November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Hier staat het eten ineens op tafel :)

2. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    ik had ook geen fles en geen bijtring.van kruidvat nog niks gehoord.

3. Niet meer actief

Hier ook geen fles en bijtring... :(
    En ook nog niks van de Kruidvat gehoord...

Trouwens ook nog niet van de kraamzorg....

@Indigo; Jee, meid wat een rot dag heb je gehad... Wat de andere meiden al zeggen, ff een lekkere warme douche pakken. Misschien voel je je dan wat beter... Dikke KNUFFEL !

Ben gewoon nu alweer kwijt wat ik allemaal gelezen heb net.....pfff zwangerschapsdementie slaat echt toe... ;)

Ben vanavond weer ff weg, kom misschien straks nog even langswippen...

4. Niet meer actief

Hoi meiden, ik ben er ook weer. Heb nog niet bijgelezen, heb knallende koppijn. Ik was vandaag dus bij mn ouders en die hadden vanmiddag weer s ouderwetse ruzie, inclusief schelden, vloeken en deuren smijten. Oef, ik weet meteen weer waarom ik op mn 16e al uit huis was, dr zal daar ook nooit wat veranderen. Verschil is nu dat ik in mn auto stap en naar huis ga. Bah, kan daar zo slecht tegen, wat doen die mensen toch bij mekaar :(

Liefs
    Ilse

5. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ook geen fles en bijtring.

6. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    ik ook nie :oops: wel een rompertje!

de kruidvat ook nog niks van gehoord, wel elke week reclame maar doos hoooo maar :)

7. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    lekker hoor amarante het eten klaar voor je neus :) mijn vriend kookt dus echt nooit haha!

vanavond hebben we besloten uit eten te gaan, we gaan zo weg! (ja grieken zijn wat traag i know....) ben na me werk naar de dealer gegaan, de albert heyn, naar huis, naar de c en a, naar hans textiel toen weer naar huis en even gelegen dus ben net klaar haha!

Bij hans textiel (was de eerste keer dat k er was) hebben ze leuke goedkope babykleding. Ook maillotjes hadden ze erg veel voor weinig! Misschien een tip dus!

8. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Hahaha! Heb ook eindelijk mn Blije Doos Bon! Moet alleen nog ff kijken wanneer ik m kan gaan ophalen. Ligt niet erg op de route zeg maar.
    Ben benieuwd wat er in de Amsterdamse versie zit ;)

9. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Mijn hubbie is nog niet thuis :( Hoeft tie niet te werken vanavond is ie nog weg. Ga hem maar ff bellen. Hij moet snel thuiskomen hoor. Heb honger hij zou langs de snackbar rijden maar ik zie nog niets.

10. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Maarja, Stasia, je moet ook niet 3 kroketten, 2 frikandellen speciaal, een kaassoufflé, 2 friet oorlog en 4 milkshakes bestellen. Dat dúúrt gewoon ook wel even! :)

11. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik ben al een paar dagen, weken misschien, mijn nagelknipschaartje kwijt. Ik heb echt overal gezocht. Ik weet ZEKER dat ik hem op tafel had gelegd en nu is hij weg. Ik baal, ik wil mn nagels NOG steeds knippen maar dat gaat niet zonder schaar.

12. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Zou dat het zijn?

13. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Hey Lenthe, welkom terug! Je bent gemist, hoor!

Och arme Indigo, hopelijk morgen een betere dag. Kruip nu maar even weg in een hoekje en wees lief voor jezelf.

Ik heb ook mn blije doos (nog wel...), maar bij mij zat er ipv een bijtring van Fisher Price een setje lepeltjes in. Wel een super pakket! En de opvolgmelk is nog net goed als de kleine 6 maandjes is.

Vandaag weer goedgekeurd door de vk. Urine was ok, bloeddruk netjes 120 over 60, ijzer 7.6. Enige opmerking was dat ik 2,5 kilo was aangekomen in 3 weken tijd. En ja, dat kwam door teveel snoepen...:oops: Ik merkte zelf ook dat het niet alleen naar mijn buik was gegaan deze ronde, dus na het pak negerzoenen van vrijdag (ja, alle 12 stuks in 1 keer!) had ik zelf de rem er al op gezet. Ik heb nu haast niks meer in huis, voornamelijk gezonde snacks. Dus het komt wel weer goed. Zeker omdat het zwemmen en de yoga gaan beginnen.

14. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    dom topic vanmiddag over het woord selam,heb er nu ook maar 1 geopend.

het is toch niet zo moeilijk om gewoon hallo te zeggen.
    ben echt geen racist maar mensen moeten zich gewoon aanpassen aan het land waar ze wonen.

15. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    ben het met je eens Ruby..
    Ik moet zeggen dat ik me ook regelmatig erger aan de islamitische teksten in sommige berichten.

16. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    sowieso teksten in talen die ik niet kan lezen...

17. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    pfff alsof iedereen meteen moet zien aan je bericht dat je een andere afkomst hebt.

ik zie het aan neefjes van mijn kids,moeten naar de basisschool kunnen ze geen woord nederlands.en dan gaan ze zo gebrekkig nederlands praten.verschrikkelijk.

18. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik werk op een redelijk nette school met ouders die over het algemeen ABN speken.
    Nu heb ik een 'kampenellie' kind in de klas en die moeder praat me toch een partij plat. Ik had dr vanmiddag aan de telefoon en naast het feit dat ik het bijna niet kon volgen kon ik aan de andere kant mn lach niet inhouden.

"Eej, hedde gij al wa geheurd over da verlof van onze J ofnie?"
    "En wa hedde gei geseed gehad tegen oze J? Mag ie gin pokiemon kaarten mir mee naar skool? Want veurig jaor vatte hij ôk wellus kaarten van andere keinder en dan gaf de mister gewoon straf. Gadegij daar mergeh wel over proaten dan?" etc etc

19. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    En ondertussen had ik andere ouders in de klas. Dus ik heel netjes. Nee mevrouw, ja mevrouw.
    Op gegeven moment ben ik maar in de gang gaan staan.

20. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    whahaha kan best mijn nichtje zijn die woont in tongelre op het kamp.

Deel Deze Pagina