ze lag er heel zielig bij... maar ze is er ook echt ziek van.nog ff en dan heeft ze haar kleintje. zeker spannend want ze weet ook niet wat het wordt.
het gaat, vk gebeld ze komt er nu aan..... ik zit een btje te shaken maar goed, ik wacht het even af.
Ga eens even kijken of ik m'n mannetje kan helpen met het ophangen van het plankje boven de commode...
Overigens @ Melina en alle andere meiden. Ga jezelf niet gek maken nu. Dat Linda iets heel ergs vervelends is overkomen wil niet zeggen dat we dat allemaal nu voor onze kiezen krijgen. Het is goed dat je natuurlijk de VK belt als je bang bent of twijfelt maar probeer tohc (het is heel moeilijk) met beide benen op de grond te blijven staan.
Jeetje spannende tijden hier. Ik ben de boel aan het opruimen hier. Gister een ladenkastje voor in de gang in elkaar gezet en nu de spulletjes erin. Die stonden nl. al weken in plastikzakken in de woonkamer omdat de babykamer leeg moest. Ga zo ook nog de gordijnroede in de babykamer ophangen dus heb het nog druk vandaag. Ik kom wel af en toe ff kijken of er al nieuws is bij Ruby en Melina.
brrr je moet dus echt geen dingen lezen over zwangerschapsvergiftiging. is moedersterfte nr.1 ?, bah dat ga ik nu zitten lezen.echt dom hé.