Ikke 62 is best groot hoor (voor direct na de geboorte), maar voor de winter zou het perfect passen denk ik!
over het eerste pakje ben ik ook nog niet over uit Heb eigelijk ook nog niet zoveel kleren, ook een beetje bewust omdat ik bang ben dat we zoveel krijgen. Als we te kort komen zit de hema enzo om de hoek hierzo
Hoeveel geboortekaartjes bestellen jullie? Ik heb er nu al een stuk of 100 en daar zitten jullie dames nog niet eens bij. (alleen al stuk of 30 voor collega's, het is gebruikelijk bij ons om er iedereen een persoonlijk te sturen ipv 1 naar het hele team)
Dan zet ik er een * bij. Als Linda het niet fijn vind kan het altijd nog bij. En Linda mag dan zelf bepalen of ze er nog meer bij wil schrijven of niet.
Jemig wat veel zeg! Ik kom denk ik op 50/60 dit keer....wilde net alle adressen in mijn laptoppie gaan zetten...
ja daar ben ik ook nog niet over uit hoeveel, denk 150 ong geen grote familie en stuur naar een aantal collega's maar persoonlijk 5 ofzo. Moet ik nog eens goed bekijken
Hoorde trouwens vrijdag dat de beste vriendin van mijn schoonmoeder (ze heeft al 13 jaar epilepsie en nu is het eigenlijk 'over' met haar leven, ze kan bijna niets meer, uitval van functies, ed.) besloten heeft om morgen de stekker eruit te trekken. Ze krijgt dan een spuitje (ja klinkt bijna als bij de dierenarts) en dan overlijdt ze dus. Mijn man heeft een goede band met haar en heeft het er best heel moeilijk mee.. Hij heeft vandaag een afscheidsbrief geschreven en op de post gedaan, zodat ze hem morgen nog krijgt. Ik heb die brief ook gelezen en zat ook gewoon te janken. Ook al kiest ze er zelf voor, toch blijft het erg moeilijk!
tja, ik ga denk ik gewoon mee in die traditie dat iedereen een kaartje krijgt, maar ik beperk me dan ook echt tot alleen collega's en niet alle stagiaires en concïërges enzo
Ik kom tot ongeveer 50 maar. (Onze beide families zijn niet groot) Wij hebben het kaartje zelf ontworpen, alleen moeten we nog een drukker vinden die het kaartje wil drukken. Anders worden de meeste via de mail verstuurd, en voor mijn oma's printen we ze dan.
daarnaast is het in Spanje niet gebruikelijk om eenkaart te sturen maarja ook hier weer geldt, als ik de ene oom een kaart stuur moet de andere er ook 1 krijgen.. En de familie in Spanje zijn er ook al een stuk of 40. En ik weet zeker dat ze het leuk vinden aangezien er wss een foto van de baby inkomt.
geboortekaartjes heb ik 100 besteld. jasje heb ik gekocht in 50 -56 en 62. van alles wat. harde buiken heb ik regelmatig.