November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    zo ook weer wakker,de kids stappen nu bij de overbuuv in de auto richting school.
    ga ff douchen en dan om 10 uur naar de gynaecoloog.

moet ook ff de electricien bellen de lichtschakelaar in de douche is donderdag afgebroken dus heb al 4 dagen geen licht meer daar.
    erg fijn als je s'nachts moet overgeven in het donker haha.

2. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    op het moment dat je zo bezig bent met iemand anders vergeet je jezelf wel ff.heb wel ff staan genieten bij de couveuse.ze lag er zo tevreden in.echt superschattig.kan nu helemaal niet meer wachten tot ik mijn eigen kindje vast kan houden.

3. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Goeiemorgen meiden,

Hier werd ik verrast vanmorgen de kinderen hadden zichzelf (en de muur) maar even gesminkt. Ach kon er nog wel om lachten, was gelukkig de muur in de gang en niet de kamer. We willen toch binnenkort de woonkamer en zo schilderen.

Eshter we zijn ook erg hecht hoor, maar meer familie is er niet. Behalve dan nog mijn broer en oma.
    Het zou al 1.5 week in orde worden gemaakt. Maar nee hoor nog niets.
    Mijn vader is vandaag uit nood maar appels aan het plukken en dat terwijl hij in zijn hele lichaam atrose heeft. Kan daar behoorlijk boos over worden en maak dan ook wel zorgen om hem. Maar ja hopelijk is het binnenkort over.

De hik, dat heeft de kleine hier nu ook regelmatig. Zo grappig.

Roelie succes bij de VK
    Ruby, bij de GYN.

Ga straks boven eens wat was opvouwen en zo. ligt her en der verspreid.

O heb ook even een nieuwe buikfoto geplaatst.

4. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Ook eentje geplaatst waar de wieg opstaat. Alleen de binnenbekleding moet er nog in. Is de oude wieg waar Adriaan in gelegen heeft zo'n 33 jr geleden. Mijn vader heeft het onderstel gemaakt.

5. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Mooie buik, Dees!

Boodschappen laat ik altijd op de zaak bezorgen via albert.nl (zowel zakelijk als prive boodschappen dus). Is best wel duur, maar het scheelt een hoop tijd.

Zometeen weer verder vanaf 899.....

6. Sammie2

Sammie2 Bekend lid

7 mrt 2007
    668
    0
    0
    Zohee, wat een pagina's, en al over de 900... ga het in dit tempo niet bijhouden komende week :)

Even wat korte reactie's, moet echt wat gaan doen!
    :idea: Ik zag mooie buikfoto's voorbij komen (Ikke en Tari, toch?).

:idea: Qua kaartjes, ben bezig met het verzamelen van adressen, maar heb nog geen enkel idee over het kaartje of over hoeveel het er zullen gaan worden. Als het er teveel worden, zullen sommige mensen er wel eentje per mail gaan krijgen ;)

:idea: Iedereen die vandaag controle heeft: succes! Roelie en Natasja al vroeg, Ruby en Maria later vandaag.

:idea: Hier ook een slechte nacht door de regen en de wind. Merk toch dat ik dat nog veel minder prettig vond dat voor mijn zwangerschap. Bij de grote storm in januari is onze glazen reling van 2 hoog naar beneden komen zetten en die is vorige week weer heropgebouwd. Nu lig ik bij elk zuchtje wind te luistervinken... heel vermoeiend :oops:

:idea: Hik heb ik nog niet meegemaakt, laat het natuurlijk weten als dat voor het eerst gebeurt is!

:idea: Over de lijst, als iemand bevallen is, dan komt het kindje onder het kopje "geboren", maar moet je dan niet weg op de bevallingslijst, zodat we makkelijk kunnen zien wie er nog moeten?

:idea: Blije doos heb ik ook nog niet, nog niet eens de eerste keer dat blad gekregen (was ook wel wat laat met aanmelden, maar hoop het toch deze week te krijgen!).

Ga nu als een speer me aankleden (ja, loop wat achter... :oops: ) en dan naar de opticien en dan door naar mijn werk. Vanavond weer cursus, heb er eigenlijk best zin in!

Allemaal een fijne dag,
    Sammie!

7. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    ow jeetje, goedenmorgen, ben nog een beetje sufjes zie ik,..
    dacht net hier al te hebben gereageerd, maar zat dus in de verkeerde topic :)

hoe gaat ie hier? alles goed dames?
    wat schieten de pagina's hier voorbij zeg,......

8. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Sammie hier ook nog geen blije doos of eentje van het kruidvat, voor de laatste toch op tijd aangemeld.

Dees, zag het net ook, maar een mooi buikie hoor.

9. Niet meer actief

Mogge, ik ben er ook weer. Prima geslapen, in elk geval lekker rustig zonder dat gesnurk naast me ;) Ik heb m vanmorgen niet eens gehoord, zag om 7 uur zn pyjama in bed liggen en toen zal ie al bijna op zn werk geweest zijn. Maf hoor, straks maar ff bellen.. hihi

Vandaag vooral rommel-dingetjes in de agenda, wat afspraken maken, even plankje halen bij Ikea, even naar de Douglas voor mn moeder, stofzuigen, was vouwen etc. En weer eens proberen wat aan mn studie te doen, want anders heb ik dat over 5 jaar nog niet af..zucht.

Iedereen met afspraken vandaag, succes!

Allemaal fijne dag, ik meld me later weer.

Liefs
    Ilse

10. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    pff niet mijn dag vandaag hoor.
    belde mn schoonmoeder net op, ze kon niet komen vandaag ze had last van haar arm, zat bijna te huilen van de pijn. Arm mens.
    Maar mn tante komt ook straks en gister hebben we echt niks in huis gedaan dus er moest echt een stofzuiger en dweil door het huis, shit ff zelf doen, pak ik de stofzuiger vliegt de slang eraf, shit huilen nauurlijk, uiteindelijk de slang er weer op gekregen, gestofzuigd als een gek, dweil er door heen. Toen snel mn haar gedaan en verder aangekleed, make up op mn smoel, na zo'n nacht was dat ook wel nodig. Ik zit net ppfffff en mn tante is er al over een half uurtje en ben bek af en heb pijn.

Ben er vanmiddag denk ik weer meiden

11. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Goedemorgen dames,

Naja goede morgen haha wat een nacht heb ik gehad joh! Kon er niet uitkomen....

Weer aan het werk.... :(

Kaartje ik denk dat wij er een stuk of 50 nodig hebben, heb al een lijstje. Wij sturen ook alleen maar mensen die we ECHT mogen! Vage kenissen en vrienden bekijken het maar :D

de hik wat een rotgevoel hihi! Het kindje is bij mij al ingedaald dus ik voel tegen me blaas kleine plopjes elke 2 sec.

verder pfff als ik niet zwanger was had ik 4 maanden geleden al een andere baan aangenomen, het is gewoon veel te licht voor mij! Verveel me dus ook heel vaak...

12. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    @ Dees, mooie buik!

@ Tari, mooie buik!

Die van mij is nog lang nie zo groot volgens mij, zal vanavond ook een foto plaatsen en een foto van de huidige status van de babykamer.

Hebben jullie ook zoveel kleertjes gekregen??? ik heb dus al 25 rompertjes maat 50-56!

13. Sammie2

Sammie2 Bekend lid

7 mrt 2007
    668
    0
    0
    Rompertjes hebben wij er ook wel genoeg van, maar nog geen echte kleertjes, omdat we het geslacht nog niet zeggen tegen de buitenwereld! En iedereen wil nu de hele tijd naar het kamertje kijken, en in de commode-laatjes... dus we wachten nog even met kopen, tot mijn verlof. Dan ga ik daarna ook alles wassen. Wel veel spullen te leen gekregen, maar dat is redelijk universeel!

14. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Goedemorgen!

Zo ik heb mijn keuring er weer op zitten ;)
    Ik ben echt heel saai zwanger, bloeddruk was goed (113/74), ijzer was goed (7,5), suiker was goed (4,1).....gaaaaaaaap :D
    Oh ja en ik heb geen grote buik maar een hoge buik, vanaf het schaambeen gezien zit mijn buik behoorlijk hoog....aaaaah vandaar dat ik af en toe zo kortademig ben...
    Dus de eerste die nu tegen me zegt dat ik een dikke buik heb zal ik meteen om de oren slaan met het feit dat ik geen dikke maar een HOGE! buik heb ;)
    Verder eigenlijk geen bijzonderheden, moet over 3 weken terug ben dan 33 weken en vanaf dat moment om de 2 weken.
    Ze heeft niet echt de ligging gevoeld omdat ik al aangaf de vorige keer nogal wat harde buiken te hebben gehad, ze had zoiets van ah joh die ligging is nu ook nog niet belangrijk maar ze vermoed (net als ik) dat hij netjes in positie ligt, hoofdje naar beneden en beentjes omhoog gezien de trappen in mijn ribben en het eindeloze geplas ;)
    Allemaal vreselijk saai dus :D

Zal eens bijlezen vanaf pagina 889....en dan ga ik zo poetsen ik heb vandaag geloof ik last van verschrikkelijke nesteldrang heb zelfs een lijstje gemaakt van wat ik allemaal wil doen..... :confused:

Ruby en Maria succes vanmiddag bij de gyn!

Melina hoe is het vandaag met je?

Melanie wat een verschrikkelijke situatie met je ouders...ik ken het helaas al te goed, mijn ouders werden ook ineens gekort en konden haast niet meer rondkomen en wij hebben zelf ook eens heel moeilijk gezeten omdat het bedrijf waar René toen werkte failliet ging...
    Hebben je ouders al juridische hulp via een rechtswinkel ofzo?
    Lief hoor dat je ze boodschappen enzo geeft!
    Brood bakken hmmmmmm....ik ga vandaag mijn machine ook eens tevoorschijn halen! Goed idee ;)
    En ja ik ga het rustiger aandoen....ahum :oops:
    Weet je, het is hier gewoon altijd druk met al die beesten en de kinderen en het huishouden en mijn studie....
    En aan de andere kant geniet ik ook van het bezig zijn en krijg ik daar weer energie van...ik probeer wel te luisteren naar mijn lichaam maar soms moet je even over de grens, vooral 's avonds als we na het eten nog moeten afruimen enzo...dan kan ik moe wezen maar ik moet écht door...het grote nadeel van alleen zijn. Gelukkig heb ik 2 grote lieve mannen die me echt helpen hoor, ze pakken alles voor me van de grond en helpen mee met afruimen enzo...zo lief!

Maria wat lief dat je ouders zoveel kadootjes meenemen geniet er lekker van!

Muriel wat een weekend! Kan me voorstellen dat je kapot bent!
    Vind het trouwens idd stom van die serveerster dat ze je niet even waarschuwde voor de alchol, maar in sommige landen zijn ze daar volgens mij veel minder streng in tijdens de zwangerschap....ik meende dat ze in Frankrijk ook gewoon doordrinken?
    Nou ja 1 glaasje kan geen kwaad hoor maak je er niet druk om, tuurlijk is het beter van niet maar er is nu geen onherstelbare schade aangericht...maar kan me goed voorstellen dat je er even flink van baalt!
    Ben je nu inmiddels weer wat uitgerust?

Natasja hoe was het bij de gyn? En hoe is het met je man?

Geboortekaartjes: heb er 50 besteld....en dan heb ik er nog heel wat over!
    Ben heel kritisch ik stuur namelijk alleen die mensen die ik ook daadwerkelijk op kraamvisite wil hebben en dan plaatsen we nog een advertentie in de lokale krant...
    Natuurlijk wel een kaartje voor de verloskundige, kraamhulp, cesar therapeute, juffen van de jongens (komt bij de traktatie, slagroomsoesjes met muisjes), werkgever René, directe collega...dat soort mensen + vrienden en familie... al die vage kennissen hebben lekker pech ;)
    Jullie stuur ik ook een echt kaartje en diegenen die mij een kaartje per mail doen doe ik een per mail terug, mits mijn scanner meewerkt ;)

Dafje: wat triest van die vriendin van je schoonmoeder...jee heb er geen woorden voor.....veel sterkte voor jou en je man!
    Wat vreselijk ook voor haar zoon ik lees het net...maar hij hoeft niet perse bij zijn vader te gaan wonen toch? Misschien kan hij aangeven dat hij in een pleeggezin wil?

Indigo: ik heb er vast overheen gelezen maar hoe is het gegaan bij de bedrijfsarts?

Ilse: hahaha arme man verbannen naar de zolder ;) Maar kan me het wel voorstellen ik heb gelukkig geen man die snurkt maar mijn vader kon er ook wat van....en dan deden wij als kinderen ook geen oog dicht!
    Ik heb het vast ergens gemist maar wat studeer jij?

Dees dat was zeker een kort nachtje! Vanmiddag ff lekker een middagslaapje?
    Oh lees net over je stofzuig en dweil avontuur....gek mens wat kan jou het nou schelen dat het dan niet schoon is als je tante komt! Joh laat lekker liggen, als het je tante niet aanstaat druk je haar gewoon die stofzuiger in haar handen :D
    Maar serieus, pas op hoor met je rug enzo die is belangrijker dan een schone vloer!

Esther: geen harde buiken hebben is heel normaal hoor ;) Waarschijnlijk heb je ze wel maar voelt het gewoon minder heftig dit verschilt per persoon, de ene vindt ze pijnlijk, de andere alleen vervelend. En misschien heb je ze gewoon niet gehad kan natuurlijk ook!

Sammie werk ze en succes vanavond bij je cursus!
    Hier trouwens tot nu toe 2 dozen, eentje opgehaald bij de etos en onlangs eentje gehaald bij de prenatal...kruidvat nog niks van gehoord maar schijnt ook de moeite niet te zijn :D

Zo ben weer bij.....ga nu toegeven aan mijn nesteldrang ben er vanavond weer :D

xxx Roelie

15. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    BEVALLINGSLIJST NOVEMBER

Didi1988~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~dochter
    Dafje~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~verrassing
    Jen25(Jennie)~uitgerekend op 2 november~1ste kindje~dochter
    Tari (Melanie)~uitgerekend op 3 november~3e kindje~dochter
    Ruby~uitgerekend op 3 november~3e kindje~zoon
    Kyra75~uitgerekend op 3 november~1ste kindje~verrassing
    Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon
    Natasja1402~uitgerekend op 6 november~2e kindje~dochter
    Carola82~uitgerekend op 6 november~1e 2 kindjes (tweeling!)~verrassing
    Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing
    ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~verrassing
    Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~dochter
    Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~zoon
    Jolger(Jolanda)~uitgerekend op 11 november~1e kindje~verrassing
    Gwendolyne~uitgerekend op 12 november~1e kindje~verrassing
    Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~zoon
    Stasia~uitgerekend op 14 november~1e kindje~zoon
    Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~dochter
    Rachel ~uitgerekend op 16 november~1e kindje~dochter
    MissyM ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon
    Morrighan ~uitgerekend op 23 november~1e kindje~zoon
    Joldeg(Ilse)~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing
    Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~zoon
    Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~dochter

8 MEIDEN
    8 JOCHIES
    9 VERRASSINGSPAKKETJES

In totaal dus 25 kleintjes op komst

AGENDA

Natasja~3 september 9.20 gyn
    Ruby ~ 3 september controle gyn
    Maria~ 3 september gynaecoloog terugkomdag 16.20 uur
    Barbabintje (Esther)~ 4 september 9.45 vk
    Gwendolyne ~ 5 september 09:50 VK
    Indigo~ 5 september 14.00 uur 28 wkn echo ivm plexus choroideus cyste
    Carola82~5 september 16.00 uur gynaecoloog
    Joldeg(Ilse)~ 5 september start 'samen bevallen'
    Tari (Melanie) ~ 5 september 19.45 uur VK
    Joldeg(Ilse) ~ 6 september 11:30 uur groei-echo
    LindaPOOH~ 8 september word ik 24!
    Lenthe~ 8 september Sofia 1 jaar!
    Gwendolyne ~ 10 september 08:45 controle groeiecho (hoofdje & baarmoeder)
    Joldeg~10 september 8.20 vk
    Serafijntje ~ 12 september mini vakantie (naar Parijs)
    Dafje~13 september controle verloskundige 16:45
    Muriel~14 septber 12.00 vk
    Roelie~ 14 september word ik 30!
    Sammie2~ 14 september weekendje Denemarken met vriendinnen van middelbare school!
    Barbabintje (Esther)~ 18 september eerste yogales met vriendin
    Indigo~ 18 september 20.10 uur vk
    Maria~19 september 9.45 vk
    Sammie2~ 20 september 8:10 uur VK
    Tari (melanie) 21 september jarig. 29 jaar!
    Roelie~24 september 9.15 vk
    Murmel~24 september 19:30 Voorlichtingsavond 'Bevallen in het zh'
    Carola82~24 september met verlof
    jolger (jolanda) ~29 september met verlof
    Tari (melanie) 30 sept. Zefanja 2 jaar!
    Murmel~ 3 oktober met verlof
    Stasia~ 3 oktober met verlof
    Dafje~4 oktober met verlof
    Jen25~ 4 oktober met verlof
    Rachel~ 5 oktober met verlof
    Gwendolyne~ 8 oktober met verlof
    Roelie~9 oktober Lars wordt vandaag 9!
    MissyM~ 10 oktober met verlof
    Sammie2~ 12 oktober met verlof
    Maria~13 oktober met verlof
    Indigo~17 oktober met verlof

GEBOREN
    ISA* ~ 31 augustus ~ dochter van Linda en Patrick

Ik heb de lijst iets aangepast, ik heb Linda weggehaald bij de bevallinslijst en ook het aantal te verwachten jongens, meisjes en verrassingen aangepast dit vond ik iets gepaster maar als Linda het anders wil veranderen we het natuurlijk meteen weer!
    En kleine Isa staat nu mooi in de geboortelijst, als Linda wil kan ze zelf aanvullen met dingen zoals zwangerschapsduur, gewicht, lengte enzo...
    Ik weet niet wie het zo veranderd heeft maar mooi gedaan!
    xxx Roelie

16. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    @Natasja, fijn om te lezen dat het nu beter gaat met je man! Hoe zijn de vooruitzichten nu? Hoe gaat het verder met jou en de zwangerschap? En je woont dus dicht bij de Appie? Dan weet ik je te vinden haha.. Hoe ging het bij de gyn?

@Sammie, fijn dat de echo positief is uitgevallen! Weer een hele last van je schouders, of nie?

@Ilse, wat super dat je persoonlijk langs bent geweest bij Linda. Is toch ook een grote stap! respect! En nogmaals mijn complimenten op het mooie stuk! En je bent wel crea thea met het ledikantje hoor haha.. ziet er leuk uit!

@MissyM, oef wat zal jij gescrhokken zijn. Wel fijn dat de VK zo snel kwam en je zo snel naar het ziekenhuis kon. Gelukkig is alles goed afgelopen! EN jeetje.. zo veel rompertjes? waarvoor joh?

@Indigo, bedankt. Doet me goed dat mensen aan me denken! Het gaat hier zo met zijn ups en downs nu.. afgelopen weekend was best vedrietig.. komt nu zo veel meer besef van die kleine dingetjes die zo vanzelfsprekend waren die gewoon niet meer terugkomen.. Patrick is vandaag weer begonnen met werken. Hopelijk biedt hem dat genoeg afleiding en vind hij snel weer zijn oude ritme.. Is zo lastig als je man zo veel verdriet heeft, je wordt er zelf ook heel verdrietig van.. (wat ik natuurlijk al wel was/ben..) En wat lief van je zusje dat ze een boompje heeft geplant!

@Ruby, ow wat zal jij in de stress hebben gezeten om je vriendin. Gelukkig is de beeb nu geboren! Hoe gaat het nu verder met moeder en kind? Hoe ging het bij de gyn?

@Tari, wat balen van je ouders.. sterkte met alles! Wel mooi dat de kids een positieve uitwerking hebben op ze! En wow wat een mooie grote buik heb je al zeg!

@Roelie, waar haal jij al die energie vandaan joh? Als ik lees wat jij allemaal doet.. pff.. ik begin nu echt wel last te krijgen van mijn kwaaltjes hoor.. ga me echt niet meer zo druk maken hihi Hoe ging het bij de VK?

@Muriel, ook jij zo druk.. maar wel leuk geweest zo te lezen! En niet zo gek dat je nu brak bent hoor haha

@Dafje, ow dat is heftig voor je mannetje.. sterkte ermee!

@Ikke, mooie buik!

@Maria, succes bij de gyn!

Afgelopen weekend was lastig weekend.. is alweer twee weken geleden dat mijn schoonmoeder is overleden..Ik begin nu een terugslag te krijgen van mijn slapeloze nachten en mijn eerste harde buiken spelen enorm op. Ik doe het dus lekker rustig aan de komende tijd! Een jasje, heb er ook alleen 1 in maat 62. Misschien toch maar eens kijken voor een extra kleiner maatje.. Met kerst zullen we toch echt met de beeb de deur uit moeten de kou in en denk dat dan idd maat 62 te groot is.. Geboortekaartjes, ow dames.. ik moet ECHt deze week wat mappen gaan halen om te bekijken. Misschien een goed idee om dat meteen vandaag te gaan doen! Ik heb gisteravond "wie wordt Evita" gekeken. Ik ben zelf een enorme musicalfreak en beheer de officiële fansite van Jeroen Phaff. Zijn vrouw, Marleen vd Loo, zit bij de laatste 10. Dus gisteren met spanning voor de buis, maar gelukkig is ze door. Mochten jullie beltegoed over hebben zouden jullie dan ook voor haar willen stemmen? hihi.. Ik zag bij Esther dat de banner het weer doet.. ben dus ook maar weer geswitched.. maar OMG.. 30 weken alweer vandaag... Waar is Lenthe eigenlijk? Heb haar al een hele tijd niet gezien hier.. En de hik.. volgens mij heb ik dat ook nog niet meegemaakt. Begin de klein wel steeds duidelijker te voelen ondanks dat mijn placenta voor ligt.. 's nachts wordt ik er nu zelfs wakker van.. Zo, nu heb ik weer ruim 20(!) pagina's bijgelezen.. hopelijk heb ik alles gehad! hihi

17. Niet meer actief

@Roelie, ik doe een thuisstudie Webdesign. Ik design al jaren als hobby en voor vrienden, maar wil er 'op termijn' toch wat meer mn werk van maken, helemaal als we over een paar jaar aan de andere kant van de plas wonen. Maar ik lig nu al een half jaar stil en kan me er gewoon niet toe zetten. Suf he.

Ik heb overigens net een heel stel betalingen binnen gehad, 2 daarvan kan ik niet thuisbrengen, iemand uit Aalsmeer en iemand uit Heijen (wil geen achternamen plaatsen hier). Daar stond geen nickname bij, vandaar.

Ik heb ons net aangemeld voor een voorlichtingsavond in t ziekenhuis over bevallen, ben benieuwd, schijnt niet veel voor te stellen, maar ach, alle info is welkom hoor. Ik ga ons ook nog aanmelden voor een info avond over borstvoeding. En dan woensdag beginnen met Samen Bevallen. Dat wordt info-overdosis vrees ik ;)

Ik ga weer verder hier, tot laterzz
    Ilse

18. Niet meer actief

@Gwen, ik heb gisteren ook gekeken en vorige week ook de hele avond met al die rondes enzo. Vond toen vooral die afval ronde zo zenuwslopend, hoe die kerel door de zaal liep en die meiden een voor een 'aftikte'.

Ik kan me zo even niet voor de geest halen wie Marleen is, zal s googlen. Ik vind zelf Brigitte enorm goed, helemaal met dat nummer van Björk gisteren, wow wat een stem!

Ben zelf niet echt musicalfan, sterker nog, ben alleen naar Chess geweest geloof ik hihi. Maar ben wel Evita fan, dus dat compenseert :)

19. Niet meer actief

Hmm foto komt me wel bekend voor. Is dat die wat 'oudere' (37 ofzo?) en volgens mij deed ze Inspiratie? Was wel erg goed hoor!

20. jolger

jolger Actief lid

8 mrt 2007
    124
    0
    0
    Hallo

Die van Heijen is van mij.

Groetjes,
    Jolanda (jolger)

Deel Deze Pagina