@Ilse; Je hebt er een prachtig boeket van laten maken! Vind het echt SUPER van je dat je namens ons (en natuurlijk ook voor jezelf) bent langsgeweest. Het is inderdaad fijn dat Linda het al gelezen had, dat maakt de drempel toch wel wat lager...Kan me zo voorstellen dat het best moeilijk geweest moet zijn... @Linda; Wil jullie complimenteren met jullie doorzettingsvermogen en ik hoop dat jullie uit ons medeleven toch wat kracht kunnen putten... Nogmaals heel veel sterkte!
lieve mensen heel erg bedankt voor het mooi bloemstuk. ik vind jullie allemaal heel erg lief. liefs linda p.s. Ilse heel erg bedankt ik vind het heel moedig van je dat je bent gekomen.
Ilse dank je wel, het is idd een heel mooi bloemstuk. Linda wat te gek dat je hier al gereageerd hebt. Ik had me heel goed kunnen voorstellen dat je daar op dit moment geen behoefte aan zou hebben. Vind dat jullie enorm sterk zijn. Een hele dikke knuffel. Nog even wat anders, vandaag weer het een en ander gekocht. En toevallig belde mijn vader vanavond ook om de laatste meubeltjes te komen brengen. Nu staat het hele kamertje propvol. Maar we kunnen nu gaan reorganiseren en inrichten enz. Ga nu lekker verder tv kijken met hubbie. Spreek jullie morgen wel weer.
Hey meiden Hehe ben eindelijk thuis, was een lange maar gezellige dag. Zal even bijlezen en op de belangrijkste dingen reageren. Linda: dank je wel voor je lieve berichtje, de meiden op de hoogte houden was het minste wat ik voor je kon doen... Ik hoop dat je intens genoten heb van die 15 minuten en ik wens jullie natuurlijk ontzettend veel sterkte voor woensdag...jullie zijn geen moment uit mijn gedachten! Ruby heel veel sterkte met je vriendin met zwangerschapsvergiftiging en de moeder van je andere vriendin....hopelijk gaat ook met hen alles goed... Sammie: fijn dat de echo goed was! Ilse: super gedaan meis , prachtige bloemen dikke knufffffffffffffff! Meiden ik ben morgen weer weg maar kom eind van de middag weer meelezen! Sorry dat ik even niet op iedereen reageer maar ik ben moeeeeeeeeeeeeeeeeee xxx Roelie
nou we wilde na de kermis een rustig avondje houden.is ook wel redelijk gelukt. lekker met kaarsjes aan en chipjes op tafelen een filmpje gekeken. maar net een telefoontje gekregen,de bloeddruk van mijn vriendin blijft maar stijgen.morgenmiddag om 12 uur krijgt ze een keizersnee. dus ik moet morgen om 11 uur in het ziekenhuis zijn. het probleem is dat ze nog midden in de verhuizing zit omdat ze pas sinds een paar weken een huisje heeft.ze heeft ook nog niks voor de baby gekocht.ja de babykamer word volgende week geleverd.maar ze heeft nog geen rompertje aangeschaft. heb net dus maar ff tussen mijn beeb zijn kleertjes gekeken en er een leuk neutraal pakje uitgehaald,2 rompertjes,slofjes en een mutsje. die ga ik haar maar brengen.geloof dat het morgen koopzondag is dus dan ga ik s;middags maar ff voor een paar prematuurpakjes kijken. vind het echt sneu voor die meid.de beeb is geschat op zo'n 1800 gram.op een zwangerschapsduur van 35 weken. ga ff op het prematuurforum kijken wat ze kan verwachten.
Zit echt met tranen in mijn ogen achter de pc. Aangezien ik niet heel vaak achter de pc zit, ben ik nu net aan het bijlezen vanaf donderdag en lees het berichtje over Linda. Wat verschrikkelijk. Ilse: Wat een mooi bloemstuk heb je uitgezocht. Ik wil Linda en haar man heel veel sterkte toewensen in deze moeilijke tijd. Ook alle novembermama's. Jullie zijn zo'n hechte groep, dat dit ook voor jullie een moeilijke tijd is Liefs Rosita
ooh linda fijn dat je de bloemen mooi vond. ik kom morgen weer ff posten. ga nu mijn bedje opzoeken.morgen word een zware dag ben ik bang.heb zo lichtelijk het gevoel dat ze gaat vragen of ik bij haar wil blijven.ze woont hier pas dus heeft hier geen familie of vrienden. update volgt morgen.
Meiden, willen degenen die nog géén pb van me gehad hebben, mij dr even eentje sturen, ben een beetje de tel kwijt wie ik nu wel en niet gepb't heb. @Linda, ik ben blij dat je het fijn vond dat ik zelf ben gekomen. En tja, moedig...dat gevoel is geheel wederzijds dus. @Ruby, sterkte morgen met je vriendin. Ik hoop dat alles goed gaat. Denk je wel ook goed aan jezelf? Liefs Ilse
Ruby he verdorie, morgen dus tóch de verplichte keizersnee Heel erg veel succes voor je vriendin gewenst en natuurlijk ook voor jou! Sneu dat ze nog niets in dr kast had hangen, maar superlief dat jij een mooi pakje meeneemt voor haar...that's what friends are for
nou heb net het ziekenhuis gebeld,mag niet bij haar want ze is echt veel te ziek.mag wel even de kleertjes afgeven bij de verpleging. dus ga nu maar ff aankleden en richting het ziekenhuis.en dan maar afwachten tot we gebeld worden. we mogen de hele dag niet bij haar,hoop wel dat ik vanmiddag ff de beeb mag bewonderen laat straks ff wat horen.
Morge meiden Gister eigelijk niet meer hier geweest omdat ik merkte dat ik het emotineel even niet aankon, ik had een humeur om te schieten en kon huilen om alles. Gisteravond naar verjaardag van mn schoonzus geweest, maar kon het niet lang volhouden ivm mijn heupen en rug, toen we naar huis gingen kon ik bijna niet meer lopen van de pijn. Linda Weet nog steeds niet goed wat ik tegen je moet zeggen, probeer het toch. Vind je een moedige vrouw en vind het super knap van je dat je even je gezicht hier even hebt laten zien. Ik wil jullie nog heel veel kracht toewensen. Dikke knufff Ilse mijn complimenten wat een mooi boeket heb je uitgezocht, kan me voorstellen dat het moeilijk was om naar Linda te gaan, trots op je! Ruby jij krijgt het ook flink voor je kiezen zeg meis. Wil jou ook een hele dikke knuf geven! Heel veel sterkte met je vriendini en hopelijk komt alles weer snel in orde met haar en de kleine.
Oke ik zit in de stress! Ik ben bang dat ik vruchtwater verlies....ik verloor altijd al veel afscheiding maar gister en vandaag is het doorzichtig, plakt het niet en ruikt het erg anders en vreemd. Ik heb nu een plasticzakje in me ondergoed gedaan en ga straks de vk bellen! stel het is wel zo wat gebeurt er dan? Kan er gewoon niet van slapen!
nou mocht er net even bij 2 minuutjes.ze lag aan tig verschillende infusen. ze zou bijna weggebracht worden voor de ruggeprik. was alweer thuis belde haar vriend op dat ik het fototoestel was vergeten erbij te doen.kon ik weer terug. heb net van de zenuwen heel de keuken ff gedaan en snel gestofzuigd. en nu... afwachten.pfff daar ben ik niet zo goed in.
Missm als je het niet vertrouwd meis de vk bellenhoor, daar is ze voor! Je kan beter te vaak bellen dan te weinig!