November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Oke, tnx!

2. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Goedemorgen allemaal,

Hier net wakker en ik heb heerlijk geslapen. Kan er weer helemaal tegenaan. Is maar goed ook want ik wil veel doen vandaag. Strijken, was opvouwen, wc schoonmaken, voer halen bij de dierenarts voor mijn kat en ik moet ook nog naar het zh om bloed te laten prikken voor mijn suiker( heb vrijdag weer controle bij de internist. Ga nu ff eten en een kop thee drinken, me aankleden en dan aan de slag. Kom straks wel weer ff langs.

Liefs.

3. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    klopt! :)

4. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Roelie mijn ouders hebben inderdaad via de bond juridische hulp, ze hebben zelf van het pensioenfonds al verontschuldigingen gehad en dat ze het in orde maken (al 1,5 week terug).
    Vandaag zou de bond weer bellen en er weer achter aan gaan.

Een hoge buik, oke dat bestaat dus ook nog.

Ik doe de kaartjes voor het forum per e-mail, omdat het me anders te duur werd (oeps, sorry)
    Ik heb dan het dubbele aantal kaartjes nodig.
    Maar ze zijn niet minder gegund hoor! Begrijp me niet verkeerd hoor, maar ja moet toch naar het budget kijken.

Hebben jullie al je intake gehad van de kraamzorg, bij jongens had ik dit al met 26-28wkn maar nu nog niets gehoord, ze zijn gefusieerd, dus ben bang dat ze het vergeten.

Gwen kan me voorstellen dat je man nog veel verdriet heeft. Toen ik mijn vriend leerde kennen was zijn moeder 'al' 6 jr overleden, maar hij heeft nooit afscheid kunnen nemen en ging doordat ik met hem er over praatte, toen was het verwerkingsproces in. En soms is dat gemis er nog steeds heel sterk vooral als het met de kids te maken heeft.

5. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Zo doe ik het ook anders kan ik er nog 20 bij bestellen :) per mail moet het toch ook prima lukken!

6. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Dafje, hier ook een ouwe taart met bewegen. Ik liet gisteren een glas vallen en je wil niet weten hoe lastig het opvegen met stoffer en blik was.

Ilse, wat ongezellig apart slapen. Ik ben tegenwoordig de snurker thuis, maar hij houdt dapper vol naast me (voorlopig)....

Melanie, mooie buik! Volgens de bakerpraatjes een jongensbuik zo helemaal naar voren, toch? Vind het altijd zo grappig dat mensen er hele waarheden aan ophangen. Ik voldoe qua buik enzo helemaal aan de jongenspraatjes (en het klopt dus), dus dat is voer voor al die wijsneuzen.

Al die dozen komen maar laat, vind ik. Wel al de lasten ervan (uitpuilende brievenbus van de reclamefolders etc), maar de lusten laten lang op zich wachten.

Missym, we hebben ook al veel kleertjes gekregen. In totaal hebben we nu zo'n 30 rompers, waarvan de helft in 50-56 en de rest groter. De grootste is geloof ik 86!

Roelie, saai zwanger is toch prima?! De voorlaatste keer had ik volgens de vk op de tafel een harde buik, maar ik voelde er helemaal niks van. Ik vind het maar een vreemd fenomeen.

Gwen, hoe gaat het vandaag nu Patrick weer aan het werk is? Neem de tijd en ruimte voor jezelf. Maar volgens mij heb je voldoende kracht om het verdriet te dragen en te verwerken.

Lenthe is volgens mij met vakantie, maar ik denk dat ze binnenkort wel terug zal keren. Ze is nu 3 a 4 weken weg, schat ik?

Wij hebben woensdag de voorlichtingsavond in het ziekenhuis van onze keuze. Ben beniewd. Morgen apk bij de vk, en 's avonds zwemmen.

Zo, volgens mij ben ik weer bij. Hier vandaag een lange werkdag. Heb al een ferm gesprek met 1 van de medewerkers erop zitten en heb veel klusjes te doen. Vanavond hebben we van 18.00 uur tot 22.00 uur een bijeenkomst hier met 8 ondernemers, dus het wordt ook nog eens laat. De bijeenkomsten zijn altijd heel leerzaam, maar wel intensief.

Iedereen een fijne dag gewenst!

xxx

7. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    BEVALLINGSLIJST NOVEMBER

Didi1988~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~dochter
    Dafje~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~verrassing
    Jen25(Jennie)~uitgerekend op 2 november~1ste kindje~dochter
    Tari (Melanie)~uitgerekend op 3 november~3e kindje~dochter
    Ruby~uitgerekend op 3 november~3e kindje~zoon
    Kyra75~uitgerekend op 3 november~1ste kindje~verrassing
    Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon
    Natasja1402~uitgerekend op 6 november~2e kindje~dochter
    Carola82~uitgerekend op 6 november~1e 2 kindjes (tweeling!)~verrassing
    Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing
    ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~verrassing
    Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~dochter
    Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~zoon
    Jolger(Jolanda)~uitgerekend op 11 november~1e kindje~verrassing
    Gwendolyne~uitgerekend op 12 november~1e kindje~verrassing
    Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~zoon
    Stasia~uitgerekend op 14 november~1e kindje~zoon
    Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~dochter
    Rachel ~uitgerekend op 16 november~1e kindje~dochter
    MissyM ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon
    Morrighan ~uitgerekend op 23 november~1e kindje~zoon
    Joldeg(Ilse)~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing
    Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~zoon
    Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~dochter

8 MEIDEN
    8 JOCHIES
    9 VERRASSINGSPAKKETJES

In totaal dus 25 kleintjes op komst

AGENDA

Natasja~3 september 9.20 gyn
    Ruby ~ 3 september controle gyn
    Maria~ 3 september gynaecoloog terugkomdag 16.20 uur
    Barbabintje (Esther)~ 4 september 9.45 vk
    Gwendolyne ~ 5 september 09:50 VK
    Indigo~ 5 september 14.00 uur 28 wkn echo ivm plexus choroideus cyste
    Carola82~5 september 16.00 uur gynaecoloog
    Joldeg(Ilse)~ 5 september start 'samen bevallen'
    Tari (Melanie) ~ 5 september 19.45 uur VK
    Joldeg(Ilse) ~ 6 september 11:30 uur groei-echo
    LindaPOOH~ 8 september word ik 24!
    Lenthe~ 8 september Sofia 1 jaar!
    Gwendolyne ~ 10 september 08:45 controle groeiecho (hoofdje & baarmoeder)
    Joldeg~10 september 8.20 vk
    Serafijntje ~ 12 september mini vakantie (naar Parijs)
    Dafje~13 september controle verloskundige 16:45
    Muriel~14 septber 12.00 vk
    Roelie~ 14 september word ik 30!
    Sammie2~ 14 september weekendje Denemarken met vriendinnen van middelbare school!
    MissyM~ 15 september babyshower!
    MissyM~ 17 september 16:45 vk
    Barbabintje (Esther)~ 18 september eerste yogales met vriendin
    Indigo~ 18 september 20.10 uur vk
    MissyM~ 18 september 19:30 kraamzorg komt langs intake
    Maria~19 september 9.45 vk
    Sammie2~ 20 september 8:10 uur VK
    Tari (melanie) 21 september jarig. 29 jaar!
    Roelie~24 september 9.15 vk
    Murmel~24 september 19:30 Voorlichtingsavond 'Bevallen in het zh'
    Carola82~24 september met verlof
    jolger (jolanda) ~29 september met verlof
    Tari (melanie) 30 sept. Zefanja 2 jaar!
    Murmel~ 3 oktober met verlof
    Stasia~ 3 oktober met verlof
    Dafje~4 oktober met verlof
    Jen25~ 4 oktober met verlof
    Rachel~ 5 oktober met verlof
    Gwendolyne~ 8 oktober met verlof
    MissyM~ 8 oktober met verlof
    Roelie~9 oktober Lars wordt vandaag 9!
    Sammie2~ 12 oktober met verlof
    Maria~13 oktober met verlof
    Indigo~17 oktober met verlof

GEBOREN
    ISA* ~ 31 augustus ~ dochter van Linda en Patrick

8. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Ik had het echt alleen over maat 50-56! We hebben zoveel gekregen. Ik heb zelfs al van een oude tante maat 116 gekregen :confused: weet niet wat ik er nu mee moet doen maar goed haha!

Pakjes hebben we ook heel veel, ben er nog niet uit wat het eerste pakje word! Hebben jullie daar ook zo'n moeite mee??????

9. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Goedemorgen!

Begon al weer lekker vandaag.... Aannemer zou beginnen, maar 'had nog een klussie tussendoor dat uitliep...' BLA BLA BLA BLA.
    Waarom zijn aannemers toch ALTIJD zulke onbetrouwbare ei*els, je kunt er gewoon NOOIT van op aan :(
    Nu komen ze op zn vroegst pas donderdag.
    Schuift allemaal dus lekker in het begin al weer bijna een week op. Hufters.

10. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Dat moest ik even kwijt.... SORRY!

11. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    tari, bij mij komt de kraamzorg 18 sept langs voor een intake. Ze zei dat ze niet kwam controleren, maar dat zou ik toch wel fijn vinden haha!

12. Rachel85

Rachel85 Niet meer actief

Beste Linda en Patrick,

Ik zou jullie willen troosten
    met dit overstelpende verdriet
    Maar ik kan alleen maar zeggen
    Veel sterkte en medeleven
    ik vergeet jullie niet

verdere woorden schieten me tekort

Heel veel liefs,

Rachel

13. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Bel hem op en geef t aan!

14. Niet meer actief

Wij hebben nog niet echt heel veel kleertjes. 4 setjes ofzo denk ik en wel flink wat rompertje. Vooral heel veel in 62-68, dus daar heeft de kleine nu nog niks aan. Moeten nog even wat kleintjes bijkopen. We hebben wel al enorm veel slabbetje, heb even geteld, 18 stuks al!

Hebben jullie al zoveel kleertjes en dingetjes gekregen dan? Wij niet hoor. Van mn moeder wel, vooral rompertjes en dat soort dingen (en de kinderwagen, niet te vergeten haha). En van mn schoonmoeder krijgen we af en toe wat (en krijgen we het ledikantje, ook belangrijk). Maar verder alleen van een vriendin een tutlapje. Verder van vrienden of familie niks hoor. Ik ga er ook niet vanuit dat we veel krijgen, ik verwacht ook niet veel kraamvisite, dus we gaan zelf gewoon vanalles nog kopen.

Ik ben trouwens zooo nieuwsgierig of het nou een jongetje of een meisje wordt. Donderdag hebben we de groei-echo en ik zit al de hele tijd te zeggen dat ik t dan wél wil weten. Maar we hebben afgesproken dat we t niet doen. Maar ik vind t wel erg moeilijk om me daar aan te houden hoor, ik ben zo benieuwd. Maarja, ik weet dat ik spijt krijg als ik t wel te weten kom, ik wil gewoon echt dat t een verrassing blijft. Maar ik ben zo nieuwsgierig! :)

15. Rachel85

Rachel85 Niet meer actief

Beste dames,

ik heb alles bijgelzen maar heb even de fut niet om te reageren.

Jammer dat ik niet geinformeerd ben over linda heb door pc problemen vanaf donderdag ochtend geen internet meer gehad.

Ik had ook graag mee willen doen met het boeketje.

Verder wil ik nog even zeggen dat ik geen baan meer heb ik zit nu defenitief thuis en zit te wachten op mijn ww-uitkering. Moet ieder week een sollicitatie verrichten snap eigenlijk niet waarom omdat ik so wie so van plan was om over 5 weken te stoppen met werken.

Groetjes Rachel

16. Niet meer actief

Jeetje Muriel, wat balen dat t nu weer langer gaat duren. Alsof die bouwvak al niet genoeg vertraging gaf! Bah.

Wij hadden dat ook toen we hier kwamen wonen, lieten de badkamer verbouwen en daar viel precies de kerstvakantie tussen. En toen nog leveringsproblemen met het sanitair etc. Dus ik snap je frustraties hoor.

Enneuh je weet het, sorry is hier verboden! :)

17. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Na een weekend weg te zijn geweest (jaarlijkse familie reünie), kom ik ook weer even kijken op het forum. Jullie hebben in een paar dagen tijd weer aardig wat pagina's vol geschreven! :)

Wat een goed idee om een bos bloemen te brengen naar Linda en Patrick. Ik heb hier overigens geen pb over gehad, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik niet zo regelmatig op het forum ben te vinden als de meesten van jullie.

Ik zag dat er is geschreven over harde buiken. Hier kan ik niet over meepraten, want die heb ik nog nooit gehad (denk ik).

Wij hebben nog geen geboortekaartjes besteld, maar we zijn momenteel wel bezig met uitzoeken. Wat is er ongelooflijk veel keuze! Eerlijk gezegd, sta ik er best van te kijken hoe weinig kaartjes sommigen van jullie maar nodig hebben. Ik wou dat dat voor ons ook van toepassing was, dat zou een hoop schelen (geld en tijd). Wij hebben een lijstje gemaakt met namen/adressen van personen die we ZEKER een kaartje willen sturen en komen zo aan minimaal 150 stuks (en daarbij hebben we ook al namen geschrapt omdat het te veel werd...). Maar dat komt ook wel omdat wij beiden een hele grote en hechte familie hebben. Individuele collega's sturen we geen kaarten. Er gaat gewoon 1 kaart naar de afdeling van mijn mans werk en ik twijfel nog of ik kaarten zal sturen naar mijn opdrachtgevers of niet. (Ik heb een eenmanszaak en heb dus geen collega's.)

We willen trouwens liever een mooie zin/spreuk/citaat op het kaartje laten drukken dan een gedichtje. Heeft iemand hiervoor nog een leuke tip? Ik heb hier vorige week een topic over geopend, maar daar heb ik nog geen enkele reactie op gehad. Zie http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=59231

We hebben nog geen intake gehad van de kraamzorg en dat is maar goed ook. De babykamer is namelijk nog niet klaar. ;) Maar is het altijd gebruikelijk dat ze van te voren langskomen? En wat komen ze dan precies doen?

Wat betreft de baby dozen... De dozen van Etos en Prenatal heb ik inmiddels al opgehaald. Het kraampakket is een tijdje geleden ook gearriveerd. Van het Kruidvat heb ik nog niets gehoord. Ik word wel gebombardeerd met allerlei reclame van het Kruidvat, maar met de uitnodiging van de doos zijn ze blijkbaar niet zo snel. Vorige week kreeg ik een e-mail van het Kruidvat met het subject "Hoera!". Ik dacht letterlijk: "Hoera! Ik mag de doos gaan ophalen!" Maar het bleek reclame te zijn voor een nieuw type luier ofzoiets. :cry: Wie van jullie heeft de kruidvatdoos al wel mogen ophalen? Is hij de moeite waard?

Ook wij hebben al heel veel rompertjes, sokjes en kleine babypakjes cadeau gehad. Waarschijnlijk vinden veel mensen dit leuk om te geven en natuurlijk is het ook erg leuk om te krijgen. En aangezien dit ons eerste kindje is, krijgen we (denk ik) extra veel. Ondertussen hebben we eigenlijk al zoveel in maatje 50/56, dat ons kindje misschien niet eens alles kan dragen. En dat is toch best zonde. We hebben nu bijvoorbeeld al 28 rompertjes in die maat (daar zitten ook wel wat 2e handse bij). Misschien moet ik aan de aanstaande kraamvisite toch maar even subtiel laten doorschemeren dat we al voldoende hebben in maat 56 en dat we dus liever wat grotere kleertjes zouden krijgen (als iemand kleding cadeau zou willen geven)... ;)

18. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Wij krijgen inderdaad veel kleertjes enzo. Bijna iedere keer als we mijn schoonvader zien, krijgen we weer een pakje of een speeltje voor de kleine. Echt bizar, dat had ik helemaal niet verwacht. Overigens hebben ze wel een hele goede smaal qua kleertjes! Ik had zelf een eerste pakje gekocht, maar misschien dat het wel een pakje van mjin schoonouders wordt....

Muriel, echt k*t die aannemer!

Er staan nog een paar fotootjes van de pret-echo in mijn album, voor de liefhebbers...

19. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    :confused: had een paar dagen geleden wat gepost en vind mijn bericht al niet meer terug hihi

gaat hier dus heeeeeeel snel. Hoe kan ik bij de bevallingslijst gezet worden?

Ik lees dat er veel mensen al een heleboel kleertjes hebben, ik wilde er net een aantal gaan strijken. Heb bijna alles al gewassen, waarom weet ik niet want waarschinlik ga ik het over een paar weken toch weer wassen haha. Vandaag zit ik ziek thuis, morgen mag ik naar de huisarts (doorverwijzing fysio ivm ischias) + de arbo arts + de verloskundige. Ik ben een beetje gammel aan het worden lijkt wel.

ik zie hier wel al een paar bekenden. ik ga even zoeken naar mijn vorige berichtje hier.

groetjes petra

20. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Rachel wat kl*te dat je werksituatie zo onzeker is. En dan ook nog solliciteren. Kan me levendig voorstellen dat je er even doorheen zit.

Voor de dames die geen pb / ander bericht over Linda hebben gehad: oprechte excuses. Ik durf namens allen te spreken als ik zeg dat het niet persoonlijk is bedoeld!

Deel Deze Pagina