Ja daar had ik van de week ook last van. Mijn mannetje heeft het toen maar gedaan en daarna een heerlijke voetmassage gegeven.
Zo, even bijgekomen, gegeten. Jeroen had Indisch eten gehaald, lekker zeg! Dat doen we vaker! Nu heb ik even puf en tijd om te reageren. Hier gaan we ook balonnen in de box leggen, we zetten de box neer als ik met verlof ga, zodat ik ze lekker opnieuw kan africhten haha. Over kleertjes. Wat hebben jullie allemaal enorm veel kleertjes zeg! Hier is alleen het hoognodige bijgekocht. Dus 3 rompertjes 50/56 en 3 rompertjes 62. Verder twee slaapzakken, 1 pakje mt 50, 1 mutsje, 3 paar sokjes en 1 boxpakje. Moeten dus nog wel een mutsje erbij kopen, althans als je van de lijst uit moet gaan. Maar idd omdat wij ook nog niet weten wat het wordt, moet het allemaal unisex zijn en dat is niet altijd even leuk, wordt veel van hetzelfde. Dus ik heb bedacht dat we na de geboorte, zodra ik op de been ben ff de hema en de hans textiel in duik, allebei twee straten verderop, en daar wat leuks haal voor de kleine omdat we dan gericht kunnen sjoppen voor jongens of meisjeskleren. Ik heb ook geen idee hoeveel de kleine weegt, alles was de verloskundige zij was klein maar fijn. Dus ik kan er nu vanuit gaan dat het onder het gemiddelde zit, maar niet zorgwekkend is. Dus rond de 1.5 kg nu ongeveer. Wij wilden ook naar Samen Bevallen, maar helaas was de cursus al vol en de daarop volgende cursus te laat, dan zou ik halverwege ws bevallen. Dus dat ging helaas niet door. Jeroen wil dus best mee, hij vind het allemaal ook spannend en wil wel weten wat er allemaal gebeurd, toch vind hij het ook best wel eng denk ik. Maar misschien wil hij juist daarom graag op de hoogte zijn.
Nee zelfs op de salontafel niet meer, buik zit teveel in de weg. Ik kan niet verder voorover, want dan komt mijn buik mijn been tegen, en als ik te lang voorover zit, krijg ik last van mijn onderbuik, bij mijn schaambot, omdat de kleine al erg laag ligt. Dan is weer rechtop gaan zitten zo pijnlijk, en lopen al helemaal!
Poeh Carola wat een buik zeg! Nou, ook logisch natuurlijk met twee ukkies erin! Kan me goed voorstellen dat je soms erg moe bent, als je dat allemaal met je mee moet dragen! Hoe gaat het nu trouwens met je. Nog veel lichamelijke klachten, behalve je griepje?
Tja, dan is dat toch het voordeel van t feit dat ik amper buik heb (althans, geen zwangerschapsbuik alleen spekjes hihi). Ik kan overal gewoon nog bij hoor, kan mn teennagels nog knippen, kan me nog scheren etc. Zie, elk nadeel heb zn voordeel
De standaard dingen, mijn bekken, rug enzo. Maar buiten mijn griepje gaat het eigenlijk nu erg goed. Hummeltje en Frummeltje waren vandaag ook weer lekker actief (met maten gelukkig)
Vragen jullie je wel eens af of je je buik snel weer kwijt raakt na de bevalling? Ik heb soms van de vlagen, waarin ik echt zoiets heb van: oei, als ik maar niet zo'n vrouw wordt, die het allemaal wel best vind... (verder niets mis mee, maar ik zou me daar niet happy bij voelen denk ik) Auw, ukkie trapt net 4 keer achter elkaar in mijn ribben. En bedankt!
Ow btw, Jeroen noemt ons vaak gescherend de f5-wijfies... Hij denkt dat we steeds achter het forum zitten en de f5 toets steeds indrukken, om te kijken of er al weer wat nieuws gepost is haha. Ik heb wel van die momenten iig
Zeker weten. De flinke karate trappen kunnen ze bijna niet meer uitvoeren, maar het zijn nog wel trappen.
Volgens mij moet jouw buik toch ook wel aardig op en neer en heen en weer gaan soms, of kan dat al bijna niet meer wegens ruimtegebrek?
op en neer en heen en weer gaan, praat er niet over. Vooral als een van de twee de hik heeft, echt geweldig. Ik kan soms uren naar mijn buik liggen kijken. Ik ga nu SCI kijken, misschien tot straks
Nouhou, ik wil ook een bewegende buik Of op zn minst een buik waarvan je ziet dat ik zwanger ben...snif..bij mij zie je alleen maar dat ik dik ben. Op zich heb ik er niet veel problemen mee en vind ik t wel best, maar stiekum toch wel heel jammer hoor.
zo meiden weer lekker aan de klets geweest, hmzz is geloof ik vandaag niet anders geweest geloof ik. Ik kan trouwens nog steeds mn teen nagels knippen van de week trouwens nog gedaan. Scheren doe ik op de tast, en gaat nog steeds goed, hopelijk blijft dat ook zo want ik laat Piet het echt niet doen als ik zijn gezicht af en toe zie na het scheren, bedank ik daar voor