ohw nog helemaal vergeten te vertellen. Vrijdag hebben we onze muurstikker binnen gekregen, een gedicht, hij is erg mooi, kan niet wachten tot het kamertje klaar is.
Wij hebben net een ontzettend boeiende (not) diapresentatie gezien. FULL FRONTAL bevalling. Nou ikke, die vrouwen hadden ook een rimboe van hier tot het tropisch oerwoud. Gewoon laten staan dus, alsof de vk er iets van gaat zeggen. Na de geboorte kun je gewoon scheren. Ik ben dat punt al voorbij hoor. Het kan me werkelijk niks schelen, en ik ga niet moeilijk doen om die haartjes weg te halen. Dan maar een lelijke mus.
hihi de Rimboe Ik scheer het altijd helemaal weg, ik ben niet zo goed in lijntjes maken whaha, Dus voor mij net zo makkelijk ben alleen iets langer bezig. Ik doe het ook niet voor de vk, maar gewoon voor mezelf dat ik het prettiger vind
Dat is voor mij gewoon tast werk geweest, maar na mijn ongelukje van vorige week , laat ik het maar liever gewoon staan.
Tja het ís frisser en het ziet er leuker uit maar ik ben dat stadium echt voorbij. Ik wil niet dat Rob (of iemand anders die het laatst al aanbood) het doet. Dus dan staat het maar. Hou alleen de bovenkant een beetje bij. Over een week of 10 kan het er weer af....
Hebben jullie nou ook dat je sinds je zwangerschap je echte vrienden heb leren kennen? zit nu bijv met een vriendin op msn, bijan 9 jaar mee bevriend lief en leed gedeeld, en sinds ik zwanger ben ons heeft laat barsten als een bak steen en heb haar eigelijk niks meer te vertellen, voel me zo laten vallen. Nu ook zegt ze van de tijd gaat snel he,nog maar een paar weekjes, uhhw ja dat klopt weet ik, Heeft dr gezicht nog niet laten zien met helpen verbouwen, terwijl ze weet wat we nog allemaal moeten doen, nee helemaal niks. Ik snp er werkelijk helemaal niks van
Ik heb mijn vrienden een tijdje terug al te goed leren kennen, toen we ook steeds moesten verhuizen enzo.. Nou, nu weet ik wie er voor ons klaar staat en wie niet en dat is opzich ook wel prettig. Ook makkelijk voor de kaartjes haha... Maar leuk is het niet nee... Voel ik net de kleine verschuiven in mijn buik, kijk ik naar mijn buik, issie helemaal schuin, het leek wel een skischans!
Aaarg ikke. Ik erger me dus dood aan dat soort topics. 1 seconde op google en ik heb al ziljoen hits... Moeilijk hoor zoeken... Vrienden, die ken ik inmiddels ja. Heb een paar jaar geleden mn vriendenkring uitgedund.
Hier wordt de boeshboesh alleen bijgehouden in de trant van niet te lang laten worden, dan zit het alleen maar in de weg... 't klit trouwens ook sneller nu, komt waarschijnlijk door de afscheiding die meer is? (smakelijk verhaal haha)
Hmm Dees, das wel irritant zeg, dat soort vrienden heb je inderdaad weinig aan. Wij hebben eigenlijk amper vrienden, alleen die Tokkies zeg maar en die vriend in Groningen. En ik heb een paar vriendinnen die allemaal een end uit de buurt wonen en ik dus maar 1 keer per jaar zie ofzo. Eigenlijk altijd al zo geweest. Ben ook vaak verhuisd, veel vriendschappen kunnen daar neit tegen. Ik probeer wel altijd nieuwe mensen te leren kennen en vrienden te maken, maar op de een of andere manier loopt dat toch stuk. Kreeg last van een stel te horen dat ze de vriendschap niet meer zien zitten omdat ik een te dominant karakter zou hebben er daardoor weinig ruimte voor hun overbleef. Auw, dat doet wel ff zeer hoor, dat zeg je toch niet? Gelukkig wist Willem het gelijk te ontkrachten, maar toch...niet leuk om te horen.
Ik ben overigens niet zo'n vriendenpersoon. Ik heb ze wel, en vind het prima maar ik moet echt niet geclaimed worden ofzo. Ik wil gewoon lekker mn ding doen zonder verantwoording af te moeten leggen. Dat is ook een van de reden dat ik nu een lieverkwijtdanrijk vriendin heb. Ze claimed me en daar kan ik dus niet tegen.
Whahah ja ik kan daar oook niet zo goed tegen, gelijk bleren zonder zelf te kijken, schijnt moeilijk te zijn hihihi Ik dacht dat ik aan haar heel veel had, zij was op Piet na de eerste die wist dat ik zwanger was, ze wilde alles delen en weten. Nou niet dus, ze weet dat ik thuis zit en weinig kan, ze laat me vallen als een bak steen, BAH
Heb net mn beste dinnetje uitgelaten ( ). ZO ontzettend leuk, ze was al 2 jaar bezig om zwanger te worden (moest er zelfs voor stoppen met haar epilepsiemedicatie, erg spannend). Ze was net vorige maand de MMM ingegaan. Is ze nu alsnog op de valreep spontaan zwanger geworden. Echt helemaal super! Ben er helemaal blij van. Ze wordt als het goed is een april-mama.
En Wim komt net thuis met een nieuwe video/camcorder. Zo schattig, hij heeft er ook nog een babykamergadget (een lampje in de vorm van waxinelichtjes, die echt flakkeren, maar dan wel echt leuk) bij gekocht, in de kleur van de kamer. Zo leuk om te zien hoe hij met de baby bezig is!
Leuk he, mannen en babykamers Toen ik gisteren langs de babykamer liep, stond Willem aan t voeteneind van t 'bedje' haha helemaal vertederd. Dat vond ik dus weer heel vertederend om te zien hihi