November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    wauw roelie 30 weken, was ook blij vanmorgen met de mijne!

2. Niet meer actief

En wat dacht je van de mijne?

3. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    hebben jullie trouwens ook 2e hands babykleding aangeschaft?

4. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    ik kijk wel altijd ff op mp maar heb nog nooit wat durven kopen, ja positiekleding en dat heb ik meteen doorverkocht omdat het zo tegen viel!

5. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Ik heb al best veel 2e hands keding gekregen van vriendinnen en mijn schoonzus, die de kleertjes van hun eigen kinderen niet meer nodig hebben. Ik ben er superblij mee, want er zittten leuke spullen bij en nieuwe babykleding is toch best duur (en ze groeien er zo uit). Zelf heb ik via marktplaats een winterjasje gekocht en ook wat lakentjes en omslagdoeken/badcapes. Ik heb hiervoor wel gezocht in mijn eigen woonplaats en ben toen eerst even wezen kijken voordat ik de spullen kocht. Ik ben namelijk wel iemand die graag wil ZIEN en VOELEN voordat ik iets koop. :)

6. Natasja1402

Natasja1402 Bekend lid

2 apr 2006
    556
    0
    0
    mama
    Nijverdal
    Goedenmiddag meiden!

Ppppff de dag is voor mij net begonnen :oops: Etienne en Anouk kwamen mij om 11.30 uit bed trommelen :oops: Ik was zooooo moe...dus hij zet nu een lekker bakkie koffie voor mij, om eens lekker een berichtje op het zwangerschapsforum te zetten :D Dus nee....ik kan niet meepraten over de mannen die zich niet zo bezighouden met hun zwangere vrouw. Wat dat betreft ben ik erg verwend, gelukkig. :)

Ik ga nu even een bakkie met hem meedrinken, want aandacht moet van 2 kanten komen he? :) Dusss kom later vandaag weer ff bijlezen.

Linda :idea: ik heb zoveel respect voor je kracht, lieverd. In elk berichtje lees ik dat weer...wat jij moet doen is het moeilijkste wat een ouder kan overkomen. Heel erg veel sterkte voor morgen!

Liefs,
    Natasja

7. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    die heeft de kinderarts voorgeschreven toen de ventolin niet zo goed aansloeg.sinds hij ze slikt geen aanval meer te bekennen. het zijn kauwtabletten die hij elke avond na het eten 1 moet nemen.voor hij ze kreeg moest ik regelmatig met fabian naar de ehbo om hem te laten vernevelen.

8. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Joepieieieieie! Lenthe is weer terug!
    Eindelijk!

Lekker iemand met wie ik over verbouwingsstress kan praten ;)
    Zonde he, dat je die relaxtheid van de vakantie altijd zo snel kwijtraakt als je terugbent ....
    Wel heel fijn dat Sofia zich goed gedragen heeft. De Italianen droegen haar zeker op handen?

9. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Hier ook geen klagen qua aandacht van mijn man.
    Smeerd elke avond mijn buik in, masseert mijn rug als ik dat vraag. Helpt in het huishouden, gaat er 's nachts uit voor de kinderen, etc. Ach hij heeft weer andere dingen.

Roelie denk dat de kinderen niet lekker zijn, beginnen ook vol te zitten, zal wel weer een verkoudheid aan komen.

Mij valt het deze ronde tegen qua hulp. Neem vandaag, mijn ouders komen van middag oppassen omdat adriaan en ik wegmoeten. Nou had ik gehoopt dat ze vanmorgen al gezellig kwamen en dat ze me dan even in huis wilde helpen, aangezien ik dus niet zo veel kan. Maar helaas ze zijn er nog steeds niet. Dus zelf toch maar aan de gang gegaan, maar ja dat voel al weer in mijn bekken.
    Kan daar best wel van balen. Geen hulp niks.......

Lenthe, o meid dat is echt balen dat de aannemer niet verder is gegaan. En bedankt he. Pff heb wel met je te doen hoor. vooral hoogzwanger en dan nog zoveel moeten regelen en klaar hebben.
    Nog ff en dan word Sofia 1 jr toch?! Spannend hoor. Is toch weer een hele stap.

Zo ga weer even verder met schoonmaken. (zucht)

10. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    hallo meiden
    Even een vraagje he, bekkenppijn straalt dat nou door in je lies? Ik kan nu al een aantal dagen niet meer normaal lopen omdat mn lies zo zeer doet :(

11. Niet meer actief

Bij mij straalt het uit naar mijn heupen en dan naar mijn bovenbenen.

12. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Dat hoeft overigens geen bekkenpijn te zijn (je lies), kunnen ook gewoon je banden zijn (zoals ik dat heb, vooral aan het eind van de dag!).
    Maar alles ligt natuurlijk erg dicht bij elkaar.

13. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Hoi dames, mag ik me ook aanmelden in jullie topic :D
    Ben niet zo'n poster maar lees wel veel mee (kan niet zo goed uit mijn woorden komen op internet :oops: )

Zal me even beknopt voorstellen, ik ben Linda, 29 jaar en wordt single mama. Woon ook in de buurt van Veldhoven ;)

Verder wil ik Linda en Patrick nog heel veel sterkte toewensen.

14. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    *Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap*
    Heb iets zeldzaams gedaan...ben ff lekker in bed gekropen met Niels ;)
    Hij heeft een anderhalf uurtje Jetix gekeken en ik heb geslapen...volgens mij moet ik nu die vergadering vanavond wel redden :D

Ik zal zo ff thee drinken met de jongens en dan ff snel de was doen, de vergadering snel voorbereiden, eten klaarmaken (lasagna mmmmmmmm) en dan afruimen, beestjes verzorgen, mezelf ff opfrissen...oftwel ik ben er morgen wel weer ;).
    Iets zegt me dat als we in dit tempo doorgaan we eind van de week de 1000 pagina's wel halen :D

Even kijken wie heeft er morgen wat:

Gwendolyne ~ 5 september 09:50 VK
    Indigo~ 5 september 14.00 uur 28 wkn echo ivm plexus choroideus cyste
    Carola82~5 september 16.00 uur gynaecoloog
    Joldeg(Ilse)~ 5 september start 'samen bevallen'
    Tari (Melanie) ~ 5 september 19.45 uur VK

Gwen succes bij de vk, hopelijk is je bloeddruk goed!
    Indigo heel veel succes en sterkte bij de echo, hopelijk is de cyste verdwenen!
    Carola succes bij de gyn!
    Ilse veel plezier bij je cursus, had je morgen ook die andere over borstvoeding?
    Melanie ook succes bij de vk!

xxx Roelie

15. Niet meer actief

Hee meissies,

kom alleen maar even melden dat ik vandaag waarschijnlijk verder niet meer online zal zijn, of er moet al veel veranderen in hoe ik me voel.
    Sorry, echt even geen puf om helemaal terug te gaan lezen tot pagina 914, dus kan even niet op iedereen reageren.
    Heb vandaag een off-day...... :(

Er is momenteel geen enkel plekje meer in bekken/rug/linkerbeen dat geen pijn doet, word er helemaal moedeloos van. De fysiotherapeut heeft me vanochtend fijntjes laten weten verder niets voor me te kunnen betekenen dan wat ze al doet, ze kan de, oorzaak niet weghalen of de pijn verder verlichten dan het geval is. moet alleen zelf nog beter uit gaan kijken, nog minder gaan doen want de knelzittende zenuw zorgt ook voor steeds meer uitstralingspijn waardoor ik NOG moeilijker loop dan ik al deed :confused:
    Vervolgens op mijn werk in tranen (gelukkig maar 1 lieve collega gezien) nadat degene die over de takenpakketten gaat, en waarmee ik sinds vorige week al een overleg probeer te plannen om het een en ander te regelen, me op niet mis te verstane wijze liet weten dit momenteel geen prioriteit te vinden, want er zijn belangrijker problemen die eerst opgelost moeten worden....en 'alsof de uren die je straks teveel zou moeten draaien nu wel ingevuld worden door je nu je nog maar voor 50 procent werkt'....Voel me knap lullig, niet serieus genomen en afgedaan als nutteloos nu ik even niet - net als anders - voor 200 procent inzetbaar ben.
    Helemaal gebroken van de pijn in de auto naar huis, bij wegrijden voelde mijn auto raar. Ik dacht....laat ik toch maar even kijken wat er aan de hand is. Linkervoorband helemaal lek :(
    Hormonen namen de overhand, helemaal in zak en as, wilde alleen nog maar naar huis (of even bij mijn ouders thuis een bad gaan nemen in de hoop dat dat iets zou doen tegen de pijn) en heb als een klein kind in mijn auto zitten huilen, niet wetend wat te doen :cry:
    ANWB gebeld, kwamen gelukkig vrij snel, band voorlopig even gerepareerd maar moet er wel mee naar een garage. Pfffff, dat komt morgen dan wel of zo....
    Knallende koppijn nu, vandaag is mijn dag blijkbaar niet.
    Ben emotioneel nogal labiel vandaag.....dus ga nu maar even tukje proberen te doen. Eerst warme douche voor mijn rug.
    Misschien tot later en anders morgen.
    Dag lieve allemaal.....

*sorry voor mijn klaagzang!*

16. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    sterkte indigo!

17. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0

Geeft Indigo even een MEGA DIGI KNUFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
    Kan me voorstellen dat je het even helemaal gehad hebt, echt niet leuk van je werk en dan ook nog een lekke band...daar barst je normaal gesproken al van in tranen uit en dan die hormonen nog....
    Even lekker slapen meis, een warme douche, een dikke reep chocolade en dan ziet de wereld er weer veel zonniger uit!
    xxx Roelie

18. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Hoi Linda, welkom en gefeliciteerd!
    xxx Roelie

19. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    heey indigo wil je ff heel veel sterkte wensen om de dag door te komen.
    het is allemaal ook wel heel spannend voor morgen he.

even jezelf lekker vertroetelen,en morgen weer gewoon op het forum komen met het goede nieuws dat de echo goed was en de cyste verdwenen.

ik duim voor je meis.

20. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Bah Indigo wat een ROTdag!
    Een lekke band is sowieso al mega-vervelend en dan ook nog eens gecombineerd met veel pijn, belachelijke collega op het werk en zenuwen voor morgen is het echt niet te trekken.
    Kop op meid, ga maar lekker lang onder de warme douche staan.
    Ik hoop dat het er morgen allemaal helemaal goed uit ziet met die kleine, dan ben je deze waardeloze dag vast snel weer vergeten!

Deel Deze Pagina