November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    heb trouwens een beetje last van nesteldrang geloof ik,blijf poetsen.en de jongens moeten het hier ontgelden omdat ze overal hun troep laten slingeren.

fabian maakt er de laatste tijd echt een potje van,als hij ergens geen zin in heeft doet ie het dus niet.inc. zijn schoolwerk.nu moet hij al heel de week nablijven.geen succes want hij maakt zijn werk nog niet.
    heb gister toen het me echt teveel werd zijn oorbel uit laten doen waar hij zo trots op is (vond het zelf verschrikkelijk).nu moet ie hem terug verdienen door zijn werk te doen en beter te luisteren.
    hoop niet dat het gaatje snel dichtgroeit.

2. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Niet meer lezen dan Ruby, hoewel je vantevoren ook niet weet wat je gaat lezen natuurlijk...

3. Natasja1402

Natasja1402 Bekend lid

2 apr 2006
    556
    0
    0
    mama
    Nijverdal
    Missym :idea: vruchtwater heeft een hele weeĆ­ge zoete geur en is helder met vaak witte vlokjes erin. Maar als het goed is, is de vk al bij je dus zal je het van haar horen. Heel veel sterkte, ik hoop dat het meevalt.

Liefs,
    Natasja

4. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    tja te laat heb het al gelezen.

5. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    ze is net geweest en weet niet wat het is. doordat me buik erg hard is en het kindje al is ingedaald moet ik nu naar het ziekenhuis voor verder onderzoek. ik laat het wel weten...

6. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    meis succes hopelik valt het allemaal mee!

7. Natasja1402

Natasja1402 Bekend lid

2 apr 2006
    556
    0
    0
    mama
    Nijverdal
    Heel veel succes en sterkte meis! Hoogstwaarschijnlijk ga je je beeb uitgebreid bekijken op de echo....ik hoop voor je dat het geen vruchtwater is.

Liefs,
    Natasja

8. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    melina heb je iemands nummer in je foon staan dat je kan smsen?

9. Natasja1402

Natasja1402 Bekend lid

2 apr 2006
    556
    0
    0
    mama
    Nijverdal
    Ruby :idea: Jemig! Dat is ook wat met je vriendin. Ze mag blij zijn dat ze haar kleintje vandaag in haar armen mag houden, ik denk dat ze het HELPP syndroom voor willen zijn als ze steeds zieker wordt. Als ze bevallen is kan het alleen maar beter gaan met haar, gelukkig was ze al 35 weken.

Heel veel sterkte gewenst voor jou en je vriendin!

Liefs,
    Natasja

10. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    nog steeds geen nieuws.ben zo benieuwd of het goed gaat.

11. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    sjee word wel spannend gemaakt he Ruby

12. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    ik heb missym een sms gestuurd met mijn nummer dan kan ze als ze dat wil ons op de hoogte houden.

13. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Nog steeds geen nieuws ruby? Ben ook wel benieuwd hoe het nu melina gaat. Ik hoop dat we snel iets meer horen.

Was ik daarnet bezig om gaatjes te boren voor de gordijnroede kom ik er dus gewoon niet doorheen met mijn schroefboormachine :evil: :evil: . Moet ik tot volgende week wachten zodat ik de boormachine van m'n vader kan lenen. Kan ik zo kwaad om worden. Als ik iets wil moet het ook dan gebeuren en nu moet ik wachten. Grrrrrr...........

Ga nog maar een wasje draaien dan.

14. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    blehhh voel me toch beroerd!
    Had net een stukje chocolade genomen, nou daar was mn maag niet mee eens, dus hopla eruit en nu voel ik me beroerd, darm krampen maar komt niks, misselijk en duizelig, denk dat ik zo maar even op bed ga liggen

15. Pff... wat maken jullie een hoop vervelende dingen mee met z'n allen.

Linda, ik vind je ontzettend knap, sterk en moedig dat je je er zo doorheen weet te slaan! Veel sterkte de komende woensdag!

Ilse, wat een mooi boeket! Dank je wel dat je het persoonlijk wilde brengen namens ons! Knap hoor! (ik heb je trouwens ge-pb't)

Ruby, al iets gehoord over je vriendin? Ik hoop voor haar dat de kleine sterk is en dat alles goed gaat!

Al iets van Melina gehoord?

Ikke, Jakkie, dat wil je ook niet zeg! Hoop dat het hierbij blijft, niet meer doen hoor :p

Ben gisteren naar een bruiloft geweest, vandaar dat ik er een hele dag niet was...

16. Niet meer actief

Hallo mede-novembermama's,
    ben ik ook weer even....

Lindapooh, wat fijn meisje om iets van je te lezen! Er spreekt inderdaad veel kracht uit je berichtjes, daar heb ik enorm veel bewondering voor. Het verdriet dat jij en Patrick moeten dragen is immens, ik wens jullie alle steun toe die jullie maar nodig hebben om dit verdriet samen te kunnen dragen. Woensdag zal ik een kaarsje branden om 15 uur en in gedachten bij jullie zijn. Tot die tijd zijn mijn gedachten ook vaak bij jullie. Ik wens jullie toe dat jullie op je eigen manier tijd en ruimte vinden op gewenste wijze afscheid te nemen van jullie lieve dochtertje Isa. Hebben jullie haar nog bij jullie thuis of is ze bij de uitvaartonderneming? Heel veel sterkte en een dikke knuffel voor jou en je man.

Gwen, hoe is het nu met jullie? Bij jullie is het ook nog allemaal zo 'vers', het rouwproces eigenlijk nog maar pas begonnen. Ook aan jou en je man denk ik regelmatig...

Natasja, wat fijn dat het steeds beter lijkt te gaan met je man. Porfyrie...dat zegt me eerlijk gezegd niets, wat houdt dat precies in? Leuk trouwens dat je een dochtertje hebt, dat wist ik helemaal niet :oops:
    Ik vind het maar vreemd trouwens dat je omgeving ervan uit gaat dat ze er allemaal niets van heeft opgepikt (ben het overigens totaal niet eens met je dat je daarvoor zelf kinderen moet hebben, er zijn wat mij betreft mensen die hier wel en mensen die hier niet attent op zijn, ook ouders dus die er niet attent op zijn!), juist kleine kinderen zijn enorm gevoelig voor dit soort dingen en hebben een 'antenne' voor de gemoedsstemmingen van de mensen in hun omgeving. Hebben jullie haar - op kindniveau - uitgelegd wat er aan de hand is? Dat haar papa ziek is? Belangrijk dat jullie haar niet helemaal buitensluiten uit dit verhaal, maar natuurlijk wel rekening houden met wat zij aankan aan informatie. Sta er niet raar van te kijken als ze straks ineens weer wat jonger gedrag gaat vertonen of moeilijker slaapt of minder zindelijk is. Fijn in ieder geval dat je weer meer online bent hier, ik hoop dat er nu meer ruimte voor jezelf komt, voor jouw zwangerschap!

Ruby, jeetje meid wat spannend allemaal! En wat jammer dat het kleintje van je vriendin nu toch al gehaald moet worden, maar van de andere kant natuurlijk alleen maar goed. Ik hoop dat je vriendin snel geneest (laat die teksten over zw.vergiftiging nu misschien maar beter even voor wat ze zijn, maakt je alleen maar ongeruster. En dat je vriendin door het oog van de naald kruipt is toch wel zeker....) en dat met de kleine alles goed is. Lieve Ruby, heel veel sterkte met het wachten. Zenuwslopend voor jou dit :( Knuffel....
    Wat de ncrv gids betreft...ik kan je er helaas niet aan helpen. Misschien anders een berichtje in de lounge doen? Zullen vast wel meiden zijn die het je kunnen opsturen.

Ilse, je bent werkelijk een schat dat je bij Linda en Patrick bent geweest, kan me voorstellen dat het je erg aangegrepen heeft. Prachtig boeket trouwens! wat die pb betreft? ik heb geen pb van je gehad. klopt dat?

Missym, hoe is het nu meisje? Heb je al contact gehad met de vk? Ik hoop voor jou dat het geen vruchtwater is. Denk aan je......

Ikke, rustig aan doen meis! Misschien was het even teveel van het goede voor je lever die chocola?

17. Ik ga er nu ook weer ffies vandoor, maar ik ben er vanaaf weer! Sterkte Ruby, Melina en Dees!

18. Niet meer actief

Hoi Hoi, lees hier toevallig ivm Linda Pooh. *ik ben van de mei mamas* wil Linda nog heeeeeeeel veel sterkte wensen met alles!

En die andere twee MissyM en de vriendin van Ruby jullie ook sterkte vandaag met alles.

Knuffel Brigitte

19. Sammie2

Sammie2 Bekend lid

7 mrt 2007
    668
    0
    0
    Ruby: met die kleine gaat het vast goed komen, als hij/zij al 35 weken is! En voor wat betreft je vriendin, zoals iemand al zei, het kan alleen maar beter worden voor haar, zodra het kindje eruit is! Gewoon blijven duimen dat ze er op tijd bij zijn, zo ziet het er wel uit!!

MissyM, we denken aan je, hopen dat het geen vruchtwater is!

Ilse, heb je pb gekregen (en gelezen) en het is onderweg...

Plankje boven de commode hangt, lampje nog niet, grrrr, Stasia, begrijp wat je bedoelt, ik moet eerst weer naar een bouwmarkt om een schakelaartje te kopen zodat er een langer snoer aan gemaakt kan worden. En daar heb ik nu net GEEN zin in :evil:

Algemene vraag: hoe weet je of je (veel) last hebt van harde buiken? Kan het op alle plekken op je buik voorkomen (soms links, soms rechts, boven, onder?)? En houdt het lang of kort aan? Of is alleen het hard worden (als je voelt met je handen), ook al een harde buik?[/b]

20. Niet meer actief

Sammie, je vk kan je hier wel wat info over geven. Tegen mij heeft ze gezegd dat een harde buik ieder half uur in principe oke is. Pas wanneer ze langere tijd echt iedere 10 a 5 minuten komen en langer duren, moet je aan de bel gaan trekken. Veel harde buiken kunnen door een blaasontsteking komen, altijd goed om dit te checken dus. En het natuurlijk rustig aan doen als je er veel last van hebt.
    Bij de een reageert de baarmoeder gevoeliger dan bij de ander. Bij mij is het minste of geringste qua beweging van mij of de kleine al reden tot een harde buik blijkbaar. Deze voelen erg onprettig, maar niet pijnlijk. Als dat laatste het geval is ook aan de bel trekken!
    Een harde buik is echt de hele baarmoeder die dan keihard wordt. Je voelt als je dan over je buik voelt echt precies aan alle kanten tot waar je baarmoeder loopt.

Deel Deze Pagina