November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    @ stasia: ik ben bang dat het moeilijk tegen te houden is als je weg bent. leg nu vast aluminiumfolie in nde box dat wil nog wel eens helpen

2. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ik heb al tip gekregen om de box op tijd neer te zetten en er dan ballonnen er in te doen, daar schijnen katten verschrikkelijk van te schrikken als ze een poging doen om er in te gaan liggen

3. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Mogen je katten normaal wel op de ban, Stasia? Mijn katten heb ik van kitten af aangeleerd dat ze met 4 pootjes op de grond horen en daar houden ze zich redelijk aan. Aanleren bij oudere katten die gewend zijn overal op te mogen springen, zou ik niet zo 123 weten eigenlijk.

4. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Ok ik ga de tips gewoon proberen. Verder wil ik een apparte deken in de box leggen als de kleine er niet in ligt zodat de haren niet op het boxkleed komen.

5. Niet meer actief

jeetje peetje ( :) ), je oma is inderdaad beslist geen dierenvriend. Zou ik eerlijk gezegd toch wel erg moeilijk vinden om mee om te gaan.

Stasia, hier is de kat ook razend nieuwsgierig naar de babykamer. Tja, was voorheen natuurlijk ook haar domein :(

6. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Even een vraagje... Ik lees hier af en toe dat sommigen van jullie weten hoe groot het kindje is en/of hoeveel het weegt. Hoe weten jullie dat? De vk voelt wel iedere keer aan mijn buik, maar heeft nog nooit iets over de lengte of het gewicht gezegd. Ook niet of de groei van mijn baarmoeder of die van het kindje voor /achter loopt op het aantal weken dat ik zwanger ben. Hoe wordt dat bij jullie gemeten? Of kan dat alleen bepaald worden tijdens een echo?

7. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Er zijn vast wel kattenfora op internet waar jouw vraag behandeld is/wordt, Stasia.

8. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    als je het voelt trillen in je nek kunnen het hartkloppingen zijn.

jezus dat is wel even schrikken! ik weet ook niet of ik idd een vruchtwaterpunctie zou hebben laten doen. Ik hoop voor je dat de cyste geslonken is, wel erg dat je da zo lang met die onzekerheid moet rondlopen. weten ze al of er andere/ meer complicaties kunnen zijn? of hoor je dat pas woensdag?

9. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Ja esther ze mogen op de bank. Ik heb ze ook gekregen toen ze 3 waren dus dat soort dingen kan je niet meer afleren.

10. Niet meer actief

Serafijntje, dat vroeg ik me dus ook al af. Bij mij zelfde verhaal als bij jou....

11. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Serafijntje, ook mijn vk is niet zo scheutig met concrete maten enzo. Of althans de ene in de praktijk wel, maar de andere weer niet. De laatste houdt het alleen op "gemiddeld" of "ziet er prima uit", maar zegt gewoon niet hoeveel precies.

12. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    hier oko geen idee wat het kindje nou weegt ofzo, ja de laatste keer is dat gemeten bij de 3d echo maar ja dat is alweer 4 weken geleden, dus dat klopt al niet meer.
    Maar volgens mij kan de vk het op een gegeven moment ook wel voelen en in schatten

13. Niet meer actief

Ik voel niks trillen in mijn nek..... :confused: hihihi.

Ik weet woensdag helaas pas meer, even in spanning afwachten dus.

14. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    er zijn kattenfora genoeg.

ik ben zelf eigenlijk oficieel kattenfokker, maar heb al eventjes geen nestje gehad met de zwangerschap etc. dus ja oma is voor mij moeilijk te begrijpen

15. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Ik loop bij de gyn. en niet de verloskundige. Iedere keer krijg je een echo om het hartje te beluisteren en bij mij wordt de kleine iedere keer opgemeten en dan kijken ze of tie op de groeicurve ligt. Dus vandaar dat meerdere dames het weten.

16. Niet meer actief

meiden, ik ben er vandoor voor dit moment.
    Ik wens jullie allemaal een hele fijne avond.
    Niet te veel posten he? ;)
    tot morgen....

groetjes, Indigo

17. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    bij Vk voelen ze of ie ong. op schema ligt. bij pretecho hebben ze echt gemeten en gewogen etc

18. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    hartklopingen kan nu wel voorkomen in de zwangerschap omdat je lichaam het zwaarder krijgt.
    Anders aangeven bij de vk of even vragen bij je ha.
    Ik heb ook periodes met hartklopingen, je voeld je gejaagd en het idee dat je hart eruit knalt soms.
    Probeer dan rustig te gaan zitten en rustig ademen te halen

19. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Fijne avond meis
    Kan niks beloven dat we het rustig houden maar als we zo door gaan vrees ik het ergste hihihihihi

20. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    @indigo: eet smakelijk en veel plezier nog

Deel Deze Pagina