November 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by -, Feb 24, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Roelie

Roelie Fanatiek lid

Mar 20, 2007
    2,951
    0
    0
    Gelijk heb je hoor gewoon pas vanaf donderdag betalen!
    Wat een rotsituatie zeg...maar goed nogmaals: miepje heeft straks alleen maar warmte, voedsel en liefde nodig ;) De rest is voor jou belangrijk voor haar niet ;)
    Hoelang denken ze er eigenlijk over te gaan doen, is het een beetje op tijd klaar voor je bevalling?
    xxx Roelie

2. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

Feb 3, 2007
    3,355
    0
    0
    docente
    idd niet betalen. hadden wij met het parket dat kwamen ze maar niet afwerken. als je maar niet betaald dan komen ze ineens wel

3. Roelie

Roelie Fanatiek lid

Mar 20, 2007
    2,951
    0
    0
    Oke ik heb dus niet stof gezogen maar ik heb gestofzuigd :D
    Dat is balen trouwens van je ischias, komt het puur door de zwangerschap of had je hiervoor ook al last?
    xxx Roelie

4. stasia

stasia Fanatiek lid

Jan 19, 2007
    3,404
    0
    0
    hihi tegelijk peetje

5. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

Mar 10, 2007
    3,609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    gaaap ben weer doodmoe.

en nu zijn de kids net uit school dus kan ook niet ff gaan liggen.

6. Morrighan

Morrighan Bekend lid

Nov 21, 2006
    611
    0
    0
    Utrecht
    Nou we krijgen zojuist de digitale proefdruk van ons kaartje binnen per e-mail :(

De kleuren zijn totaal anders als op de voorbeeld kaart.
    Op de site zijn de kleuren blauw en paars en op de proefdruk zijn ze felgroen met blauw!, het lettertype valt ook nogal tegen.

Dus alles wat blauw hoort te zijn is groen en alles wat paars hoort te zijn is blauw! Gelukkig zijn alle andere kleuren wel goed.

Gelukkig is het een digitale proefdruk, de papieren kost €6,-

Beetje deze kleur in plaats van deze

Krijg er bijna pijn aan me ogen van.
    Hoop dat ze het kunnen herstellen (mag gelukkig nog 5 wijzigingen doen)

Had net ook al ruzie dus mijn bui is echt tot een dieptepunt gezakt... *zucht* :evil:

7. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

Feb 3, 2007
    3,355
    0
    0
    docente
    @ roelie: nee nooit eerder gehad. deze zwangerschap al wel een paar keer last van gehad maar toen ging het gewoon weer over na een par daagjes, en nooit zo'n pijn als ik nu heb. Maar goed je moet er wat voor over hebben.

@ stasia: ja sorry, soms duurt het ff om te posten en dan zie je ondertussen de andere posts niet.

8. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

Feb 3, 2007
    3,355
    0
    0
    docente
    @morrighan; dat meen je niet, wat een tegenvaller. Ik zou daar ook kapot van kunnen zijn hoor! ik ging al janken toen mijn man en ik er niet over eens kwamen

9. stasia

stasia Fanatiek lid

Jan 19, 2007
    3,404
    0
    0
    Is ook niet erg hoor.

10. Roelie

Roelie Fanatiek lid

Mar 20, 2007
    2,951
    0
    0
    Nou zal nu echt aan het eten beginnen en de was opvouwen...

Pfff kan het niet helpen maar ben ff zó gefrustreerd....er is hier gewoon nog zoveel te doen, overal ligt stof (tis echt wit hier), er moet hoognodig gedweild worden, de badkamer en wc zijn ook wel eens aan een goede beurt toe, mijn ramen zijn ronduit goor zowel binnen als buiten, de koelkasten hebben al maanden geen sopje meer gezien en zo heb ik een hele waslijst en ik schijn er maar niet door te komen omdat ik zo druk ben met het heen en weer rijden tussen school en therapieen, nog moet studeren, dingen moet afmaken voor de OR, administratie moet doen, mijn beesten meot verzorgen, was moet draaien...

Mijn moeder hoef ik niet op te rekenen die komt echt niet helpen, René zou me helpen maar moet extra werken en komt er dus gewoon ook niet aan toe...

AAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRGGGGGHHHHHHHH!

Heb heel even het gevoel dat ik erin verzuip....en ik weet wel dat ik het moet loslaten maar ik zou zo graag even alles aan kant willen hebben :( :cry:

Sorry erg ego berichtje mag eigenlijk helemaal niet klagen maar ik baal er even zo van....vooral omdat ik weet dat mijn moeder bij mijn zus wel weken in huis heeft geholpen met van alles maar bij mij komt ze niet...want dan had ik maar niet zoveel drukte op me moeten nemen (ze bedoeld alle beesten enzo, mijn zus heeft geen beesten dus daar ging ze wel helpen en hier ben ik schijnbaar zelf verantwoordelijk voor de troep door alle beesten en dus komt ze hier niet... :( )
    Nou ja het zou me niet moeten raken maar ik heb het er momenteel toch erg moeilijk mee, heb al eens eerder verteld dat ik nog niet een rompertje heb gehad, ze vraagt nooit hoe het gaat...
    De laatste tijd speel ik steeds meer met de gedachte om het kontakt maar te verbreken ik tel schijnbaar toch niet echt mee... :cry:

xxx Roelie

11. stasia

stasia Fanatiek lid

Jan 19, 2007
    3,404
    0
    0
    Kan me voorstellen dat je je ongelooflijk kl*te voelt. Ik blijf het ook maar een vreemd verhaal vinden van je moeder. Het is toch ook een kleinkind van haar en jij bent toch ook haar dochter.

12. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

Feb 3, 2007
    3,355
    0
    0
    docente
    hee roelie, klagen mag hoor! voel je niet bezwaard. maar dat het je eigen schuld is?! slaat toch nergens op. wat voor dieren heb je als ik vragen mag?

Als het meer stress oplevert dan plezier moet je serieus na gaan denken over de relatie met je moeder. wel vreemd dat ze bij je zus wel gaat helpen en bij jou niet. dat je het druk hebt betekend toch juist dat je hulp kunt gebruiken nu?

13. Valerie

Valerie Fanatiek lid

Jun 22, 2007
    4,206
    1,041
    113
    Female
    Het familieweekend was erg gezellig. We hebben een erg grote familie (mijn oma heeft 13 kinderen, 35 kleinkinderen, 2 achterkleinkinderen en een derde op komst :) - en velen nemen dus ook nog een partner mee) en ik heb met (bijna) iedereen weer lekker kunnen bijkletsen en vol trots mijn buik kunnen showen. :) (Grappig trouwens hoe iedereen EERST naar mijn buik keek, en toen pas naar mij... Mijn moeder zei nog: wen er maar aan, straks kijkt iedereen eerst naar de baby en dan pas naar jou... :rolleyes: )

Ik was trouwens niet degene die laatst schreef over midden in de nacht wakker maken tijdens het familieweekend, dat was iemand anders. ;) Er werd juist goed rekening met mij gehouden: zowel zaterdag als zondag heb ik 's zelfs middags kunnen slapen. Desondanks vond ik het wel heel vermoeiend allemaal. Ik moet er nog steeds aan wennen dat ik momenteel niet meer zoveel kan doen als voor de zwangerschap...

14. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

Mar 10, 2007
    3,609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    ik heb ongeveer 20 pakjes in de kast liggen varierend tussen de 50 en 62.is dat weinig?

krijg zin om te gaan shoppen door jullie.

kopen jullie trouwens merkkleertjes?
    waar kopen jullie de kleertjes?

15. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

Mar 10, 2007
    3,609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    roelie dat is dus echt zwaar klote,kan me er ook echt niks bij voorstellen omdat mijn moeder en ik 4 handen op 1 buik waren.

16. stasia

stasia Fanatiek lid

Jan 19, 2007
    3,404
    0
    0
    Ik koop mijn kleertjes o.a. bij de hema, prenatal en heb een jasje van de zeeman. Merkkleertjes heb ik niet dus ik weet niet waar je die kan halen.

Ook heb ik gehoord dat ze bij de h en m ook leuke kleertjes hebben. Moet ik toch maar een keer gaan kijken denk ik.

Ja ik heb ook verschikkelijk veel zin om nog kleertjes te kopen.

17. Valerie

Valerie Fanatiek lid

Jun 22, 2007
    4,206
    1,041
    113
    Female
    Nou, dat lijkt me juist eerder veel dan weinig (maar misschien vergis ik me, ik ben nog geen ervaren moeder ;)). Je kindje kan toch maar 1 pakje tegelijk aan en waarschijnlijk zul je vele wassen per week draaien, zodat je tenminste altijd wel zult kunnen kiezen uit zeker 15 (?) schone pakjes. Toch? Ik heb ook ongeveer 20 pakjes in de kleinste maten. En eigenlijk vind ik dat best jammer, want nu zijn er missschien wel pakjes die het kindje (bijna) nooit zal dragen. Maarja, dan hebben we in elk geval wel volop keuze! :)

18. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

Mar 10, 2007
    3,609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    ik heb kleertjes van de h&m,c&a,jola,hans textiel ,prenatal en 1 pakje van esprit.maar vind merkkleding echt sonde van het geld omdat hij er zo snel uitgroeit en er geen baby meer na komt.

19. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

Feb 3, 2007
    3,355
    0
    0
    docente
    ik heb veel van prenatal en hema. Heb 1 setje merkkleding van pointer gekocht in de helft vd helft uitverkoop bij een kindekrleding zaak.

Ik kan het er niet aan uitgeven, ik vind merkkleding echt zonde en overdreven, terwijl ze goedkoop leuke dingen hebben. ooh bij prenatal verkopen ze ook mexx en noppies etc. das een beetje merk toch.

vriendin van mij koopt leuke "merk" babykleding in turkije ;) net echt.

schijnbaar kun je net over de grens in duitsland bij de mexxfabriek voor de helft vd prijs kopen

20. Niet meer actief

Al 2 uurtjes thuis nu, maar hier in huis nog druk geweest met vanalles en nog wat (o.a. het bijlezen van het forum ) en nu helemaal kapot. Weet eigenlijk niet hoe ik nog overeind moet zitten van de pijn nu :( .
    Was een enorm heftig ochtendje op mijn werk, maar wel productief. Vandaag de eerste dag met de nieuwe studenten en kreeg gelijk na binnenkomst de vraag of ik even een mentorgroep wilde opvangen van een zieke collega. Welja, joh, doe ik toch effe....Intensieve ochtend, omdat je zo'n groep helemaal op gang moet helpen, tijd moet besteden aan een goede kennismaking etc. Daarnaast ook inwerken van mijn vervangster, toch ook behoorlijk intensief. Wel leuk allemaal hoor, maar ben nu echt bekaf....

Zometeen even reageren op iedereen en dan houd ik het weer voor gezien voor vandaag. Vanavond ben ik niet thuis. Ik zie trouwens steeds meer tegen woensdag op, pfffff, wat zal ik blij zijn als de echo achter de rug is. Of niet natuurlijk.....maar daar wil ik gewoon nog helemaal niet aan denken :( .
    Achteraf zijn de 8 weken toch erg snel omgegaan, terwijl ik die eerste dagen de tijd vond kruipen en me afvroeg hoe ik die 8 weken ooit zou kunnen overbruggen. Mijn gevoel is nu gelukkig wel steeds positiever, hoop zo dat het me niet in de steek laat en de cyste is afgenomen of gelijkgebleven, dat zou dan namelijk betekenen dat we ons verder niet zoveel zorgen meer hoeven te maken.

Share This Page