November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    poeh hé net een gesprek gevoerd via msn met een neefje van manlief.
    hij denkt volgens mij echt dat ik goed arabisch ken hij bleef maar door praten.begreep er niks van.zat maar ja te knikken en te lachen voor de cam.hahaha

2. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    hahahahahahahahahahaha die ruby

3. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    straks heb je nog toegezegd dat je zijn kinderen ook wel wil baren ;)
    hahahahhahahahaha

4. Niet meer actief

Waar werk je precies als ik vragen mag?
    Ik had laatst een monteur die perongelijk op de noodknop drukte, met als gevolg dat mijn Lightcycler (RT-PCR) uitviel. Kon ik een volle 384 wells plaat van ongeveer 600 euro weggooien.

5. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Jaja en in het Nederlands Carola? Een wat?

6. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Carola, ik werk bij het nederlands forensisch intsituut. Ofwel het gerechtelijk laboratorium. Ik isoleer DNA uit sporen van overtuiging die bij delicten zijn gevonden.

Maar gelukkig heb ik de robot weer aan de praat gekregen want anders waren de sporen verloren gegaan en dat wordt een beetje lastig in de rechtbank. Ja u wordt vrijgesproken want de isolatie is fout gegaan.

7. Niet meer actief

Euh, een Real-Time Polymerase Chain Reaction
    Sorry is vaktaal, ik kan je wel vertellen dat ik enorm kwaat was op die man.

8. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Ja kan ik me voorstellen. RT-PCR klopt het dat je daar de concentratie dna mee meet?

9. Niet meer actief

Met de RT-PCR kan je veel verschillende dingen doen. Ik gebruik hem voornamelijk om expressie verschillen in het RNA te bekijken. Het is een gewone PCR reactie, maar ik kan per cycli zien hoeveel product er gevormd werd.

10. Niet meer actief

DNA concentratie meet je meestal met de nanodrop of met een gewone spectrofotometer

11. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Wij gebruiken de quantifiler PCR met behulp van de ABI7000 om de hoeveelheid DNA te meten zodat wij kunnen bepalen met hoeveel input wij de PCR inzetten om zo een zo goed mogelijk resultaat te behalen.

12. Niet meer actief

Ik kruip lekker mijn bedje in, want ik wil morgen toch echt proberen om naar mijn werk te gaan. Ik moet namelijk een project presentatie houden. :oops:

13. Niet meer actief

Ik heb er wel eens van gehoord, maar nooit gebruikt.

14. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    truste carola.

Ik ga ook mijn mandje in. Heb nog veel gedaan in de babykamer vanavond dus ben een beetje moe nu. Zal proberen morgen een fotootje te maken. Het begint er nu echt op te lijken.

15. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Stoere technische praat Carola en Stasia! Ik neem aan dat jullie beiden dan een in een lab werken? Allebei ook nog op hetzelfde vakgebied?

Ik ga mijn bedje induiken. Heb vanavond Ice Age II gekeken, echt hilarisch! Truste meisjes en tot morgen!

xxx

16. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Hallo meiden
    Lekker aan de klets geweest zie ik weer, we komen weer een beetje terug met onze oude gewoonte om lekker door te kletsen, gezellig.
    Hier een geslaagde avond gehad, lekker gegeten, maar heb nu zo'n pijn in mn been, kan er bijna niet meer op staan laat staan lopen. Niet funny. ga morgen maar even de ha bellen, al is het alleen maar voor de zekerheid.
    Geloof dat iedereen al zo beetje naar bed is, dus ik ga even verder op het forum neuzen.
    Tot morgen meiden

17. Niet meer actief

Nou ik ben er al weer uit, maar ga er geloof ik maar weer in ;) Vroeg opgestaan omdat mn hulpje vandaag zou komen, maar dr komt net mail van dr dat ze niet komt. Hmm, goede reden om weer in bed te kruipen toch? Eerst maar ff ontbijtje en krantje en dan zie ik wel. Ben nog erg moe in mn hoofd door t gezeik bij mn ouders van gisteren, zit behoorlijk te piekeren over hoe we dat straks met de kleine moeten doen enzo. Ik wil niet dat ons kind daar straks ook mee geconfronteerd wordt. Ik ben zelf opgegroeid tussen hun ruzies en heb daar een behoorlijke klap van gekregen, dat gaat ons kindje dus níet gebeuren...zucht, krijg er hoofdpijn van.

Fijne dag allemaal, tot laters
    Ilse

18. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Goeiemorgen meiden,

Gezellig gekletst gisteren. Hier weer een slechte nacht gehad (zoals gewoonlijk), maar nu ivm keelpijn. We hebben het hier allemaal te pakken, Zefanja was weer 2 keer wakker geweest en zoals gewoonlijk ging zijn 'wekker' weer om 6.00 uur.
    Voel me echt gebroken en moet vandaag nog de deur uit.
    Gisteren heeft fysio mijn bekken weer losgemasseerd, wat ook echt nodig was na een ochtend huishouden. Maar daardoor de volgende ochtend wel pijn in mijn rug van.

Indigo, meid jij had het echt te pakken gisteren. Wat een begrip van je collega en dan ook nog een lekkeband.
    Als het zo slecht met je bekken gaat, zou ik toch echt overwegen om te stoppen en voledig de ziektewet in te gaan. Je heb er niets aan als je straks na de bevalling nog zoveel last blijf houden. Echt kies toch voor jezelf!
    Succes vandaag bij de echo, hoop dat je straks goed nieuws voor ons hebt.

Ilse succes vanavond met de cursus. Lullig hoor dat je ouders die ruzie niet even voorzich kunnen houden als je op visite bent. Hoezo volwassen.

Linda, welkom

Linda en Patrick heel veel sterkte vandaag met deze moeilijke dag.

Dees, zou best nog wel eens kunnen dat je bekken op beginnen te spelen, tenslotte gaan we al weer richting het einde. Even langs de HA.

Ff de lijst zoeken weet niet meer wie nog meer een afspraak hadden.

19. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Gwen succes bij de VK en
    Carola bij de GYN.
    Zelf moet ik vanavond ook naar de VK. Angelus wil graag mee, hij wil ook naar de baby luisteren.

O trouwens zo lief gisteren van Zefanja, hij wilde de baby knuffelen, dus dan moet mijn shirt omhoog en mijn buik bloot. Komt hij op een gegeven moment met een muziek speeldoosje aan zetten en deze moest aan, legt hij deze op mijn buik, voor de baby. Hij moest herhaaldelijk aan.
    Wat een schatje. Vind dat zo lief.

20. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    echt lief van zefanja met dat muziekdoosje.hier krijgt mijn buik ook elke avond een stevige knuffel.gisteravond heeft anwar hem ook helemaal ingesmeerd.

hier wel een redelijke nacht achter de rug.ik merk dat als ik s'avonds gewoon op tijd naar bed ga en niet van alles op het forum ga zitten lezen dat het dan beter gaat met slapen.

Deel Deze Pagina