Ik vind het ook sonde hoor die merkkleding. Ik ben zelf ook niet zo merkkledingachtig dus waarom mijn kleintje wel dan.
Dafje, leuk programma he 'als de vrouw van huis is', ik heb er echt van zitten smullen en verheug me al weer op volgende week. Mannetje vond het geloof ik wat minder, omdat het zijn soort toch in een wat minder positief daglicht zet Tari, jij kunt er dus over meepraten, zo'n man, hahaha. Oei zeg, de kids het huis geschminckt, ik hoop voor je dat je het allemaal weer goed schoon krijgt. Wat een schattig wiegje trouwens! Vind dat heksje aan de muur ook erg leuk! De intake van de kraamzorg heb ik aanstaande vrijdagochtend, ik ben benieuwd. Ik heb overigens nog niets om te laten zien De kamer staat immers nog maar half, omdat nog niet alles van de Ikea binnen is (die knurften zijn inmiddels al 3 weken aan het naleveren, NOT dus ). Ik hoop dat dit geen probleem gaat zijn voor haar. Ik lig sowieso erg achter op jullie allemaal geloof voor wat betreft het regelen van de uitzet,als ik dat allemaal zo lees Ikke, wat een mooie bloemige buik! Enne, zwanger klunsje ( ), rustig aan doen vanmiddag he? (ps, hier nog zo eentje, ook niet-zwanger krijg ik het voor elkaar om me tig keer op een dag te stoten enz. )
bij mij is de intake van de kraamzorg pas in de 8e maand, ik vind dat wel laat. voor het zelfde geld ben je dan al bevallen
@Roelie, rustig aan hoor meid! @Ruby, bij mij komt het overal vandaag, prenetal (noppies en melknogwat etc), hema, zeeman, wibra, boetiekjes, mexx, esprit en veel uit boetiekjes in Bulgarije, Turkije en Griekenland (ben ik dit jaar dus allemaal geweest met de auto). Ik koop ook niet echt dure kleding, heb wel een paar pakjes van mexx gehad!
Roelie, fijn dat de controle oke was! En leuk om te weten dat je een hoge buik hebt Shit voor je dat je moeder zo weinig meeleeft en behulpzaam is, lijkt me erg vervelend. Ik moet je eerlijk bekennen dat mijn moeder ook meer betrokken is bij mijn zusje en haar zwangerschap dan bij mij en mijn zwangerschap, vind dit ook af en toe erg lastig en ben dan best wel jaloers . Maar probeer het me zo min mogelijk aan te trekken, gaat de ene keer beter dan de andere keer. Wat het helpen betreft, gelukkig neemt hier mannetje veel van me over, anders zou ik het ondanks mijn klachten ook allemaal zelf moeten doen. Maar ach, ik heb in vergelijking niets te klagen, nog geen kinderen waar ik de zorg voor heb. Dikke knuffel voor je! Missym, hoe is het nu met je vandaag? Het lijkt erop dat 't tij weer rustig is, klopt dat? Gelukkig maar. Wat de cadeautjes betreft, ik/wij heb(ben) er nog bijna geen gekregen eigenlijk en denk ook niet dat er nog veel zal komen. Ik ben namelijk van plan een kraamfeestje te organiseren ipv kraamvisite ontvangen en wil de mensen laten weten dat ze niks mee hoeven brengen behalve zichzelf en een fijn humeur Hier momenteel dus welgeteld 2 setjes kleding (en dan ook nog eens precies dezelfde van mijn moeder en mijn zusje, hahaha, hoezo zelfde smaak?) in huis. Ik moet binnenkort eens flink wat rompertjes en kleertjes in gaan slaan.....
dat is fijner, ik dacht dat het bij mij ook in de 7e maand zou zijn omdat dat gebruikelijk is. maar ik las in de info gids van de kramzorg dat zij pas in de 8e maand komen
Goed wel een erg onrustige nacht gehad...dus ben nu half gaar! Me vriend heeft ook mijn auto mee vandaag om naar de garage te brengen, blijkt deze niet op tijd klaar dus moet zo van almere naar utrecht met de trein Ohhh als ik dat lees krijg ik echt zin om te shoppen, maar we hebben al erg veel en krijgen van iedereen kleding dus misschien slimmer om even te wachten
Gwen, lijkt me inderdaad heel moeilijk als je vriend zoveel verdriet heeft en zeker omdat je zelf ook met verdriet zit, dat weer anders is als het zijne. Ik ben benieuwd hoe je vriend zijn eerste werkdag is bevallen, misschien is de afleiding wel fijn voor hem geweest. Maar er zal hoe dan ook samen natuurlijk toch veel tijd besteed (moeten) worden aan het rouwen, niet makkelijk nu er ook blijdschap om het op komst zijnde nieuwe leven is... Trouwens erg lief dat je reageert op het boompje-planten van mijn jongste zusje! Ilse, heb je zelf geen gevoel dat het een meisje/jongetje wordt? Voorgevoel, dromen? Rachel wat shit voor je meid dat je nu zonder baan zit. Nog shit-ter (?) dat je nu toch sollicitatieplicht hebt. Vind dat erg vreemd, is dat niet anders te regelen? Serafijntje, fijn dat je familieweekend zo goed is meegevallen!
Roelie, die vrienden hebben een meisje genaamd Anna gekregen. De dementie is je vergeven, hoor Het is trouwens inderdaad het apparaat de het stof opzuigt en niet jijzelf (ik heb stof gezogen, gatver dat lijkt me smerig! ) Hé, ik kom nu bij je berichtje over de boel thuis. Je hebt erg veel balletjes die je in lucht moet houden. Lekker makkelijk van anderen om te zeggen dat je het allemaal zelf op je hals hebt gehaald en daarom het dan maar zelf op moet lossen. Een beetje vreemde redenatie in mijn ogen. Ik kan je niet fysiek helpen, maar wil je toch sterkte ermee wensen en ik hoop dat je het kan relativeren. Peetje, wat vervelend dat je zo afhankelijk bent van anderen door de pijn van je ischias. Volgens mij speelde dat 's nachts wakker maken bij Indigo die met haar schoonfamilie op vakantie ging? Of maak ik de verwarring nu alleen maar groter? Indigo, ik duim voor een goede echo!
@Indigo: kan me voorstellen dat je steeds zenuwachtiger wordt voor de echo, ook al weet je wel dat er een grote kans bestaat dat alles prima in orde is. Waarom duurde het eigenlijk zo lang totdat je deze controle echo krijgt? Daar zat dan dus 10 weken tussen?!
helemaal mee eens, goed gezegd Barbabintje! Ruby, jeetje meid, de kleine ligt al gewoon startklaar dus?! Houden zo dan maar Enne, een vent hoort lekker een beetje flink te zijn, niet? Wat leuk dat je al weet hoe groot ie nu is trouwens! Heb je iedere keer een echo of zo? Vervelend dat je nu weer zo vaak boven de pot hangt, is daar niks tegen te doen? Hier gelukkig niet meer hoeven overgeven, wel flink het zuur en met momenten strontmisselijk. Heerlijk dat je vriendin al lekker kan 'bonden' met Lexus. Ik hoop voor haar dat de pijn van de ks snel weg blijft. Morrighan, ik kon je foto van de kleertjes niet openen, maar ik begrijp uit de reacties dat je een winkel kunt beginnen Shit van de proefdruk trouwens. Kun je niet vragen of ze de kleuren aanpassen?
hee esther, zo heet mijn zus trouwens ook, bedankt voor het medeleven. Ik hoop dat ik snel weer kan lopen, hoewel af en toe even thuis ook wel heel fijn is. Kun je meer genieten van de beeb.
lief dat jullie duimen meiden! nee, Murmel, de echo was met 20 weken precies. Nu met 28 weken precies. En waarom dat zo lang heeft moeten duren? Weet het eigenlijk ook niet, volgens de gyn en echoscopiste zou pas na die tijd met meer zekerheid iets erover te zeggen zijn. Wellicht als we de vruchtwaterpunctie niet hadden geweigerd toen, dat het anders was gelopen of zo....ik weet het ook niet.
@Roelie: jemig, dat is echt niet tof van je moeder, dat ze op zo'n manier onderscheid maakt. Waar slaat dat op? Jij zou dus nog meer hulp nodig hebben juist! Maarja, het IS natuurlijk ook wel erg vreemd en asociaal om huisdieren te hebben en ook nog eens zwanger te zijn, belachelijk. Heb je haar hier wel eens direct over aangesproken, echt één-op-één? Dat je haar uitlegt dat dit dus echt heel k*t voelt, zoals zij met jouw zwangerschap omgaat? Of je vraagt aan de man van Maria om een subtiele e-mail te schrijven? (ik weet het: flauw, maar ik meen het wel, ik zou dit niet zo over je kant laten gaan!). Sterkte met alle balletjes hoog houden, zoals Esther het zo mooi verwoordt, en ook met je moeder