November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    gaat er iemand toevallig foto's van de beeb gebruiken voor op het geboortekaartje? ik wil graag weten hoe dat in zijn werk gaat. duurt het dan niet heel lang voor de kaartjes klaar zijn, en wat als je kindje er niet zo mooi uitkomt?

ik heb ook nog niet echt veel gekregen hoor. het meeste dingen maat 56 en 62. Misschien moet ik nog wat bij gaan kopen binnenkort,mijn man krijgt een hartinfarct als hi de rekening bekijkt hahah

2. Niet meer actief

Klopt, we willen het geslacht een verrassing houden, hoewel ik het er op t moment erg moeilijk mee heb hoor, ben zoooo nieuwsgierig. Maar ik vind t toch leuker om t niet te weten, dus hou me gewoon heel erg in hihi. Maar stiekum.... :)

Ohja, zo gaat het hier ook. Mijn zus is een enorme poetser en haar vriend ook, dus je zal bij hun in huis geen stofje vinden als je met je vingers langs de deurpost gaat hoor hihi. En hier dus wel. Het is wel schoon hoor, maar anders, wat rommeliger. En ik vind sommige dingen gewoon niet zo belangrijk. En dat kan ze gewoon niet snappen, dat ik anders ben dan zij en mn zus (op zoveel vlakken, lang verhaal). Ze is wel lief enzo, maar tis soms gewoon erg moeilijk om met al dat commentaar en negativiteit om te gaan.

3. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    Ik ken het, mijn zus werkt veel minder en heeft een appartment daar is het altijd netjes en brandschoon. Hier niet hoor, ik werk fultime en heb 4 katten. Het is schoon maar meestal zwerft er wel wat troep rond. Boeken enz laat ik altijd slingeren

4. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    peetje wij gaan ook een kaartje doen met eigen foto. Via een fotograaf werd me echt veeeels te duur.
    Ik heb de mazzel dat fotografie mijn hobby is en die van mijn broer. Heb net een nieuwe digitale camerea, dus kan meteen zien hoe deze geworden is, zelf afdrukken 10 X 15 en ik kan deze in het geboortje kaartje 'steken'.

Maar je kan het dus ook laten doen.

5. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Ik werk niet fulltime, maar heb we 3 katten, 1 hond en nog 2 kleine kinderen, je moest eens weten hoe het hier aan het eind van de dag er uitziet. Er ligt nu ook al weer wat zand binnen. Voorheen schaamde ik me hier dan wel voor, maar nu denk ik, als je er aan ergerd ga het lekker evenzelf doen.
    Vind dit niet meer zo belangerijk. Voorheen was ik echt pietje precies hoor.

6. Niet meer actief

Mijn zus en haar vriend hebben een groter huis en werken allebei fulltime. En hebben heel veel sociale activiteiten. Maar ja, ze vinden huishouden blijkbaar leuk ofzo haha.

Ik heb geen baan en Willem werkt wel fulltime én ik heb om de week een paar uurtjes hulp voor de grote dingen. Dus je zou verwachten dat het hier veeeel schoner zou zijn haha. *NOT* dus..

Ach meiden, jullie hebben mn huis gezien, ik geloof niet dat ik 'hoe schoon is jouw huis' al moet in schakelen toch? (hoewel, als mn moeder de kans had haha)

7. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    @ tari: mijn man vindt het ook helemaal super met foto. Ik wilde vragen of ze bij het ontwerpbureau vst het ontwerp enz maken en dat we alleen de foto's hoeven te mailen.

ja met kinderen en dieren heb je dat toch. Ik voel me soms ook opgelaten als we visite krijgen (zeker onverwachts) maarja een ander ziet echt niet of ik gestofzuigd heb of niet hoor. de wc's hou ik wel heel fanatiek bij dat vind ik verschrikkelijk als die vies zijn. de kattenbakken doe ik meestal zelf ook met handschoenen aan

8. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    pffff dat mensen het 'leuk' vinden om te poetsen kan ik me niet voorstellen, die liegen volgens mij gewoon. Ik vind er echt helemaal niks aan. voral de badkamer bleh dat vind ik veel werk.

sorry met de laptop typ ik altijd te slordig

9. Morrighan

Morrighan Bekend lid

21 nov 2006
    611
    0
    0
    Utrecht
    Ik zit op de proefdruk van ons kaartje te wachten (eerst digitaal en dan op papier)

Wij komen zo aan de 50 kaartjes denk ik... we hebben eigenlijk geen contact met de familie van mijn partner, eigenlijk alleen met mijn schoonmoeder en oom. dus dat hakt er lekker in, scheelt weer een kaart of 20!

Vind het wel moeilijk om een tekst te verzinnen hoor, uiteindelijk hebben wij besloten om er helemaal geen gedichtje in te doen.

10. Morrighan

Morrighan Bekend lid

21 nov 2006
    611
    0
    0
    Utrecht
    Haha zit even terug te lezenover kleding... *ahem* :oops:
    De hele kledingkast ligt al vol... :oops: :oops:

Ik geloof dat de kleine genoeg kleding heeft tot zijn 3e!
    we hebben er ook al dingen in maat 74 bij zitten :oops:
    Tja ze waren zo leuk, en in de aanbieding...

11. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    wij komen ook maar aan 50 kaartjes ofzo hoor, ik vind dat niet abnormaal weinig. Ik vond een gedichtje ook moeilijk. heb uiteindelijk een par boeken gekocht met gedichtjes erin

12. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    over in de aanbieding; hier zijn de pampers in de aanbieding. zal ik die vast inslaan? 3 halen 2 betalen. alleen de kleinsten nummer 1 en 2 hebben ze niet meer

13. Niet meer actief

Ik ben er nu even vandoor, even naar winkelcentrum, ikea en drukker. Tot vanmiddag.

14. Morrighan

Morrighan Bekend lid

21 nov 2006
    611
    0
    0
    Utrecht
  15. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    haha 50 kaartjes weinig, eh hier maar 25 besteld.
    Tja in de loop der jaren heb ik er 25 geschrapt.
    Gedichtje voor een kaartje deze ronde via internet.

Vind ws en keuken en zo ook belangerijker dan de woonkamer, deze ruimen we wel elke middag (qua speelgoed) en avond op hoor!

Ach er zijn belangerijker dingen in het leven. Om de dag doen we stofzuigen, of mijn man omdat ik dat dus niet meer mag.
    Heb laatst ook pampers in de aanbieding mee genomen, 1 pak newborn en eentje 5-9kilo. Had ook nog wat liggen.

16. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Morrighan zo vol ligt die van ons ook, tenminte komt aardig in de buurt, alleen ik heb tot 62-68 er liggen.

17. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Ilse, de 2d foto's staan inmiddels ook in mijn album ;)

18. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    ja ik stuur ook niet iedere gek een geboortekaartje. Ik krijg zelf wel eens een geboortkaartje van mensen waar ik helemaal geen contact meer mee heb. Dus ik vind 50 kaartjes wel voldoende.

Ik probeer de wc's iedere dag te doen en de keuken natuurlijk ook ohja kattenbakken dagelijks.

Vanaf morgen gaan de pampers in de aanbieding bij de trekpleister. 3 pakken voor de prijs van 2, ipcv 29.98 nu 19.98 is niet gek, denk dat ik morgen toch even langsga voordat ik naar de huisarts moet.

19. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    @morrighan: jezus, zoveel heb ik nog lang niet! ik voel me bijna een ontaarde moeder hahaha

20. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    wow.. nee zo veel kleertjes heb ik ook nie.. ook omdat we het geslacht nog niet weten.. ik heb het "broodnodige" wel in huis, allemaal neutraal.. maar durf er donder op te zeggen dat als de beeb geboren is de kast zo vol zit haha..

Deel Deze Pagina