijn jeugdvriendin nog niets gehoord.maak me wel druk eigenlijk.maar ze is niet meer op msn.
Missym ik ben je gister helemaal vergeten te feliciteren Maar het is niet minder gemeend, dus alsnog: GEFELICITEERD! Liefs, Natasja
Lieve Linda, Wat ben je toch sterk, vind het erg "mooi" om te lezen hoe je met deze situatie omgaat. Respect voor jou en Patrick! Heel veel sterkte de komende tijd... Verder wat betreft bloemen, krans, etc. hou ik me het liefste even afzijdig aangezien dit momenteel nog gevoelig ligt voor mij. Maar jullie kunnen op mijn bijdrage/medewerking rekenen! Heb Julie123 ook gemeld bij de moderators.. vind haar berichtjes altijd al irri, maar nu nog minder gepast!
Goed gedaan Gwen, daar zat ik nu ook al over na te denken, vind het mega irritant, maar op dit moment bijzonder ongepast Liefs, Natasja
Ruby, ook spannend voor je vriendin. Hoop dat het aanslaat en het kindje mag blijven zitten. Hoe gaat het vandaag met je? Gwen, begrijpelijk hoor meid dat je je even afzijdig houdt. Hoe gaat het met jullie? goed van je dat je het gemeld hebt van julie123, vond het ook erg ongpast.
Ruby Lief van je dat je het vraagt! Zoals je ziet ben ik er weer wat vaker.....dussss het gaat een stuk beter met hem! Gelukkig! Hoogstwaarschijnlijk is het een leverziekte in combi met de ziekte van Pfeiffer. Hij is nog niet weer aan het werk, maar ik denk dat dit niet lang meer gaat duren. De visites worden een stuk minder, en hij kan zichzelf nu veel beter redden....vandaar dat ik nu iets meer tijd heb om dingen voor mezelf te doen. Het gaat met jou niet zo lekker he, de afgelopen dagen? Ik hoop dat het kindje bij de vriendin nog lekker en paar weekjes kan blijven zitten! Ze is gelukkig al wel over de 35 weken heen. En dan de vriendin van je moeder.....heb je daar ondertussen al iets over gehoord? Liefs, Natasja
nee nog niks. wat voor leverziekte gaat het om? mijn moeder was ook leverpatient nl. wie heeft de ncrv gids?staat een intervieuw met mijn zus in voor babyboom.ze komen maandag ook heel de dag bij haar filmen lachen hé.
natasja, fijn om te lezen dat het met je man weer de goeie kant op gaat, maar wel heftig hoor. hoe gaat Anouk er mee om?
mijn zus wil graag bij de bevalling zijn,durfde het haar niet te vragen omdat ze zo bezig is met de ivf die mislukt is.maar net in een telefoongesprek kwamen we erop en ze is vereerd dat zeerbij mag zijn.gaaf hé. manlief is onderweg hierheen om de kids ff mee naar de kermis te nemen,hij wil dat ik mijn gedachte ff verzet. dus kom vannavond weer.
Misschien zelf dan maar een pb sturen naar julie123? Waarin we haar attenderen op de situatie bij ons en dat haar bannercheckberichtjes daarom niet zo attent zijn. Ik ga ervan uit dat ze helemaal niet meeleest in ons forum en zich er niet van bewust is dat we ons gekwetst voelen. Zoiets?