November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Wij hebben dalijk partneravond bij de gym. Ik heb de indruk dat maar weinig mannen het ECHT OPRECHT leuk vinden om mee te gaan. Rob gaat puur voor mij mee.
    Ik vraag me ook hoeveel mannen er met smoesjes zijn afgehaakt....

2. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Of vrouwen natuurlijk die samen een kind krijgen...

3. Hallo meiden, ben er ook weer, ik heb weer bijgelezen (15 pagina's sinds vannacht!) en er is weer een hoop gebabbeld, maar ik ga even niet reageren op de berichtjes.. Als jullie het niet erg vinden..

Ik ben zo ontzettend brak, heb slecht geslapen, moest werken en heb te lang gewerkt, de rit naar huis in de auto was pijnlijk, hobbelde teveel, bij elke drempel (kom er totaal iets van 15 tegen) kreeg ik zowat een harde buik en lig nu op de bank bij te puffen. Draai ik me om, ja hoor weer een harde buik. Zucht... Ik heb dus ook geen zin om te koken en hubbie ook niet, dus wordt wat halen... Manlief weet alleen niet wat hij moet halen, dus zit te chagerijnen omdat ik niet kant en klaar vertel wat hij moet halen. En dan geef ik een voorbeeld en dan is het weer niet goed... mannen!
    Mijn rug en bekken werken ook al niet mee...

En de was moet ook nog gedaan worden...
    pff, tis wel een klaagpost geworden, sorry

4. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Drempels moeten sowieso verboden worden.

5. Nou idd!

6. pff ik moet nog 5 halve weken werken... wat een end!

7. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Even een vraagje.
    De liever-kwijt-dan-rijk-vriendin is morgen jarig. Ik heb de afgelopen dagen/weken al niet meer gerageerd op haar smsjes, en toch kreeg ik vorige week een uitnodiging voor haar verjaardag.
    Wat moet ik doen? Gaan? En dus het risico lopen dat ze denkt dat alles koek en ei is.
    Niet gaan en niets laten horen.
    Niet gaan en een ecard sturen.

Ik zat zelf aan de laatste te denken. Dus wel gewoon even een kaartje van, fijne verjaardag maar ik kom niet.

8. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    nou als je van haar af wil zou ik niks sturen.

9. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik tot 13 okt en ik vind het heerlijk!
    Ik geniet er echt van.
    Vandaag zo'n kind: 'juf? zit er een baby in je buik?'
    Ik: ja wist je dat niet?
    hij: nee dat wist ik niet

En ik heb zo'n vraagteken op mn band staan en een collega zei: die hoef jij toch niet om? We weten toch al dat het een meid wordt. Waarop ik zei: misschien wordt het wel een hond. Een kind die het hoorde kon nog net dr ogen binnenhouden en zei: 'maar alleen mamahonden krijgen toch honden'?

10. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Hoezo nesteldrang hier............... heb ff de linnenkast van de babykamer in elkaar getimmerd (kon niet tot morgen wachten ;) ) alleen nu het probleem. Ik krijg hem in m'n eentje niet rechtop gezet grrrrrrrrrrr. En ik wilde hem wel afmaken vanavond. HIER KAN IK NIET TEGEN! :evil: :evil:

11. Morrighan

Morrighan Bekend lid

21 nov 2006
    611
    0
    0
    Utrecht
    LOL :D haha ow dat had ik willen zien!

Mijn nichtje snapt er ook niks van, bij de 3D echo werd het al wat duidelijker, denk dat ze het pas snapt als ie eruit is

En een kennisje van ons snapt helemaal niet dat twee vrouwen samen een kind kunnen krijgen, trouwen snapte ze al niet dus dit.... :D :)

wel leuk hoe ze er steesd om vraagt, en dr moeder (die over 2 weken is uitgerekend) maar uitleggen haha :) :)

12. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Nou, als de kast niet lukt dan ga ik de box maar in elkaar zetten. In de babykamer kan ik verder weinig doen. Die @%#$kast ligt nu in de weg.

13. Niet meer actief

Hallo allemaal,

wat hebben jullie veel gekletst vandaag.
    Ik ga zo alles bijlezen.

Vanmiddag de HA gebeld, want ik voel me nogsteeds zwaar beroerd. Hij denkt dat ik een griepvirusje te pakken heb :cry:
    Gewoon uitzieken dus maar.

Ik ga nu proberen om wat te eten.

xx Carola

14. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Wat zitten we weer gezellig met elkaar in de lappenmand ;)
    Zullen we het op de 7 maanden blues houden? :D

Jen vervelend dat je mannetje niet goed in zijn vel zit, maar nu weet je tenminste wel wat er allemaal speelt, kan me voorstellen dat je je anders knap onzeker voelt. Gelukkig is hij sterk genoeg om eventueel te stoppen bij die honkbalvereniging en gaat hij niet met tegenzin door, anders werkt het helemaal niet meer he....Jammer hoor als je dan zo je best doet en een team moddert maar wat aan.

Wat mijn moeder betreft....tjsa....ik laat het allemaal nog maar even bezinken dit weekend eerst maar eens goed met René praten, broeven sturen of 1 op 1 gesprekken werken bij haar toch niet, ik kan wel zeggen wat me allemaal dwars zit maar dan gaat ze toch alleen maar zielig zitten doen en ben ik alsnog het kwade beest...ik heb daar eigenlijk ook geen zin in. Moeilijk....

Nou ik ben hier klaar met afruimen, kinderen liggen op bed eerst maar eens een bakkie koffie en dan een lekker dom online spelletje doen ofzo ;)

xxx Roelie

15. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    hadden we het daarstraks over de kraamzorg. Belde ze net. Ze komen 24 september langs dus voor die tijd wil ik de kamer zo ver mogelijk klaar hebben maar dat moet wel lukken.

16. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Nog een hele andere vraag...

Nu ons aquarium weg is heb ik een stuk betonvloer in de woonkamer, dit is een stuk van zeg maar 3 bij 1 meter tegen de muur aan. Aan de andere kant van die muur zit de keuken van de buren, nou was die vloer kurkdroog en zaterdagochtend was het ineens helemaal nat!
    Gelukkig heb ik nog geen vloerkleed gekocht (we doen later de hele vloer opnieuw) dat had ik dan kunnen weggooien.
    We weten wel zeker dat dus bij de buren iets lekt, de vaatwasser of wasmachine maar zij hebben het huis te koop staan en willen er niks van weten...ze hebben een soort sierstrip aan de onderkant van hun keuken en ze willen die niet losmaken om te kijken of er iets lekt!
    Wij weten zeker dat er verder geen leidingen ofzo van ons lopen...

Ben ik mooi klaar mee, ik durf nu geen vloerkleed neer te leggen laat staan straks een hele nieuwe vloer!

Hoe kan ik hun nou dwingen om toch naar die lekkage te kijken?

Zat al te denken om kontakt op te nemen met mijn verzekering, ik heb nu nog geen schade gelukkig maar als ik nu een nieuwe vloer doe krijg ik het wel...
    Of zal ik hun makelaar bellen en die op de hoogte stellen van het 'verborgen gebrek?'

xxx Roelie

17. Niet meer actief

Jee stelletje kletskousen! Ik heb nu wel alles bijgelezen, maar weet even niet meer waar ik op moet reageren hoor. Ik waag wel even een poging.

Roelie, wat een kinderboerderij bij jullie zeg, leuk! Ik neem maar even aan dat jullie niet op een klein flatje wonen :) En wat een toestand met je moeder, kan me je verdriet goed voorstellen. Knuffff!!

Oh en wat mn studie betreft, ik doe t inderdaad via de LOI. 't was best een dure studie, dus wil m sowieso afmaken en de examens gaan doen. Qua huiswerkbegeleiding enzo heb ik nog een jaartje en dus moet t gewoon binnen dat jaar af zijn. Had t eigenlijk dit jaar nog af willen hebben, maar dat gaat dus niet lukken. Valt me gewoon vies tegen, is erg moeilijk allemaal.

Qua wegen/meten kan ik nu nog niet over meepraten, maar na donderdag wel, dan heb ik mn groei-echo. Ben erg benieuwd, we hebben sinds de 12wkn geen echo meer gehad, dus zal flink veranderd zijn hihi. Oja, na mn val natuurlijk wel even echo gehad, maar toen lag ik pijn weg te puffen, dus weinig op t scherm gezien ;)

Qua katten en box..wij gaan het ook met ballonnen aanpakken. Op zich komt onze kat al niet op de bank enzo en is t een supermakkelijk beest, dus ik verwacht geen problemen. Maar je weet maar nooit he. Wanneer gaan jullie de box opzetten?

Kleertjes...ik heb vanmiddag een leuk vestje bij de Hans Textiel gekocht, verder wat dingetjes van de Prenatal, C&A, Makro etc. Geen merkkleding dus, ben ook nog niet echt wat leuks tegengekomen omdat we natuurlijk nu alleen nog maar neutrale/unisex dingen kunnen kopen. Het grootste dat we hebben is mt 86! Kwam m'n schoonmoeder mee aan. Euh, dat duurt dus nog ff hoor ;)

Jen, fijn dat je een goed gesprek met Erwin hebt gehad, dat zal de lucht wel wat klaren. Balen dat het allemaal niet zo lekker gaat, maar jullie komen er samen vast wel uit. Het ligt in elk geval niet aan je relatie of de zwangerschap, dat is natuurlijk wel fijn om weten/voelen.

Maria, waarom doet Rob dat dan? Is dat jennen of vind ie dat sexy ofzo? Moet Willem echt niet proberen hoor, krijgt ie spontaan een knal voor zn kop hihi.

Qua partneravond...ik vind t nog steeds heel bijzonder dat Willem dus juist zelf naar dat Samen Bevallen wil, hij wil er echt overal bij betrokken zijn. De meiden die hier ook naar SB gaan, hoe was dat bij jullie? Zelfde situatie denk ik?

Indigo, wat een onzekere weken zitten jullie nu in zeg, ik geloof dat ik dat niet helemaal meegekregen heb. Sterkte met de echo, ik kan me voorstellen dat het heel spannend is.

Zo, hier hou ik het even bij, Willem geeft net het teken 'nog een paar minuten' dus ik moet gaan afronden. Toch handig he, zo'n man in de keuken, hooguit een beetje laat ;)

Liefs
    Ilse

18. pfft... heb ff mijn nagels geknipt, wilde ook mijn voeten meteen doen, maar ik krijg ze niet ver genoeg meer omhoog... :) nou laat dan maar haha. Misschien moet mijn hubbie ze maar knippen van de week...

19. Net zoiets al veter strikken trouwens... hoe zit dat bij jullie?

20. Niet meer actief

Lukt het ook niet als je je voet op de rand van de salontafel zet?
    Zo kan ik er nog net bij.

Deel Deze Pagina