LIEKE heeft zaterdagavond en zondagavond van 14.45 tot ruim 23.15 gezwoegt haha. toen was ik niet zo mazzelaar.... LIEK
Ja erg leuk om een dagboek in te vullen, moet nu wel even een week of 3 terug denken maar dacht als ik nu niet start vergeet ik alles. en ik heb inderdaad volgende week mijn eerste echo.
Hier inmiddels ook een ex roker. Ben ook gestopt en vindt het erg moelijk.Vooral als een klant binnenkomt en een pakje sigaretten komt halen en dan helemaal ruikt naar rook. Ik heb de verleiding gelukkig nog steeds kunnen weerstaan. Nou vanavond komt MvM ben benieuwd. Hier ook een marktplaatsfan ik koop en verkoop ook veel via marktplaats.
Ook hier ééntje die direct gestopt is met roken toen de CB dgitaal zei ZWANGER Hey Liek... welke 9 maanden dagboek heb jij? Ik vind dat er zo weinig keuze is ik heb die van Marianne Amelink.
@zomaar, ook ik heb die van Marianne Amelink gekocht. Deze vond ik het leukste van wat ik ben tegen gekomen. Was al nie zo veel wat ik tegen kwam haha. LIEK.
Idd ik had precies hetzelfde het was het beste wat ik kon vinden... Ik had wel verwacht dat ze hele leuke vrolijk gekleurde of zo hadden maar dat viel goed tegen
misschien dat ik morgen toch nog maar eens even ga rondneuzen voor zo'n dagboek, inderdaad wel leuk voor later!
Ik kom me ook heel even aanmelden bij de novembermamma's! Ik ben als het goed is uitgerekend op 10-11-2007... spannend!
@SIzzel: Welkom en van harte! Maarre.... je 'heel even' aanmelden hier kan niet, he? Je zit minstens 7-8 maanden aan ons vast, haha!
haha... lijkt me erg gezellig! Ik heb zo eens wat pagina's terug gelezen.. Erg leuk! alleen om 89 pagina's te lezen, daar ben ik nog wel ff mee bezig! Ik ga in ieder geval mijn best doen!
welkom sizzel vandaag curcus bhv ploegleider afgerond. hoop dat ik dit gehaald heb. we moesten allemaal stukjes opvoeren en bij elk stukje moest iemand de ploegleider zijn. vind zulk soort dingen echt helemaal niks. ik zat gewoon maar een beetje aan de kleine te denken en hopend dat de tijd een beetje opschoot. maar ik ben er van af. de kok neiging zijn vandaag wat minder. ik af en toe een krekker tussen door en wat komkommer en dan komt het helemaal goed.
Hallo allemaal @sissel welkom, nou veel lees plezier hoor. @ilona, lastige he zo'n rollenspel, vooral als je nog zwanger bent ook. Lekker dagdromen. Nog een paar dagen en dan mag ik voor de 1e keer naar VK ben benieuwd of ze meteen een echo maakt. Bij de vorige VK praktijk was dit wel zo, maar je deze VKpraktijk ken ik niet. Dus toch wel weer erg spannend. Hoop eigenlijk wel dat ik een echo krijg, wil de kleine zo graag even zien. Verders zit mijn 'werkweek' er weer op. .
We zijn gisteren naar de vk geweest en alles was goed. Ze heeft een echootje gemaakt en de kleine zijn/haar hartje klopte mooi. Het was er maar eentje en alles zag er prima uit. Dus we zijn helemaal trots
dag lieve meiden allemaal! ff vraagje, ik ga maandag 2 april naar de gyn. Ik zal onmiddellijk een echo krijgen, dat weet ik wel zeker maar zou je dan al iets kunnen horen van het hartje, zal dan net 8 weken en 2 dagen zwanger zijn... groetjessss xxxx
Hallo allemaal! sizzle welkom en gefeliciteerd! Roos wat fijn dat je echo zo goed ging altijd een hele geruststelling! Julie volgens mij gaat het hartje zo rond 6 weken kloppen dus als het goed is moet dat maandag het geval zijn! Hier gaat verder alles goed, nog steeds geen kwaaltjes behalve zere (.)(.) en moe maar ik had vandaag gewoon een ontzettend drukke dag met 2 zieke kinderen op de bank (en ruzie maken dat ze dan kunnen jeminee) dus ik ga zo lekker bankhangen en vroeg naar bed... Ik had vandaag op het einde van de middag wel steeds het gevoel of er een baksteen in mijn buik zat en steken in mijn zij, volgens mij is dat gewoon een teken dat ik een stapje terug moet doen...maar ja ga er maar aan staan met 2 kinderen en een boel drukte en geregel..... Ik zal zoooo blij zijn als het weekend is en mijn mannetje weer thuis is en wat van me kan overnemen! Groetjes Roelie
@roos gaaf he, kan me voorstellen dat je super trots ben. Lekker vasthouden dat gevoel. @julie het hartj klopt dan al en er is ook al wat te zien hoor. Ben je ook al aan het aftellen? @roelie, leef met je mee. Ik had dit in de maand jan en feb. Allebei ziek incl. ik zelf. En dat is echt slopend. Ze zijn dan niet te genieten. Bij ons hielpt het om ze voor een dvdtje te zetten. Lekker op tijd er in vanavond. Komt je mannetje alleen in de weekende thuis van zijn werk, wel pittig dan, ben altijd blij als mijn mannetje 's avonds van zijn werk weer thuis is. Kan ie het even overnemen, vooral nu hij thuis zit, op zich wel even lekker. Hoefde vandaag niet te koken. Zalig. Sterkte hoor.