ik denk dat de meeste mensen ook kleertjes geven. Mijn collega had alleen maar kleertjes gekregen! Sommige baby's hebben maat 50 niet eens aan, dus die heb ik heel weinig. volgens mij groeit ie straks zo hard. Ik zie vaak leuke dingen maar weet niet welke maat k er het beste van kan kopen
Zo dames, jullie zijn flink aan de kletseritus de afgelopen dagen Heb alles al wel bijgelezen, maar zit nu op mijn werk en heb geen tijd om uitgebreid te reageren.. @Ilse; Ik heb de centjes aan je overgemaakt! Kleertjes; hmmm heb wel een paar pakjes in maatje 62-68, maar verder eigenlijk vrij weinig. Paar kleinere rompertjes, sokjes en 2 mutsjes, maar verder nog niet veel... Maar dat gaat helemaal goed komen, want zaterdag ga ik lekker shoppen met mijn mams... @Ruby; gefeliciteerd met het dochtertje van je vriendin! @Melina; ben blij te lezen dat alles in orde is met je! Op de rest ga ik proberen vanavond te reageren, als ik daartoe wat tijd kan vinden. Moet namelijk eerst eens even in mijn hypotheek gaan duiken, want heb het idee dat we veel meer betalen dan dat er destijds is toegezegd...
Tjonge, veel kleertjes hebben sommigen al! Ik heb er zelf eigenlijk niet zo'n zicht op, omdat ik nog lang geen kamer en dus geen kast heb om alles in te leggen. Dus ik heb ze ook nog niet gewassen, omdat anders toch alles weer muffig wordt in plastic tasjes enzo. Vwb de geboortekaartjes: het worden er 125 of anders 150. We komen daar toch al wel snel aan hoor! Ik vind het sowieso leuk om iedereen zo'n schattig kaartje te sturen, dus wil zo min mogelijk mensen overslaan
En t zijn nog dubbele rijen ook Maar moet alles nog wassen en strijken hoor... (ligt er nu een beetje rommelig in) Maar t is een hoop in 68 hoor
ik heb een aantal foto's die ik wil verkleinen maar het lukt me niet, de pagina geeft error aan! Wil iemand me helpen?
mail ze maar dan doe ik het via paint shop pro en mail ik je ze weer terug, kan je ze zo in je album plaatsen.
Heb ook bericht van Lenthe: Ik was op vakantie, heerlijk genoten van het mooie weer in Italie (en helaas ook een paar regen-dagen). Daarvoor ben ik verhuisd (en gisteren dus weer thuisgekomen in een enorme bende) en nu hebben we geen internet... Nu ben ik voor het eerst weer op m'n werk, dus even snel een berichtje. daar dus gelukkig ook alles goed!
Zo ook weer terug van het zh. Moet nu alleen de wc nog doen maar ik denk dat ik ook nog de stofzuiger door het huis haal. Hoeft mijn mannetje dat morgen niet te doen. Wij hebben ook nog niet veel kleertjes hoor. 1 pakje maat 50 en 3 pakjes maat 56. Wat sokjes en mutsjes en 2 pyjamaatjes. 6 rompertjes om niet te vergeten. Ga over een paar weekjes als de winter/najaars collectie er hangt nog wel wat halen. Maar niet te veel. Wie weet krijgen we nog heel veel en dan is het sonde. Er is altijd nog snel genoeg wat bijgehaald toch?
ik wacht wel tot ik thuis ben, bedankt toch! Ik wou ook foto's van me buik plaatsen die me zus had gemaakt, maar ze stuurt ze net en ik vind het niks dus dan maak ik eerst wel een buikfoto thuis en de foto's van de babykamer en dan als het thuis niet lukt wil ik alsnog gebruik maken van je vriendelijkheid hihi
Het pakje van maatje 50 heb ik van mijn ouders gehad. Was het eerste pakje. Ik was toen 7 weken zwanger. Dat wil ik in ieder geval wel meenemen naar het zh. Verder weet ik het nog niet. Ik denk zoiezo een pyjamaatje (ligt wel lekker natuurlijk) en nog een ander pakje.
zoals iemand eerder al zei volgens mij, maat 62 is echt groot hoor! Dat is vanaf ca. 3 maanden, dus als die kleine net geboren is, heb je in principe genoeg aan maatje 50 en als t een snelle groeier, of een grote baby is, kun je daarna een paar maanden met 56 uit de voeten. Ik hoop maar voor je dat je maat 62 niet eruit hoeft te persen! De maten staan voor het aantal centimeters van het kindje, zo kun je het makkelijk zien.
maar als je kindje dus snel 57 cm is doe je denk ik wel maat 62 aan toch? ik heb niet heel veel van 50-56, ik dacht meer te nemen van 62...
Goedenmiddag ladies Ik kom even een kort verslagje doen van vanmorgen bij de gyn. want ik sta op het punt naar een verjaardag te gaan, en vanavond weer Dus als ik er op tijd weer ben, kom ik vanavond bijlezen... Maar vanochten bij de gyn. geweest, alles was perfect. Bloeddruk was super, de buik groeit goed...tja best saai (GELUKKIG) dus. Over 2 weken moet ik weer komen, en krijg dan een uitgebreidde groeiecho....JIPPIE weer iets om naar uit te kijken dus. Wil iemand de afspraak ff toevoegen op het lijstje? 17 september 9.15 uur? Thx...... Tot vanavond!
jeetje wat zitten jullie weer op de praatstoel, even vluchtig 6 pag door gelezen maar natuurlijk weer geen klap onthouden. Was erg gezellig met mn tante, mooie bos bloemen gehad, fleurt het huis altijd weer op. Ben best moe, niet zo gek na zo'n rot nacht maar ga niet slapen want anders weet ik het wel weer. Ben ook al ff naar appie heijn geweest even wat spulletjes halen en nu........... niks meer. Morgen avond hebben we ook nog een verjaardag en daar wil ik een beetje fit voor zijn dus doe lekker niks, zit nu aan de chocolade pina koeken, goh waar komt die maagzuur toch vandaan hiihihihi KLeertjes, ik heb eigelijk niet zoveel, wij krijgen eigelijk ook weinig, ach vind het ook veels te leuk om zelf wat te kopen. Zit nog met smart op de Hema bestelling te wachten wanneer ik dat kan halen, al ben ik bang dat Piet het moet halen dat ik het niet eens kan sjouwen hihihi
ohw schiet me weer wat te binnen over poetsen, ik vind het echt niet erg om te poetsen vind het zelfs heerlijk, daarom baal ik er ook zo van dat ik weinig tot niks kan, al kan ik het soms niet laten om het een en ander te doen hoor. Maar de laatste tijd heeft het toch geen nut aangezien er veel geklust word in huis,maar als dat klaar is oehww gaan mn handen jeuken
ik heb toch wel redelijk wat pakjes 50 gepakt.ben alleen bang dat hij ze niet aan kan omdat hij nu al tegen de bovenlijn aanzit in het ziekenhuis.