November 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by -, Feb 24, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

Tja, het zal wel aan mijn bikse opvoeding hebben gelegen.

2. amaranta

amaranta VIP lid

Mar 6, 2007
    7,734
    0
    0
    ik ken het woord wel en mijn ouders spreken/spraken spaans

3. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

Mar 10, 2007
    3,609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    hier een echte brabo die altijd aanrijd,vroeger perd heeft gereden.en houdoe zegt.

4. Niet meer actief

Dan zullen we het maar op een zeer goede inburgering houden

5. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

Mar 10, 2007
    3,609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    is glasgordijn een brabants woord?

6. Niet meer actief

Of het een brabant woord is weet ik niet, maar ik ken het wel

7. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

Mar 10, 2007
    3,609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    help als ik op die site kijk dan blijkt toch maar dat ik best brabants praat.

ga ff brigit in new york kijken.

8. amaranta

amaranta VIP lid

Mar 6, 2007
    7,734
    0
    0
    Das waar... maar ik gooi geen kaartje in de bus als er iemand in de straat een baby krijgt. En dat moet volgens de inburgeringstest wel.
    (Als ik de mensen ken wel natuurlijk, maar vrouwke van 2 deuren verderop is zwanger en misschien al wel bevallen en daar doe ik dus geen kaartje in de bus)..

9. amaranta

amaranta VIP lid

Mar 6, 2007
    7,734
    0
    0
    Gij ben ôk een echte braobo Ruby, daar kende nie omhinne

10. Niet meer actief

Als ik als Nederlander die inburgeringstest zou moeten maken, dan denk ik dat ik er falikant (zo goed geschreven?) voor zou zakken.
    Die test slaat gewoon nergens op.

11. amaranta

amaranta VIP lid

Mar 6, 2007
    7,734
    0
    0
    Was het frappante niet dat half Nederlands-Nederland voor die test was gezakt...
    OVERAL zie je groenbakken en grijze bakken voor het huis staan maar voglens die test doe je dat niet...
    Nou ik ziet dus ook bij Nederlanders hoor..en zo nog veel meer van die vragen....

12. Niet meer actief

Ik ben van mening, dat als 'buitenlanders' nederlands spreken (lees zich verstaanbaar kunnen maken) en zich enigzinds aan onze normen en waarden aanpassen, is er niets aan de hand. Dus waarom moeten ze dan zo'n stomme test maken, als gewone nederlanders er al niet voor kunnen slagen.?

13. amaranta

amaranta VIP lid

Mar 6, 2007
    7,734
    0
    0
    Tja..dat is hem nou juist...
    En er zijn zelfs buitenlanders die meer van de NL geschiedenis weten dan de NLers zelf..

14. Niet meer actief

Wij gaan lekker ons bedje in kruipen.
    Truste allemaal en tot morgen maar weer.

15. amaranta

amaranta VIP lid

Mar 6, 2007
    7,734
    0
    0
  16. Niet meer actief

Als wij over een paar jaar emigreren, kunnen we in principe ons leven lang daar blijven wonen als 'permanent resident', met een verblijfsvergunning dus. Maar als ik me zou willen laten naturaliseren als Canadees en dus een canadees paspoort wil aanvragen, moet ik ook door de rompslomp van inburgering heen. En ook dan zijn er vragen die de gemiddelde canadees ook niet weet :)

17. Niet meer actief

Roelie,

Zit in de verzekeringen dus hier komt ie;

ALs je een rechtsbijstandverzekering hebt; meteen inschakelen! ALs je namelijk zelf enige actie onderneemt welke spaak loopt, of er ontstaat later toch schade dan kan je er geen beroep meer op doen...

18. Niet meer actief

Meiden, ik ga mn bedje opzoeken, weer in mn upje, snif snif, ongezellig, maar ik moet morgen vroeg op dus moet wel slapen he.

Tot morgen, slaaplekker allemaal!
    Liefs
    Ilse

19. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

Mar 28, 2007
    2,397
    0
    0
    Jennie, hoe vervelend ook het is, het is heel goed om de lucht te klaren thuis. Nu weet je in ieder geval waar het schuurt en hoef je niet (meer?) berzorgd te zijn dat het met jou of de kleine te maken heeft. Dat geeft jou ook weer ruimte om er voor je mannetje te kunnen zijn en bergip op te brengen. Lucht je hart maar, als je er behoefte aan hebt.

Oh wow Carola, wat een mooie buik!
    Beterschap met je griepje trouwens.

dafje, ik beken: ik ben regelmatig een F5-wijf :oops:

Ik scheer op de tast en dat blijf ik liever ook doen. Uit heel praktische overweging, want ik heb een klein kruintje daar en dat gaat zeer doen als het te lang wordt :oops:

Hé wat leuk voor je vriendin, Muriel!
    In Rotterdam laten we ook mensen uit, hoor. Niks geks aan. :p

Ik ben kapot, we hadden vanavond 8 collega-ondernemers over de vloer en ze zijn net allemaal pas weg. Morgenochtend weer vroeg bij de vk zijn, dus ik ga zo direct naar huisje toe (ben nog op kantoor) en dan lekker slapen. Ik ben er pas morgen in de loop van de ochtend weer. Dus truste voor nu en alvast goeiesmorreges voor straks ;)

xxx

20. Niet meer actief

Mogge, ik ben er alweer. Kon niet meer slapen, dus ben maar opgestaan. En blij toe, tref nu eindelijk mn amerikaanse vriendin weer s online :)

Share This Page