Goedenavond! Bijna 30 pagina's, hmmm, eens kijken hoe ver ik ga komen.... Hoop alles bij te lezen, weet bijna zeker dat reageren er even niet in zit **SOR..** Vannacht eindelijk weer eens een hele nacht geslapen (van 12 tot 7!), wil dat strax weer gaan proberen, maar dan nog eerder erin! Misschien kwam het wel door de ademhalingsoefeningen van de ZwangerActief cursus (het was dus echt actief, vooral in het begin, heb nu spierpijn ) Allemaal fijne avond, misschien morgen, anders donderdag meer van mij... Sammie
Ik weet niet of ze daadwerkelijk op het kamp wonen. Maar het betreffende kind, een jongen, draagt 4 oorbellen (is pas 7!) en heeft langer haar dan ruby Dikke mat in zn nek.
Die oorbellen draagt hij overigens niet vrijwilig, volgens hebben ze hem gewoon gepierced. Althans dat zei hij een keer.
Horror Ruby, en het zijn ringetjes. 2 in elk ook. Ik had laatst een stagiaire en die dacht dat het een meid was.
denk niet dat hij op het kamp woont,die naam komt daar eigenlijk niet voor. is gewoon zo'n volksbuurtgezin denk ik.een wannabe kampert.
Kan ook. Ik ken moeder alleen van zien maar ze ziet er echt eng uit. Veel tattoos en oorbellen en een woeste blik. Als ik donderdag niet meer post dan heeft ze me het ziekenhuis in gemept Ja goed...een anita dus
Ik ben benieuwd wat ze te zeggen heeft. Ik meen namelijk serieus dat hij geen pokemonkaarten meer mee naar school mag. Hij jat elke dag kaarten. En vandaag miste hij er een paar en toen was het huilen geblazen. Ja, ik mag het niet zeggen maar boontje komt om zn loontje. En als het geen pokemonkaarten zijn dat jat hij knikkers of flippo's of iets anders wat gewoon op het bureau zit of in een rugzak. "Ik heb het gevonden op de gang" zegt ie dan... Hij is overigens wel zo eerlijk dat hij het toegeeft en de spulletjes netjes teruggeeft.
Heeft jouw nichtje kinderen Ruby en zitten die op school in Tongelre. Ik had vorig jaar ook zo'n volksbuurtmeisje in de klas, van moorsel.
Als het aan mij ligt wel ja. Het is elke dag doffe ellende met die k*tkaarten. Hoeveel tijd daar niet in gaat zitten. GRRRR