November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zit ... als de vrouw van huis is... te kijken
    echt erg die mannen, kinderbedtijd ho maar, nadenken over wat je bij je kinderen laat slingeren ook al niet, weglopen bij je kleine uk, terwijl er vanalles op tafel ligt wat niet binnen bereik hoort te zijn van je kleine, oei oei... laat de kinderbescherming maar niet meekijken...

2. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    deen hebben we hier niet

3. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    hier staat er weer zo'n fouten haaien film op,
    die is al te vaak op tv geweest

4. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Deen zegt me niks

5. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Is dat geen doorgestoken kaart> Heb alleen de reclame gezien. Zijn echt alle vrouwen weg of gewoon WAT vrouwen?

6. deep blue see, ja die heb ik maar even gepasst... heb even geen trek in horror.. lig ik weer in bed vanaaf met dingen die door mijn hoofd spoken..

7. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Haha echt mannen dus. Die van mij had laatst de hamer op de vloer van de babykamer laten liggen.
    Liep Zefanja hamertje tik mee te spelen, gelukkig niet het glazen raam van onze gang gesneuveld. Handig! OF eh een keer vitamine pillen op de salontafel laten liggen, oeps sorry vergeten.
    Bedtijd houd hij zich wel goed aan, regelmaat. Vind hij net zo belangerijk als ik.
    Of eh zoals vanmorgen angelus wel zijn brood geven maar het drinken niet, pas om 11.00 uur kreeg dat kind zijn 1e beker met drinken. Vreemd he dat hij dorst had.

8. Alle vrouwen, zelfs oma's enzo, alleen de kinderen en papa's en mannen zijn over... hilarisch!

9. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    nee mijn moeder was in een soort coma gezakt.ik heb toen de morfine op laten voeren.heb niks getekend.moest eigenlijk de volgende ochtend maar het ging sneller dan verwacht.

10. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Haha had ik met die 2 supermarkten die jij op noemde, grappig dat zo verschilt per regio.

11. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    ow oke, dan is het nog legaal, anders namelijk niet.
    Zo is het hier ook gegaan. Schoonpa was in soort coma en steeds meer morfine tot ......

12. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ruby kom jij niet uit de buurt van Heusden?

13. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    In 'Als de Vrouw van Huis is...' gaan de vrouwen voor tien dagen de deur uit en laten ze hun mannen, kinderen en verplichtingen achter. Want redden ze het zonder hun vrouw...? Het sociale experiment vindt plaats in het Barbantse Heusden.
    Presentatie: Art Rooijakkers
    Vanaf 2 september om 21.30 uur.

Hoe onmisbaar zijn de vrouwen?
    'Als de Vrouw van Huis is...' was vorig jaar te zien op de Britse televisie en was daar een groot succes. Na het bezoeken van verschillende dorpen is de keuze uiteindelijk gevallen op het Brabantse Heusden. Gedurende de tien dagen dat de vrouwen weg zijn, krijgen ze af en toe beelden te zien van de situaties thuis. Hoe redden hun mannen het alleen en werken ze veel samen met elkaar? De hamvraag blijft natuurlijk: zijn de vrouwen onmisbaar?

50 Gezinnen zonder vrouw...

Aan het sociaal experiment doen ruim 50 gezinnen mee. Yolanda en Lukas Vermeulen bijvoorbeeld hebben drie kinderen en werken ontzettend hard. Lukas is bakker en staat elke ochtend om 02.00 uur op. Yolande staat overdag in de bakkerij en zorgt met name voor het huishouden en de kinderen. Lukas ziet het helemaal zitten om er alleen voor te staan. Yolande verwacht dat het een bende wordt.
    Ook Mirjam en Irving zijn geen doorsneegezin. Hij is obligatiehandelaar en zij runt een galerie. Ze hebben samen een dochtertje, Alexandra, van anderhalf jaar oud. Irving heeft bedacht vrij te nemen, hij heeft wel zin om een poosje alleen met zijn dochter te zijn. Op de dag dat Mirjam terugkomt is de opening van een nieuwe tentoonstelling in haar galerie. Irving heeft besloten dat hij naast zijn dochter en het huishouden ook die opening wel kan organiseren.

Presentator Art Rooijakkers zegt over 'Als de Vrouw van Huis is...' zegt over dit sociaal experiment: "Het weghalen van een grote groep vrouwen uit een woonplaats zal ongetwijfeld voor bijzondere televisie zorgen. Maar wat er precies gaat gebeuren, is moeilijk te voorspellen. Dit unieke sociale experiment is voor ons dan ook net zo spannend als voor de deelnemers!"

14. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik ga ...toch de 900 niet gehaald. Morgen weer een dag.

15. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    zo jullie zijn flink aan het posten moest ff 4 pagina's bijlezen

16. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Meiden ga afsluiten en lekker naar bed. Denk dat jullie de 900 wel gaan halen.

Truste!

17. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    meiden die gaan slapen trutse en sweet dreams

18. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    whahha wij praten hier bijna net zo plat als bij dat programma.

19. haha, vaders wil de kinderen naar school sturen, maar het is zaterdag haha!

20. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    zoooo dat is wel heel stom hahahah
    Die wil graag van zn kinderen af zeg

Deel Deze Pagina