November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    hoi linda welkom hier,ga je ook in veldhoven bevallen?

2. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    weet ik eigenlijk nog niet.
    mijn zwangerschap verloopt tot nu toe voorspoedig en begin nu te twijfelen om toch maar thuis te bevallen. Moeilijk, moeilijk.
    in geval van nood ben ik binnen 10 minuten in veldhoven dus het zou moeten kunnen.

Oh ben trouwens zwanger van een manneke en uitgerekend op 8 november :D

3. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    mag ik vragen waar je woont?

4. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    heb je ge pbt ;)

5. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Heb net even gezeten met mn 'baas'. Om te overleggen welke dagen ik zal gaan werken na de bevalling.
    Vind het zo lastig om te bepalen wat handig is.

Voorlopig wordt het ma-wo-vr wekelijks werken en dan om de week ook de do. erbij.

Ma-wo-vr worden dan de KDV-dagen. De do. wordt een opa-en-oma-oppas-dag.

Ben alleen bang dat het niet zo prettig is om steeds om-en-om dagen te werken, maar goed, kan het nu nog erg lastig inschatten wat wijsheid is.

6. Natasja1402

Natasja1402 Bekend lid

2 apr 2006
    556
    0
    0
    mama
    Nijverdal
    Hoi Linda, ook van mij een warm welkom hierzo... :D

Liefs,
    Natasja

7. Natasja1402

Natasja1402 Bekend lid

2 apr 2006
    556
    0
    0
    mama
    Nijverdal
    Nou, heb de schade van het lange uitslapen vanmorgen alweer ingehaald... :( 2 wassen gedraaid en gedroogd, straks nog strijken. Heb de boodschappen thuis, en het eten is al gekookt :D Bami met sate, kan ik straks weer lekker opbakken.

Qua zwangerschap, ik heb zo'n last van mijn schaambot. Dat knapt bijv. behoorlijk als ik s'nachts in bed omdraai....hebben hier nog meer meiden last van? Trouwens het koppie van mijn meissie lag helemaal beneden en was aan het indalen, misschien dat het daar wat mee te maken heeft?

Lenthe :idea: fijn dat je er weer bent meis :D Alleen enorm balen met die verbouwing he! Kan me goed voorstellen dat je daar flink van baalt :cry:

Liefs,
    Natasja

8. Pff... ik ben net weer thuis. Ik heb een lekker dagje gehad, maar ik zak nu ineens in en ik moet vanavond nog een informatieavond houden voor de ouders van mijn groepie. van 7 tot half 10. Morgen ben ik ws dus weer helemaal gaar, omdat ik pas weer laat op bed lig.

Ukkie is overbeweeglijk en mijn buik schudt soms zo heen en weer dat ik me afvraag of het binnen niet soms een enorme puinzooi moet zijn haha.

Over mannen gesproken. De mijne is ook niet enorm geinteresseerd in kleertje, kinderwagens, kamer etc. Nu zijn we ook bezig met de zolder en de schutting, zodat hij ook ontzettend druk is met van alles en nog wat, dus misschien heeft dat ook wel invloed. Maar toen we een tijdje terug bij de babydump waren was hij eerst heel chago aan het doen, zo van, ik heb hier geen zin in... en wassie niet vooruit te branden. Nu trek hij wat meer bij, maar hij legt ook echt niet uit zichzelf zijn hand op mijn buik of smeert mijn buik in. Dat moet ik dan ook vragen. Alle meubels voor het kamertje heb ik zelf uitgezocht, alle spulletjes voor in de kinderkamer, assecoires heb ik ook uitgezocht. Alleen de rompertjes hebben we laatst samen gekocht en de klamboe. Hij gaat hoe langer hoe meer zich meer inleven in me, maar het duurt allemaal wel langer dan ik verwacht had. Hij is wel lief wat betreft het huishouden. Deze week was hij niet erg gezellig, en gisteren was hij ook erg van slag over die vriendin die gisteren dus is ingeslapen. Het hield hem erg bezig en hij was nergens toe in staat.. Ik hoop dat hij wel beter gezind is vandaag...

Ruby, ik hoop dat jij en je mannetje het alweer een beetje bijgelegd hebben. Ik kan me goed voorstellen dat je je gekwetst en beledigd voelt wanneer je mannetje zo reageert. Ik heb dat soort reacties ook gekregen en dat doet echt pijn, maar gelukkig niet van mijn mannetje.

9. Volgens mij is mijn uk ook aan het indalen, heb veel steken in mijn doos en een zeurderig gevoel in mijn onderbuik en onderrug. Bij het omdraaien 's nachts is dat ook geen fijn gevoel idd. En de kleine ligt nu ook wat moeilijker voor mijn gevoel, hij/zij draait wat minder makkelijk mee snachts als ik me omdraai.

10. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Ervaren moeders bij ons op kantoor werken ma di en do. Dit omdat vrijdag toch meestal veel vrij zijn, en je dinsdag nog weet wat je maandag gedaan heb zodat je niet 3x hoeft op te starten.

11. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ja, I know, dat steeds opnieuw opstarten staat me tegen, maar het probleem is dat de vrijdag absoluut geen standaard-vrije dag is in ons wereldje en ik het werk zo veel mogelijk moet verdelen over de week :(
    Dus ik begin gewoon maar zo en kijk wel hoe het bevalt....

12. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Zo jullie hebben weer veel gekletst zie ik. Nou, ik heb een rotdag op m'n werk gehad. Ik werk in het gerechtelijk laboratorium met DNA. Was dus bezig met een bepaalde robot viel de stroom opeens uit. Krijg ik daarna natuurlijk dat stomme ding niet meer aan de praat. Maar ja al met al is het wel weer goed gekomen maar m'n hele planning van vandaag liepin de soep zodat ik morgen een stapje extra moet doen. En ik ben al zo snel moe. Zo ff lekker geklaagd.

Trouwens welkom Linda :D

13. Morrighan

Morrighan Bekend lid

21 nov 2006
    611
    0
    0
    Utrecht
    Jeeee hij is er! de Blije doos!

En er zit in.... *tromgeroffel*

Een pak pampers newborn
    een fles van prenatal (recht model)
    een speen van bibi I love mamma
    een speen voor op de fles
    Een bijtring van Fisher Price
    een Wij jonge ouders
    Een opbergdoosje met pfoefpakketje pampers billendoekjes
    een doosje van nutrilon met een doseerbeker en drie proefverpakkingen (van 6-12 maanden) en een spugdoekje
    Een proefverpakking sudocreme (klein potje)
    Een fles Shout vlekkenverwijdeeraar... :)

Die zal zeker van pas komen hihi

14. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Bedankt!

Hoi Murmel,

Mij lijkt om en om juist wel fijn, dan hoef je de kleine niet zoveel dagen achter elkaar te missen. Maar inderdaad om een werkritme op te bouwen is het denk ik wat minder.

15. Heej, ik heb geen fles van prenatal (recht model), speen voor op de fles en een bijtring van Fisher Price gekregen, kan ik hem nog ruilen :p

16. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    en ik heb die shout niet gekregen :( en denk dat ik die juist wel nodig ga hebben haha

17. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    muriel ik kijk misschien te ver in de toekomst maar als je kindje naar school gaat is ze op woensdagmiddag vrij en in de kleuterklassen vaak ook heel de vrijdag.

18. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Dafje, ik heb ook geen fles en geen bijtring gekregen. Wel een speen (zonder fles dus), en ik ging er al van uit dat dat een subtiele hint was om daar een bijpassende fles bij te kopen... :rolleyes:
    Ik wil mijn blije doos trouwens niet omruilen hoor, ik was er superblij mee - het is de meest uitgebreide doos tot nog toe. En er zitten echt spullen in waar je wat aan hebt. (In tegensteling tot de doos van Etos waar in mijn geval naast een pak billendoekjes en 2 of 3 (!) luiers allemaal oude tijdschriften en verlopen bonnen in zaten. :( )

19. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Goedemiddag....

20. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041