November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    oehw heftig zeg Dafje!
    Blijft moeilijk zulke situatie's ook al is de keuze van haar zelf.
    Heel veel sterkte meis

2. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Wij hebben ze ook laten ontwerpen en mijn schoonzusje maakt de foto's.

3. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    ben ff gordon aan het kijken,pfff wat een vent zeg.

4. Natasja1402

Natasja1402 Bekend lid

2 apr 2006
    556
    0
    0
    mama
    Nijverdal
    He dafje, wat naar zeg! Dit lijkt me echt verschrikkelijk...weten dat je morgen zult overlijden. En ook voor alle nabestaanden, je zou toch niet slapen vannacht?! Verschrikkelijk!

5. Wij dachten eerst 150 kaartjes, maar waren aan het tellen en kwamen niet eens tot de 80, dus het worden er waarschijnlijk 100, maar wie weet komen er nog meer bij :)

6. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Hoe doe jij dat met collega's Dafje?

7. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Weet je Dafje, het lijkt voor ons vreemd maar zo'n persoon maakt zo'n keuze weloverwogen. Dat gaat echt niet over 1 nacht ijs.

8. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    ooh dafje dat is wel heftig heel veel sterkte voor je mannetje.

9. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    dat is zeker waar, vind het ook wel "goed" dat die mogelijkheid er is.
    Weet dat mijn moeder het ook wou, maar niet mocht, mens heeft geleden en vind ik nog verschrikkelijk

10. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    En wat de nabestaanden betreft. Lijkt me niet eens zo luguber. Je kan afscheid nemen. Je kan de hele avond praten en zeggen wat je zeggen wilt. Natuurlijk neemt dat niet weg dat je daarna enorm verdrietig bent.

Mijn schoonvader heeft het ook overwogen, helaas (of is het gelukkig?)kwam de dood eerder.
    Hijzelf en de huisarts waren allebei kei hard aan het huilen toen hij dat besluit nam. Zij vond het ook erg moeilijk.

11. Nee, lijkt me ook heel raar als je zelf weet dat je morgen gaat. Waar wij nog het meest ons zorgen om maken is haar zoon, die is nu 15 jaar en hij gaat bij zijn vader wonen (zijn ouders zijn dus gescheiden) maar die vader moet hem helemaal niet, kan bv al enorm kwaad worden als hij een stukje ijs op zijn kleren laat vallen.. De vriendin van zijn vader probeert hem gelukkig goed op te vangen, maar dat valt niet meer met zo'n vader die eigenlijk zijn eigen kind niet accepteert. Haar zoon weet dus eigenlijk niet wat hij moet bij zijn vader en zit op dit moment enorm met zichzelf in de knoop en is ontzettend aan het puberen, dus dat helpt allemaal niet zo mee. Maar waarschijnlijk horen we niet veel meer van hem, omdat we geen contact hebben met zijn vader.

12. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Jemig wat hebbn jullie veel geboortjekaartjes.
    Eh ik heb er 25 besteld en dan heb ik er 5 a 6 reserve. vind dat al duur genoeg. Tevens hebben wij niet zo'n grote familie en niet zo veel vrienden.
    Bij Angelus hadden we er 45. Heb ook veel zogenaamde vrienden en vage kennissen geschrapt.

Maatje 62 jasje is voor het begin erg groot. Is toch als ze ongeveer een maandje of 3 zijn. Lijkt klein maar voor zo' kleintje is het al snel groot. Onvoorstelbaar maar waar.

13. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    ow dat is wel heel erg triest ja voor die zoon

14. Ik weet dat het een goed besluit is en dat ze er veel over nagedacht heeft. Mijn opa heeft dat ook besloten vorig jaar en dat was ook alleen maar beter voor hemzelf. Je wilt niet leven met een leven vol pijn, dat ook eigenlijk geen zin meer heeft. Dat geloof ik heel graag.

15. Niet meer actief

Heel veel sterkte Dafje, ook voor je mannetje.

Ik kruip weer terug mijn bedje in en hoop dat ik kan slapen en me morgen beter voel.
    Ik ga morgen ook even goed in de gaten houden hoe vaak ik Hummeltje en Frummeltje voel, want het was vandaag verdacht weinig.

xx Carola

16. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    het is fijn dat ze zelf die keuze nog kan maken.

ik heb de keuze moeten maken voor mijn moeder en dat is dus echt klote.

17. Ik stuur de school in het algemeen trouwens een kaartje, niet iedere collega. Ik stuur er wel één aan mijn klasje, zodat hij op het prikbord of op de deur kan hangen, kunnen de ouders ook zien wat het is geworden :) Ze leven allemaal zo mee! Ik zit te denken om de kinderen van groep 2, die ik vorig jaar had (van wie de ouders ook ontzettend hebben meegeleefd en nog steeds meeleven) ook een kaartje te sturen. De leerkracht die trouwens daar lesgeeft, is tegelijk ook mijn coach, dus dat is niet eens zo'n gek idee..

18. Natasja1402

Natasja1402 Bekend lid

2 apr 2006
    556
    0
    0
    mama
    Nijverdal
    Carola :idea: kruip lekker onder de dekens meid, en als je het niet vertrouwd....aan de bel trekken! Daar zijn ze voor he? Beter een keer te veel dan te weinig...

19. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    poeh tari 25 kaartjes?dan heb ik de buren nog niet eens gehad.

20. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Dat scheelt enorm ja...

Deel Deze Pagina