Hey meiden Zo ik ben weer thuis...vanmorgen om 8.30 al vertrokken en om 19.30 weer terug...even een dagje bij vrienden helpen klussen Nou ja, René klussen en ik mocht schroefjes uitzoeken en koffie zetten Zal even bijlezen jullie hebben lekker gekletst vandaag! Sammie, Natasja en Dafje ik heb jullie pb'tjes ontvangen, morgen maak ik de lijst up-to-date en dan mail ik 'm rond! Ilse heb jouw pb ook gekregen maak ik ook morgen in orde! Ruby lees net van je vriendin....mens wat spannend! Gefeliciteerd met Lexus, aparte naam zeg! Melina pfff dat is schrikken! Gelukkig lijkt alles goed! Meiden ik ben weer bij maar ga nu mijn bedje in want ik heb....harde buiken Heb er momenteel erg veel last van, morgen moet ik naar de vk dus ik heb ff mijn rust nodig anders krijg ik op mijn kop Fijne avond nog en morgen zal ik ff uitgebreider bijkletsen! xxx Roelie
BEVALLINGSLIJST NOVEMBER LindaPOOH (Linda)~Bevallen van ons tweede kindje~dochter genaamd Isa Didi1988~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~dochter Dafje~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~verrassing Jen25(Jennie)~uitgerekend op 2 november~1ste kindje~dochter Tari (Melanie)~uitgerekend op 3 november~3e kindje~dochter Ruby~uitgerekend op 3 november~3e kindje~zoon Kyra75~uitgerekend op 3 november~1ste kindje~verrassing Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon Natasja1402~uitgerekend op 6 november~2e kindje~dochter Carola82~uitgerekend op 6 november~1e 2 kindjes (tweeling!)~verrassing Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~verrassing Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~dochter Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~zoon Jolger(Jolanda)~uitgerekend op 11 november~1e kindje~verrassing Gwendolyne~uitgerekend op 12 november~1e kindje~verrassing Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~zoon Stasia~uitgerekend op 14 november~1e kindje~zoon Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~dochter Rachel ~uitgerekend op 16 november~1e kindje~dochter MissyM ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Morrighan ~uitgerekend op 23 november~1e kindje~zoon Joldeg(Ilse)~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~zoon Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~dochter 9 MEIDEN 8 JOCHIES 9 VERRASSINGSPAKKETJES In totaal dus 26 kleintjes op komst AGENDA Roelie~3 september 9.00 vk Ruby ~ 3 september controle gyn Maria~ 3 september gynaecoloog terugkomdag 16.20 uur Barbabintje (Esther)~ 4 september 9.45 vk Gwendolyne ~ 5 september 09:50 VK Indigo~ 5 september 14.00 uur 28 wkn echo ivm plexus choroideus cyste Carola82~5 september 16.00 uur gynaecoloog Joldeg(Ilse)~ 5 september start 'samen bevallen' Tari (Melanie) ~ 5 september 19.45 uur VK Joldeg(Ilse) ~ 6 september 11:30 uur groei-echo LindaPOOH~ 8 september word ik 24! Lenthe~ 8 september Sofia 1 jaar! Gwendolyne ~ 10 september 08:45 controle groeiecho (hoofdje & baarmoeder) Joldeg~10 september 8.20 vk Serafijntje ~ 12 september mini vakantie (naar Parijs) Dafje~13 september controle verloskundige 16:45 Roelie~ 14 september word ik 30! Sammie2~ 14 september weekendje Denemarken met vriendinnen van middelbare school! Barbabintje (Esther)~ 18 september eerste yogales met vriendin Indigo~ 18 september 20.10 uur vk Sammie2~ 20 september 8:10 uur VK Tari (melanie) 21 september jarig. 29 jaar! Tari (melanie) 30 sept. Zefanja 2 jaar! Murmel~24 september 19:30 Voorlichtingsavond 'Bevallen in het zh' Carola82~24 september met verlof jolger (jolanda) ~29 september met verlof Murmel~ 3 oktober met verlof Stasia~ 3 oktober met verlof Dafje~4 oktober met verlof Jen25~ 4 oktober met verlof Rachel~ 5 oktober met verlof Gwendolyne~ 8 oktober met verlof Roelie~9 oktober Lars word vandaag 9! MissyM~ 10 oktober met verlof Sammie2~ 12 oktober met verlof Maria~13 oktober met verlof Indigo~17 oktober met verlof[/quote]
Roelie ga je het ook eens wat rustiger aan doen meid. Als ik vaak jouw verhalen lees, van wat jij zoal doet op een dag, pff daar krijg ik dan bijna spontaan harde buiken van. Muriel, gezellig gefeest de afgelopen 2 dagen? donderdag nog een nieuwe digitale fotocamera gekocht van Sony (soort spiegelrefelcx), kan ik eindelijk weer lekker veel foto's maken. Ik heb nog analoog en had een compact digitale camera, waar de autofocus het niet meer van deed. Wilde we toch wel graag voordat de kleine geboren was.
Ik ben vast allemaal mensen vergeten, maar ben in ieder geval wel bijgelezen. Had een erg druk weekend, maar heb t overleefd... Vrijdag een bruiloft van een vriendin in Amsterdam. Gewoon op het stadsdeelkantoor, heel informeel. Ze hebben al twee kindjes, maar moesten trouwen omdat ze naar Amerika gaan voor 2 jaar en dat scheelt een hoop gedoe. Moest wel lachen, hij blijkt haar tussen neus en lippen door tussen de afwas en het naar bed brengen van de kinderen gevraagd te hebben ´he wat denk jij, is het niet handig om eens te gaan trouwen?´. Wat een hork.... hij wéét dat zij altijd al graag wilde trouwen en hoopte op een romantisch aanzoek ... Heb het ´s avonds niet heel lang uitgehouden, want was al vanaf 2 uur met de bruiloft bezig en dan zak ik op een gegeven moment door mn rug. Wel jammer, maar vond uurtje of 9 wel laat genoeg. Volgende morgen al weer vroeg op, omdat we naar Dusseldorf moesten rijden, toch zo´n 2.5 uur. Helaas waren er ook nog eens fikse files, dus het gehoopte middagdutje schoot er helaas bij in. Dit keer was het kerkelijk huwelijk van mijn Duitse nichtje. Ze zag er echt prachtig uit. Een hele mooie witte jurk met sleep: ik hou er normaal niet zo van, maar dit stond haar prachtig. Ze heeft sowieso een heel rottig figuur Ze heeft echt precies de goede maten namelijk, haha. Ik ben erg atheistisch, dus voel me nooit zo prettig in een kerk en de bankjes zaten niet bepaald lekker. Maar ik vond het een aangename dienst, niet te formeel gelukkig. De receptie was relaxed. Alleen wel heel stom: ik pakte een glas jus d´orange van het dienblad. Ipv de champagne die er naast stond.Ik dronk er wat slokjes van en vond het al raar smaken. Maar pas na een half glas ving ik toevallig op dat er alcohol door deze jus was gemixt (sekt). Is blijkbaar iets Duits. Maar ik baalde wel enorm. Hou ik me al zo´n 7 maanden keurig aan non-alcohol-bestaan, drink ik ongemerkt toch! Was erg pissig op de serveerster, die mijn ronde buik toch echt niet NIET gezien kon hebben. Wim heeft toen specifiek om een non-alcoholische jus gevraagd. RARE Duitsers.... ´s Avond was het diner en dansen etc. Erg lekker eten en gezellige sfeer. Het boeket werd gegooid, ze probeerde het naar mij te richten, die smiecht, haha. Maar mijn jongere schoonzusje, dat ontzettend graag wil trouwen en kindjes wil, ving het. Beter terechtgekomen dus, haha! Het hotel waar we sliepen was om de hoek, dus dat was erg relaxed. Vanmorgen lekker uitgebreid ontbeten met lekker Duitse kaiserbrotchen en toen weer terug naar NL. Had ook nog een date met een vriendinnetje in Den Haag. Dus W heeft me daar afgezet en is toen thuis begonnen met de laatste dingen op de zolder voordat de bouwvakkers morgen komen. Dus ik was net om half 7 thuis. En nu ben ik echt KAPOT!
BEVALLINGSLIJST NOVEMBER LindaPOOH (Linda)~Bevallen van ons tweede kindje~dochter genaamd Isa Didi1988~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~dochter Dafje~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~verrassing Jen25(Jennie)~uitgerekend op 2 november~1ste kindje~dochter Tari (Melanie)~uitgerekend op 3 november~3e kindje~dochter Ruby~uitgerekend op 3 november~3e kindje~zoon Kyra75~uitgerekend op 3 november~1ste kindje~verrassing Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon Natasja1402~uitgerekend op 6 november~2e kindje~dochter Carola82~uitgerekend op 6 november~1e 2 kindjes (tweeling!)~verrassing Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~verrassing Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~dochter Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~zoon Jolger(Jolanda)~uitgerekend op 11 november~1e kindje~verrassing Gwendolyne~uitgerekend op 12 november~1e kindje~verrassing Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~zoon Stasia~uitgerekend op 14 november~1e kindje~zoon Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~dochter Rachel ~uitgerekend op 16 november~1e kindje~dochter MissyM ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Morrighan ~uitgerekend op 23 november~1e kindje~zoon Joldeg(Ilse)~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~zoon Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~dochter 9 MEIDEN 8 JOCHIES 9 VERRASSINGSPAKKETJES In totaal dus 26 kleintjes op komst AGENDA Roelie~3 september 9.00 vk Natasja~3 september 9.20 gyn Ruby ~ 3 september controle gyn Maria~ 3 september gynaecoloog terugkomdag 16.20 uur Barbabintje (Esther)~ 4 september 9.45 vk Gwendolyne ~ 5 september 09:50 VK Indigo~ 5 september 14.00 uur 28 wkn echo ivm plexus choroideus cyste Carola82~5 september 16.00 uur gynaecoloog Joldeg(Ilse)~ 5 september start 'samen bevallen' Tari (Melanie) ~ 5 september 19.45 uur VK Joldeg(Ilse) ~ 6 september 11:30 uur groei-echo LindaPOOH~ 8 september word ik 24! Lenthe~ 8 september Sofia 1 jaar! Gwendolyne ~ 10 september 08:45 controle groeiecho (hoofdje & baarmoeder) Joldeg~10 september 8.20 vk Serafijntje ~ 12 september mini vakantie (naar Parijs) Dafje~13 september controle verloskundige 16:45 Muriel~14 septber 12.00 vk Roelie~ 14 september word ik 30! Sammie2~ 14 september weekendje Denemarken met vriendinnen van middelbare school! Barbabintje (Esther)~ 18 september eerste yogales met vriendin Indigo~ 18 september 20.10 uur vk Maria~19 september 9.45 vk Sammie2~ 20 september 8:10 uur VK Tari (melanie) 21 september jarig. 29 jaar! Tari (melanie) 30 sept. Zefanja 2 jaar! Murmel~24 september 19:30 Voorlichtingsavond 'Bevallen in het zh' Carola82~24 september met verlof jolger (jolanda) ~29 september met verlof Murmel~ 3 oktober met verlof Stasia~ 3 oktober met verlof Dafje~4 oktober met verlof Jen25~ 4 oktober met verlof Rachel~ 5 oktober met verlof Gwendolyne~ 8 oktober met verlof Roelie~9 oktober Lars wordt vandaag 9! MissyM~ 10 oktober met verlof Sammie2~ 12 oktober met verlof Maria~13 oktober met verlof Indigo~17 oktober met verlof GEBOREN ISA* ~ 31 augustus ~ dochter van Linda en Patrick
Hey meiden, ik ben er denk ik ook niet lang vanavond. Ik ben net heerlijk onder een warme douche geweest nadat ik Anouk naar bed heb gebracht....ff relaxen Nu ff op het forum met een bakkie koffie en dan straks even lekker bankhangen denk ik. Ilse heb je pb'tje ontvangen, en geld is inmiddels overgemaakt. Even over het bevallingslijstje. Is het misschien niet handig om deze alvast aan te passen met een kopje "bevallen"? Ik ben daar zelf niet handig in, dus daarom vraag ik dit even aan iemand die dat kan. Zou je dan ook zo lief willen zijn om er in te zetten dat ik op 3 sept. 9.20 bij de gyn. moet zijn? Liefs, Natasja
Haha, Natasja, zie net dat Maria dat inderdaad al heeft gedaan. Maria, zou je dan mij ook nog even kunnen toevoegen met VK afspraak op vrijdag de 14e om 12 uur? Anders wordt de lijst zo vaak gepost! Thanx
hallo meiden Ben ik ook weer en er is flink gekletst zie ik. Heb vanmiddag ruim 3 uur geslapen had het nodig volgens mij, de pijn is gelukkig ook iets afgezakt, kon vanmorgen echt geen kant meer op. Misselijkheid is ook over! Alleen een beetje pissed op mannetje, die zou verder gaan met het behang eraf halen in de baby kamer, hij is een kwartier bezig geweest en toen hield het voor gezien ggrrrrrrr Doe het van de week zelf wel weer. Eens even terug lezen hoor. harde buiken, ja soms wel eens last van, als ik teveel gedaan heb. @Murmel: klinkt inderdaad als een enorm druk maar wel leuk weekend! @Maria leuk cadeautjes in aantocht! @Ilse ik maak het morgen even in orde
ohww nog een vraagje aan de mama meiden, andere meiden mogen ook hoor. Ik wil een leuk jasje kopen voor onze kleine maar wat voor maat zal ik doen? Hij gaat vanaf maat 62. Tips zijn welkom
Ja, ik zou er wel een * bij zetten....maar wie ben ik? En jaaa als het aan mij ligt gaan we wel die 900 halen vandaag....moeten er natuurlijk wel meer meiden online zijn
Das inderdaad een goede, kopje geboren, ik mistte ook de datum bij het eerste kopje. Dus dan komt dit mooi uit. Gaan we nu bij een meisje roze posten en bij een jongen blauw?