Dat lijkt me inderdaad heel moeilijk Ruby, bijna zo goed als onmogelijk zelfs! Ik zou denk ik het echt ontzettend moeilijk vinden om over wiens leven dan ook te beslissen.
Ik heb sinds de afgelopen week steeds last van steken in mijn doos, vooral als ik loop, soms moet ik gewoon even stoppen met lopen, tot het weer wegtrekt. Daarbij heb ik ook afwisselend een zeurderig gevoel in mijn onderbuik, soort ongikrampen en in mijn onderrug, net zoals ik dat ook had als ik ongesteld was. Iemand een idee wat dit is?
nog eventjes reageren op wat er in de tussentijd allemaal weer gepost is; Joldeg wat een leuk kamertje, een bedje is nu ook niet meer nodig he, haha. Ik heb je pb nu inderdaad ontvangen,maak het morgen meteen in orde. Missym, oke, is nu duidelijker wat je met je opmerking bedoelde. gelukkig heeft je beebje nog voldoende vruchtwater! Doe het rustig aan he meid? Tari fijn dat jullie je ouders zo ondersteunen, erg lief.... Hier ook veel last van maagzuur,blegh. Heb jij al een goede remedie kunnen vinden? Sinds eergisteren is mijn meisje ook ineens veel rustiger, moet er enorm aan wennen, het is steeds een heftige draaikont geweest, volgens mij is ze ineens gedraaid of zo..... Amaranta, wat heerlijk dat er een gevulde koffer met cadeautjes jouw kant op komt....lijkt me een genot om die uit te pakken. alvast veel plezier ermee. Dat bewegen van je buik is super he, hier golft ie ook soms heftig op en neer, leuk om te zien hoe die kleine dan alles van binnen verbouwt Dafje, je hebt blijkbaar een stuk duidelijker dan ik kunnen uitleggen hoe harde buiken aanvoelen. Bedankt daarvoor. Is inderdaad precies zoals je het schrijft. Verbaast me trouwens wel dat pas zo weinig meiden ze hier herkennen.....ik heb er toch al een paar weken en dus ook behoorlijk vaak last van.....maar goed, dat was dus ook teveel van het goede volgens de vk Jezus, wat een heftig verhaal trouwens over de vriendin van je schoonmoeder. Is enorm heftig om mee te maken als familielid of bekende, hier ook al twee keer meegemaakt dat er gekozen werd voor euthanasie. Wel enorm heftig voor haar zoon inderdaad. Ik wens jou en je man in ieder geval heel veel sterkte. Murmel, wat een druk weekend heb je achter de rug zeg, hoe heb je dat in godsnaam vol weten te houden....? Wat een enorme hork idd, dat hij zijn vrouw dan op die manier ten huwelijk vraagt .....mannen....... Belachelijk ook trouwens van die zogenaamde jus waar alcohol in zat, dat dat niet even gezegd wordt....zou ook woest zijn geweest hoor. Nu maar lekker uitrusten van je drukke weekend.... Ik ga zometeen een warme douche nemen in de hoop dat de pijn daardoor wat afneemt en dan nog even met mannetje tv kijken. tot later allemaal..... enne, wat kaartjes betreft...we zijn nog bezig met het aanleggen van de lijst, dus weet het nog niet precies.
Ik stuur alleen mijn directe naaste buren. De rest ziet het wel aan de slingers en ooievaar. Mijn collega's krijgen 1 voor het hele buro. Qua familie, heb geen schoonouders of zwager die een kaartje krijgt, we hebben van mijn zwager niets meer vernomen nadat we het verteld hebben. Alleen mijn oma en een tante krijgen een kaartje. Mijn andere oom en tante krijgen een alternatief kaartje, vanwege persoonlijke reden. (wij doen ook een kaartje met eigen foto, maar mijn tante doet dan net alsof het haar kleinkind is, dus die krijgen dus wat anders) Dus eh ja schiet dus aardig op. Verder plaatsen we nog wel een advertentie in de krant. Maar vind het ook meer dan genoeg, je bent evengoed al een hoop geld kwijt, (tja en als je 2 gezinnen moet onderhouden)
Hey indigo, die van jouw lag ook eerst in stuit, nou herkenbaar dus, waarschijnlijk moeten wij gewoon erg wennen dat ze andersom liggen. Qua trappen en maagzuur. haha. Gelukkig.
inderdaad Tari, me nog niet eens zo gerealiseerd. Pfoe, gelukkig, zou het daar aan liggen dan? Stelt me stiekem toch wel beetje gerust dat het bij jou ook zo is Maar even de echo woensdag afwachten, dan weet ik het zeker...... ik ben weg meiden. Fijne avond en tot morgen!
Ruvy, trouwens heftig hoor als je zo'n beslissing moet nemen. Is niet niets. Dafje, sneu hoor voor die jongen. Erg lastig voor hem, ze zitten al zo met hun eigen ik in de knoop als ze in de puberteit zitten. Hij krijgt zo veel voor zijn kiezen zeg.
nou, ik heb dus voor niks als een of andere gek zomerzegels gespaard, vandaag was de laatste inleverdag...
Heb je dus eerst 250 euro uitgegeven om vervolgens 5 euro terug te krijgen. Ik geef nooit zoveel uit bij de ah