He bah, zit ineens te bedenken dat ik morgen moet werken. Heb ik echt geen zin in. Het is ook zo ongelooflijk druk op het werk. En aangezien ik geen kantoorbaan heb wordt het nu wel erg zwaar. Maar nog 4 weekjes. Ben al aan het aftellen.
volgens de gyn is het de slokdarm die niet meer goed afsluit.is blijkbaar normaal.zit hier nu alweer het zuur weg te slikken. jeetje heb nu echt zin om kleertjes te gaan shoppen. zal eens aan mijn eten beginnen. ooh indigo wel spannend voor woensdag,fabian heeft een cyste gehad in zijn niertjes tijdens de zwangerschap en die was ook zomaar ineens weg. dus ik heb hele goede hoop dat het bij jullie ook zo gaat.
Fijn om te lezen dat met Lenthe alles oke is! Hoop dat ze snel weer van de partij is hier. Natasja, fijn dat bij de gyn alles goed was meid. En over 2 weken een groeiecho, kun je lekker je beebje weer zien. Is daar trouwens nog een speciale reden voor of zo dat je die krijgt? Peetje, klote inderdaad als je zoveel pijn hebt. Doe het maar rustig aan hoor! Wat de hik betreft....hier nog niet meegemaakt of opgemerkt dat beebje de hik heeft, lijkt me wel grappig. Ik heb sinds 2 weken trouwens wel iets anders, waar ik soms helemaal onrustig van word. Dan voel ik net onder mijn borsten, tussen mijn borsten en navel in zeg maar ineens een enorm heftig gefladder, alsof mijn hart op tilt slaat. Weet alleen nog steeds niet of het nu echt mijn hart is of misschien de kleine die jogt of zo? Herkent iemand dit?
jeetje julie zijn werkelijk niet bij te houden whahah Zeker wel gezellig hoor! Roelie ik herken jou situatie wel hoor maar dan met mn pa, heb het idee dat hij maar 1 kind heeft, terwijl hij er 3 heeft. Totaal geen intresse in ons, niks cadeautje of wat dan ook, OP hulp hoef ik ook al niet te rekenen. Heb me er bij neer gelegt, dan zoekt hij het maar uit, zoek ook geen contact meer met hem, laat hem maar intresse tonen.
Ben ook al aan het eten begonnen, teminste alles gesneden, maar moest even gaan zitten, kreeg last van mn buik en rug. Was wel nodig ook dat ik ging zitten want jullie kletsen zoveel hiih
mijn oma vroeg of ik nu de katten weg ging doen, omdat ik zwanger was. Ik keek haar al vreemd aan van waarom zou ik in hemels naam de katten weg doen? Mijn oma is geen dierenvriend, heeft ooit een poes laten inslapen omdat ze krols was en dat niet over ging met een emmer water er overheen gooien. Dus schijnbaar is het voor sommigen vreemd om zwanger te zijn en huisdieren te hebben hahaha
ohw dat is bizar zeg, waarom neem je dan een poes en welke dierenarts doet dat ook. Hoef ik aan mijn dierenarts niet te vragen ook. Ik heb er geen seconde over nagedacht om mn katten weg te doen ook. Vind het soms sneu voor ze dat ze hun kamertje kwijt zijn straks hihi
Nou lekker dan Ruby, die slokdarm.... Is er niks wat je kunt eten of doen om het te laten minderen? Goed om te horen dat bij Fabian de cyste ineens weg was, ik hoop zo dat dit bij ons ook het geval is. De hersentjes zijn zo precair. Goede moed houden maar....toch?! Ik ga me ook even bezighouden met de voorbereidingen voor het eten vanavond en dan mijn boeltje pakken.
Ruby: ik heb ook veel last van maagzuur. Zit aan de rennies. Probeer het wel zo min mogelijk te nemen maar af en toe is het een hele verlichting. En rennies mogen tijdens de zwangerschap.
@ indigo; ik ken het niet, zijn het geen hartkloppingen? wil e niet bang maken hoor. Heeft je kindje een cyste of jij? dat is me nog niet helemaal duidelijk. sorry als ik en vervelende vraag stel
Nou, mijn 2 katten zijn nu ook hun kamertje kwijt maar ze waren er gelukkig zo aan gewend. Ze staan wel voor de deur als ik in de babykamer bezig ben en proberen dan naar binnen te gluren zo van heee hier is het een en ander veranderd.
Dat vind ik echt bizar! Maar ook aan mij is al eens gevraagd wat we met de hond gingen doen nu de kleine onderweg is . Ik heb maar gezegd dat de hond mooi kan oppassen terwijl wij aan het werk zijn.....
Mijn pa had ooit een hondje, en toen oma hem ging uitlaten (het hondje dan he, niet mij pa) zei iemand dat ze een schattige hond had. Mijn oma vroeg; "wil je hem hebben?" en zo heeft de ter plekke de hond va mijn vader weggegeven terwijl hij nog maar en kind was, hij snapte er niets van. oma is geen dierenvriend
ja, zijn misschien toch hartkloppingen dan, word er helemaal gejaagd en onrustig van op zo'n moment dus zou goed kunnen.... En nee hoor, je vraag is niet vervelend. Tijdens de 20 weken echo is er een grote cyste gezien in de hersentjes van ons kindje. Dat zou volgens de echoscopiste en gyn kunnen duiden op een chromosomale afwijking en wel down-syndroom ofwel trisomie 18. Er is aan ons gevraagd of we een vruchtwaterpunctie wilden laten doen omdat de kans op deze afwijkingen door die softmarker aanzienlijk toegenomen is. Wij hebben daar echter van afgezien. We moesten over 8 weken terugkomen om te kijken of de cyste verdwenen zou zijn of gelijk gebleven (hetgeen wel eens voorkomt en positief zou zijn) of dat deze gewoon mee is gegroeid en dan is de kans op de afwijkingen best groot. Wat in ons voordeel sprak is het feit dat de echo verder helemaal oke was, dus er zijn verder helemaal geen afwijkingen gezien.